quote:Op maandag 3 juni 2024 09:17 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van maandag:
Dagelijks;
18.00; Handhavers in actie SBS6
19.00; Lang leve de liefde SBS6
19.26; First Dates NPO3
19.45: De bondgenoten SBS6
Diversen;
20.27: Het Blok NET5 https://www.tvgids.nl/amusement/het-blok
20.30: Mr. Frank Visser: Hoe is het nu met.. SBS6
20.29; Spoedeisende hulp 24/7 RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/spoedeisende-hulp-24-7
20.31: Voor hetzelfde geld RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/voor-hetzelfde-geld
21.32: Het mooiste meisje van de klas NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/het-mooiste-meisje-van-de-klas
Docu/Reportage/Informatief;
20.28: Meisjes van de Goede Herder NPO2 https://www.tvgids.nl/religieus/meisjes-van-de-goede-herder
Actueel;
21.30: Nieuwsuur NPO2
21.39: De Oranjezomer SBS6
22.09; Renze RTL4
22.26: OP1 NPO1
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar
Typefouten onder voorbehoud
Zeker goed neergezet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik had het met alle partijen te doen eigenlijkwas een apart verhaal en goed neergezet
Zijn programma vind ik sowieso wel goedquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn programma vind ik sowieso wel goed
Alleen moet ik altijd wel lachen om de "stoere" houding van Zeeman. Hoe hij ook loopt ook, of hij een enorm klokkenspel heeftEcht een haantje
Oh Tof! En jij hebt iets wilds gedaan waardoor we jou ook gaan zien?quote:Op woensdag 5 juni 2024 21:33 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Goed nieuws. Vanochtend zag ik op Leiden een handhavers auto parkeren. Daar stapte uit Johan, een vrouw(Amy heet ze volgens mij) een geluidsman en een cameraman. Dus ik neem aan dat ze bezig zijn met het opnemen van een nieuw seizoen Overtreders
Nee kwam er langs voor mijn werkquote:Op woensdag 5 juni 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh Tof! En jij hebt iets wilds gedaan waardoor we jou ook gaan zien?
Goedemorgen schatjes. Ik zit op een telefoontje te wachten dat ik mijn nieuwe auto kan ophalen. Een hele mooie bloedrodequote:
Goed gek als je ervan genietquote:Op zondag 9 juni 2024 12:34 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten. Tot vanavond. EK-atletiek en vannacht om 2:00 uur NBA basketbal finals. Ja ik ben gek.
Yep, komkommertijd. Ik sla een tijdje de weekenden over en de herhalingen zet ik niet meer in de gids.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Dank je wel @:praadje
Volgens mij is de televisie-zomer begonnenweinig op... altijd wel jammer. Mensen hebben meer tijd voor televisie en er is minder
Nee snap ik! Gewoon jammerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, komkommertijd. Ik sla een tijdje de weekenden over en de herhalingen zet ik niet meer in de gids.
Er zijn 155 zenders.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Volgens mij is de televisie-zomer begonnenweinig op... altijd wel jammer. Mensen hebben meer tijd voor televisie en er is minder
Dat valt mee dan weer tegenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja daaaag. Ik ga die echt niet allemaal uitpluizen.
Het stikt van de goede en leuke programma'squote:Op donderdag 13 juni 2024 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Helemaal niks op televisie vandaag
Dat wordt legpuzzelen met een serie
Smaken verschillen:)quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het stikt van de goede en leuke programma's
Ik heb het niet over de link van praadje.quote:
Ik begrijp dit nooit. Het stikt van de zenders.quote:
Dat is minder.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
De hele fucking dag zonder internet gezeten
Ja... maar gelukkig veel muziek op de telefoon en een lekker lang dutje. Dus prima te doen. Begrijp alleen niet waarom je van te voren geen bericht krijgt over de werkzaamheden waardoor er geen internet isquote:
maar de meesten gaan dan voetbal kijken en dan is herhalen goedkoper. Gok ik. Weet het niet zekerquote:Op maandag 17 juni 2024 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp dit nooit. Het stikt van de zenders.
Veel programma's van slechte kwaliteit.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp dit nooit. Het stikt van de zenders.
Stiekem zijn wij tweeën wel #teamzuurquote:Op maandag 17 juni 2024 17:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Veel programma's van slechte kwaliteit.
Dat is van alle tijden. Nu zijn er 70 kutzenders en/of klote programma's, maar 30 goeie. Vroeger 8 en/of 9quote:Op maandag 17 juni 2024 17:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Veel programma's van slechte kwaliteit.
quote:Op maandag 24 juni 2024 13:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik durf wel namens ons allemaal te zeggen dat we enorm waarderen dat je dit doet! Zelfs in komkommertijd
Lief!
Een advocatenkantoor serie en absurde situaties.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal verslaafd?
Wat is het voor een serie/programma?
Ah! Dat vermoeden had ik al! Leukquote:Op maandag 24 juni 2024 14:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een advocatenkantoor serie en absurde situaties.
Je was er weer vroeg bij vanmorgen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 06:54 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van Woensdag;
Dagelijks;
18.00; Handhavers in actie SBS6
19.00; Lang leve de liefde SBS6
19.45: De bondgenoten SBS6
Diversen:
20.30: Het perfecte plaatje op reis RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/het-perfecte-plaatje-op-reis
20.30: Britain's got talent RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/britain-s-got-talent
20.30: Steenrijk, Straatarm SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/steenrijk-straatarm
Sport;
17.30: EK voetbal: Oekraïne - België NPO1
17.50; EK voetbal: Slowakije - Roemenië NPO2
20.50: EK voetbal: Tsjechië - Turkije NPO3
20.52: EK voetbal: Georgië - Portugal NPO1
Actueel;
21.30: Nieuwsuur NPO2
22.55: Vandaag Inside Oranje SBS6
@:WcPot
@:Ole
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
@:Oscar
Typefouten onder voorbehoud
Klinkt heel verstandig meidquote:Op zondag 30 juni 2024 09:59 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
De komende weken even geen tvgids. Het is voornamelijk voetbal/wielrennen en herhalingen.
Mocht je een tv tip hebben is het leuk dat je het plaatst. Zo blijven we toch in contact.
Fijne zomer allen![]()
Goede keus! Misschien doe ik met je meequote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:11 schreef praadje het volgende:
Tips voor vandaag. Au pairs op NPO3 en Stegeman op de bres op SBS6
WIDM heb ik echt nog nooit gezien. Trekt me ook helemaal nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goede keus! Misschien doe ik met je mee
Moet De Bondgenoten van gisteren nog even terugkijken.
Au Pairs heb ik helaas al helemaal gezien
Stegeman is altijd vermaak
Heb gisteren ook ontdekt dat er al twee afleveringen van WIDM online staan (die komen niet op televisie, enkel streamen)
Gelukkig is niemand verplicht!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:36 schreef praadje het volgende:
[..]
WIDM heb ik echt nog nooit gezien. Trekt me ook helemaal niet
Klinkt als vermaak!quote:Op maandag 8 juli 2024 11:49 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes.![]()
![]()
Twee tips vandaag.
20.27: Kees van der Spek: Oplichters in het toerisme RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)ters-in-het-toerisme
20.57: Mr. Frank Visser doet uitspraak SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/mr-frank-visser-doet-uitspraak
Ik denk alleen dat Visser een herhaling is maar dat weet ik niet zeker.
Fijne dag allemaal
Met allebei eens! Ik heb ook genoten van 'Over de oceaan'. Werd soms zelf bijna zeeziek door de beelden van heen en weer vliegende mensen in die krappe kombuis. Moet er niet aan denken om daar een maaltijd voor 14 personen in elkaar te moeten draaien, wat dat betreft enorm respect voor Carolyn. Had wat engere beelden verwacht, het leek zo op het oog een 'makje' om even de oceaan over te zeilen. (en die vliegende vissen die hen om de oren vlogen, brrrr)quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laatste Over De Oceaan gezien... dat is nou een serie die ik ga missen. Met zoveel plezier en fascinatie gekeken
Ben nu Moedermaffia aan het streamen. Geniale serie
Dat programma was heel erg pakkend. Waarschijnlijk het goede seizoen gekozen om te varen. Een stormseizoen lijkt mij nogal gevaarlijk met zoveel onervaren mensen. Dit is geheel door mij gegokt btwquote:Op maandag 8 juli 2024 15:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Met allebei eens! Ik heb ook genoten van 'Over de oceaan'. Werd soms zelf bijna zeeziek door de beelden van heen en weer vliegende mensen in die krappe kombuis. Moet er niet aan denken om daar een maaltijd voor 14 personen in elkaar te moeten draaien, wat dat betreft enorm respect voor Carolyn. Had wat engere beelden verwacht, het leek zo op het oog een 'makje' om even de oceaan over te zeilen. (en die vliegende vissen die hen om de oren vlogen, brrrr)
Moedermaffia is heel leuk en grappig
Hahaha, ja, die angst voor die vissen vond ik ook heel grappig, maar moest ook lachen om Dongel, die een insectenangst had en dacht, midden op de oceaan zijn er iig geen enge insecten, totdat er een grote sprinkhaan op het dek landde, hij kreeg zowat een hartverlamming.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat programma was heel erg pakkend. Waarschijnlijk het goede seizoen gekozen om te varen. Een stormseizoen lijkt mij nogal gevaarlijk met zoveel onervaren mensen. Dit is geheel door mij gegokt btw![]()
En ja die vissen! Dat had ik nou echt niet verwacht! Ik vond dat je echt een menselijke kant van alle deelnemers zag. Heel sympathiek
Ja! Ik ben geen moeder, dus dan is het nogal een ver van mijn bed show. Maakt het niet minder leuk
Hahahaa ja! Ik kom me toen zo goed inleven (ben zelf panisch voor beestjes). Het was ook een joekel van een sprinkhaan!quote:Op maandag 8 juli 2024 16:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, ja, die angst voor die vissen vond ik ook heel grappig, maar moest ook lachen om Dongel, die een insectenangst had en dacht, midden op de oceaan zijn er iig geen enge insecten, totdat er een grote sprinkhaan op het dek landde, hij kreeg zowat een hartverlamming.
