quote:
Euhm in Zuid Afrika is dat heel normaal.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
snelwegwandelaar
. Hoe dom kun je zijn!?
Ik vond het al 112 waardig (en zij ook) toen ik een fietser op de vluchtstrook tegenkwam.
Die auto die jullie kregen in Italie als huurauto, ik heb die ook een keer gehad als huurauto. Echt Chinese rommel waar ik niks mee kon. Goed dat @golfer hem kapotgemaakt heeft.quote:
Ja, en daar gebruiken ze ook cd’s als reflectoren en rijden met paard en wagen op de snelweg, net als in Cuba. Ik ben in beide landen geweest.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Euhm in Zuid Afrika is dat heel normaal.
Maar toch vind ik het stupide.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die auto die jullie kregen in Italie als huurauto, ik heb die ook een keer gehad als huurauto. Echt Chinese rommel waar ik niks mee kon. Goed dat @:golfer hem kapotgemaakt heeft.
Langer vakantiequote:
Je weet toch wie dit zegt he…quote:
quote:
quote:
Globetrotter, op weg naar Doel?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]vanaf de ring in Antwerpen. Eindelijk door de Kennedytunnel
Nee, naar een kameraad in Frankrijk, daar gaan we elk jaar een weekend heen met de vriendengroep.quote:
Wat fijn!quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat doet een nacht doorslapen en veel minder hoesten een mens goed. Op stofzuigen na (doe ik morgen wel) is het huis schoon en opgeruimd, bed verschoond (voor het eerst weer zelf gedaan sinds de slijmbeursontsteking. Zo even wat dingen anders neerzetten nu ik al een tijdje weer met rechts goed dingen kan pakken.
Volgende week komt de hulp nog een keer, dan vraag ik of ze de ramen wil doen, da’s nog een uitdaging
T was niet leuk nee. Merk wel dat m’n oren steeds verstoppen. Heb een soort vliegtuig gevoelquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fijn!
Ik heb gelukkig maar twee nachten slecht geslapen door de verkoudheid. Dat van jou klinkt echt heel zwaar
Ik zal het aan onze achterbuurvrouw vragen. Die doet altijd iets van facetime of Teamsmeetings in de tuin. Met haar familie in Zuid Amerika. Ze praat dan zo hard dat wij elkaar niet meer verstaan (en haar ook niet, en dat vinden we jammer, maar we spreken haar taal niet).quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:04 schreef AnneX het volgende:
OK. Wat beweegt mensen om een telefoongesprek te voeren op speaker…?
In de tuin. 🙃
.
Dan vind ik de kippen een eind verderop, die luidkeels kakelen, beter te hebben.
Namaste 🙏 ook weer opgepakt.
Vanmorgen een herhalingslesje topografie gehad.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T was niet leuk nee. Merk wel dat m’n oren steeds verstoppen. Heb een soort vliegtuig gevoel![]()
Net gehoord dat het verplaatsen van de boten nog niet morgenochtend is, dus we draaien nog gewoon spreekuur en dan zien we wel waar we maandag naar toe moeten.
Hoe gaat het met @:vlindertje89 en is @:tele6 aan het jongerenweekje begonnen
Duur papiertje?quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ooh jongens en meisjes er belooft morgen woord iets binnen te komen
Als het niet zo triest was, was het grappig.quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
https://www.nieuweoogst.n(...)rische-beroepsziekte
Kamermeerderheid voor onderzoek naar Parkinson als beroepsziekte voor boeren. 3 keer raden wie er tegen stemmen.
Je verwacht het niet![]()
Wat een schijnheilen. De tegenstemmers dus.quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kamermeerderheid voor onderzoek naar Parkinson als beroepsziekte voor boeren. 3 keer raden wie er tegen stemmen.
Ik ken haar sinds 2009. Ze is een goede wethouder in Beverwijk. Fijn mens waar je ook een biertje mee kan drinken ;-). En buiten haar werk zit ze in de creatieve hoek. Ze organiseerde mede het Young Art Festival. Een festival voor jonge kunstenaars op alle gebieden om hun werk te tonen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:37 schreef AnneX het volgende:
@:borisz na stemwijzer met mijn beperkte kennis van veel onderwerpen waren er 2 opties. En dat werd ook de jouwe. Na goochelen op haar naam. (Totaal irrelevant: vaders is van IJmuiden en Velsen) . 😎
Zelfde gekozenquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:27 schreef borisz het volgende:
Hartelijk verkiezingsdag
Lijst 5 nr 3. Brigitte vd Berg krijgt mijn stem.Stemadvies voor als je D66 wil gaan stemmen.
Ik hoef niet eens te klikken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Al op vakantie! Ik heb morgenochtend een afspraak.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker!
Al contact gehad met de huisarts?
Fijn dat je snel terecht kunt. En goed dat je het serieus neemt!quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Al op vakantie! Ik heb morgenochtend een afspraak.
Het liefst wil ik een ecg laten maken, maar omdat ik weet dat dat een momentopname is en mijn dinges daar dan niet op te zien zal zijn, wil ik bespreek ik de mogelijkheid van een 24u holter, dat is dan meer voor het zkh.
Ik heb uiteraard omdat het 'maar' 2x gebeurd is, de neiging om alles maar weer te laten zittenmaar het is best zwaar voor een hart om zo te 'doen' met kans op stolsels.
(Ik weet teveel vanuit mijn werk op de poli cardio denk ik)
Wie weet is het wel heul iets anders ookWe gaan het zien, ik ben er niet gerust op, ook omdat ik al jaren wel een hart heb dat kan 'bonken' en 'overslaan' waarbij ik heeeeel af en toe een miliseconde denk dat ik flauw val.
Alleen is dat veelvoorkomend en onschuldig.
Ik ook weinigquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oo je zit er weer LinzenSalade! Ik heb dit keer laten schieten omdat overstap tussen functies. Ik heb de hele dag nog niks gedaan![]()
Nou Ludolf, je hebt vast de stranden bezocht en minstens één museum als je daar vaker bent.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat ze 80 jaar terug zijn begonnen met de bevrijding, maar het lijkt wel bezet gebied
80% pvda/glquote:Op donderdag 6 juni 2024 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook maar even de stemwijzer gedaan. 97% overeenkomst met PVDA/GL. 80% met D66 en Volt, met daarbij meer onoverkomelijke verschillen met D66.
Sorry @:borisz, ook vandaag steun ik je club niet.
Gastritis. Maar omdat ik al maagbeschermers slikte, voelde ik dat niet in mijn maag maar in mijn slokdarm. Ook dat voelde niet brandend trouwens, maar dus wel alsof ik hartkloppingen had. Was wel bijzonderquote:
Als je nog moet stemmen: let even op of je op een pvda’er of gl stemt. Dat heeft invloed op de groepjes in het ep.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook maar even de stemwijzer gedaan. 97% overeenkomst met PVDA/GL. 80% met D66 en Volt, met daarbij meer onoverkomelijke verschillen met D66.
Sorry @:borisz, ook vandaag steun ik je club niet.
Komt goed! Ik moet straks nog stemmen voor ons beide en het worden twee verschillende dames van GroenLinks.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:59 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Als je nog moet stemmen: let even op of je op een pvda’er of gl stemt. Dat heeft invloed op de groepjes in het ep.
Zie dit artikel van de correspondent
Ik las zojuist op BNR.nl dat dit dus niet klopt, maar de stemmen 50/50 verdeeld worden over de twee fracties in het parlement. (Dat vernam ik al eens eerder, maar ik kan niet goed ontdekken of deze informatie dan wel klopt)quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:59 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Als je nog moet stemmen: let even op of je op een pvda’er of gl stemt. Dat heeft invloed op de groepjes in het ep.
Zie dit artikel van de correspondent
Hmm.. dat zou wel meer dan slordig zijn. Hoe dan ook komt mijn stem dan ook op de goede plek terecht.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik las zojuist op BNR.nl dat dit dus niet klopt, maar de stemmen 50/50 verdeeld worden over de twee fracties in het parlement. (Dat vernam ik al eens eerder, maar ik kan niet goed ontdekken of deze informatie dan wel klopt)
Ik ga even eten en dan zo ook eens stemmen.
Ik vind dat wel bijzonder. Raar ook eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
De GL’ ers gaan in de groep Groenen en PvdA’ers in S&D
Maar ze zijn wel 1 fractie
Ben benieuwd hoe dat gaat werken
Ben je alweer terug? Hoe was je vak?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat wel bijzonder. Raar ook eigenlijk.
Ja en jaquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja en ja![]()
Het was geweldig. Heb enorm genoten.
Tukt ie vast goed vanquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:18 schreef derLudolf het volgende:
Zoontje (6) van kameraad - vraagt voor hij gaat slapen "papa mag ik je laatste slokje cola"
Uhhh dat is Jägermeister
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 00:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben blij dat de landelijke exitpoll flink afwijkt van onze uitslag
Wij zijn net terugquote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Goed, volgende agendapunt: Wie van jullie is er op vakantie geweest in Italie? Waar en wanneer? Do's and dont's? Tips? Go go go, ik wil boeken.
Florence en omgeving, Rome en omgeving, Amalfi kust, Puglia, Sicilie en nog een weekend Florence. In Florence wil ik wel wonen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Goed, volgende agendapunt: Wie van jullie is er op vakantie geweest in Italie? Waar en wanneer? Do's and dont's? Tips? Go go go, ik wil boeken.
Wij waren een aantal malen op Sicilië.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Sunny cars is echt heel goed hebben we nu gemerkt!! Cliëntvriendelijk en nemen alle zorg uit handen bij schadequote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij waren een aantal malen op Sicilië.
Oa. hier https://www.agriturismo.i(...)a-7290824/index.html
Dichtbij Syracuse met vele terrasjes, een strand en een groot zwembad. Goed biologisch basic eten als je een keer wilt mee eten. Veel ouwe dingen in de regio.
Sowieso is een agriturismo een aanrader, vind ik.
Scootertip van Blues is goed. Parkeren was een ramp ín Syracuse.
Vliegen op Catania, daar wegwezen en een auto via Sunny Cars.
Wij horen wel wat het geworden is…😇
Hoeveel tijd heb je, hoeveel wil je zien?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Hoe die hun rijbewijs halen, echtquote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Italianen kunnen niet rijden, maar als je eenmaal in the middle of nowhere zit is het er grandioos mooi.
Snelweg, werkzaamheden in één rijrichting, dus het verkeer beide richtingen op aan één kant van de vangrail. Bordjes 40. De helft van het asfalt van de enige nog beschikbare rijstrook was gescheurd en lag zo'n 15 centimeter lager dan de andere helft. Op de motor he.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe die hun rijbewijs halen, echt
Ze wachten ook niet als ze geen voorrang hebben... zonder te kijken rijden ze vast. Ja joh,gewoon doen!
Niet inhalen bord? Niet toeteren bord? Nooit van gehoord
En dan de scooters...![]()
![]()
![]()
Pfft.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Snelweg, werkzaamheden in één rijrichting, dus het verkeer beide richtingen op aan één kant van de vangrail. Bordjes 40. De helft van het asfalt van de enige nog beschikbare rijstrook was gescheurd en lag zo'n 15 centimeter lager dan de andere helft. Op de motor he.
Ik reed 110, degene voor mij was verdwenen en achter mij zat op minder dan een meter te kleven.
Oh ja ga niet in augustus want bijna alles wat geen tourist trap is, is dicht. Ook garages, dus als je wegrijdt met het remschijf slot nog op je motor (puur theoretisch he) dan heb je een probleemquote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Gewoon aanpassen aan hun rijstijl.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Italianen kunnen niet rijden, maar als je eenmaal in the middle of nowhere zit is het er grandioos mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh mooi kutquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteren bleek dat mijn oven het niet meer doet. Warmt nauwelijks op, ventilator stopt na 10 seconden. Gelukkig een combimagnetron en een airfryer in huis maar daar passen geen grote ovenschotels in.
Net maar even de witgoed monteur gebeld, hopelijk kan hij volgende week
Ja "when in Rome" etc, maar als de locals het verkeersequivalent zijn van lemmings dan matig ik mijn aanpassingen een beetjequote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewoon aanpassen aan hun rijstijl.
Hoewel op de brommert ben je zelf je kreukelzone dus is het wat gevaarlijker
Ja, ding is 10 jaar oud en veel gebruikt. Hoop dat het gemaakt kan worden, en anders maar een nieuwe. Geen grote oven is geen optiequote:
Groen daar!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Groeten uit Somiedo. Mooi hier. Nog geen beren gezien.
Deze oven zit in een kast speciaal voor ovens, dus ik ga ervan uit dat een nieuwe oven ook past. T is gewoon een standaard 60 brede zonder toeters en bellen (zou zelfs simpeler mogen, veel functies gebruik ik toch nauwelijks)quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:28 schreef AnneX het volgende:
Na zoveel jaren ging de inbouw combi stuk. Ook nog in corona tijd.
Een ‘echte’ oven past niet in de kast.
Gelukkig vond mnX een andere - ternauwernood gebruikte - op marktplaats.
Van een keuken monteur, die ook keukens sloopt.
Altijd spijt gehouden, dat ik toen geen echte oven erbij had gekozen. 😢
Nu geen plek ervoor.
Sodomieters!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat was er ongemakkelijk aan?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog twee van de statushouders ontmoet. Het is wel een beetje ongemakkelijk eigenlijk. Ook leuk, en de intenties van iedereen zijn goed. Volgende week beginnen we met taalspellen. Ik moet alleen nog even uitzoeken wat daar de opties in zijn maar PimPamPet lijkt me een mooi begin.
En onbekende mannen?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ongemakkelijk omdat communiceren lastig is met mensen die nauwelijks Nederlands spreken. Zij weten nog niet wat ze aan mij kunnen vragen, ik weet niet heel veel aan hen te vragen. Zij kennen elkaar ook niet. Naar ik denk dat het wel goed gaat komen hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat was er ongemakkelijk aan?
En doe je dat spel ook samen met de andere Nederlanders of 1 op 1? Dan, ook al doe je je best van niet, verval je al snel van “docent “ in spelletjes speler. Beter idee (ook al heb ik dat nooit gedaan) maar begreep ik van een nt2 docent, is met scrabble blokjes woorden maken.
Niet lullig bedoeld maar het zijn volwassen mannen die waarschijnlijk al jaren school hebben. Grootste deel van vluchtelingen zijn (min of meer) hoger opgeleid (anders kan je niet aan geld komen om te vluchten).
De boeken die ze zelf krijgen van taalscholen (er zijn veel methodes trouwens) staan vaak vol met losse woorden waar (na he leren van de vertaling en de uitspraak) zinnen mee gemaakt moeten worden
Say Hi is een fijne app. Er is er nog een maar daar weet ik de naam niet van, kan ik maandag wel even navragenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ongemakkelijk omdat communiceren lastig is met mensen die nauwelijks Nederlands spreken. Zij weten nog niet wat ze aan mij kunnen vragen, ik weet niet heel veel aan hen te vragen. Zij kennen elkaar ook niet. Naar ik denk dat het wel goed gaat komen hoor.
De drie die ik heb gesproken hebben inderdaad heel behoorlijke banen gehad.
Ik ga nog wel op zoek naar interessanter spellen of ander entertainment. En als zij met taallessen en inburgering beginnen, komen er vast nog andere dingen aan bod. Ik zal nog eens googlen. Ik heb nog twee contactpersonen van de mannen om suggesties gevraagd.
:|quote:
Ben benieuwd of je hier ooit nog achter gaat komen, klinkt intrigerend.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Wat hier nou weer aan de hand is.
Op de straat waar onze parkeerplaatsen zijn) staan (al 45 minuten) aan de andere kant zo’n 30 auto’s, soms met een bestuurder soms zonder. Vanaf het kleine balkon gekeken, verderop is er een hele opstopping van auto’s en lopen mensen met rode en witte hartjes ballonnen, dacht eerst bruiloft maar niemand is feestelijk gekleed.
Zat later te denken dat het misschien wel een uitvaart was waarbij dan ballonnen worden opgelaten. De mensen keken niet vrolijk en de kleding was ook niet feestelijk. T was bij een flat verderop waar ik niemand ken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je hier ooit nog achter gaat komen, klinkt intrigerend.
@:Blues fijn dat je toch wat bent gerust gesteld. Mijn vader heeft het boezemfibrilleren met een fitbit 'gevangen'. Misschien kan je zo'n horloge lenen van iemand?
Ik word zo triest van het feit dat het nog steeds mag, ballonnen oplatenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zat later te denken dat het misschien wel een uitvaart was waarbij dan ballonnen worden opgelaten. De mensen keken niet vrolijk en de kleding was ook niet feestelijk. T was bij een flat verderop waar ik niemand ken.
Ik zal eens rondvragen, goeie tip!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:13 schreef Isabeau het volgende:
@:Blues fijn dat je toch wat bent gerust gesteld. Mijn vader heeft het boezemfibrilleren met een fitbit 'gevangen'. Misschien kan je zo'n horloge lenen van iemand?
Ik ook, waarom?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik word zo triest van het feit dat het nog steeds mag, ballonnen oplaten
Daar wilde ik ook naar toe maar de laatste kaartjes hadden zulk slecht zicht, zou ik een verrekijker hebben moeten meenemen. En gelukkig was dat zo, ander had ik vorige week de hele voorstelling door zitten hoesten. Niet leuk voor en en niet leuk voor mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:57 schreef Blues het volgende:
We waren vanavond naar Zandweg 17. (Marcel v Roosmalen en Eva Hoeke).
Erg gelachen, lekker zogenaamd echtelijke twisten, wat columns die voorgelezen werden. Zat goed in elkaar.
Was wel heel koud! 3 lagen aan en samen onder een fleecedekentje gezeten![]()
Zondagavond naar Francis v Broekhuizen.
Wat was het voor vlees danquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:06 schreef Tele6 het volgende:
We hebben tot nu toe Russisch/Kazachs, Surinaams en Deens voor de kinders gekookt. Er is veeeel van gegeten. Alleen van de vleesgerechten niet -- er hadden er 4 van de 20 opgegeven dat ze vegetariër zijn, maar het lijkt eerder 10 om 10 te zijndus even schakelen wel.
Vanavond hebben we karaoke met ze gedaan. Nu denken ze al helemaal dat we gestoord en oud zijn
Vandaag was wel de meest intense dag qua vlees -- hertenbiefstuk, aardappelpuree met spek, soep met ballen, salade met hamquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat was het voor vlees dan![]()
Klinkt weer leuk!
En ja weer heerlijk thuis
Nou heb je al het vlees (hopelijk) gehadquote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vandaag was wel de meest intense dag qua vlees -- hertenbiefstuk, aardappelpuree met spek, soep met ballen, salade met ham![]()
Gemaakt door het kookcommissielid dat een tegenwicht denkt te moeten geven tegen mijn grotendeels-groente-menu's
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vandaag was wel de meest intense dag qua vlees -- hertenbiefstuk, aardappelpuree met spek, soep met ballen, salade met ham![]()
Gemaakt door het kookcommissielid dat een tegenwicht denkt te moeten geven tegen mijn grotendeels-groente-menu's
Dat wel, het festival gisteren was echt druk.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Dan hadden jullie het vast nodig @:sarabi
Ze missen je in elk gevalquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga straks weer wat plantjes halen voor op t balkon. Wat er was was zo triest uitgebloeid en ook al lijkt het er voorlopig niet op dat het buitenzit weer is, ik wil naar iets vrolijks kijken.
Morgenmiddag even naar vrienden. Door gedoe heb ik ze al weken niet gezien en ik werd “op t matje” geroepen
Oh zeker en ik hen ook. Maar met een pijnlijke schouder op bezoek bij een 1 jarige die graag op schoot zit vond ik niet zo’n goed planquote:
Vanavond rendang, maar dat is op 50 g vlees pp ingeschaaldquote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou heb je al het vlees (hopelijk) gehad
Goede plannenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga straks weer wat plantjes halen voor op t balkon. Wat er was was zo triest uitgebloeid en ook al lijkt het er voorlopig niet op dat het buitenzit weer is, ik wil naar iets vrolijks kijken.
Morgenmiddag even naar vrienden. Door gedoe heb ik ze al weken niet gezien en ik werd “op t matje” geroepen
Nee die is lastig danquote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh zeker en ik hen ook. Maar met een pijnlijke schouder op bezoek bij een 1 jarige die graag op schoot zit vond ik niet zo’n goed plan
Hoe gaat het intussen met de schouder?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh zeker en ik hen ook. Maar met een pijnlijke schouder op bezoek bij een 1 jarige die graag op schoot zit vond ik niet zo’n goed plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |