abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213778363
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Je weet dat veel van zijn geld momenteel vanuit kiezers komt.

Ik zal het even uitleggen.
Voor de rechtzaken voor de steal was er een website opgezet om geld te doneren voor al die rechtzaken en advocaten.

Ja de rijkste president ooit heeft zijn achterban nodig voor geld.

Daarna vertikte hij zijn advocaten te betalen en ontslaat ze gewoon.
Veel van de donateurs hebben de onderschrift niet goed gelezen en gingen niet een eenmalige donatie aan maar een soort van abbo waarbij ze maandelijks het ingevulde bedrag betaalden.
En om er uit te kunnen komen koste nogal wat moeite.

Dus samen gevat achterban doneert miljoenen voor rechtzaken die gewoon voor groot gedeelte niet eens betaald werden, gaan een abbo aan waar je bijna niet vanaf komt.

En je mag 3x raden wie er met die bak belasting vrije meningsuiting miljoenen duiten vandoor gaat...
Wat heeft dit geleuter te maken met wat ik heb gezegd?
  maandag 3 juni 2024 @ 19:21:38 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213778881
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat heeft dit geleuter te maken met wat ik heb gezegd?
Klopt het geleuter?
Mocht het volgens jou niet kloppen, helemaal prima maar graag een onderbouwing waarom het niet klopt.. thx :)

Oh en welke president heeft er nog meer een wikipedia pagina over zijn belasting..

Laat ik het anders vragen wie heeft er nog meer een complete wikipedia pagina die gaat over zijn belasting.

https://en.wikipedia.org/(...)_office.?wprov=sfla1

Das wel erg bijzonder vind je niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 3 juni 2024 @ 19:40:43 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_213779154
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 17:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik meen dit serieus, als je de rechterlijke normen moet aanpassen om tot een veroordeling te komen na 6 jaar onafgebroken onderzoeken en verdachtmakingen etc vind ik de opbrengst erg mager. Ik geloof er oprecht in dat Trump de meest integere president is die de VS ooit heeft gehad. Kijk naar Biden waar er voldoende aanwijzingen zijn met betrekking tot corruptie. Kijk ook eens naar het geval met de geheime documenten in zijn garage waar de aanklager hem vrij pleitte met als argument dat Biden een seniele oude man is.
Kijk naar Obama waar van bekent is geworden dat zijn regime de Trump campagne illegaal heeft gespioneerd. Kijk naar Bill Clinton die heeft gelogen onder ede over zijn seksuele relatie met Monica Lewinsky. Wat dacht je van zijn vrouw Hilary Clinton die geheime documenten op haar server had en vervolgens bleach bit heeft gebruikt om haar servers schoon te vegen. Al deze lieden zijn op geen van deze punten vervolgd. Trump word vervolgd voor een vormfoutje wat letterlijk nog nooit is gebeurd volgens juridische experts.
Waarom noem je die 6 jaar? Om het lang te laten klinken, en daarmee ongeloofwaardiger te maken? Dan werkt de tactiek van Trump toch blijkbaar wel voor een deel van de mensen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_213780008
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Klopt het geleuter?
Mocht het volgens jou niet kloppen, helemaal prima maar graag een onderbouwing waarom het niet klopt.. thx :)

Oh en welke president heeft er nog meer een wikipedia pagina over zijn belasting..

Laat ik het anders vragen wie heeft er nog meer een complete wikipedia pagina die gaat over zijn belasting.

https://en.wikipedia.org/(...)_office.?wprov=sfla1

Das wel erg bijzonder vind je niet.
Je lijkt een beetje op een automonteur waar je mee hebt afgesproken dat hij je uitlaat nakijkt en begint te lullen over het olieverbruik van de auto.
pi_213780431
quote:
juridische experts.
:D
Conscience do cost.
  maandag 3 juni 2024 @ 22:45:37 #31
323401 Kijkertje
met filter
pi_213781545
quote:
Trump word vervolgd voor een vormfoutje wat letterlijk nog nooit is gebeurd volgens juridische experts.
Het beramen van en het vervalsen van bedrijfsdocumenten een 'vormfoutje' noemen.

twitter

Allemaal vervolgd voor 'vormfoutjes'.

Allemaal niet gebeurd volgens de 'juridische experts' van @Chivaz

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 46% gewijzigd door Kijkertje op 04-06-2024 00:08:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213781596
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:45 schreef Kijkertje het volgende:
Het beramen van het vervalsen van bedrijfsdocumenten een 'vormfoutje' noemen.
Maar het was wel met de meest integere bedoelingen ooit :')
Waarom loopt domrechts altijd en overal zo idolaat achter de meest corrupte types aan?
  maandag 3 juni 2024 @ 23:34:28 #33
323401 Kijkertje
met filter
pi_213781885
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Maar het was wel met de meest integere bedoelingen ooit :')
Waarom loopt domrechts altijd en overal zo idolaat achter de meest corrupte types aan?
Geen idee. Het is niet alsof niet al decennia bekend is wat voor oplichter hij is maar blijkbaar is zijn retoriek zo aantrekkelijk dat ze daar blind voor zijn.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 4 juni 2024 @ 00:49:45 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213782163
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je lijkt een beetje op een automonteur waar je mee hebt afgesproken dat hij je uitlaat nakijkt en begint te lullen over het olieverbruik van de auto.
Je had het er over dat het de schoonste president ooit is.

En dan schraap ik een laagje van de modder en presenteer dat op een mooi dienblad onder je neus en dan heb je geen idee waar ik het over heb.

Dit is maar het eerste laagje met modder ik heb meer voor je.

Btw ik had het trouwens over.
William Henry Harrison dat hij de schoonste president is in plaats van trump, aangezien je nogal een gewaagde claim er tegen aan gooide.

Enig idee waarom ik hem aan haal?
  dinsdag 4 juni 2024 @ 00:52:33 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213782169
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het beramen van en het vervalsen van bedrijfsdocumenten een 'vormfoutje' noemen.

[ x ]
Allemaal vervolgd voor 'vormfoutjes'.

Allemaal niet gebeurd volgens de 'juridische experts' van @:Chivaz

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik gooi deze er maar even tegen aan.

Ik wist dat hij er een filmpje over ging maken.
.het is best ingewikkeld, dus ik kan goed begrijpen dat mensen daar best wat moeite mee hebben.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 02:37:18 #36
323401 Kijkertje
met filter
pi_213782295
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 00:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

.het is best ingewikkeld, dus ik kan goed begrijpen dat mensen daar best wat moeite mee hebben.
Oh ja ik heb de rechtszaak gevolgd en dan is het allemaal wat makkelijker. Op zich een logische wet want er wordt niet alleen fraude gepleegd (waar wel meer mensen zich schuldig aan maken) maar daar bovenop is het doel van die fraude om een ander misdrijf te verdoezelen. Dus in feite zijn het twee delicten en dan wordt het echt een misdrijf.

Wat mensen niet begrijpen of 'oneerlijk' vinden is de regel dat de gedaagde voor dat onderliggende misdrijf niet aangeklaagd en/of veroordeeld hoeft te zijn. De jury hoeft alleen maar 'beyond any reasonable doubt' vast te stellen dat dat de intentie was van de gedaagde. En wat dat betreft waren de bewijzen talrijk bleek in de rechtszaak.

En dan zijn er natuurlijk ook de (al dan niet onafhankelijke) experts die beweren dat er helemaal geen onderliggend misdrijf was en daarvoor moet je weten wat er in de kieswet staat en wat de precedenten zijn. Maar kom op als je weet dat Cohen voor precies hetzelfde veroordeeld is en gevangen heeft gezeten (nb onder Trump) moet er toch een lichtje opgaan lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 04-06-2024 02:51:42 ]
  dinsdag 4 juni 2024 @ 02:43:14 #37
323401 Kijkertje
met filter
pi_213782298
De meest integere president ooit!

twitter

twitter
  dinsdag 4 juni 2024 @ 06:19:12 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213782584
quote:
81s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 02:43 schreef Kijkertje het volgende:
De meest integere president ooit!

[ x ]
[ x ]
Hoe meer je schraapt deste meer drek komt er naar boven.

Maar goed dat kon je 10 a 20 jaar geleden al.

Daarom haalde ik al wat veel oudere drek aan.

Niks nieuws.
  dinsdag 4 juni 2024 @ 10:57:42 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_213784300
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2024 12:15 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Iets roepen is anders dan tot actie overgaan.

Trump did it for the meme's, Biden omdat hij een dictator is, je zal maar zo bang zijn voor een politieke tegenstander dat je 92 dingen moet verzinnen om hem "van de ballot" af te krijgen of "om mensen niet te laten stemmen"

Linkse tactieken! Straks lachen als de convicted felon opnieuw president wordt.

MAGA 2016 - 2020: LOCK HER UP
MAGA 2020 - 2023: LOCK HIM UP
MAGA 2024: Going after political opponents is un-American.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_213785705
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213788482
https://www.reuters.com/w(...)-verdict-2024-06-03/

quote:
June 3 (Reuters) - Republican presidential candidate Donald Trump's campaign and the Republican National Committee said on Monday they had raised $141 million in May, nearly doubling the prior month's haul thanks to a flood of support following his conviction.
pi_213789272
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 10:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
MAGA 2016 - 2020: LOCK HER UP
MAGA 2020 - 2023: LOCK HIM UP
MAGA 2024: Going after political opponents is un-American.
Ja, echt lachen.
En zijn achterban smult er van.
Die gooien met geld richting een miljardair.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213791096
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 00:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Bedankt voor deze zeer neutrale en totaal niet vooringenomen bron.
pi_213791244
twitter

De vuile nazi, hoe durft hij het extreem rechtse grensbeleid weer in ere te herstellen zo vlak voor de verkiezingen terwijl hij er kut voor staat in de peilingen…… lmao
pi_213791554
Noemt de in zijn eigen woorden altijd zo genuanceerde en neutrale trol hierboven de president van de VS nu een nazi?
pi_213791710
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 22:21 schreef Kansenjongere het volgende:
Noemt de in zijn eigen woorden altijd zo genuanceerde en neutrale trol hierboven de president van de VS nu een nazi?
Ja, het is soms best lastig om het masker op te houden.
pi_213791720
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 21:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bedankt voor deze zeer neutrale en totaal niet vooringenomen bron.
Daar kun je op vertrouwen bij Guyver.
Fijn dat je dat onderstreept.
pi_213791829
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 juni 2024 @ 23:05:33 #49
323401 Kijkertje
met filter
pi_213791976
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 21:50 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De vuile nazi, hoe durft hij het extreem rechtse grensbeleid weer in ere te herstellen zo vlak voor de verkiezingen terwijl hij er kut voor staat in de peilingen…… lmao
Dit zou ook niet nodig zijn geweest als de Republikeinen in het Congres maanden geleden de nieuwe (bipartisan) immigratiewet niet tegen hadden gehouden op bevel van Trump:

twitter

Trump's executive order werd overigens door federale rechters afgeserveerd omdat er toestemming van het Congres nodig is en die van Biden zal wsl hetzelfde lot beschoren zijn alleen kunnen de Republikeinen dan niet meer beweren dat het wel kan.

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 04-06-2024 23:14:35 ]
pi_213792011
Dus onze topictrol noemt eigenlijk de republikeinen vuile nazi's? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')