Dat! Ze waren enorm lief en tolerant naar elkaar toe en iedereen moet er op een gegeven moment zwaar doorheen hebben gezeten, hoe blij ze ook waren om vaste grond onder hun voeten te krijgen. Die hebben echt wel afgezien.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaa ja! Ik kom me toen zo goed inleven (ben zelf panisch voor beestjes). Het was ook een joekel van een sprinkhaan!
Vaak hebben realityprogramma's de nodige drama en ruzies, maar ze gingen heel harmonieus met elkaar om. Dat was echt verfrissend om te zien. Gewoon niet boos op elkaar worden om een afwasborstel in de zee
Ja dat !quote:Op maandag 8 juli 2024 16:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat! Ze waren enorm lief en tolerant naar elkaar toe en iedereen moet er op een gegeven moment zwaar doorheen hebben gezeten, hoe blij ze ook waren om vaste grond onder hun voeten te krijgen. Die hebben echt wel afgezien.
Ik ook en als toppunt dat Roelof zijn eigen drol (verstopte plee) moest opzuigen en overboord gooien. En dat niemand meer mocht douchen en elkaars zweet ruiken. Echt een top team zonder enorme ruzies, alleen volhouden, ik heb genoten van deze serie.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat !
Alleen al dat slaaprooster, vier uur op en af. Dat is slopend! En zo klein alles. En zoals het bij Roelof grappig in beeld werd gebracht, continu je stoten en butsen tegen dingen. Hij deed het vaak, maar ze hadden het allemaal over blauwe plekken.
En de persoonlijke hygiëne die anders is dan gewend... Geen moment alleen zijn. Geen contact met het thuisfront. Ik vind het een hele prestatie
Kan niet anders dan het met je eens zijnquote:Op maandag 8 juli 2024 16:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook en als toppunt dat Roelof zijn eigen drol (verstopte plee) moest opzuigen en overboord gooien. En dat niemand meer mocht douchen en elkaars zweet ruiken. Echt een top team zonder enorme ruzies, alleen volhouden, ik heb genoten van deze serie.
Ja!!! Ook leuk ze contact hielden. Gewoon een geweldige productie om naar te kijken en absoluut feel-good.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan niet anders dan het met je eens zijn
Anderzijds kijk ik vanavond weer met liefde naar De Bondgenoten en geniet van alle drama![]()
Alleen het "gebrek" eraan bij Over De Oceaan was verfrissend. Denk niet dat ik het met ruzie leuk zou hebben gevonden
Ze lette ook zo goed op elkaar. Toen Dongel erdoor zat, gelijk aangesproken, en hij die vingers aan de pols hield bij iedereen. Echt top! Gregor vond ik ook een topvent. En die vrouwelijke zeilster ook trouwens. Goed gecast
Er was ook een Belgisch team onderweg. Hoop dat we die ook nog kunnen zien (online) ergens
Ik ben na twee aleveringen afgehaakt bij BestemmingX, veelsteveel in scene gezet, zo ongeloofwaardig dat ik er kromme tenen van kreeg.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel grappig. Van dat programma had ik weinig verwacht, met enorme verwachting voor Bestemming X. Daar moet ik de laatste twee afleveringen nog van zien en het is zo moeilijk om mijn aandacht erbij te houden. Terwijl dat programma op papier helemaal mijn pakkie an is
Ja... meestal valt het in scene zetten me niet zo op, maar het was allemaal zo ver gezocht...quote:Op maandag 8 juli 2024 16:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ben na twee aleveringen afgehaakt bij BestemmingX, veelsteveel in scene gezet, zo ongeloofwaardig dat ik er kromme tenen van kreeg.
Joh! Toevallig kan een helft naar buiten kijken etc, lalalala, zo doorzichtig allemaal, kan ik niks mee, heb ook niets met programma's als WIDM, ik snap dat soort over geregisseerde spelprogramma's niet. Uitzondering is 'Het perfecte plaatje' of Rembrand.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... meestal valt het in scene zetten me niet zo op, maar het was allemaal zo ver gezocht...
WIDM ben ik enorm fan vanquote:Op maandag 8 juli 2024 17:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Joh! Toevallig kan een helft naar buiten kijken etc, lalalala, zo doorzichtig allemaal, kan ik niks mee, heb ook niets met programma's als WIDM, ik snap dat soort over geregisseerde spelprogramma's niet. Uitzondering is 'Het perfecte plaatje' of Rembrand.
Dat snap ik helemaal, het aanbod is enorm. Als je zelf van fotograferen houdt is het perfecte plaatje best leuk om te volgen, valt erg weinig in te neppen.quote:Op maandag 8 juli 2024 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
WIDM ben ik enorm fan van
Rembrandt vind ik ook tof
En het perfecte plaatje moet ik nog proberen... er is zoveel
Snap ik, van het neppenquote:Op maandag 8 juli 2024 18:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, het aanbod is enorm. Als je zelf van fotograferen houdt is het perfecte plaatje best leuk om te volgen, valt erg weinig in te neppen.
Beide herhalingen helaasquote:Op maandag 8 juli 2024 11:49 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes.![]()
![]()
Twee tips vandaag.
20.27: Kees van der Spek: Oplichters in het toerisme RTL5 https://www.tvgids.nl/inf(...)ters-in-het-toerisme
20.57: Mr. Frank Visser doet uitspraak SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/mr-frank-visser-doet-uitspraak
Ik denk alleen dat Visser een herhaling is maar dat weet ik niet zeker.
Fijne dag allemaal
Criminal minds en MAFSA bingenquote:Op maandag 8 juli 2024 20:44 schreef Isane het volgende:
[..]
Jep, zoals verwachtdan maar wat van politie series kijken op videoland
Dat boek is geweldigquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:11 schreef potjecreme het volgende:
Filmtip
The NeverEnding Story
https://www.tvgids.nl/film/the-neverending-story
Ja mooi verhaal. Ik had eerst de film gezien en later het boek gelezen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat boek is geweldigstaat nog in de kast en stuk gelezen
En de film... als dat paard verzuipt...
Het boek is meerdere malen voorgelezen en zelf gelezen. De film heb ik een meer gezienquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja mooi verhaal. Ik had eerst de film gezien en later het boek gelezen.
https://nos.nl/teletekst/106quote:Het dak van een zwembad op een
Limburgs recreatiepark is gisteravond
ingestort.Op dat moment was het bad op
vakantiepark De Berckt in Baarlo dicht,
niemand raakte gewond.
Het is nog onduidelijk waardoor het dak
instortte.De gemeente zegt dat er geen
hulpdiensten zijn ingeschakeld en dat
de gemeente niet op de hoogte was van
de instorting.Na vragen van de NOS gaat
de gemeente de veiligheid op het park
nader onderzoeken.
De Berckt is onderdeel van de Oostappen
Groep,van tv-persoonlijkheid Peter
Gillis.In oktober trok de gemeente de
horecavergunning van het park in,na een
onderzoek naar de bedrijfsintegriteit.
Ziet eruit als een goede en heftige film. Geniet ervan!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:43 schreef potjecreme het volgende:
Vanavond niet echt wat op tv. Straks de film Blow
https://m.imdb.com/title/tt0221027/?ref_=ext_shr_lnk
Ben benieuwd naar Achterblijvers. Bedankt voor de tip.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://nos.nl/teletekst/106
Camping de Berckt heeft z'n zaakjes nog steeds niet op orde.
'Catastrofe'quote:Op zondag 14 juli 2024 08:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Loop nie goed af @:Zipportal @:ikweethetookniet
Oh misschien wel zin inquote:Op maandag 15 juli 2024 19:43 schreef potjecreme het volgende:
Kijktip voor wie het niet op de bbc heeft gezien:
The great British bake off.
Npo1 18.50 tot 20 uur.
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:52 schreef Isane het volgende:
Alles op tafel: https://www.facebook.com/share/v/TRW6PrB2ESSN3ams/ (van de makers van de keuringsdienst van waarde)
Bizar dat groentechips zeeeeer kankerverwekkend is
Thanks. Ik heb hem opgenomenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zie op FB een documentaire serie voorbij komen --> achterblijvers
Gaat over stellen waarvan een in de gevangenis zit of een enkelband heeft
Nog niet gezien, maar lijkt me erg interessant
Toch even als een tip
Idd ja. Bizar dat dit in de schappen ligtquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan denken dat het een gezonder alternatief is
En dat spul is nog eens vies ookquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:21 schreef Isane het volgende:
[..]
Idd ja. Bizar dat dit in de schappen ligt
Ik vond het wel prima te eten, keer zakje gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dat spul is nog eens vies ook
Ik heb het een keer in een restaurant als tapashapje gehad. Die was lekker. Alleen die uit de winkel vond ik ernstig minder lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:42 schreef Isane het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima te eten, keer zakje gehad.
Niks kijkplezier!!! Zat klaar voor Max, krijg ik de slimste mens voorgeschoteldquote:Op maandag 22 juli 2024 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel plezier!
Heb het geprobeerd, maar kom er niet doorheen
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niks kijkplezier!!! Zat klaar voor Max, krijg ik de slimste mens voorgeschoteld
Alberto moet snel een nieuwe aflevering maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://nos.nl/teletekst/106
Camping de Berckt heeft z'n zaakjes nog steeds niet op orde.
Ik sla over. Weer een programma met bekende Nederlanders.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zaterdag komt het programma De Big Bang
In het voorstukje lijkt het nogal op de Code van Coppens
Even proberen en even een tip
Ah ja! Mij lijkt het hilarischquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik sla over. Weer een programma met bekende Nederlanders.
Haha, dat weet ik niet. Ik kijk zo weinig mogelijk met bners.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja! Mij lijkt het hilarisch
Alleen heb wel een domme smaak
Oh ja... kan me daar niet aan ergerenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik niet. Ik kijk zo weinig mogelijk met bners.
Je hebt gelijk... net aangezet en niks aanquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik sla over. Weer een programma met bekende Nederlanders.
Jammer voor jou dat het niet leuk is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... net aangezet en niks aan
Ach... genoeg te zienquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat het niet leuk is.
Het was echt een geweldige openingsceremoniequote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:39 schreef Groepfunder het volgende:
Gisterenavond werd op NPO 1 de openingsceremonie van de Olympische Spelen uitgezonden. Geweldig! "Imagine" van John Lennon uitgevoerd op een 'brandende' piano. De mignons. Dat paard over de Seine. De lasershow vanaf de Eifeltoren als eerbetoon aan Jean Michel Jarre. Zelfs de modeshow vond ik (op deze manier) leuk om naar te kijken. Het commentaar voegde alleen niets toe. Ik vond het bij filmpjes en optredens eerder afleidend.
Fijn dat het goed met je gaat!quote:
Ja best wel. Nu finale 4x400quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super fijnDoet NL het een beejte goed?
Op de stepquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat zwemmen of lopen?
Sorry volg het helemaal niet, zoals je misschien wel merkt
Sprintquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat zwemmen of lopen?
Sorry volg het helemaal niet, zoals je misschien wel merkt
ik zie dat het om de woestijn gaan... niet om toetjesquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tip! Op televisie net reclame voor een nieuwe serie: Miljoen Dollar Dessert.
Ben erg benieuwd
Nee, ze moeten heel veel toetjes etenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie dat het om de woestijn gaan... niet om toetjes
verschil tussen Desert en Dessertquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ze moeten heel veel toetjes eten
Degene die het eerst braakt ligt eruit
Ja, spelfout, kan gebeuren en ik maak er een grapje over, want domme fout (automatisch doortypen zonder op te letten).quote:
Morgen perfect weer voor de braderie hier in Bommel.quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen perfect weer voor de braderie hier in Bommel.
Ik stream vooral.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo allemaal
Wat kijken jullie nu zoal?
Yes, boks, ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oh zeker! Below deck is bv zo'n programma die ik stream.
Daarnet Rondo, nu voetbalpraat en straks herhaling van de rijdende rechter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo allemaal
Wat kijken jullie nu zoal?
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:25 schreef StephanL het volgende:
Avond. Vanavond weer een nieuwe Overtreders seizoen op Veronica. om 20:25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |