Het was echt een geweldige openingsceremoniequote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:39 schreef Groepfunder het volgende:
Gisterenavond werd op NPO 1 de openingsceremonie van de Olympische Spelen uitgezonden. Geweldig! "Imagine" van John Lennon uitgevoerd op een 'brandende' piano. De mignons. Dat paard over de Seine. De lasershow vanaf de Eifeltoren als eerbetoon aan Jean Michel Jarre. Zelfs de modeshow vond ik (op deze manier) leuk om naar te kijken. Het commentaar voegde alleen niets toe. Ik vond het bij filmpjes en optredens eerder afleidend.
Fijn dat het goed met je gaat!quote:
Ja best wel. Nu finale 4x400quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super fijnDoet NL het een beejte goed?
Op de stepquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat zwemmen of lopen?
Sorry volg het helemaal niet, zoals je misschien wel merkt
Sprintquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat zwemmen of lopen?
Sorry volg het helemaal niet, zoals je misschien wel merkt
ik zie dat het om de woestijn gaan... niet om toetjesquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tip! Op televisie net reclame voor een nieuwe serie: Miljoen Dollar Dessert.
Ben erg benieuwd
Nee, ze moeten heel veel toetjes etenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie dat het om de woestijn gaan... niet om toetjes
verschil tussen Desert en Dessertquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ze moeten heel veel toetjes eten
Degene die het eerst braakt ligt eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |