Van straling krijg je ook kanker. Ik hoor je niet kankeren op Vodafonequote:Op donderdag 6 juni 2024 02:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Mensen kanker bezorgenwat een ondernemer
Als ze mij vragen wanneer ik gestopt ben met roken is het antwoord: "20 kilo geleden".quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:09 schreef deedeetee het volgende:
Luxemburg is nog goedkoper. Slof camel yellow grote pakjes 52 ¤ en de gewone maat 56 ¤ per slof. Shag 96 ¤ per slof.
Ik ben gelukkig al ruim 30 jr geleden gestopt maar denk ook dat de huidige prijzen pure diefstal is.
En de volksgezondheid gaat er echt niet op vooruit. In plaats van rokers zijn dezelfde mensen nu vreters geworden. Ze steken geen sigaret meer op maar stoppen eten in hun mond. Is dat nu echt gezonder ?
quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Van straling krijg je ook kanker. Ik hoor je niet kankeren op Vodafone
Ik heb er juist heel erg veel positiefs van gemerkt, nadat ik gestopt was met roken. Niet meer rochelend wakker worden, zo goed als nooit meer een verstopte neus of verkouden, beter reukvermogen en smaak, meer energie, betere conditie. Echt een wereld van verschil. Beste beslissing ever. De geldbesparing merkte ik niet echt, maar dat kwam ook wel omdat een pakje shag max een euro of 5-6 kostte toen ik nog rookte. Maar ik was vooral blij dat ik van die "monkey on my back" af ben.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Als ze mij vragen wanneer ik gestopt ben met roken is het antwoord: "20 kilo geleden".
Ik heb ook geen idee waar al dat bespaarde geld is gebleven en qua gezondheid merk ik er ook niks van.
Maar ik ben zooooooo allemachtig blij dat al dat vreselijke gezeik en dat getreiter helemaal aan mij voorbij gaat. Aleen al om die redenkan ik iedereen aanraden om te stoppen met roken.
Lol toen ik stopte heb ik me voorgenomen om niet al voor mn 30ste een afzichtelijke skinnyfat buik te krijgen dus ben erg streng geweest. Schade is beperkt gebleven tot 5 kg maar vraag me oprecht af waardoor want ik zat echt alleen maar wortels en andere snackgroente te vreten te hele dag. Verschrikkelijke tijdquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Als ze mij vragen wanneer ik gestopt ben met roken is het antwoord: "20 kilo geleden".
Ik heb ook geen idee waar al dat bespaarde geld is gebleven en qua gezondheid merk ik er ook niks van.
Maar ik ben zooooooo allemachtig blij dat al dat vreselijke gezeik en dat getreiter helemaal aan mij voorbij gaat. Aleen al om die redenkan ik iedereen aanraden om te stoppen met roken.
quote:
quote:
Interessante suggesties, ik heb even de territoriale verschillen qua rokerspercentages in Nederland opgezochtquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Juist door die veel kleinere onderlaag wellicht? De meeste rokers zitten (gok ik) in een lagere sociale klasse. Luxemburg is zoals je stelt gemiddeld genomen een zeer vermogende staat. Een snelle google leert mij dat ze wel veeeeeel meer alcohol drinken dan hier (wel maar één bron bekeken), blijkbaar zuipen welgestelde mensen meer dan dat ze roken? Past op zich wel in het beeld van de vermogende en gepensioneerde boomer die 7 dagen in de week teut is en het eerste wijntje bij de lunch drinkt.
Ben zo blij met onze groothandelspas. Zonde van je geld wat er zelfs bij de slagerij ligt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die zo mager mogelijke Nederlandse biefstukjes.
Leeft Piet nog?
Vertel? IK WIL DE RODDELS!quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben zo blij met onze groothandelspas. Zonde van je geld wat er zelfs bij de slagerij ligt.
Piet leeft ongetwijfeld nog. Alleen post niet meer op fok! na het verwijt dat hij kreeg van de mods in CUL en de ruzie die daar op volgde.
Zonde. Hij heeft in die periode half fok! leren koken en CUL levend gehouden.
Nu delen mensen weekmenu's en laten ze zien waar ze gegeten hebben. Piet was tips'ntricks en leerde t je zelf maken met de juiste tools.
K9n ook mooi posten in POL trouwens meen ik.
Iig mooie vent en de legende van CUL.
Tbh.... i dont knowquote:Op donderdag 6 juni 2024 16:12 schreef Leandra het volgende:
Piet post gewoon hoor, en wie regelmatig in CUL leest/post weet ook prima met welk account.
Drama queen much?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even dat rokers godsgruwelijk stinken en het voor hun hele omgeving verpesten. Als ik met een emmer koeienmest op een terras ga zitten wordt ik ook weggejaagd, waarom worden die gore sigaretten dan wel geaccepteerd?
Stinkerds haten maakt je een drama queen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Drama queen much?
Disclaimer: ik rook zelf niet eens.
Iquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik woon in het midden van het land en ken letterlijk niemand die met enige regelmaat de grens over gaat voor sigaretten, drank en/of andere boodschappen, of om te tanken.
Ik ken alleen 3 jongens die ieder jaar eind december een dagje over de grens doen om vuurwerk te halen, en dan gaan ze ook nog met 1 auto dus dat beperkt de hoeveelheid die ze mee kunnen nemen.
Als ik zelf in Duitsland ben met de auto (zeer sporadisch) tank ik daar idd meestal wel, maar als ik de afgelopen 10 jaar 3 keer in Duitsland getankt heb dan hebben we het wel gehad.
Komend zomer ben ik idd met de auto in Duitsland dus dan zal er wel getankt worden, al was het alleen al omdat ik ergens in die periode wel zal moeten tanken.
Doe es effe normaal joh.quote:
Ik rook al een jaar of 45 maar ben nog nooit rochelend wakker geworden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:51 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb er juist heel erg veel positiefs van gemerkt, nadat ik gestopt was met roken. Niet meer rochelend wakker worden, zo goed als nooit meer een verstopte neus of verkouden, beter reukvermogen en smaak, meer energie, betere conditie. Echt een wereld van verschil. Beste beslissing ever. De geldbesparing merkte ik niet echt, maar dat kwam ook wel omdat een pakje shag max een euro of 5-6 kostte toen ik nog rookte. Maar ik was vooral blij dat ik van die "monkey on my back" af ben.
Piet post gewoon nog op Fok! hoor. En in CUL. Alleen onder een andere username. Die ik niet zal onthullen, dat doet hij zelf maar als hij daar behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben zo blij met onze groothandelspas. Zonde van je geld wat er zelfs bij de slagerij ligt.
Piet leeft ongetwijfeld nog. Alleen post niet meer op fok! na het verwijt dat hij kreeg van de mods in CUL en de ruzie die daar op volgde.
Zonde. Hij heeft in die periode half fok! leren koken en CUL levend gehouden.
Nu delen mensen weekmenu's en laten ze zien waar ze gegeten hebben. Piet was tips'ntricks en leerde t je zelf maken met de juiste tools.
K9n ook mooi posten in POL trouwens meen ik.
Iig mooie vent en de legende van CUL.
Wat ik doe is niet meer roken en gewoon een leuk uitje hebben van dat geld! Inderdaad, EU-goden!quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:27 schreef Caland het volgende:
Het is nu zelfs goedkoper om naar het Oostblok te vliegen, daar een nachtje in een hotel, zuipen, sloffen mee en alsnog minder kwijt zijn dan dat je in Nederland koopt![]()
EUGoden
Malta zit al in de EU, dacht ikquote:Op vrijdag 7 juni 2024 01:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat ik doe is niet meer roken en gewoon een leuk uitje hebben van dat geld! Inderdaad, EU-goden!
Kunnen we trouwens niet ergens waar het altijd zonnig en droog-warm is in de EU toelaten? Zou wel fijn zijn.
Dat is zeker in de winter niet zo warm dat je denkt dat je op vakantie bent. Misschien iets als Frans Guyana of Suriname ofzo? Hoewel liever iets meer dichtbij. Marokko? Ook leuk om even onze PVV-vrienden wat te laten schrikken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |