Yep, komkommertijd. Ik sla een tijdje de weekenden over en de herhalingen zet ik niet meer in de gids.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Dank je wel @:praadje
Volgens mij is de televisie-zomer begonnenweinig op... altijd wel jammer. Mensen hebben meer tijd voor televisie en er is minder
Nee snap ik! Gewoon jammerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, komkommertijd. Ik sla een tijdje de weekenden over en de herhalingen zet ik niet meer in de gids.
Er zijn 155 zenders.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Dank je wel @:praadje
Volgens mij is de televisie-zomer begonnenweinig op... altijd wel jammer. Mensen hebben meer tijd voor televisie en er is minder
Dat valt mee dan weer tegenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja daaaag. Ik ga die echt niet allemaal uitpluizen.
Het stikt van de goede en leuke programma'squote:Op donderdag 13 juni 2024 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Helemaal niks op televisie vandaag
Dat wordt legpuzzelen met een serie
Smaken verschillen:)quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het stikt van de goede en leuke programma's
Ik heb het niet over de link van praadje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |