? sta op -0.11% in 24 uurquote:
160k dollar in Rebelcars en 70k dollar in memecoin Kendu Inu.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
In welke presales hebben jullie geïnvesteerd en waar verwachten jullie het meeste van?
quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
1 BTC = $0.76 USD. Al een aantal dagen erg stabiel.
quote:
zitten er nog steeds mensen in de waves tunnel. Dat het die Rus na alle scams nog steeds luktquote:
Dit terug lezen is best grappigquote:
Leuke gokjes.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:20 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
160k dollar in Rebelcars en 70k dollar in memecoin Kendu Inu.
Yolo, verwacht er niet veel van.
quote:Op maandag 15 april 2024 18:54 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Boeiend. Het gaat mij minimaal 2 miljoen dollar opleveren.
quote:Op maandag 3 juni 2024 13:20 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
160k dollar in Rebelcars
Yolo, verwacht er niet veel van.
Dat zegt mijn vrouw ook iedere keer.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:42 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Lage verwachtingen voorkomt teleurstellingen.
Ohja waves en universaquote:Op maandag 3 juni 2024 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
zitten er nog steeds mensen in de waves tunnel. Dat het die Rus na alle scams nog steeds luktIk koop nog liever Universa
+1.85quote:
Maat van me kreeg ooit een tientje aan Bitcoin voor zijn verjaardag. Dat was in mei 2010. Die heeft hij later verkocht voor zo'n ¤ 1000,-.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:30 schreef Cilantro het volgende:
[..]
@:TeringHenkie had 28BTC in zijn wallet, nu $2.000.000 waard.
Doubtquote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zou de 70.000 dollar nu eindelijk als steun gaan fungeren?
quote:The value of memecoins and most other tokens does not come from utility.
In fact, there are just a handful of utility tokens in the entire DeFi space that are almost directly tied to their "utility" value. The majority of crypto and NFTs are valued speculatively.
For memecoins in particular, utility is essentially meaningless. $SHIB is a wildly successful multi-billion dollar project and brand but it has very little if any direct utility value.
All that matters to a memecoin ecosystem is the number of holders, the energy and ethos of the community, and the brand (arguably that's all that matters to any project).
Kendu Inu will have an ecosystem and products eventually, but those would be entirely useless without an engaged and driven community pushing them towards users. Just like Shibaswap would be entirely useless without the Shib brand backing it - it's simply a fork of Sushiswap.
What you're buying into with Kendu is the community, the commitment, the dedication, the energy. There is no utility on the planet that can replace the Kendu community.
And there is nothing that can stop the Kendu community from building the next multi-billion dollar brand on Eth.
The utility can be anything from free toasters for impoverished Eskimos to mud-huts for people in the Amazonian jungle - it literally doesn't matter one iota.
There is no replacing you, your energy, your work, your drive, your creativity, and your initiative.
So, let's run it the fuck up.
Je kan een shit memecoin geen investering noemen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:47 schreef Mortaxx het volgende:
Wow kendu Inu was echt een goede investering. Nu al 50%
Het is meer dan een gok. En het is meer dan een shitcoin.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan een shit memecoin geen investering noemen.
Het is wel een leuke gok, met de kennis van nu.
Kom nou, het is gewoon één van de vele meme shitcoins. Het voegt niets toe.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:32 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Het is meer dan een gok. En het is meer dan een shitcoin.
Ze zeggen het zelf al he, een memecoin is alleen maar hype en heeft geen fundamentele waarde.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:32 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Het is meer dan een gok. En het is meer dan een shitcoin.
Het blijft gewoon een high risk gok, niks meer en niks minder. Het is alles of niets.quote:All that matters to a memecoin ecosystem is the number of holders, the energy and ethos of the community, and the brand (arguably that's all that matters to any project).
Kendu Inu will have an ecosystem and products eventually, but those would be entirely useless without an engaged and driven community pushing them towards users. Just like Shibaswap would be entirely useless without the Shib brand backing it - it's simply a fork of Sushiswap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
Damn deze entitlement, deze soft fudquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kom nou, het is gewoon één van de vele meme shitcoins. Het voegt niets toe.
Zo'n token maak je aan in een paar minuten, je lanceert er een hype omheen, betaalt wat "crypto influencers" op diverse social media om het te promoten en je hebt shitcoin nummer 14.682
En als het geen shit memecoin is, is het wel een rug pull.
Dat de koers stijgt verandert daar niets aan, dat is niet meer dan FOMO.
Fundering heeft het niet.
Dat geeft ook niet maar maak het nu niet groter dan het is.
Met die "soft fud" valt het wel mee, heb er zelf ook wat geld in zitten met het idee er wat aan te verdienen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:06 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Damn deze entitlement, deze soft fudwat een boomer gelul ook, je weet niet waar je over praat man.
Ik ga er verder ook niet op in. Succes!
Jij kan goed Engelsquote:Op donderdag 6 juni 2024 13:06 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Damn deze entitlement, deze soft fudwat een boomer gelul ook, je weet niet waar je over praat man.
Ik word namelijk nogal getriggerd dat je komt met soft fud en dat dit gokken is wat dat is het niet. En ik was bezig met tikken van reply.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je reactie met die persoonlijke benadering bevestigt die van mij overigens, anders had je wel kunnen uitleggen waarom het géén shitcoin is in plaats van mij persoonlijk aanvallen.
Tot nu toe hadden we altijd nog wel een rally waarbij je in $ weer boven water kwam.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:34 schreef Elan het volgende:
Zou er überhaupt nog een fatsoenlijke altcoinrally komen deze cyclus? Heb nog wat meuk staan dat 50/60% onder water staat maar wil eigenlijk er vanaf, alleen niet met verlies verkopen
Als de koers 50% stijgt door een of andere publicatie in Shiba-magazine (wat?) dan weet je dat je met een eckte eckte shitcoin te maken hebt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:53 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Gast![]()
, er is geen betaalde promotie dus het is wel soft fud. De enige promotie komt van users die social media raids doen 24/7. Ik zit in de TG en het gaat om tienduizenden berichten per dag (geen bots, voordat je weer met je soft fud komt) en de toename van holders reflecteert dit.
De Shiba Inu dev dit project al volgt sinds het begin en de Kendu dev heeft connecties met Shiba Het is nu 3 maanden oud en een maand geleden kwam hij in de telegram dat er een artikel over Kendu Inu in de Shiba magazine zou verschijnen. Dat was gister, vandaar de pomp. Ik wist dat het er aan zat te komen vandaar dat ik flink ingekocht heb en het artikel bevestigd min of meer de connecties met Shiba en dat het een onderdeel gaat worden van de Shiba ecosysteem. Dat Shiba een ecosysteem heeft wist ik ook niet. Er gaat veel geld rond in memecoins, zie Shiga, Doge, Pepe en het zijn achteraf gezien een van de sterkste muntjes geweest. De narrative van deze cycle is o.a. memecoins, als ook maar een fractie hiervan binnen sijpelt in Kendu ben je binnen.
Je koopt deze coin voor het netwerk effect, moment is de 'fundamentele waarde' laag (wat is dat überhaupt?) omdat het netwerk effect laag is. Geïsoleerd heeft de video van een vlogger ook geen fundamentele waarde. Een vlogger met 1k abonnees heeft geen waarde maar diezelfde vlogger die na verloop van tijd 1000k abonnees heeft, heeft dan wel fundamentele waarde. Maar dit gaat jouw pet te boven denk ik, geeft verder ook niet.
Verder boeit het ecosysteem of wat dan ook mij niet, geld is erg liquide en het gaat naar wat het rendeert. Bereik, marketing, netwerk effect is alles. Zodra je een gevestigde naam bent en je komt met wat voor utility dan knalt de koers nog een laatste keer omhoog en dit is je exit strategie.
Dus kom alsjeblieft niet aanzetten met dat dit simpelweg gokken is enzdat is het gewoon niet. iNvEStErEn in de pharma industrie tijdens begin van de corona crisis is volgens jouw zeker geen gokken geweest?
my god.
Als je een maandsalaris niet kan missen moet je niet in crypto zitten. Of überhaupt niet een dergelijk bedrag investeren als je dat niet kan kan missen.
Ik heb in heel weinig coins gezeten en de coins waarin ik zat zijn altijd zwaar winstgevend geweest. Dat jij in genoeg shitcoins hebt gezeten en ervaring hebt met rugpulls zegt meer over hoe jou en hoe je naar coins kijkt ben ik bang.
Het laat de potentie van het netwerk effect zien.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de koers 50% stijgt door een of andere publicatie in Shiba-magazine (wat?) dan weet je dat je met een eckte eckte shitcoin te maken hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:06 schreef Playboy69 het volgende:
quote:
Good for you, ben midden dertig multi miljonair en heb maar 5 jaar in mijn leven gewerkt. Verder hypotheek vrij in een huis van een miljoen euro.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:27 schreef recursief het volgende:
Ik heb genoeg vermogen verzameld om mezelf en mijn gezin een prettig leven te geven tot mijn dood. Een deel daarvan heb ik verkregen met crypomazzel, maar als ik niet ook keihard had gewerkt was ik nooit gekomen waar ik nu ben. Ik heb nog een een aardige stake in Bitcoin en een paar kleinere coins maar no way dat ik nu nog ga gokken in memecoins met vermogen waar ik de afgelopen 30 jaar het fundament voor heb gelegd.
Tja ik was zo naïef om wat tassen rond de top te kopen of iets daar onder XRP, Chainlink en Polkadot. Alhoewel de koersen 100% of meer gestegen zijn in een jaar tijd zijn die ATH's nog heel ver weg.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tot nu toe hadden we altijd nog wel een rally waarbij je in $ weer boven water kwam.
Of dat in sats ook lukt is een ander verhaal, dus daarom heb ik de meeste altcoins eruit gegooid en omgezet in BTC.
Les voor de volgende keer: alle altcoins verkopen rond de top en geen restjes houden.
Ja, en nu? Is dit een wedstrijdje ver pissen? Nee toch?quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:57 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Good for you, ben midden dertig multi miljonair en heb maar 5 jaar in mijn leven gewerkt. Verder hypotheek vrij in een huis van een miljoen euro.
Dat is mooi voor je, dat gun ik je van harte.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:57 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Good for you, ben midden dertig multi miljonair en heb maar 5 jaar in mijn leven gewerkt. Verder hypotheek vrij in een huis van een miljoen euro.
Een vlogger heeft ook geen enkele basis. Je punt?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is mooi voor je, dat gun ik je van harte.
Maar memecoins hebben geen enkele basis, het zijn shitcoins.
Dat sommigen succesvol worden doet daar niets aan af.
Je komt wat getriggerd over.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:03 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Een vlogger heeft ook geen enkele basis. Je punt?
Ik ben niet midden 30quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme ik ben helemaal geen multimiljonair
99,99% van de coins op coingecko/CMC hebben momenteel nog geen toegevoegde waarde buiten de crypto wereld. Een deel heeft zeker potentie om gebruikt te worden in de echte wereld, maar daarvan is maar een fractie ook daadwerkelijk nu al in gebruik.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je komt wat getriggerd over.
Probeer dingen gewoon door een normale bril te bekijken.
Wat voegt zo'n memecoin nu echt toe? Wat is de toegevoegde waarde? Hoeveel memecoins moeten er nog bij komen bovenop die vele honderden die er al op Coingecko staan?
Echt helemaal niks. Zoals ik al eerder zei, je kijkt op een verkeerde manier naar coins.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat voegt zo'n memecoin nu echt toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De metrics die er toe doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2024 14:22:49 ]
quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:13 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Echt helemaal niks. Zoals ik al eerder zei, je kijkt op een verkeerde manier naar coins.
Kijk dit is een screenshot van de TG, iedereen promoot Kendu op twitter, reddit alles en ze sporen elkaar actief aan. Ze zijn echt helemaal losgelagen het gaat 24/7 door. Motto van het project is "we don't gamble, we work."
Ze zijn nu nog klein maar vroeg of laat worden ze groot. Dat is de thesis. De huidige marktwaarde reflecteert hun bereik, het aantal holders etc. Alles draait om het aantal holders en hun dagelijkse handelsvolume.Hiermee zeg je dat het gewoon een piramide spel is en dat als je zorgt dat je onderin de piramide zit je rijkt wordt ten koste van vele (kleine) verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Ik denk dat je even de dikke van dale moet open slaan op het woord piramidespel, chef. Die post krijgt nog een like ook godverdommequote:Op donderdag 6 juni 2024 14:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hiermee zeg je dat het gewoon een piramide spel is en dat als je zorgt dat je onderin de piramide zit je rijkt wordt ten koste van vele (kleine) verliezen.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:13 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Echt helemaal niks. Zoals ik al eerder zei, je kijkt op een verkeerde manier naar coins.
Kijk dit is een screenshot van de TG, iedereen promoot Kendu op twitter, reddit alles en ze sporen elkaar actief aan. Ze zijn echt helemaal losgelagen het gaat 24/7 door. Motto van het project is "we don't gamble, we work."
Ze zijn nu nog klein maar vroeg of laat worden ze groot. Dat is de thesis. De huidige marktwaarde reflecteert hun bereik, het aantal holders etc. Alles draait om het aantal holders en hun dagelijkse handelsvolume.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De metrics die er toe doen:Ik kijk helemaal niet verkeerd naar coins, dit zijn en blijven gewoon nutteloze meme shitcoins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je er een bak geld mee kan verdienen als ze moon gaan zal niemand bestrijden.
Dat je er een bak geld mee kan verliezen lijkt me ook duidelijk.
Ik stel nergens dat ze nuttig zijn.quote:
Wat is het nut en de toegevoegde waarde van Kendu Inu.quote:En of iets nut heeft of niet is ook echt zo arbitrair. Wie de fuck ben jij (niet specifiek naar jou bedoeld) om te bepalen of iets nut heeft of niet.
Maar wat jij wil joh.
De speculatie dat het iets kan betekenen in het ecosysteem van Shiba.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat ze nuttig zijn.
[..]
Wat is het nut en de toegevoegde waarde van Kendu Inu.
Deze staat op x 11 nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:51 schreef Plots het volgende:
[..]
M'n Base gokje verkocht met 20% verlies.
Heb net voor 400 dollar deze gekocht:
https://genbox.ai/
Deze positie probeerde ik te vergroten en toen ben ik alles verloren met swingtradenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:27 schreef Plots het volgende:
[..]
Zojuist voor een kleine 1000 dollar SHARE gekocht:
https://www.shareoncrypto.com/
https://sharefoundation.g(...)nomics-behind-impact
Genbox X 15 nuquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:24 schreef Plots het volgende:
[..]
x 2.5 op gepakt. Was x 6 gegaan, maar had hem nu hoger verwacht.
We hebben jou toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:42 schreef Claudia_x het volgende:
Met al die multimiljonairs hier is het gek dat er niet meer vrouwen op het topic afkomen.
Tot je hoort dat ze niet meer dan een euro in die memecoins durven te stoppen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:42 schreef Claudia_x het volgende:
Met al die multimiljonairs hier is het gek dat er niet meer vrouwen op het topic afkomen.
Zie tijdstip. @TheFreshPrincequote:
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:02 schreef Plots het volgende:
[..]
Zie tijdstip. @:thefreshprince
x 19 nu
Blijft maar gaan
Benieuwd of de 10 m market cap gebroken gaat worden. Dat is vaak wel resistance.
18 mei om 21:51 uur stond ie op 0.00048quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Maar ik bedoel, welke aankoopprijs heb je er dan voor neergelegd? Want ten opzichte van de dip is het maar zo'n 8x hoger. Nog steeds keurig natuurlijk.
Ah vandaar, zover gaat Coingecko niet terug, die gaat maar tot 19 mei.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:15 schreef Plots het volgende:
[..]
18 mei om 21:51 uur stond ie op 0.00048
Heb hem hier gedeeld op 480k market cap.
Lekker gewerkt! Dit is die grind mentalityquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:15 schreef Plots het volgende:
[..]
18 mei om 21:51 uur stond ie op 0.00048
Heb hem hier gedeeld op 480k market cap.
Die playboy69 mag wel vaker een tip gevenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kendu Inu gaat wel lekker, sta op prima winst, niet gek voor een shitcoin.
Ja, echt een kwaliteitscoin, dat herken ik direct.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:58 schreef blackmore het volgende:
[..]
Die playboy69 mag wel vaker een tip geven
Dat is voor ons koffiedik kijken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:01 schreef Estate2 het volgende:
Ik ben ook een beetje met crypto aan het proberen.
Nu heb ik gisteren van Bitvavo naar mijn Muun wallet BTC twv 10 euro overgemaakt alleen is mijn wlalet bij Bitvavo ongeveer 60 euro lager geworden. Waren de fee's zo hoog gisteren? Of heeft dat een andere reden?
Die geeft de volgende informatie:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is voor ons koffiedik kijken.
Je zou de transactie dan even moeten opzoeken, invoeren in een block explorer en kijken hoeveel fees er meegestuurd zijn.
quote:Fee 0.00132284 BTC $91.74
Fee/B 456.152 sat/B
Fee/VB 635.981 sat/vByte
Dat weet ik niet, dit is alle info:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waren dat de totale fees in het block of jouw fee?
Maar je hebt niet 0,85 BTC gestuurd neem ik aan, dus dan is dit niet alleen jouw transactie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:38 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dit is alle info:
[ afbeelding ]
Ja daar staat: Kosten 0,00084 BTCquote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar je hebt niet 0,85 BTC gestuurd neem ik aan, dus dan is dit niet alleen jouw transactie.
Zie je bij Bitvavo niet iets staan over de fee?
Dat is wel een erg hoge fee. Kan je bij Bitvavo ook nog iets van "prioriteit" instellen van de transactie?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 18:26 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Ja daar staat: Kosten 0,00084 BTC
Betaald: 0,00099561
Ontvangen 0,00015561 op Muun
En dat rekensommetje klopt wel alleen is de fee dan wel erg hoog.
In dit verband: als je een beetje inzicht wil hebben hoe hoog de fees moeten zijn om een redelijke kans te hebben om in een block te worden opgenomen is dit een hele aardige site:quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel een erg hoge fee. Kan je bij Bitvavo ook nog iets van "prioriteit" instellen van de transactie?
Ik zie wel bij Bl3p:
"Door drukte op het bitcoinnetwerk zijn de netwerkkosten hoger dan gebruikelijk."
Waar koop je datquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:56 schreef Playboy69 het volgende:
Heb voor nog eens $55k aan Kendu Inu gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |