? sta op -0.11% in 24 uurquote:
160k dollar in Rebelcars en 70k dollar in memecoin Kendu Inu.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
In welke presales hebben jullie genvesteerd en waar verwachten jullie het meeste van?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
1 BTC = $0.76 USD. Al een aantal dagen erg stabiel.
quote:
zitten er nog steeds mensen in de waves tunnel. Dat het die Rus na alle scams nog steeds luktquote:
Dit terug lezen is best grappigquote:
Leuke gokjes.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:20 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
160k dollar in Rebelcars en 70k dollar in memecoin Kendu Inu.
Yolo, verwacht er niet veel van.
quote:Op maandag 15 april 2024 18:54 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Boeiend. Het gaat mij minimaal 2 miljoen dollar opleveren.
quote:Op maandag 3 juni 2024 13:20 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
160k dollar in Rebelcars
Yolo, verwacht er niet veel van.
Dat zegt mijn vrouw ook iedere keer.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:42 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Lage verwachtingen voorkomt teleurstellingen.
Ohja waves en universaquote:Op maandag 3 juni 2024 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
zitten er nog steeds mensen in de waves tunnel. Dat het die Rus na alle scams nog steeds luktIk koop nog liever Universa
+1.85quote:
Maat van me kreeg ooit een tientje aan Bitcoin voor zijn verjaardag. Dat was in mei 2010. Die heeft hij later verkocht voor zo'n 1000,-.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:30 schreef Cilantro het volgende:
[..]
@:TeringHenkie had 28BTC in zijn wallet, nu $2.000.000 waard.
Doubtquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zou de 70.000 dollar nu eindelijk als steun gaan fungeren?
quote:The value of memecoins and most other tokens does not come from utility.
In fact, there are just a handful of utility tokens in the entire DeFi space that are almost directly tied to their "utility" value. The majority of crypto and NFTs are valued speculatively.
For memecoins in particular, utility is essentially meaningless. $SHIB is a wildly successful multi-billion dollar project and brand but it has very little if any direct utility value.
All that matters to a memecoin ecosystem is the number of holders, the energy and ethos of the community, and the brand (arguably that's all that matters to any project).
Kendu Inu will have an ecosystem and products eventually, but those would be entirely useless without an engaged and driven community pushing them towards users. Just like Shibaswap would be entirely useless without the Shib brand backing it - it's simply a fork of Sushiswap.
What you're buying into with Kendu is the community, the commitment, the dedication, the energy. There is no utility on the planet that can replace the Kendu community.
And there is nothing that can stop the Kendu community from building the next multi-billion dollar brand on Eth.
The utility can be anything from free toasters for impoverished Eskimos to mud-huts for people in the Amazonian jungle - it literally doesn't matter one iota.
There is no replacing you, your energy, your work, your drive, your creativity, and your initiative.
So, let's run it the fuck up.
Je kan een shit memecoin geen investering noemen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:47 schreef Mortaxx het volgende:
Wow kendu Inu was echt een goede investering. Nu al 50%
Het is meer dan een gok. En het is meer dan een shitcoin.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan een shit memecoin geen investering noemen.
Het is wel een leuke gok, met de kennis van nu.
Kom nou, het is gewoon n van de vele meme shitcoins. Het voegt niets toe.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:32 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Het is meer dan een gok. En het is meer dan een shitcoin.
Ze zeggen het zelf al he, een memecoin is alleen maar hype en heeft geen fundamentele waarde.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:32 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Het is meer dan een gok. En het is meer dan een shitcoin.
Het blijft gewoon een high risk gok, niks meer en niks minder. Het is alles of niets.quote:All that matters to a memecoin ecosystem is the number of holders, the energy and ethos of the community, and the brand (arguably that's all that matters to any project).
Kendu Inu will have an ecosystem and products eventually, but those would be entirely useless without an engaged and driven community pushing them towards users. Just like Shibaswap would be entirely useless without the Shib brand backing it - it's simply a fork of Sushiswap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
Damn deze entitlement, deze soft fudquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kom nou, het is gewoon n van de vele meme shitcoins. Het voegt niets toe.
Zo'n token maak je aan in een paar minuten, je lanceert er een hype omheen, betaalt wat "crypto influencers" op diverse social media om het te promoten en je hebt shitcoin nummer 14.682
En als het geen shit memecoin is, is het wel een rug pull.
Dat de koers stijgt verandert daar niets aan, dat is niet meer dan FOMO.
Fundering heeft het niet.
Dat geeft ook niet maar maak het nu niet groter dan het is.
Met die "soft fud" valt het wel mee, heb er zelf ook wat geld in zitten met het idee er wat aan te verdienen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:06 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Damn deze entitlement, deze soft fudwat een boomer gelul ook, je weet niet waar je over praat man.
Ik ga er verder ook niet op in. Succes!
Jij kan goed Engelsquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:06 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Damn deze entitlement, deze soft fudwat een boomer gelul ook, je weet niet waar je over praat man.
Ik word namelijk nogal getriggerd dat je komt met soft fud en dat dit gokken is wat dat is het niet. En ik was bezig met tikken van reply.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je reactie met die persoonlijke benadering bevestigt die van mij overigens, anders had je wel kunnen uitleggen waarom het gn shitcoin is in plaats van mij persoonlijk aanvallen.
Tot nu toe hadden we altijd nog wel een rally waarbij je in $ weer boven water kwam.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:34 schreef Elan het volgende:
Zou er berhaupt nog een fatsoenlijke altcoinrally komen deze cyclus? Heb nog wat meuk staan dat 50/60% onder water staat maar wil eigenlijk er vanaf, alleen niet met verlies verkopen
Als de koers 50% stijgt door een of andere publicatie in Shiba-magazine (wat?) dan weet je dat je met een eckte eckte shitcoin te maken hebt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:53 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Gast![]()
, er is geen betaalde promotie dus het is wel soft fud. De enige promotie komt van users die social media raids doen 24/7. Ik zit in de TG en het gaat om tienduizenden berichten per dag (geen bots, voordat je weer met je soft fud komt) en de toename van holders reflecteert dit.
De Shiba Inu dev dit project al volgt sinds het begin en de Kendu dev heeft connecties met Shiba Het is nu 3 maanden oud en een maand geleden kwam hij in de telegram dat er een artikel over Kendu Inu in de Shiba magazine zou verschijnen. Dat was gister, vandaar de pomp. Ik wist dat het er aan zat te komen vandaar dat ik flink ingekocht heb en het artikel bevestigd min of meer de connecties met Shiba en dat het een onderdeel gaat worden van de Shiba ecosysteem. Dat Shiba een ecosysteem heeft wist ik ook niet. Er gaat veel geld rond in memecoins, zie Shiga, Doge, Pepe en het zijn achteraf gezien een van de sterkste muntjes geweest. De narrative van deze cycle is o.a. memecoins, als ook maar een fractie hiervan binnen sijpelt in Kendu ben je binnen.
Je koopt deze coin voor het netwerk effect, moment is de 'fundamentele waarde' laag (wat is dat berhaupt?) omdat het netwerk effect laag is. Gesoleerd heeft de video van een vlogger ook geen fundamentele waarde. Een vlogger met 1k abonnees heeft geen waarde maar diezelfde vlogger die na verloop van tijd 1000k abonnees heeft, heeft dan wel fundamentele waarde. Maar dit gaat jouw pet te boven denk ik, geeft verder ook niet.
Verder boeit het ecosysteem of wat dan ook mij niet, geld is erg liquide en het gaat naar wat het rendeert. Bereik, marketing, netwerk effect is alles. Zodra je een gevestigde naam bent en je komt met wat voor utility dan knalt de koers nog een laatste keer omhoog en dit is je exit strategie.
Dus kom alsjeblieft niet aanzetten met dat dit simpelweg gokken is enzdat is het gewoon niet. iNvEStErEn in de pharma industrie tijdens begin van de corona crisis is volgens jouw zeker geen gokken geweest?
my god.
Als je een maandsalaris niet kan missen moet je niet in crypto zitten. Of berhaupt niet een dergelijk bedrag investeren als je dat niet kan kan missen.
Ik heb in heel weinig coins gezeten en de coins waarin ik zat zijn altijd zwaar winstgevend geweest. Dat jij in genoeg shitcoins hebt gezeten en ervaring hebt met rugpulls zegt meer over hoe jou en hoe je naar coins kijkt ben ik bang.
Het laat de potentie van het netwerk effect zien.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de koers 50% stijgt door een of andere publicatie in Shiba-magazine (wat?) dan weet je dat je met een eckte eckte shitcoin te maken hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:06 schreef Playboy69 het volgende:
quote:
Good for you, ben midden dertig multi miljonair en heb maar 5 jaar in mijn leven gewerkt. Verder hypotheek vrij in een huis van een miljoen euro.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:27 schreef recursief het volgende:
Ik heb genoeg vermogen verzameld om mezelf en mijn gezin een prettig leven te geven tot mijn dood. Een deel daarvan heb ik verkregen met crypomazzel, maar als ik niet ook keihard had gewerkt was ik nooit gekomen waar ik nu ben. Ik heb nog een een aardige stake in Bitcoin en een paar kleinere coins maar no way dat ik nu nog ga gokken in memecoins met vermogen waar ik de afgelopen 30 jaar het fundament voor heb gelegd.
Tja ik was zo naef om wat tassen rond de top te kopen of iets daar onder XRP, Chainlink en Polkadot. Alhoewel de koersen 100% of meer gestegen zijn in een jaar tijd zijn die ATH's nog heel ver weg.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tot nu toe hadden we altijd nog wel een rally waarbij je in $ weer boven water kwam.
Of dat in sats ook lukt is een ander verhaal, dus daarom heb ik de meeste altcoins eruit gegooid en omgezet in BTC.
Les voor de volgende keer: alle altcoins verkopen rond de top en geen restjes houden.
Ja, en nu? Is dit een wedstrijdje ver pissen? Nee toch?quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:57 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Good for you, ben midden dertig multi miljonair en heb maar 5 jaar in mijn leven gewerkt. Verder hypotheek vrij in een huis van een miljoen euro.
Dat is mooi voor je, dat gun ik je van harte.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:57 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Good for you, ben midden dertig multi miljonair en heb maar 5 jaar in mijn leven gewerkt. Verder hypotheek vrij in een huis van een miljoen euro.
Een vlogger heeft ook geen enkele basis. Je punt?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is mooi voor je, dat gun ik je van harte.
Maar memecoins hebben geen enkele basis, het zijn shitcoins.
Dat sommigen succesvol worden doet daar niets aan af.
Je komt wat getriggerd over.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:03 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Een vlogger heeft ook geen enkele basis. Je punt?
Ik ben niet midden 30quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme ik ben helemaal geen multimiljonair
99,99% van de coins op coingecko/CMC hebben momenteel nog geen toegevoegde waarde buiten de crypto wereld. Een deel heeft zeker potentie om gebruikt te worden in de echte wereld, maar daarvan is maar een fractie ook daadwerkelijk nu al in gebruik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je komt wat getriggerd over.
Probeer dingen gewoon door een normale bril te bekijken.
Wat voegt zo'n memecoin nu echt toe? Wat is de toegevoegde waarde? Hoeveel memecoins moeten er nog bij komen bovenop die vele honderden die er al op Coingecko staan?
Echt helemaal niks. Zoals ik al eerder zei, je kijkt op een verkeerde manier naar coins.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat voegt zo'n memecoin nu echt toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De metrics die er toe doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2024 14:22:49 ]
quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:13 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Echt helemaal niks. Zoals ik al eerder zei, je kijkt op een verkeerde manier naar coins.
Kijk dit is een screenshot van de TG, iedereen promoot Kendu op twitter, reddit alles en ze sporen elkaar actief aan. Ze zijn echt helemaal losgelagen het gaat 24/7 door. Motto van het project is "we don't gamble, we work."
Ze zijn nu nog klein maar vroeg of laat worden ze groot. Dat is de thesis. De huidige marktwaarde reflecteert hun bereik, het aantal holders etc. Alles draait om het aantal holders en hun dagelijkse handelsvolume.Hiermee zeg je dat het gewoon een piramide spel is en dat als je zorgt dat je onderin de piramide zit je rijkt wordt ten koste van vele (kleine) verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Ik denk dat je even de dikke van dale moet open slaan op het woord piramidespel, chef. Die post krijgt nog een like ook godverdommequote:Op donderdag 6 juni 2024 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dat het gewoon een piramide spel is en dat als je zorgt dat je onderin de piramide zit je rijkt wordt ten koste van vele (kleine) verliezen.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:13 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Echt helemaal niks. Zoals ik al eerder zei, je kijkt op een verkeerde manier naar coins.
Kijk dit is een screenshot van de TG, iedereen promoot Kendu op twitter, reddit alles en ze sporen elkaar actief aan. Ze zijn echt helemaal losgelagen het gaat 24/7 door. Motto van het project is "we don't gamble, we work."
Ze zijn nu nog klein maar vroeg of laat worden ze groot. Dat is de thesis. De huidige marktwaarde reflecteert hun bereik, het aantal holders etc. Alles draait om het aantal holders en hun dagelijkse handelsvolume.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De metrics die er toe doen:Ik kijk helemaal niet verkeerd naar coins, dit zijn en blijven gewoon nutteloze meme shitcoins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je er een bak geld mee kan verdienen als ze moon gaan zal niemand bestrijden.
Dat je er een bak geld mee kan verliezen lijkt me ook duidelijk.
Ik stel nergens dat ze nuttig zijn.quote:
Wat is het nut en de toegevoegde waarde van Kendu Inu.quote:En of iets nut heeft of niet is ook echt zo arbitrair. Wie de fuck ben jij (niet specifiek naar jou bedoeld) om te bepalen of iets nut heeft of niet.
Maar wat jij wil joh.
De speculatie dat het iets kan betekenen in het ecosysteem van Shiba.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat ze nuttig zijn.
[..]
Wat is het nut en de toegevoegde waarde van Kendu Inu.
Deze staat op x 11 nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:51 schreef Plots het volgende:
[..]
M'n Base gokje verkocht met 20% verlies.
Heb net voor 400 dollar deze gekocht:
https://genbox.ai/
Deze positie probeerde ik te vergroten en toen ben ik alles verloren met swingtradenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:27 schreef Plots het volgende:
[..]
Zojuist voor een kleine 1000 dollar SHARE gekocht:
https://www.shareoncrypto.com/
https://sharefoundation.g(...)nomics-behind-impact
Genbox X 15 nuquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:24 schreef Plots het volgende:
[..]
x 2.5 op gepakt. Was x 6 gegaan, maar had hem nu hoger verwacht.
We hebben jou toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:42 schreef Claudia_x het volgende:
Met al die multimiljonairs hier is het gek dat er niet meer vrouwen op het topic afkomen.
Tot je hoort dat ze niet meer dan een euro in die memecoins durven te stoppen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:42 schreef Claudia_x het volgende:
Met al die multimiljonairs hier is het gek dat er niet meer vrouwen op het topic afkomen.
Zie tijdstip. @TheFreshPrincequote:
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:02 schreef Plots het volgende:
[..]
Zie tijdstip. @:thefreshprince
x 19 nu
Blijft maar gaan
Benieuwd of de 10 m market cap gebroken gaat worden. Dat is vaak wel resistance.
18 mei om 21:51 uur stond ie op 0.00048quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Maar ik bedoel, welke aankoopprijs heb je er dan voor neergelegd? Want ten opzichte van de dip is het maar zo'n 8x hoger. Nog steeds keurig natuurlijk.
Ah vandaar, zover gaat Coingecko niet terug, die gaat maar tot 19 mei.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:15 schreef Plots het volgende:
[..]
18 mei om 21:51 uur stond ie op 0.00048
Heb hem hier gedeeld op 480k market cap.
Lekker gewerkt! Dit is die grind mentalityquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:15 schreef Plots het volgende:
[..]
18 mei om 21:51 uur stond ie op 0.00048
Heb hem hier gedeeld op 480k market cap.
Die playboy69 mag wel vaker een tip gevenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kendu Inu gaat wel lekker, sta op prima winst, niet gek voor een shitcoin.
Ja, echt een kwaliteitscoin, dat herken ik direct.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:58 schreef blackmore het volgende:
[..]
Die playboy69 mag wel vaker een tip geven
Dat is voor ons koffiedik kijken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:01 schreef Estate2 het volgende:
Ik ben ook een beetje met crypto aan het proberen.
Nu heb ik gisteren van Bitvavo naar mijn Muun wallet BTC twv 10 euro overgemaakt alleen is mijn wlalet bij Bitvavo ongeveer 60 euro lager geworden. Waren de fee's zo hoog gisteren? Of heeft dat een andere reden?
Die geeft de volgende informatie:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is voor ons koffiedik kijken.
Je zou de transactie dan even moeten opzoeken, invoeren in een block explorer en kijken hoeveel fees er meegestuurd zijn.
quote:Fee 0.00132284 BTC $91.74
Fee/B 456.152 sat/B
Fee/VB 635.981 sat/vByte
Dat weet ik niet, dit is alle info:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waren dat de totale fees in het block of jouw fee?
Maar je hebt niet 0,85 BTC gestuurd neem ik aan, dus dan is dit niet alleen jouw transactie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:38 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dit is alle info:
[ afbeelding ]
Ja daar staat: Kosten 0,00084 BTCquote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar je hebt niet 0,85 BTC gestuurd neem ik aan, dus dan is dit niet alleen jouw transactie.
Zie je bij Bitvavo niet iets staan over de fee?
Dat is wel een erg hoge fee. Kan je bij Bitvavo ook nog iets van "prioriteit" instellen van de transactie?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:26 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Ja daar staat: Kosten 0,00084 BTC
Betaald: 0,00099561
Ontvangen 0,00015561 op Muun
En dat rekensommetje klopt wel alleen is de fee dan wel erg hoog.
In dit verband: als je een beetje inzicht wil hebben hoe hoog de fees moeten zijn om een redelijke kans te hebben om in een block te worden opgenomen is dit een hele aardige site:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel een erg hoge fee. Kan je bij Bitvavo ook nog iets van "prioriteit" instellen van de transactie?
Ik zie wel bij Bl3p:
"Door drukte op het bitcoinnetwerk zijn de netwerkkosten hoger dan gebruikelijk."
Waar koop je datquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:56 schreef Playboy69 het volgende:
Heb voor nog eens $55k aan Kendu Inu gekocht.
beetje dom dat de supply zo laag is. Al die degens gaan niet iets kopen van 20 dollar per coinquote:Op zondag 9 juni 2024 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, Voor degene die Kendu Inu interessant vinden. Kijk ook eens bij MEGA 0xc06bf3589345a81f0c2845e4db76bdb64bbbbc9d
In een wat vroeger stadium, maar ook veelbelovend.
https://www.dextools.io/a(...)d386?t=1717955217581
Godencoin!quote:Op zondag 9 juni 2024 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uniswap, Bilaxy of LBank zo te zien.
https://www.coingecko.com/en/coins/kendu-inu
Wat is de overeenkomst dan?quote:Op zondag 9 juni 2024 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Overigens, Voor degene die Kendu Inu interessant vinden. Kijk ook eens bij MEGA
Ja, gaat als een malle.quote:
gaat nog wel een paar keer dubbelen met deze hypequote:Op zondag 9 juni 2024 22:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, gaat als een malle.
Het is en blijft natuurlijk een shit memecoin, net als Shiba Inu en Doge.
Maar sta inmiddels wel (virtueeel) op $16k winst dus dat is wel grappig natuurlijk.
Ja, vaak genoeg dat coins zonder enig nut moon gaan, met Safemoon in 2021 ook mazzel gehad, die stond op een marketcap van nog geen $300.000 toen ik instapte geloof ik.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat nog wel een paar keer dubbelen met deze hype
doet me een beetje denken aan coqinu. Werd enorm gehyped op AVAX en dat ging tot een mc van 400 miljoen
https://dexscreener.com/a(...)02d032a461f453066f1e
Ik heb mijn winst van Coq Inu (waar al even geen beweging meer in zat) vrijdag maar in Kendu Inu gestoptquote:Op zondag 9 juni 2024 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gaat nog wel een paar keer dubbelen met deze hype
doet me een beetje denken aan coqinu. Werd enorm gehyped op AVAX en dat ging tot een mc van 400 miljoen
https://dexscreener.com/a(...)02d032a461f453066f1e
Oke @atypischquote:Op maandag 10 juni 2024 10:18 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon bitcoin mensen.
Bedank me in 2034.
Nu altcoins en met de winst bitcoin kopen. Zodra bitcoin de weg naar boven weer inzet is er nog ruimte genoeg om die posities uit te breiden.quote:Op maandag 10 juni 2024 10:18 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon bitcoin mensen.
Bedank me in 2034.
en maar lachen om hemquote:Op maandag 10 juni 2024 12:30 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Dima dropt hier even heel casual een godencoin.
Volgens mij wordt er niet om gelachen.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]
[ x ]
Binnen 24 uur
Hoe heeft zo'n gast bijna 800K volgers
Op zich geven ze zelf al aan waarvoor de crypto dient;quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Een klein beetje in Galaxify Browser gestopt.
De browser (met Nebula AI integratie) werkt min of meer op mijn iPhone dus het is niet 100% een scam
Marketcap van 3 ton op dit moment.
Geen idee waarom ze een coin nodig hebben voor het project, er zijn al coins genoeg.
disclaimer: dit is geen aankoopadvies, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, DIY, bla bla
https://www.coingecko.com/en/coins/galaxify
Ah, lijkt wel genspireerd op BAT, de token die in 2017 op het hoogtepunt van de ICO-hype binnen een halve minuut $35 miljoen ophaalde.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:44 schreef embedguy het volgende:
[..]
Op zich geven ze zelf al aan waarvoor de crypto dient;
You can view Galaxify Token as a stock. By investing in Galaxify Tokens, you are investing in our Project utility.
Ze willen er dus gewoon geld mee binnenhalen.
Wat ik op de screenshots van die app zie, lijkt het niet veel speciaals; een beetje programmeur heeft dat in een paar weken hobbyen in de avonduurtjes in elkaar gezet.
Wel interessant; ik houd die coin ook even in de gaten. Als dat wat wordt, moet ik misschien ook eens even gaan denken op een lekker smoelend verhaal en een eigen coin uitbrengen (ik ben zelf een software dev).
op 69-70k de helft weggedaanquote:Op maandag 10 juni 2024 10:18 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon bitcoin mensen.
Bedank me in 2034.
Extra bijgekocht. Marketcap is nog maar 3 miljoen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:01 schreef Cilantro het volgende:
$KOCHI gekocht.
https://dexscreener.com/e(...)cdc3b71c10ac6a9824ce
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2024 12:41 schreef viagraap het volgende:
Wanneer gaan we weer omhoog ik verveel me.
Ik denk eerder nog meer negatief sentiment met de dreiging van een oorlog tussen Isral en Hezbollah.quote:Op maandag 24 juni 2024 12:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alles prima, als er maar weer een beetje positief sentiment in de markt komt.
En dan hebben we de dip naar 55k usd nog niet eens gehad, dus verwacht eigenlijk dat we nog niet op de bodem zijn voor we weer omhoog gaan. Het zou goed zijn als we niet te lang horizontaal blijven maar gewoon even flink zakken en weer omhoog knallen daarna.quote:Op maandag 24 juni 2024 22:45 schreef Playboy69 het volgende:
Bitcoin. Store of value, future of finance.
Ik zie dat nog niet echt hoor. Vooralsnog volgen we gewoon een post halving patroon.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 07:24 schreef recursief het volgende:
De dynamiek is wel flink gewijzigd nu ook institutionele en wat meer traditionele beleggers in Bitcoin zijn gestapt. Die beleggen toch op een andere manier.
Ik ben er nog niet uit of je nou meer of minder of evenveel volatiliteit kan verwachten. Die volatiliteit duidt op een zekere nervositeit en als institutionele beleggers daar allemaal op dezelfde manier naar handelen kun je ook juist meer volatiliteit verwachten.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 08:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie dat nog niet echt hoor. Vooralsnog volgen we gewoon een post halving patroon.
Je zou wat minder volatiliteit verwachten maar vooralsnog valt dat nog reuze mee (of tegen).
Beetje misleidend. Sony heeft vorig jaar al WhaleFin overgenomen en dat wordt nu hernoemd naar S.BLOX. Ik ben benieuwd wat ons Nederlandse BLOX daar van gaat vinden.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Mijn portfolio app is nog groen voor mijn investeringen in de afgelopen maanden, dus niets aan de hand.
Ik heb een rekening met geld dat klaar staat om naar de spaarrekening te gaan. Dus als het nog een stukje daalt, zit ik ook klaar om toe te slaanquote:
Maar dat is toch niets nieuws?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef LXIV het volgende:
'Kleine cryptobelegger verliest het van machtige cryptomiljonairs' https://fd.nl/financiele-(...)m=app-ios&gift=LVytt (gratis te lezen)
Interessant artikel uit het Financieele Dagblad hoe Whales de cryptomarkt bespelen.
Als cadeautje voor jullie
Grijp je kans.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een rekening met geld dat klaar staat om naar de spaarrekening te gaan. Dus als het nog een stukje daalt, zit ik ook klaar om toe te slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met JUR?quote:Op maandag 22 juli 2024 06:36 schreef Rossdale het volgende:
Deze week ETH ETF? Hopelijk kickstart dat altseason. Beetje saai allemaal niet?
Hetzelfde als in 2011: bitcoinquote:Op maandag 22 juli 2024 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Vrij dood dit subforum.
Denk eens even kijken of en wat ik moet kopen tegenwoordig.
Idem. Toch paar keer 10% gepakt. Welkom terug, vakantie geldquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:57 schreef ETA het volgende:
ik zit weer in verkoopmodus. 4x al een stukje verkocht boven de 65k. Had wat teruggekocht toen het rond de 55k stond. Voorlopig blijf ik in kleine stukjes doorverkopen.
Kendu Inu. Verdiep je in het project en de mensen erachter. Dit wordt groot.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Vrij dood dit subforum.
Net zo groot als Vechain?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kendu Inu. Verdiep je in het project en de mensen erachter. Dit wordt groot.
Zoals gezegd, verdiep je erin. MC nu 150m en ik sta er niet van te kijken als dat 20B wordt.quote:
Ben je nu mooi te laat mee Jokequote:Op maandag 22 juli 2024 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Vrij dood dit subforum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:29 schreef ISVV het volgende:
VeChain is bij mij ook een open wond, had er echt meer van verwacht. Uiteindelijk de schade redelijk kunnen beperken, maar nog altijd flink in de min.Nou ja, die haalde toch een MC van boven de 10B?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Kendu dat doet sta ik op een miljoen euro winst.
Als het hier heel actief is moet je juist niet kopen. Was een prima koopmoment dus.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Vrij dood dit subforum.
Te veel dog memes. Utility maakt het niet beter.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 23:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals gezegd, verdiep je erin. MC nu 150m en ik sta er niet van te kijken als dat 20B wordt.
Sterkte connectie met Shiba Inu devs en binnenkort komt er ook utility.
Je moet wel die op Eth hebben.
We gaan het zien.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:29 schreef viceversa het volgende:
[..]
Te veel dog memes. Utility maakt het niet beter.
Ja, maar daar heb je niet gek veel aan als je te laat of op een slecht moment instaptquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, die haalde toch een MC van boven de 10B?
Als Kendu dat doet sta ik op een miljoen euro winst.
uiteindelijk doet utility er natuurlijk helemaal niet toe. Als je in de top100 van CMC kijkt staat er zoveel troep inquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:29 schreef viceversa het volgende:
[..]
Te veel dog memes. Utility maakt het niet beter.
Zeker onder de memecoins natuurlijk. Toch kan utility wel een meerwaarde hebben. Niet zo zeer om mensen naar een coin te trekken, maar wel om ze er te houden. Daarom ook erg benieuwd wat Kendu gaat brengen omdat de community daar al zo uitzonderlijk sterk is.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiteindelijk doet utility er natuurlijk helemaal niet toe. Als je in de top100 van CMC kijkt staat er zoveel troep in
Bert Slagter had hier een mooie analyse over bij BNR.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:22 schreef ETA het volgende:
gebruik deze lokale piekje om nog harder te verkopen. Begin beetje het geloof te verliezen dat we echt nog grote stappen kunnen zetten. Mijn voornaamste zorg is, waar moet vers geld vandaag komen om de koers omhoog te drijven?
Waarom? We hebben pas net de halving gehad.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:22 schreef ETA het volgende:
gebruik deze lokale piekje om nog harder te verkopen. Begin beetje het geloof te verliezen dat we echt nog grote stappen kunnen zetten. Mijn voornaamste zorg is, waar moet vers geld vandaag komen om de koers omhoog te drijven?
Daarom. Alles is een meme, een bepaald narratief. Zelfs bitcoin heeft een narratief dat telkens verandert.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
uiteindelijk doet utility er natuurlijk helemaal niet toe. Als je in de top100 van CMC kijkt staat er zoveel troep in
Ik zit al sinds 100 mil in WIF dus ik zal niet zeggen dat je er geen geld mee kan verdienen, maar ik vind de dog memes nu wel echt verzadigd. Popcat is een leuke nieuwkomer als cat meme.quote:
Vind dit altijd een vreemde redenering, het is een event waarvan iedereen jaren van te voren weet dat deze gaat komen. Als een halving door fundamentele redenen voor een stijging zorgt, zit die stijging verwerkt in de prijs. Hoe groter de zekerheid dat een stijging "moet" plaatsvinden, hoe meer het in de prijs zit verwerkt. En terugkijken naar wat de koers deed tijdens vorige halvings vind ik maar klein beetje relevant omdat de marktomstandigheden significant anders waren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:04 schreef viceversa het volgende:
[..]
Waarom? We hebben pas net de halving gehad.
Kun je allemaal wel vinden, maar vooralsnog gaat het gewoon goed met Kendu. Genoeg punten ook waar het zich onderscheidt van andere dogmemes.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:07 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 100 mil in WIF dus ik zal niet zeggen dat je er geen geld mee kan verdienen, maar ik vind de dog memes nu wel echt verzadigd. Popcat is een leuke nieuwkomer als cat meme.
Eens voor wat betreft de halving. Dat soort zaken zit al in de prijs en de voorgaande cycli zeggen niet zo veel meer over de toekomst omdat er inderdaad een andere situatie is.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:31 schreef ETA het volgende:
[..]
Vind dit altijd een vreemde redenering, het is een event waarvan iedereen jaren van te voren weet dat deze gaat komen. Als een halving door fundamentele redenen voor een stijging zorgt, zit die stijging verwerkt in de prijs. Hoe groter de zekerheid dat een stijging "moet" plaatsvinden, hoe meer het in de prijs zit verwerkt. En terugkijken naar wat de koers deed tijdens vorige halvings vind ik maar klein beetje relevant omdat de marktomstandigheden significant anders waren.
De halving zorgt niet voor hogere koersen ansich, het kan een stijgende koers versterken omdat er weinig nieuwe coins instromen. Maar als er geen vers geld binnenkomt, dan gaat de koers niet omhoog.
Mijn vraag is dus, waar moet dit geld vandaan komen?
De traditionele beleggers kunnen nu al paar maanden instappen in bitcoin via de ETF's, je ziet daar wel kleine instroom, dus daar zit wel iets van vers geld. Maar het is niet een vloedgolf van cash.
De ideologische bitcoin belegger zou juist moeten schrikken van de ETF's, het principiele idee van bitcoin was decentralisatie, het tegenovergestelde van een ETF. Dus ik denk dar je hiermee geen nieuwe ideologische beleggers aantrekt.
De groep jong volwassenen/onervaren belggers die zorgden voor de hype op social media, die komen ook niet zo snel meer terug. Hier zit een grote groep die hun vingers heeft gebrand in de vorige bullrun. Ook mensen die zich nog niet aan bitcoin hebben gewaagd, hebben wel iemand in hun vriendenkring die flink nat is gegaan. Tijdens de vorige bullrun had je alleen maar positieve verhalen over bitcoin tijdens je verjaardagkringgesprekken, nu zal het een mix zijn van positieve verhalen met verhalen over verliezen.
Maar is er dan al een institutionele belegger die in crypto zit? Daar bedoel ik dan een pensioenfonds of iets dergelijks mee, of een andere vorm van vermogensbeheer. Micheal Saylor met zijn micro strategy kun je niet een vermogensbeheerder noemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens voor wat betreft de halving. Dat soort zaken zit al in de prijs en de voorgaande cycli zeggen niet zo veel meer over de toekomst omdat er inderdaad een andere situatie is.
Ik ben er wel van overtuigd dat crypto nog steeds een groeimarkt is. Ik denk namelijk wel dat institutionele beleggers nog een enorm potentieel hebben en dat daar nog veel geld in de markt gaat stromen naarmate crypto stabieler worden in hun ontwikkeling. Dat zien we al gebeuren en die trend zal doorzetten.
Daarbij zorgen memecoins er ook voor dat er nieuwe doelgroepen worden aangeboord. Je wil niet weten hoeveel nieuwe crypto investeerders er binnen komen bij presales en jonge projecten als Kendu. Het is daar alleen zaak dat er iets meer regulering komt zodat alle pump&dump en honeypots verdwijnen. En iets minder wildgroei zou ook niet slecht zijn.
Ik geloof wel dat BTC uiteindelijk naar 300.000 zal gaan, niet in deze bullrun maar wel in de volgende. De procentuele winst per run zal omlaag gaan en dat is goed voor de toekomst van crypto als serieus beleggingsinstrument. De avonturiers zullen hun heil dan gaan zoeken bij kleinere en meer volatile coins.
In de VS zijn inmiddels twee pensioenfondsen daar mee bezig ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar is er dan al een institutionele belegger die in crypto zit? Daar bedoel ik dan een pensioenfonds of iets dergelijks mee, of een andere vorm van vermogensbeheer. Micheal Saylor met zijn micro strategy kun je niet een vermogensbeheerder noemen.
Hoeveel vermogen hebben deze fondsen in beheer? En hoeveel daarvan is dan crypto?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In de VS zijn inmiddels twee pensioenfondsen daar mee bezig ja.
de inflow van cash dat nodig is om BTC naar 300k te stuwen, ik zou niet weten waar het vandaan moet komen. Ja, je hebt wat pensioenfondsen die er ruiken, maar die zullen nooit groot instappen. Ik zou pissed worden op mijn pensioenfonds als ze in BTC zouden beleggen, zij behoren mijn inziens conservatief te beleggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens voor wat betreft de halving. Dat soort zaken zit al in de prijs en de voorgaande cycli zeggen niet zo veel meer over de toekomst omdat er inderdaad een andere situatie is.
Ik ben er wel van overtuigd dat crypto nog steeds een groeimarkt is. Ik denk namelijk wel dat institutionele beleggers nog een enorm potentieel hebben en dat daar nog veel geld in de markt gaat stromen naarmate crypto stabieler worden in hun ontwikkeling. Dat zien we al gebeuren en die trend zal doorzetten.
Daarbij zorgen memecoins er ook voor dat er nieuwe doelgroepen worden aangeboord. Je wil niet weten hoeveel nieuwe crypto investeerders er binnen komen bij presales en jonge projecten als Kendu. Het is daar alleen zaak dat er iets meer regulering komt zodat alle pump&dump en honeypots verdwijnen. En iets minder wildgroei zou ook niet slecht zijn.
Ik geloof wel dat BTC uiteindelijk naar 300.000 zal gaan, niet in deze bullrun maar wel in de volgende. De procentuele winst per run zal omlaag gaan en dat is goed voor de toekomst van crypto als serieus beleggingsinstrument. De avonturiers zullen hun heil dan gaan zoeken bij kleinere en meer volatile coins.
In Japan doet een pensioenfonds ook onderzoek, kan nog wel enkele jaren duren overigens.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In de VS zijn inmiddels twee pensioenfondsen daar mee bezig ja.
Ik ben het niet mee eens met de idee dat er geld ‘in’ moet stromen om de koers omhoog te krijgen. Netto stroomt er nooit geld in. Voor iedere dollar die iemand betaald om btc te kopen ontvangt iemand een dollar om btc te verkopen. ‘Instromen’ suggereert een potje waar geld terecht komt. Dat is er niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:03 schreef ETA het volgende:
[..]
de inflow van cash dat nodig is om BTC naar 300k te stuwen, ik zou niet weten waar het vandaan moet komen. Ja, je hebt wat pensioenfondsen die er ruiken, maar die zullen nooit groot instappen. Ik zou pissed worden op mijn pensioenfonds als ze in BTC zouden beleggen, zij behoren mijn inziens conservatief te beleggen.
Misschien dat ik er nu zelf iets minder diep inzit en minder van meekrijg, maar ik zie niet dezelfde gekte rondom altcoins en memecoins. Reden dat het zo goed liep, net zoals die hele NFT gedoe, was voornamelijk door corona. Iedereen had ineens tijd, verveelde zich thuis, kon zijn cash niet aan uitgaan/vakanties uitgeven, hoge inflatie, etc... Hierdoor steeg het explosief dankzij veel nieuwe instappers. BTC deed toen een x4 vanaf de vorige top. Als je naar 300k wil, moet je nu ook bijna iets van x4 doen. Ik zie niet dat we een soortgelijke situatie krijgen.
Ik denk zelf (onderbuikgevoel) is dat veel presales/memecoin successen van bestaande cryptobeleggers komen. Dus weinig vers geld dat instroomt.
De kans dat BTC flink omhoog gaat, dat vind ik nog steeds wel reeel, vandaar dat ik ook niet volledig uitstap. Maar wel voldoende reden om mijn exposure te verlagen.
Dat was niet je vraag. Ik zeg ook nergens dat er honderden miljarden van institutionele beleggers inzitten nu. Sterker nog, ik geef juist aan dat daar een groeimarkt zit en dat er nu aan geroken wordt. Dat heeft tijd nodig om op gang te komen, juist om wat @ETA zegt. BTC is nu nog een veel te agressieve vorm van beleggen voor pensioenfondsen. Maar naarmate BTC groeit en er meer animo komt voor ETF gaat de volatiliteit ook achteruit. Dat zien we elke cyclus al meer en dat wordt steeds beter/slechter (afhankelijk van je positie en manier van handelen).quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoeveel vermogen hebben deze fondsen in beheer? En hoeveel daarvan is dan crypto?
komt uiteraard omdat ik ben gaan verkopen.... you are all welcome...quote:
Dankjewelquote:Op maandag 29 juli 2024 09:34 schreef ETA het volgende:
[..]
komt uiteraard omdat ik ben gaan verkopen.... you are all welcome...
Dat lees je links en rechts maar zo zie ik het niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Maar blijkbaar komt het door dat trump want dingen heeft geroepen
Puur het gevolg van de bounce vanaf een cruciaal steunniveau. Natuurlijk werkt zo'n toespraak van Trump wel mee, maar het is niet de catalysator geweest nee.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat lees je links en rechts maar zo zie ik het niet.
Bitcoin zit al weken in een uptrend, dat van Trump was gisteren.
[ afbeelding ]
SPOILER: Geen gezeik iedereen rijk (aldus Chat gpt)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens de toespraak van Trump tijdens de bitcoin conferentie ging de koers juist scherp omlaag.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat lees je links en rechts maar zo zie ik het niet.
Bitcoin zit al weken in een uptrend, dat van Trump was gisteren.
[ afbeelding ]
scherpe observatiequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Plots het volgende:
[..]
Gaat wel weer hard naar beneden nu.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Plots het volgende:
[..]
Gaat wel weer hard naar beneden nu.
Groei van de Amerikaanse economie lijkt tegen te vallen. Veel paper hands. Ik zie het voor mezelf als BTC met korting, ga zo bijkopen. Alleen wil Bitvavo mijn storting niet accepteren.quote:
Iedereen lijkt zwaar in paniek. Er wordt geclaimd dat dit slechts het begin isquote:Op maandag 5 augustus 2024 08:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Groei van de Amerikaanse economie lijkt tegen te vallen. Veel paper hands. Ik zie het voor mezelf als BTC met korting, ga zo bijkopen. Alleen wil Bitvavo mijn storting niet accepteren.
Geclaimd door wie? Trump supporters die dit willen gebruiken om wat stemmen te krijgen? Of over wie hebt je hetquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Iedereen lijkt zwaar in paniek. Er wordt geclaimd dat dit slechts het begin is
Hoe dan ook succes nog met je storting
Crypto bro's op Xquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geclaimd door wie? Trump supporters die dit willen gebruiken om wat stemmen te krijgen? Of over wie hebt je het
Oh ik heb ook geen idee hoorquote:Op maandag 5 augustus 2024 10:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Crypto bro's op X
Daarom vraag ik het ook hier voor de zekerheid
Zijn geen random mensen he, het is niet zo dat ik alles blindelings geloof wat ik het op internet ziequote:Op maandag 5 augustus 2024 10:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh ik heb ook geen idee hoorDus kan je niet helpen. Hou het wel ff in de gaten en dan ergens vandaag wat btc kopen denk ik.
Maar wat random mensen op twitter die meteen doen of alles naar 0 gaat kan ik niet zo veel mee
Die weet het idd over het algemeen best primaquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zijn geen random mensen he, het is niet zo dat ik alles blindelings geloof wat ik het op internet zie
Ik wacht wel tot @:thefreshprince weer online komt
Ga ik zo ook doen. Maar eerst ff wachten tot de us wakker is en kijken wat dat doetquote:
Hoop het. Net wat bijgekocht. En als het wel nog veel meer instort met die extra paar honderd ook niet meer uitquote:
Begin dit jaar werkte bij mij die nieuwe methode die net zo makkelijk is als een betaalverzoek maar nu niet meer. Gelukkig is de oude methode dmv een overschrijving makkelijker gemaakt omdat ze nu alle gegevens voor je klaarzetten die je meteen kunt kopieren en plakken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat Kraken nooit een bevestiging geeft tot het ook daadwerkelijk gelukt is. Wachten dan maar.
Die betaalverzoek heb ik nu dus gedaan, terwijl ik de vorige keer moest overschrijven. Na een uur werd het eindelijk van m'n rekening afgeschreven, dus ben blij dat ik het geen tweede keer heb gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 12:37 schreef viagraap het volgende:
[..]
Begin dit jaar werkte bij mij die nieuwe methode die net zo makkelijk is als een betaalverzoek maar nu niet meer. Gelukkig is de oude methode dmv een overschrijving makkelijker gemaakt omdat ze nu alle gegevens voor je klaarzetten die je meteen kunt kopieren en plakken.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
BTC gekocht aan 48k paar dagen terug. Ondertussen weer boven de 50k laat het maar snel richting de 60k gaan.
Als er een clawback clausule in het contract staat dan is dat een mogelijkheid ja. Daarom uitkijken met overzeese investeringen als je geen zin hebt om contracten helemaal te lezen en doorgronden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:55 schreef takura het volgende:
Interessant verhaal over een Nederlander die in een Amerikaans juridisch proces is verwikkeld na aanleiding van het faillissement van Celcius. Ondanks dat hij zijn geld al voor het faillissement had weggehaald krijgt hij nu toch te maken met een zogenaamde clawback procedure waarmee zijn geld wordt teruggeeist.
https://www.bnr.nl/podcas(...)s-in-de-strijd-337-b
Ik maak zelf gebruik van Bitvavo. Geen idee of die laag zitten qua transactiekosten vergeleken met anderen, maar goede interface. Werkt eenvoudig, betalen met iDeal, Nederlands.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik wil binnenkort BTC kopen met het doel gokken op een quick winst. (Ik wil beginnen met +- 1k )
Welke exchange is het handigste voor mij want ik neem aan dat er kosten zijn verbonden aan kopen en verkopen.
Ik wou eerst Revolut gebruiken maar die hebben blijkbaar een aparte opzet tov bitcoin.
Het staat nog steeds iets hoger dan de dip waarin ik kochtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:48 schreef viagraap het volgende:
Hoeveel dips moet ik nog buyen man. Of hoe vaak moet ik bijstorten om een margin call te voorkomen
Nattekat heeft goed gegokt bear market confirmed.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het staat nog steeds iets hoger dan de dip waarin ik kocht
Tradities.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:51 schreef viagraap het volgende:
[..]
Nattekat heeft goed gegokt bear market confirmed.
Zolang je 'm vangt is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tradities.
Snap niet dat men altijd roept dat een vallend mes vangen een slecht iets is.
Dat ligt maar net aan hoe je het mes vangtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tradities.
Snap niet dat men altijd roept dat een vallend mes vangen een slecht iets is.
Thnx,quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik maak zelf gebruik van Bitvavo. Geen idee of die laag zitten qua transactiekosten vergeleken met anderen, maar goede interface. Werkt eenvoudig, betalen met iDeal, Nederlands.
Als je er mee begint, begin klein. Bitcoin is een leuke plek om je teentjes in het water te steken, maar als je snelle winst wil maken zijn er betere opties. Doe alleen niks overhaast.
Nog nooit problemen gehad met Bitvavo, eerlijk gezegd. Maar sowieso goed om even wat dingen te bekijken en wat je bevalt als interface.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Thnx,
Zal Bitvavo binnenkort even proberen. Ben met name benieuwd naar transactiesnelheid en transactiekosten maar dat merk ik vanzelf wel dan
e:
Heb nog even gelezen over Bitvavo maar die schijnt er nog wel eens uit te liggen bij volatiliteit. Ik kijk momenteel nog even naar Bybit
Geen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:50 schreef Plots het volgende:
Wat is tegenwoordig een goede en betrouwbare partij om je BTC of stables te staken tegen 3-5 % ?
Ik zoek eigenlijk iets waar ik 100K USDC (als ik dat heb) kan staken tegen 3% per maand. Bestaat dat ergens?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen.
Als je BTC wil staken heb je ze niet in eigen beheer.
Bitcoin is daarnaast geen Proof-of-Stake dus als er inkomsten uit komen, betekent het dat er risico met jouw bitcoin genomen wordt. En dat gaat goed, totdat het mis gaat, zoals altijd in de crypto wereld.
Misschien bestaat het wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:23 schreef Plots het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk iets waar ik 100K USDC (als ik dat heb) kan staken tegen 3% per maand. Bestaat dat ergens?
Bij sommige banken en de rendementen op de beurs (indexfondsen is gemiddeld +/- 8%) is dat allebei per jaar
De enige manier waar ik momenteel van af weet is een Bybit bot.. https://www.bybit.nl/nl-NL/tradingbot/quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien bestaat het wel.
Maar bedenk dat eerst eens hoe 3% gegarandeerd rendement per maand tot stand komt. Welke risico's worden daar voor genomen en welk risico draag jij daardoor?
Tradingbots maken zelden winst, je handelt tegenover honderden / duizenden bots (soms ook extern via de API).quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:46 schreef Plots het volgende:
[..]
De enige manier waar ik momenteel van af weet is een Bybit bot.. https://www.bybit.nl/nl-NL/tradingbot/
Hebben mensen hier ervaring mee? Didi Taihuttu promoot ook een Bybit bot (via een externe partij).. net als een paar jaar geleden, maar toen waren gebruikers hun geld verloren zoals je een post hierboven idd voorspelt.
Heb begin dit jaar er even mee gespeeld, met een bedrag van 100$, soms had ik 15$ op een dag winst, volgende dag was alles weer weg. Had het vast staan voor 7 dagen en eindigde met 7$ winst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:46 schreef Plots het volgende:
[..]
De enige manier waar ik momenteel van af weet is een Bybit bot.. https://www.bybit.nl/nl-NL/tradingbot/
Hebben mensen hier ervaring mee? Didi Taihuttu promoot ook een Bybit bot (via een externe partij).. net als een paar jaar geleden, maar toen waren gebruikers hun geld verloren zoals je een post hierboven idd voorspelt.
Omzet? Het is geen bedrijfquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:42 schreef NewJackSwingII het volgende:
Als je de alt- en memecoin charts bekijkt dan kun je zien dat veel mensen veel geld verdienen. En je kunt berekenen dat ze 2x 3x 5x 10x of 15x van hun inzet vermeervoudigen. Toch blijkt dat 95% van mensen die zich hierin wagen alleen maar verliest. Ze dienen als zogenaamde "exit liquidity voor anderen". Lees maar eens op reddit. Ik vraag mij dan af. Hoeveel mensen hier nu echt geld verdienen met crypto? En dan heb ik het niet over boodschappengeld van een paar tientjes. Maar echt 30.000 80.000 of een ton aan omzet?
7% per week is super goed vind ik. Maar de veiligheid van de bot en je crypto is mijn grootste zorg, omdat de ontwikkelaars de bot ook kunnen updaten enzo. Ik denk dat je wel op tijd winst moet nemen, voordat de developers de stekker eruit trekken en er met al je crypto vandoor gaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Heb begin dit jaar er even mee gespeeld, met een bedrag van 100$, soms had ik 15$ op een dag winst, volgende dag was alles weer weg. Had het vast staan voor 7 dagen en eindigde met 7$ winst.
De markt ging toen voornamelijk zijwaarts.
Definieer shitcoins? Ik denk dan aan de honderden coins die dagelijks worden gelanceerd op vooral Solana, waar de hype wordt gecreerd door influencers een grote zak met coins te geven en betaalde advertenties. Zoals nu met Neiro weer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omzet? Het is geen bedrijfVan de rest genoeg mensen die dat geld er mee verdienen.
Hoeveel mensen van die op shitcoins gokken geen idee
Ik heb bij die getallen qua omzet gezeten en recent weer met michi op Solana. Je moet gewoon weten wat de huidige "meta" is. (op dat moment was de aandacht vooral gefocust op kattencoins op Solana, beetje speculeren welke kat zogenaamd naar 1b mcap ging).quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 17:42 schreef NewJackSwingII het volgende:
Als je de alt- en memecoin charts bekijkt dan kun je zien dat veel mensen veel geld verdienen. En je kunt berekenen dat ze 2x 3x 5x 10x of 15x van hun inzet vermeervoudigen. Toch blijkt dat 95% van mensen die zich hierin wagen alleen maar verliest. Ze dienen als zogenaamde "exit liquidity voor anderen". Lees maar eens op reddit. Ik vraag mij dan af. Hoeveel mensen hier nu echt geld verdienen met crypto? En dan heb ik het niet over boodschappengeld van een paar tientjes. Maar echt 30.000 80.000 of een ton aan omzet?
Het blijven meme-coins. Je moet het natuurlijk zelf weten maar op CoinGecko staan ondertussen zo'n 15.000 coins.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:40 schreef Plots het volgende:
Ik zit eraan te denken om PEPE te dca'en. Dat zou wel een de volgende Shiba kunnen zijn tijdens alt season. Volume van Pepe is vrij constant giga hoog.
Waarom zou je verkopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu zoals altijd de zware twijfel of ik ga verkopen. Ondertussen gaat de bitcoin voorbij de 57k. Gekocht rond 54.7k
Weet niet. Ik vind dat altijd moeilijk inschattenquote:
Dan heb je een paar honderd euro winst. En dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet niet. Ik vind dat altijd moeilijk inschatten
Wat is je doel met crypto?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet niet. Ik vind dat altijd moeilijk inschatten
Gewoon voor een bepaald bedrag bitcoin kopen en dan later verkopen met wat winst.quote:
Nou als je het nu verkoopt heb je je doel gehaaldquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon voor een bepaald bedrag bitcoin kopen en dan later verkopen met wat winst.
Delta. Anders dan de prijs van wat ik heb boeit het me geen zak wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Welke media/platformen gebruiken jullie om op de hoogte blijven? Ben best wel ootl merk ik
Ja dat bedoel ik dus precies nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Delta. Anders dan de prijs van wat ik heb boeit het me geen zak wat er gebeurt.
Twitter/Xquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Welke media/platformen gebruiken jullie om op de hoogte blijven? Ben best wel ootl merk ik
Da's niet echt concreetquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon voor een bepaald bedrag bitcoin kopen en dan later verkopen met wat winst.
Maak het concreet voor jezelf. Dat kan je beter nu doen dan wanneer de prijzen aan het moonen zijn/aan het crashen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat gepingpong tegen de 58k gaat nog wel even door als we er niet nog een keer gigantische doorheen zakken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Klinkt als te veel moeite. Gewoon elke maand met al het overgebleven salaris de dip kopen
En over dips gesproken, wanneer houdt die ellende eens op? Weer een rode dag
Natuurlijk niet verkopen. Net voor de bullmarkt een paar honderd euro pakken is erg dom. Vasthouden en een paar honderd euro in Kendu steken voor echte winst.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu zoals altijd de zware twijfel of ik ga verkopen. Ondertussen gaat de bitcoin voorbij de 57k. Gekocht rond 54.7k
Dat erdoorheen zakken houdt me tegen om nu weer een lading erin te gooien. Vorige maand was het nog echt een dip, nu zitten we op precies dezelfde prijs als waar ik toen op gekocht heb, dus er is niet echt een duidelijk koopsignaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat gepingpong tegen de 58k gaat nog wel even door als we er niet nog een keer gigantische doorheen zakken.
Tot half september nog meer dan genoeg koopkansen onder de 60k als je into Bitcoin bent.
Ik doe geen bitcoin, maar als er nog een bullrun komt dan gaan we over de 150k in november. Of je dan op 55k of op 58k koopt is natuurlijk niet zo heel erg boeiend. DCA lijkt me een veilige weg, je kunt wel wachten op een betere koopzone, maar als je hem mist zit je dadelijk boven ruim de 60k.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat erdoorheen zakken houdt me tegen om nu weer een lading erin te gooien. Vorige maand was het nog echt een dip, nu zitten we op precies dezelfde prijs als waar ik toen op gekocht heb, dus er is niet echt een duidelijk koopsignaal.
Ik doe ook niet aan Bitcoin, maar Ethereum is niet heel erg anders natuurlijk. Heb nog wel wat Mina, maar daar ga ik even niets meer in stoppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik doe geen bitcoin, maar als er nog een bullrun komt dan gaan we over de 150k in november. Of je dan op 55k of op 58k koopt is natuurlijk niet zo heel erg boeiend. DCA lijkt me een veilige weg, je kunt wel wachten op een betere koopzone, maar als je hem mist zit je dadelijk boven ruim de 60k.
Wat er nu gebeurt zijn spelletjes van vooral middelgrote investeerders. De grote jongens zijn gewoon aan het kopen.
Op enig moment vliegen we omhoog en dat gaat zonder aankondiging gebeuren.
Ethereum is hetzelfde verhaal ja, al zit die relatief nog wat zwaarder in de storm nu zo lijkt het. Op de lange termijn heb ik daar overigens wel heel veel vertrouwen in.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan Bitcoin, maar Ethereum is niet heel erg anders natuurlijk. Heb nog wel wat Mina, maar daar ga ik even niets meer in stoppen.
Net salaris gehad. Dus maar weer bijkopenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Klinkt als te veel moeite. Gewoon elke maand met al het overgebleven salaris de dip kopen
En over dips gesproken, wanneer houdt die ellende eens op? Weer een rode dag
Waarom wel in Ethereum en niet in Bitcoin?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ethereum is hetzelfde verhaal ja, al zit die relatief nog wat zwaarder in de storm nu zo lijkt het. Op de lange termijn heb ik daar overigens wel heel veel vertrouwen in.
Ow, zo bedoelde ik het niet eens. Ik vind Eth alleen belangrijker omdat ik met name in het technische gedeelte en de toekomst van DeFi wat meer gevoel heb bij Eth.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom wel in Ethereum en niet in Bitcoin?
Is bitcoin top5 coin? In dat geval wel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:04 schreef Vriezer. het volgende:
Koopt iedereen hier alleen top 5 coins ofzo?
Nee. Ik koop alleen kleinere altcoins.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:04 schreef Vriezer. het volgende:
Koopt iedereen hier alleen top 5 coins ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |