quote:
Euhm in Zuid Afrika is dat heel normaal.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
snelwegwandelaar
. Hoe dom kun je zijn!?
Ik vond het al 112 waardig (en zij ook) toen ik een fietser op de vluchtstrook tegenkwam.
Die auto die jullie kregen in Italie als huurauto, ik heb die ook een keer gehad als huurauto. Echt Chinese rommel waar ik niks mee kon. Goed dat @golfer hem kapotgemaakt heeft.quote:
Ja, en daar gebruiken ze ook cd’s als reflectoren en rijden met paard en wagen op de snelweg, net als in Cuba. Ik ben in beide landen geweest.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Euhm in Zuid Afrika is dat heel normaal.
Maar toch vind ik het stupide.
quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die auto die jullie kregen in Italie als huurauto, ik heb die ook een keer gehad als huurauto. Echt Chinese rommel waar ik niks mee kon. Goed dat @:golfer hem kapotgemaakt heeft.
Langer vakantiequote:
Je weet toch wie dit zegt he…quote:
quote:
quote:
Globetrotter, op weg naar Doel?quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]vanaf de ring in Antwerpen. Eindelijk door de Kennedytunnel
Nee, naar een kameraad in Frankrijk, daar gaan we elk jaar een weekend heen met de vriendengroep.quote:
Wat fijn!quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat doet een nacht doorslapen en veel minder hoesten een mens goed. Op stofzuigen na (doe ik morgen wel) is het huis schoon en opgeruimd, bed verschoond (voor het eerst weer zelf gedaan sinds de slijmbeursontsteking. Zo even wat dingen anders neerzetten nu ik al een tijdje weer met rechts goed dingen kan pakken.
Volgende week komt de hulp nog een keer, dan vraag ik of ze de ramen wil doen, da’s nog een uitdaging
T was niet leuk nee. Merk wel dat m’n oren steeds verstoppen. Heb een soort vliegtuig gevoelquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fijn!
Ik heb gelukkig maar twee nachten slecht geslapen door de verkoudheid. Dat van jou klinkt echt heel zwaar
Ik zal het aan onze achterbuurvrouw vragen. Die doet altijd iets van facetime of Teamsmeetings in de tuin. Met haar familie in Zuid Amerika. Ze praat dan zo hard dat wij elkaar niet meer verstaan (en haar ook niet, en dat vinden we jammer, maar we spreken haar taal niet).quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:04 schreef AnneX het volgende:
OK. Wat beweegt mensen om een telefoongesprek te voeren op speaker…?
In de tuin. 🙃
.
Dan vind ik de kippen een eind verderop, die luidkeels kakelen, beter te hebben.
Namaste 🙏 ook weer opgepakt.
Vanmorgen een herhalingslesje topografie gehad.quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T was niet leuk nee. Merk wel dat m’n oren steeds verstoppen. Heb een soort vliegtuig gevoel![]()
Net gehoord dat het verplaatsen van de boten nog niet morgenochtend is, dus we draaien nog gewoon spreekuur en dan zien we wel waar we maandag naar toe moeten.
Hoe gaat het met @:vlindertje89 en is @:tele6 aan het jongerenweekje begonnen
Duur papiertje?quote:Op woensdag 5 juni 2024 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ooh jongens en meisjes er belooft morgen woord iets binnen te komen
Als het niet zo triest was, was het grappig.quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
https://www.nieuweoogst.n(...)rische-beroepsziekte
Kamermeerderheid voor onderzoek naar Parkinson als beroepsziekte voor boeren. 3 keer raden wie er tegen stemmen.
Je verwacht het niet![]()
Wat een schijnheilen. De tegenstemmers dus.quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kamermeerderheid voor onderzoek naar Parkinson als beroepsziekte voor boeren. 3 keer raden wie er tegen stemmen.
Ik ken haar sinds 2009. Ze is een goede wethouder in Beverwijk. Fijn mens waar je ook een biertje mee kan drinken ;-). En buiten haar werk zit ze in de creatieve hoek. Ze organiseerde mede het Young Art Festival. Een festival voor jonge kunstenaars op alle gebieden om hun werk te tonen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:37 schreef AnneX het volgende:
@:borisz na stemwijzer met mijn beperkte kennis van veel onderwerpen waren er 2 opties. En dat werd ook de jouwe. Na goochelen op haar naam. (Totaal irrelevant: vaders is van IJmuiden en Velsen) . 😎
Zelfde gekozenquote:Op donderdag 6 juni 2024 07:27 schreef borisz het volgende:
Hartelijk verkiezingsdag
Lijst 5 nr 3. Brigitte vd Berg krijgt mijn stem.Stemadvies voor als je D66 wil gaan stemmen.
Ik hoef niet eens te klikken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 06:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Al op vakantie! Ik heb morgenochtend een afspraak.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker!
Al contact gehad met de huisarts?
Fijn dat je snel terecht kunt. En goed dat je het serieus neemt!quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Al op vakantie! Ik heb morgenochtend een afspraak.
Het liefst wil ik een ecg laten maken, maar omdat ik weet dat dat een momentopname is en mijn dinges daar dan niet op te zien zal zijn, wil ik bespreek ik de mogelijkheid van een 24u holter, dat is dan meer voor het zkh.
Ik heb uiteraard omdat het 'maar' 2x gebeurd is, de neiging om alles maar weer te laten zittenmaar het is best zwaar voor een hart om zo te 'doen' met kans op stolsels.
(Ik weet teveel vanuit mijn werk op de poli cardio denk ik)
Wie weet is het wel heul iets anders ookWe gaan het zien, ik ben er niet gerust op, ook omdat ik al jaren wel een hart heb dat kan 'bonken' en 'overslaan' waarbij ik heeeeel af en toe een miliseconde denk dat ik flauw val.
Alleen is dat veelvoorkomend en onschuldig.
Ik ook weinigquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oo je zit er weer LinzenSalade! Ik heb dit keer laten schieten omdat overstap tussen functies. Ik heb de hele dag nog niks gedaan![]()
Nou Ludolf, je hebt vast de stranden bezocht en minstens één museum als je daar vaker bent.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat ze 80 jaar terug zijn begonnen met de bevrijding, maar het lijkt wel bezet gebied
80% pvda/glquote:Op donderdag 6 juni 2024 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook maar even de stemwijzer gedaan. 97% overeenkomst met PVDA/GL. 80% met D66 en Volt, met daarbij meer onoverkomelijke verschillen met D66.
Sorry @:borisz, ook vandaag steun ik je club niet.
Gastritis. Maar omdat ik al maagbeschermers slikte, voelde ik dat niet in mijn maag maar in mijn slokdarm. Ook dat voelde niet brandend trouwens, maar dus wel alsof ik hartkloppingen had. Was wel bijzonderquote:
Als je nog moet stemmen: let even op of je op een pvda’er of gl stemt. Dat heeft invloed op de groepjes in het ep.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook maar even de stemwijzer gedaan. 97% overeenkomst met PVDA/GL. 80% met D66 en Volt, met daarbij meer onoverkomelijke verschillen met D66.
Sorry @:borisz, ook vandaag steun ik je club niet.
Komt goed! Ik moet straks nog stemmen voor ons beide en het worden twee verschillende dames van GroenLinks.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:59 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Als je nog moet stemmen: let even op of je op een pvda’er of gl stemt. Dat heeft invloed op de groepjes in het ep.
Zie dit artikel van de correspondent
Ik las zojuist op BNR.nl dat dit dus niet klopt, maar de stemmen 50/50 verdeeld worden over de twee fracties in het parlement. (Dat vernam ik al eens eerder, maar ik kan niet goed ontdekken of deze informatie dan wel klopt)quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:59 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Als je nog moet stemmen: let even op of je op een pvda’er of gl stemt. Dat heeft invloed op de groepjes in het ep.
Zie dit artikel van de correspondent
Hmm.. dat zou wel meer dan slordig zijn. Hoe dan ook komt mijn stem dan ook op de goede plek terecht.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik las zojuist op BNR.nl dat dit dus niet klopt, maar de stemmen 50/50 verdeeld worden over de twee fracties in het parlement. (Dat vernam ik al eens eerder, maar ik kan niet goed ontdekken of deze informatie dan wel klopt)
Ik ga even eten en dan zo ook eens stemmen.
Ik vind dat wel bijzonder. Raar ook eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
De GL’ ers gaan in de groep Groenen en PvdA’ers in S&D
Maar ze zijn wel 1 fractie
Ben benieuwd hoe dat gaat werken
Ben je alweer terug? Hoe was je vak?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat wel bijzonder. Raar ook eigenlijk.
Ja en jaquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja en ja![]()
Het was geweldig. Heb enorm genoten.
Tukt ie vast goed vanquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:18 schreef derLudolf het volgende:
Zoontje (6) van kameraad - vraagt voor hij gaat slapen "papa mag ik je laatste slokje cola"
Uhhh dat is Jägermeister
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 00:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben blij dat de landelijke exitpoll flink afwijkt van onze uitslag
Wij zijn net terugquote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Goed, volgende agendapunt: Wie van jullie is er op vakantie geweest in Italie? Waar en wanneer? Do's and dont's? Tips? Go go go, ik wil boeken.
Florence en omgeving, Rome en omgeving, Amalfi kust, Puglia, Sicilie en nog een weekend Florence. In Florence wil ik wel wonen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Goed, volgende agendapunt: Wie van jullie is er op vakantie geweest in Italie? Waar en wanneer? Do's and dont's? Tips? Go go go, ik wil boeken.
Wij waren een aantal malen op Sicilië.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Sunny cars is echt heel goed hebben we nu gemerkt!! Cliëntvriendelijk en nemen alle zorg uit handen bij schadequote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij waren een aantal malen op Sicilië.
Oa. hier https://www.agriturismo.i(...)a-7290824/index.html
Dichtbij Syracuse met vele terrasjes, een strand en een groot zwembad. Goed biologisch basic eten als je een keer wilt mee eten. Veel ouwe dingen in de regio.
Sowieso is een agriturismo een aanrader, vind ik.
Scootertip van Blues is goed. Parkeren was een ramp ín Syracuse.
Vliegen op Catania, daar wegwezen en een auto via Sunny Cars.
Wij horen wel wat het geworden is…😇
Hoeveel tijd heb je, hoeveel wil je zien?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:01 schreef Lonaa het volgende:
Hoe die hun rijbewijs halen, echtquote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Italianen kunnen niet rijden, maar als je eenmaal in the middle of nowhere zit is het er grandioos mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |