Neequote:Op donderdag 6 juni 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou jij Mirjam Bikker wel eens willen aanduwen?
Mirjam Godinquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou jij Mirjam Bikker wel eens willen aanduwen?
Wij mogen op jaarbasis een week aan 'gratis' dagen opnemen voor vrijwilligerswerk dus heb dat in het verleden wel eens gedaan maar vond het maar kutwerk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ideaal bijbeunen met een Van Basten-enkeltje, zo'n stemlokaal.
Deed je dat met een glimlach of was je ook een chagrijnige aap?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij mogen op jaarbasis een week aan 'gratis' dagen opnemen voor vrijwilligerswerk dus heb dat in het verleden wel eens gedaan maar vond het maar kutwerk.
Dan help je ze even van de kantinevoorraad af?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:31 schreef Caland het volgende:
Nu neem ik meestal in augustus wat gratis vrij dagen op en ga ik 'helpen' met voorbereidingswerkzaamheden bij mijn voetbalclub (lol).
Leuk geprobeerd, topt die inzending van @RamboDirk echter niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat om dat brilletje eens helemaal onder te kwakken.
Ben een keer vieze voorzitter geweest, dat was wel te doen maar dodelijk saai en heb een keer geteld. Dat doe ik nooit meer, was 3 uur in de nacht thuis.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deed je dat met een glimlach of was je ook een chagrijnige aap?
Ik zou dat ook wel een keer willen doen.
Dat is echt eng ja.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, topt die inzending van @:rambodirk echter niet.
Sanne Wallis de Vries wtf
Dat is meestal wel het eindresultaat, ja.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan help je ze even van de kantinevoorraad af?
Nu doe je net alsof je Onlogisch bent die elke avond uiterlijk om 21:05 gaat knorren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een keer vieze voorzitter geweest, dat was wel te doen maar dodelijk saai en heb een keer geteld. Dat doe ik nooit meer,was 3 uur in de nacht thuis.
Het feest voor de democratie eindigt nooit voor zonsondergang.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een keer vieze voorzitter geweest, dat was wel te doen maar dodelijk saai en heb een keer geteld. Dat doe ik nooit meer, was 3 uur in de nacht thuis.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, topt die inzending van @:rambodirk echter niet.
Sanne Wallis de Vries wtf
Wat een gejankquote:
Verstand op nul en uren maken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Wat een gejank![]()
Gewoon een stalen gezicht, pomp na pomp na pomp, beuk na beuk na beuk. Tot ze krom loopt. @:Kukelecucktsju10
Niet stemmen maatquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
SGP of CDA of Christenunie voor ons he
Sanne of Joel, als je moet kiezen?quote:
Zelfde smaak in een iets ander jasje.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jou qua uiterlijk nog steeds voor me als Laurens Dassen.
Pics.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Sow hahah hele wc verstopt. @:KingRoland
Ja ik denk dat het bij de meesten al mis gaat bij het 'stalen gezicht'.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Wat een gejank![]()
Gewoon een stalen gezicht, pomp na pomp na pomp, beuk na beuk na beuk. Tot ze krom loopt. @:Kukelecucktsju10
Had het zelf niet beter kunnen verwoordenquote:Op donderdag 6 juni 2024 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfde smaak in een iets ander jasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |