Het zou ook niet nodig zijn geweest als Biden niet alle executive orders van Trump van tafel had geveegd.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit zou ook niet nodig zijn geweest als de Republikeinen in het Congres maanden geleden de nieuwe immigratiewet niet tegen hadden gehouden op bevel van Trump:
[ x ]
Trump's executive order werd overigens door federale rechters afgeserveerd omdat er toestemming van het Congres nodig is en die van Biden zal wsl hetzelfde lot beschoren zijn alleen kunnen de Republikeinen dan niet meer beweren dat het wel kan.
[ x ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:21 schreef Kansenjongere het volgende:
Noemt de in zijn eigen woorden altijd zo genuanceerde en neutrale trol hierboven de president van de VS nu een nazi?
Probeer het anders nog een keer, misschien slaat je dijenkletser deze keer wel aan.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:12 schreef Kansenjongere het volgende:
Dus onze topictrol noemt eigenlijk de republikeinen vuile nazi's?
Er schijnen nog steeds best een aantal Amerikanen (en zelfs niet-Amerikanen zoals jij) dom genoeg te zijn om nog steeds als verliefde tienermeisjes achter een veroordeelde crimineel aan te huppelen, dus ik zou ze vooral niet overschatten.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het zou ook niet nodig zijn geweest als Biden niet alle executive orders van Trump van tafel had geveegd.
Maar goed verkiezingsjaar dus nu moet hij even doen alsof hij wat geeft om de grens. Zouden Amerikanen dom genoeg zijn om erin te trappen? Ik denk het haast niet.
Lol, zegt de man die volgens mij wel dagelijks in het culttopic AMV te vinden is. De obsessie met de Amerikaanse politiek en dan vooral het anti Trump geblaat begint bij jullie echt zieke vormen aan te nemen. Het grappige is dat je je eigen mentale tekortkomingen wat betreft relativeren op mij projecteert.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Er schijnen nog steeds best een aantal Amerikanen (en zelfs niet-Amerikanen zoals jij) dom genoeg te zijn om nog steeds als verliefde tienermeisjes achter een veroordeelde crimineel aan te huppelen, dus ik zou ze vooral niet overschatten.
Wat vind je nu eigenlijk zo aantrekkelijk aan deze oranje vadsige crimineel?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, zegt de man die volgens mij wel dagelijks in het culttopic AMV te vinden is. De obsessie met de Amerikaanse politiek en dan vooral het anti Trump geblaat begint bij jullie echt zieke vormen aan te nemen. Het grappige is dat je je eigen mentale tekortkomingen wat betreft relativeren op mij projecteert.
Daar gaat Biden niet over.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het zou ook niet nodig zijn geweest als Biden niet alle executive orders van Trump van tafel had geveegd.
Maar goed verkiezingsjaar dus nu moet hij even doen alsof hij wat geeft om de grens. Zouden Amerikanen dom genoeg zijn om erin te trappen? Ik denk het haast niet.
De vraag is eerder waarom heb jij zo’n ongezonde fixatie op deze zeer integere man? Ik kan deze vraag wel voor de zoveelste keer beantwoorden maar ik vind dat niet zo interessant. Interessanter is het om te weten waar deze ziekelijke obsessie vandaan komt?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat vind je nu eigenlijk zo aantrekkelijk aan deze oranje vadsige crimineel?
Voel jij dezelfde liefde ook voor Taghi of is de ene crimineel je liever dan de andere?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:26 schreef Chivaz het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, nu Trump na 6 lange jaren eindelijk een veroordeling aan zijn broek heeft doet dat iets met jullie als mens zijnde? Gaan jullie nu eindelijk naar buiten om een beetje van het leven te genieten of kijken jullie met knikkende knieën naar de verkiezing zelf? Ik ben oprecht benieuwd.
Apart dat hij nu wel via executive orders de grens kan dichtgooien. Ik geloof overigens dat hij daar inderdaad niet over gaat. Ik vraag mij af of hij überhaupt nog ergens over gaat, de man is een wandelend lijk.quote:
Hij gaat daar niet over omdat er toestemming van het Congres nodig is net als Trump er om dezelfde reden ook niet over ging.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Apart dat hij nu wel via executive orders de grens kan dichtgooien. Ik geloof overigens dat hij daar inderdaad niet over gaat. Ik vraag mij af of hij überhaupt nog ergens over gaat, de man is een wandelend lijk.
Zelfs Taghi zou een betere president zijn dan het wandelend lijk dat nu in het Witte Huis zit. Maar er staat nog een vraag open.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Voel jij dezelfde liefde ook voor Taghi of is de ene crimineel je liever dan de andere?
Is Biden te oud om president te zijn? Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zelfs Taghi zou een betere president zijn dan het wandelend lijk dat nu in het Witte Huis zit. Maar er staat nog een vraag open.
Ik zal het anders formuleren misschien dat je het dan begrijpt.
Krijg je er een hard plassertje van nu na jaren hopen op een veroordeling het eindelijk zover is?
Voelt het een beetje alsof je eindelijk een keer met een meisje naar bed mag of heb je dat ook nooit ervaren?
Vind jij Taghi net zo integer als Trump?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zelfs Taghi zou een betere president zijn dan het wandelend lijk dat nu in het Witte Huis zit. Maar er staat nog een vraag open.
Ik zal het anders formuleren misschien dat je het dan begrijpt.
Krijg je er een hard plassertje van nu na jaren hopen op een veroordeling het eindelijk zover is?
Voelt het een beetje alsof je eindelijk een keer met een meisje naar bed mag of heb je dat ook nooit ervaren?
Ik vind Taghi net zo integer als Biden.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Vind jij Taghi net zo integer als Trump?
Vind je jezelf ook net zo geloofwaardig als Taghi?quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind Taghi net zo integer als Biden.
Wat bedoel je hiermee? Is Taghi met zijn zaken ongeloofwaardig? Waar ga je naartoe met deze malle vragen?quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Vind je jezelf ook net zo geloofwaardig als Taghi?
Het is een advocaat.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 21:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer neutrale en totaal niet vooringenomen bron.
Als hij nou zelf niet constant rare acties uit haalt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 23:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol, zegt de man die volgens mij wel dagelijks in het culttopic AMV te vinden is. De obsessie met de Amerikaanse politiek en dan vooral het anti Trump geblaat begint bij jullie echt zieke vormen aan te nemen. Het grappige is dat je je eigen mentale tekortkomingen wat betreft relativeren op mij projecteert.
1 miljoen maar?quote:Op woensdag 5 juni 2024 05:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als hij nou zelf niet constant rare acties uit haalt.
Ongefundeerde claims overal tegenaan gooit.
En zelf de ene na de andere mislukte rechtzaak start dan krijg je dat ook niet.
Helaas voor jou..
Doet hij dit herhaaldelijk.
Mijn afkeer tegen Trump was al ver voor hij zich überhaupt president werd, en hoe hij bijvoorbeeld de bouw van zijn eigen Trump Tower voor elkaar kreeg.
En hoe hij zijn rijkdom had vergaard.
https://youtube.com/shorts/HknHtMYYkIA?si=c9mW-YSq3xSA4MZa
Hij heeft zijn 'integriteit' van zijn vader geërfd vermoed ikquote:The president has long sold himself as a self-made billionaire, but a Times investigation found that he received at least $413 million in today’s dollars from his father’s real estate empire, much of it through tax dodges in the 1990s.
Bron
quote:Much of this money came to Mr. Trump because he helped his parents dodge taxes. He and his siblings set up a sham corporation to disguise millions of dollars in gifts from their parents, records and interviews show. Records indicate that Mr. Trump helped his father take improper tax deductions worth millions more. He also helped formulate a strategy to undervalue his parents' real estate holdings by hundreds of millions of dollars on tax returns, sharply reducing the tax bill when those properties were transferred to him and his siblings.
These maneuvers met with little resistance from the Internal Revenue Service, The Times found. The president's parents, Fred and Mary Trump, transferred well over $1 billion in wealth to their children, which could have produced a tax bill of at least $550 million under the 55 percent tax rate then imposed on gifts and inheritances.
The Trumps paid a total of $52.2 million, or about 5 percent, tax records show.
quote:By age 3, Mr. Trump was earning $200,000 a year in today's dollars from his father's empire. He was a millionaire by age 8. By the time he was 17, his father had given him part ownership of a 52-unit apartment building. Soon after Mr. Trump graduated from college, he was receiving the equivalent of $1 million a year from his father. The money increased with the years, to more than $5 million annually in his 40s and 50s.
Toen zijn pa nog leefde kreeg hij maar een miljoentje om van de grond te komen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 06:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
1 miljoen maar?
[..]
Hij heeft zijn 'integriteit' van zijn vader geërfd vermoed ik
Nee hoor zie mijn toevoeging.quote:Op woensdag 5 juni 2024 06:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Toen zijn pa nog leefde kreeg hij maar een miljoentje om van de grond te komen.
En klopt hoor, maar zelfs dat ene miljoen waar hij zelf al over heeft is al belachelijk genoeg.
Hier in Nederland moet je al bij meen 2500¤+ al belasting betalen over een gift.
quote:By age 3, Mr. Trump was earning $200,000 a year in today's dollars from his father's empire. He was a millionaire by age 8. By the time he was 17, his father had given him part ownership of a 52-unit apartment building. Soon after Mr. Trump graduated from college, he was receiving the equivalent of $1 million a year from his father. The money increased with the years, to more than $5 million annually in his 40s and 50s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |