Neequote:Op donderdag 6 juni 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou jij Mirjam Bikker wel eens willen aanduwen?
Mirjam Godinquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou jij Mirjam Bikker wel eens willen aanduwen?
Wij mogen op jaarbasis een week aan 'gratis' dagen opnemen voor vrijwilligerswerk dus heb dat in het verleden wel eens gedaan maar vond het maar kutwerk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ideaal bijbeunen met een Van Basten-enkeltje, zo'n stemlokaal.
Deed je dat met een glimlach of was je ook een chagrijnige aap?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij mogen op jaarbasis een week aan 'gratis' dagen opnemen voor vrijwilligerswerk dus heb dat in het verleden wel eens gedaan maar vond het maar kutwerk.
Dan help je ze even van de kantinevoorraad af?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:31 schreef Caland het volgende:
Nu neem ik meestal in augustus wat gratis vrij dagen op en ga ik 'helpen' met voorbereidingswerkzaamheden bij mijn voetbalclub (lol).
Leuk geprobeerd, topt die inzending van @RamboDirk echter niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat om dat brilletje eens helemaal onder te kwakken.
Ben een keer vieze voorzitter geweest, dat was wel te doen maar dodelijk saai en heb een keer geteld. Dat doe ik nooit meer, was 3 uur in de nacht thuis.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deed je dat met een glimlach of was je ook een chagrijnige aap?
Ik zou dat ook wel een keer willen doen.
Dat is echt eng ja.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, topt die inzending van @:rambodirk echter niet.
Sanne Wallis de Vries wtf
Dat is meestal wel het eindresultaat, ja.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan help je ze even van de kantinevoorraad af?
Nu doe je net alsof je Onlogisch bent die elke avond uiterlijk om 21:05 gaat knorren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een keer vieze voorzitter geweest, dat was wel te doen maar dodelijk saai en heb een keer geteld. Dat doe ik nooit meer,was 3 uur in de nacht thuis.
Het feest voor de democratie eindigt nooit voor zonsondergang.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een keer vieze voorzitter geweest, dat was wel te doen maar dodelijk saai en heb een keer geteld. Dat doe ik nooit meer, was 3 uur in de nacht thuis.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, topt die inzending van @:rambodirk echter niet.
Sanne Wallis de Vries wtf
Wat een gejankquote:
Verstand op nul en uren maken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Wat een gejank![]()
Gewoon een stalen gezicht, pomp na pomp na pomp, beuk na beuk na beuk. Tot ze krom loopt. @:Kukelecucktsju10
Niet stemmen maatquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
SGP of CDA of Christenunie voor ons he
Sanne of Joel, als je moet kiezen?quote:
Zelfde smaak in een iets ander jasje.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou qua uiterlijk nog steeds voor me als Laurens Dassen.
Pics.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Sow hahah hele wc verstopt. @:KingRoland
Ja ik denk dat het bij de meesten al mis gaat bij het 'stalen gezicht'.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Wat een gejank![]()
Gewoon een stalen gezicht, pomp na pomp na pomp, beuk na beuk na beuk. Tot ze krom loopt. @:Kukelecucktsju10
Had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfde smaak in een iets ander jasje.
https://www.vi.nl/pro/overig/in-memoriam-kees-vierhoutenquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:34 schreef Oriente het volgende:
Kees Vierhouten, de eigenaar van Go Ahead Eagles, is woensdagavond plotseling overleden. Volgens de club gaat het om een hartinfarct.
sad
@:onlogisch deze had je zeker niet
Had de aangegeven twee toch al gedaan?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Nu je er toch mokervroeg bij bent, vergeet je niet even te voorspellen in het EK topic?
Geen zorgen maat, kan gebeuren. Maar we moeten wel streng zijn, voor iedereen.quote:
Wtf.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen zorgen maat, kan gebeuren. Maar we moeten wel streng zijn, voor iedereen.
Om het goed te maken drink je vandaag een glas wondvocht van user @:Caland ipv melk bij je lunch.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen zorgen maat, kan gebeuren. Maar we moeten wel streng zijn, voor iedereen.
Om het goed te maken drink je vandaag een glas wondvocht van user @:Caland ipv melk bij je lunch.
Daar komt Rene goed weg. Nu moeten we een alternatieve straf bedenken, hij moet wel een leermoment krijgen.quote:
Hij moet verplicht naar al mijn joetoep fllmpjes kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daar komt Rene goed weg. Nu moeten we een alternatieve straf bedenken, hij moet wel een leermoment krijgen.
Dan heb je het ook wel lang genoeg uitgemolken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik hoor morgen trouwens of het bot/ de foto goed is en dan word ik hopelijk ergens volgende week weer geopereerd om die kanjerzooi uit mijn lichaam te boren.
Ontzettond veel zin in
In Polen lossen ze een verzwikt enkeltje gewoon op met een paar borreltjes.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:16 schreef Caland het volgende:
Ik hoor morgen trouwens of het bot/ de foto goed is en dan word ik hopelijk ergens volgende week weer geopereerd om die kanjerzooi uit mijn lichaam te boren.
Ontzettond veel zin in
Ik vermoed dat ik ga huilen op het moment dat ik weer voorzichtig kan lopen, wat een intense triestigheid is het als dat niet mag en gaat.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel lang genoeg uitgemolken.
Klopt, daarom komen al die kanjerpolen hierheen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In Polen lossen ze een verzwikt enkeltje gewoon op met een paar borreltjes.
Wow! bikkelhard besluit! Werk jij als manager bij de big4?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij moet verplicht naar al mijn joetoep fllmpjes kijken
Het is je gegund kerel, dat je de 100 meter weer onder de 30sec gaat halen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ga huilen op het moment dat ik weer voorzichtig kan lopen, wat een intense triestigheid is het als dat niet mag en gaat.
Precies op tijd voor de zomer!
Ik had daar eerlijk gezegd nooit zo'n moeite mee bij eerdere blessures maar moet ook zeggen dat de pijn toen meeviel en ik wel op krukken mocht.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ga huilen op het moment dat ik weer voorzichtig kan lopen, wat een intense triestigheid is het als dat niet mag en gaat.
Precies op tijd voor de zomer!
Nu al twee maanden geen stap kunnen zetten (wel wat met krukken) vind ik mentaal toch wel pittig maar denk dat het vooral ook de periode is. Vakantie ging niet echt door, EK die ik zou gaan bezoeken kan ik vergeten, vooral thuis opgesloten zijn waar ik eerst altijd wel in de middag ging sporten bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had daar eerlijk gezegd nooit zo'n moeite mee bij eerdere blessures maar moet ook zeggen dat de pijn toen meeviel en ik wel op krukken mocht.
Ik hoop dat je herstel spoedig is makker.
Link?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij moet verplicht naar al mijn joetoep fllmpjes kijken
Mekhi Phiferquote:Op donderdag 6 juni 2024 14:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Best wel ja
Maar niets spannends, dit soort tekeningen
https://imgur.com/a/NFzF00G
Morgen uitvaart. Afgelopen week is m'n vader overleden, na 6 jaar waren er geen opties meer wat betreft medicijnen. In ieder geval de laatste maanden voor hem kunnen zorgen zodat hij thuis kon blijven tot het einde. Nu zit ik in de drukke week met veel regelen. Straks wat meer rust om aan het idee te wennen dat hij er niet meer is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
ik mis de dagelijkse feitjes & weetjes van @:3rr0r
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Morgen uitvaart. Afgelopen week is m'n vader overleden, na 6 jaar waren er geen opties meer wat betreft medicijnen. In ieder geval de laatste maanden voor hem kunnen zorgen zodat hij thuis kon blijven tot het einde. Nu zit ik in de drukke week met veel regelen. Straks wat meer rust om aan het idee te wennen dat hij er niet meer is.
Gecondoleerd kerel. Heel veel sterkte voor jou en je familie.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Morgen uitvaart. Afgelopen week is m'n vader overleden, na 6 jaar waren er geen opties meer wat betreft medicijnen. In ieder geval de laatste maanden voor hem kunnen zorgen zodat hij thuis kon blijven tot het einde. Nu zit ik in de drukke week met veel regelen. Straks wat meer rust om aan het idee te wennen dat hij er niet meer is.
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bah ellende, gecondoleerd maat. De tijd nemen en de herinneringen koesteren, de band is voor eeuwig. Sterkte.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mijn moeder welquote:
Gecondoleerd makker. Hij is nu in de hemel bij God.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gecondoleerd en veel sterkte broquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gecondoleerd maat.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gecondoleerd! Veel sterktequote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gecondoleerd man.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik stem altijd bij de vrouw van m'n beste vriend. 30 meter van m'n flatje. De rest aan de tafel ken ik meestal ook wel. Beetje dorps dit stadje.quote:Op donderdag 6 juni 2024 09:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was al net na half acht bij het kunstgalerijtje waar ik altijd stem. Lekker rustig en altijd vriendelijke mensen daar
Hier ook de gruwel. SGP de grootste. Kut herindeling met die zwarte kousen. Op zondag alle winkels dicht behalve de Appie tussen 13:00 en !7:00. Stikt het natuurlijk van de plooirokken tot aan de grond en een knotje met breinaalden. Zooi kinderen die op hun zestiende het gewilligst zijn tijdens schoolreisjes.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
SGP of CDA of Christenunie voor ons he
Inmiddels teruggevonden ?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Sow hahah hele wc verstopt. @:KingRoland
Ik moet stemmen in de Gasthuiskerk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis deze verkiezingen het christelijke geluid
Shit man. Heel veel sterkte. Onwerkelijk hè ? De wereld draait verdomme gewoon door.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gecondoleerd kerelquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gecondoleerd, kerel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gecondoleerd makker. Ik weet hoe het is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
FB / Kan er iets gedaan worden aan de kut mod Plompzakker ?quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:26 schreef onlogisch het volgende:
Net gestemd.
Het zal niemand verbazen, VVD
niet gekliktquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
FB / Kan er iets gedaan worden aan de kut mod Plompzakker ?
Mooi. Voor hetzelfde geld ben je een NSBer.quote:
Dat ben ik zeker. Ik heb absoluut geen moraal makkerquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi. Voor hetzelfde geld ben je een NSBer.
Ik totaal niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker. Ik heb absoluut geen moraal makker
Gecontroleerd en sterkte!quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gecondoleerd, sterkte!quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heel veel sterkte vandaag man, wat een klotezooi..quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van mij mag Memvis best een haarbandje dragen als hij zich daar prettig bij voelt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is erger, die haarband van Memph, of dat die dikke kerstman gister gewonnen heeft?
Ik kan me hier goed in vinden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van mij mag Memvis best een haarbandje dragen als hij zich daar prettig bij voelt.
Timmerfrans moeten we wel verbieden.
Ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is erger, die haarband van Memph, of dat die dikke kerstman gister gewonnen heeft?
Je kon niet kiezen, hè?quote:
Op onze kosten zeker?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 09:36 schreef tong80 het volgende:
Zo naar huisarts. Met de taxi. Wat een luxe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |