Yep, komkommertijd. Ik sla een tijdje de weekenden over en de herhalingen zet ik niet meer in de gids.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Dank je wel @:praadje
Volgens mij is de televisie-zomer begonnenweinig op... altijd wel jammer. Mensen hebben meer tijd voor televisie en er is minder
Nee snap ik! Gewoon jammerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, komkommertijd. Ik sla een tijdje de weekenden over en de herhalingen zet ik niet meer in de gids.
Er zijn 155 zenders.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Dank je wel @:praadje
Volgens mij is de televisie-zomer begonnenweinig op... altijd wel jammer. Mensen hebben meer tijd voor televisie en er is minder
Dat valt mee dan weer tegenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja daaaag. Ik ga die echt niet allemaal uitpluizen.
Het stikt van de goede en leuke programma'squote:Op donderdag 13 juni 2024 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Helemaal niks op televisie vandaag
Dat wordt legpuzzelen met een serie
Smaken verschillen:)quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het stikt van de goede en leuke programma's
Ik heb het niet over de link van praadje.quote:
Ik begrijp dit nooit. Het stikt van de zenders.quote:
Dat is minder.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
De hele fucking dag zonder internet gezeten
Ja... maar gelukkig veel muziek op de telefoon en een lekker lang dutje. Dus prima te doen. Begrijp alleen niet waarom je van te voren geen bericht krijgt over de werkzaamheden waardoor er geen internet isquote:
maar de meesten gaan dan voetbal kijken en dan is herhalen goedkoper. Gok ik. Weet het niet zekerquote:Op maandag 17 juni 2024 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp dit nooit. Het stikt van de zenders.
Veel programma's van slechte kwaliteit.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp dit nooit. Het stikt van de zenders.
Stiekem zijn wij tweeën wel #teamzuurquote:Op maandag 17 juni 2024 17:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Veel programma's van slechte kwaliteit.
Dat is van alle tijden. Nu zijn er 70 kutzenders en/of klote programma's, maar 30 goeie. Vroeger 8 en/of 9quote:Op maandag 17 juni 2024 17:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Veel programma's van slechte kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |