Vroeger keek ik uit naar zulke races. Nu ben ik vooral bang dat ze de race niet durven te starten.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Vroeger keek ik uit naar zulke races. Nu ben ik vooral bang dat ze de race niet durven te starten.
Damn, sicke trofee wel op zichquote:Op woensdag 5 juni 2024 22:00 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Zijn menselijke kunstenaars te duur geworden?
WEER CAKE!quote:
Het is de GOATquote:Op donderdag 6 juni 2024 18:04 schreef Donderkonijn het volgende:
Ze durven tegenwoordig toch niet als het nat is. De laatste echte regenrace die we hebben gehad is? Zandvoort? of werd die stil gelegd. Brazilie 2016, met die mega safe van Max?
Zandvoort is alleen maar still gelegd omdat Zhou faalde. Al was het waarschijnlijk daarna alsnog gebeurd omdat het wel heel erg Maleisië 2009 werdquote:Op donderdag 6 juni 2024 18:04 schreef Donderkonijn het volgende:
Ze durven tegenwoordig toch niet als het nat is. De laatste echte regenrace die we hebben gehad is? Zandvoort? of werd die stil gelegd. Brazilie 2016, met die mega safe van Max?
Noteert Maleisië 2009 als kijktipquote:Op donderdag 6 juni 2024 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort is alleen maar still gelegd omdat Zhou faalde. Al was het waarschijnlijk daarna alsnog gebeurd omdat het wel heel erg Maleisië 2009 werd
Ik kan me ook nog '98 herinneren, met die startcrash van Wurz en later een Arrows die losliggende plaggen gras in het rond strooide.quote:Op woensdag 5 juni 2024 23:13 schreef FvanS het volgende:
Maar hopen dat we wat te racen zien, kan me 2011? of zo nog herinneren waar de race tot ergens in de nacht (NL tijd) duurdeOok door allemaal regen en crashes. De race duurde toen meer dan 4 uur.
Dat zal tegenwoordig niet eens meer gebeuren
Vind het circuit wel 1 van de leukste op de kalender btw.
O ja, die was ik vergeten. Thx.quote:
Veel regen is een rode vlag tegenwoordig dus dat schiet sowieso niet opquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:24 schreef Bargehassus het volgende:
Een beetje regen is okay-ish, maar niet teveel graag.
("Doet anti-regen dansje.")
Button genoot er in ieder geval van toen. Wat was dat, 2008 of 2009 of iets?quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:07 schreef DjVero het volgende:
Canada is puur genot als het een natte baan is.
2011quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Button genoot er in ieder geval van toen. Wat was dat, 2008 of 2009 of iets?
Vettel ook van de meeste rondjes. Behalve de laatstequote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Button genoot er in ieder geval van toen. Wat was dat, 2008 of 2009 of iets?
Later heb ik uitgevonden dat Vettel altijd zo zijn vinger opstak omdat ie hem bij een crash in de World Series bijna kwijt was geweest, zo diep was de snee in zijn handquote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:12 schreef Kickstart het volgende:
2011 was een lange race. Ham eruit door Button.
Button pakt de eerste plaats door een foutje van Vettel in de laatste ronde
Dit shot is mooi want hij mockt Vettel die altijd als hij een race had gewonnen voor RB dit met zijn nr 1 vingertje nog even moet laten weten aan iedereen
[ afbeelding ]
Bandenpaniek, mooi samenvatting.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vettel ook van de meeste rondjes. Behalve de laatste
Groundhog Away!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel Groundhogs gaan ze aanrijden dit weekend?
Bottas heeft gevraagd of ze binnen willen blijvenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel Groundhogs gaan ze aanrijden dit weekend?
Weather provider?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:19 schreef SiGNe het volgende:
Volgens F1TV hebben ze een nieuwe "weather provider" , blijkbaar moest die nog even testen waar alle knoppen voor waren.
F1 heeft NeweyGOD, weet ook heel veel van airflow en fluid dynamics, ideaal om het weer te doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weather provider?
Dacht dat dat gewoon God was.
(HAHAHA)
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de pit exit blijft dicht, dus men kan niet naar buiten....
Dat is ie zowat altijd welquote:
Je mist niksquote:
Nattekat in de zakquote:
Ik mis nog alleen de bezemwagenquote:
Skattiequote:
quote:
Pit exit is dicht en blijft dicht voorlopigquote:
Nou gaan dan!quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:34 schreef Tijn het volgende:
Ik ben net thuis. De tijd loopt, maar ze mogen niet naar buiten, is dat wat er gebeurt?
@Nattekat is langs geweestquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:34 schreef Tijn het volgende:
Ik ben net thuis. De tijd loopt, maar ze mogen niet naar buiten, is dat wat er gebeurt?
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pit exit is dicht en blijft dicht voorlopig
Er lopen ook marmotten, ook wel handig als die weten waar ze aan toe zijnquote:
Het weerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:34 schreef Tijn het volgende:
Yup.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:34 schreef Tijn het volgende:
Kan ie zijn bijnaam eer aan doenquote:
Niet meerquote:
Zo jammer ditquote:
de grote vraagquote:
De sessie is officieel begonnen, maar ze kunnen nog niet rijden.quote:
Tijd is geldquote:
Omdat ze nou eenmaal besloten hebben de sessie te starten, maar de de pit exit dicht te houden. Logica ontgaat mij ook.quote:
Dan heb je de rest van de sessie een rode vlag, nu is er tenminste nog een kansje dat er iets gaat rijden.quote:
stroll zorgt wel voor rood danquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:39 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dan heb je de rest van de sessie een rode vlag, nu is er tenminste nog een kansje dat er iets gaat rijden.
Fixedquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:41 schreef Perox het volgende:
auto's op de baan.
Results of session 1:
[1] Safety car
[2] Medical car
[3] Groundhog
Ik denk het ook niet...tot morgenquote:
X2quote:
Is echt wel te nat hoor voor f1 op sommige stukkenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:43 schreef Perox het volgende:
Als een gare Aston Martin er overheen kan dan een F1 auto ook.
de 2dequote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:44 schreef FvanS het volgende:
Ze hebben trouwens vorig jaar toch ook een practice session verlengd naar 1,5 uur
spoelt met deze regen lekker wegquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:45 schreef SiGNe het volgende:
Ah, handig om te weten.. bosmarmotten geven een enorme rommel als je ze aanrijdt.
Niet alleen te nat, ook teveel bladerenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Is echt wel te nat hoor voor f1 op sommige stukken
Net de NS.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:45 schreef R-woud93 het volgende:
Allemaal blad op de baan, direct vertraging.
lekkerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens Alard Kalff kan je een hond ook met een hoge drukspuit uit de sidepods halen..
Gaat er iets veranderen in 10 minuten denk je?quote:
To be confirmed nog hé, TBC staat er.quote:
Nog steeds gewaagdquote:
Nee...nou wil ik ze van de baan zien vliegen ookquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:47 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
Wel aan je eigen afspraken houden he, tot morgen
Yupsquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
de voorspelling is toch voor het hele weekend ruk?
die is publiek aan het vermaken, van hem hoeven ze geen infoquote:
vind vooral de inters gedurfdquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:53 schreef FvanS het volgende:
Wel gedurfd om als eerste de baan op te gaan.
Was nog niet toen ik het zei, of ik heb veel vertragingquote:
ik zie het wel gebeurenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toto lacht
Max naar Mercedes confirmed.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toto lacht
Max naar Mercedes confirmed.
Verloor hem bijna welquote:
Of nietquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:59 schreef HiDiHo het volgende:
Zondag ook dit weer? gaat een leuke race worden
En meteen zet Verstappen paars op sector 1 op intersquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:58 schreef Starflyer het volgende:
Wets zijn nog steeds sneller dan inters zo te zien
weer niet in beeldquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En meteen zet Verstappen paars op sector 1 op inters
Was niet echt mogelijk lijkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:04 schreef SiGNe het volgende:
Stom dat Zhou de wagen niet even wat verder geparkeerd heeft.
kachingggggquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Achterophanging is wel stuk ja.
Ik had eerder Stroll of Sargeant verwachtquote:
Zeg dat.quote:
Rijd ik gewoon doorheen met mijn oijnbus, skillsquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:04 schreef Managarm het volgende:
Met zulke regen moest ik gewoon naar mijn werk, maar ja, Mazda 2.
Stroll gaat meestal wel goed hier en in de regen is hij meestal ook niet slecht. Hij blijft natuurlijk wel Stroll dus kan ook zomaar weer heel slecht gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had eerder Stroll of Sargeant verwacht
Nee, die crashen in droge sessiesquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Stroll is altijd best goed in de regen, bij Strol is de kans groter dat ie een ander van de baan rijdt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij maakt er weer een zhoutje vanquote:
quote:
Weerswaarschuwingen door de overheid zelfs. Dus dikke kans dat er amper gereden wordtquote:
Staat hoog op mijn lijst om te bezoekenquote:
Ohquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weerswaatschuwingen door de overheid zelfs
Ja, precies. Moet wel gereden kunnen worden..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Ik heb zin in regen tijdens de sessies, maar wel de hoeveelheid regen waarmee er gereden kan worden natuurlijk
Vlak voor de start regen en starten op intermediates en dan een opdrogende baan tijdens de racequote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh
Ik heb zin in regen tijdens de sessies, maar wel de hoeveelheid regen waarmee er gereden kan worden natuurlijk
Met halverwege weer een klein buitjequote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vlak voor de start regen en starten op intermediates en dan een opdrogende baan tijdens de race
eddie jordan moet gewoon af en toe een stuk ducttape op zijn mondquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:13 schreef SiGNe het volgende:
Eddie Jordan wil dat F2 coureurs de sprintraces gaan rijden zodat ze ervaring op kunnen doen.
Alleen erg kut als zo'n rookie dan de wagen plat rijdt, ik kan me niet voorstellen dat de teams daar blij van zullen worden
Eddie Shutupdan.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
eddie jordan moet gewoon af en toe een stuk ducttape op zijn mond
Die man is wel big brain manquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:13 schreef SiGNe het volgende:
Eddie Jordan wil dat F2 coureurs de sprintraces gaan rijden zodat ze ervaring op kunnen doen.
Alleen erg kut als zo'n rookie dan de wagen plat rijdt, ik kan me niet voorstellen dat de teams daar blij van zullen worden
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Degenen die terugzwaaiden dachten vast dat het Alonso was
Snoreris.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |