quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Mijn portfolio app is nog groen voor mijn investeringen in de afgelopen maanden, dus niets aan de hand.
Ik heb een rekening met geld dat klaar staat om naar de spaarrekening te gaan. Dus als het nog een stukje daalt, zit ik ook klaar om toe te slaanquote:
Maar dat is toch niets nieuws?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef LXIV het volgende:
'Kleine cryptobelegger verliest het van machtige cryptomiljonairs' https://fd.nl/financiele-(...)m=app-ios&gift=LVytt (gratis te lezen)
Interessant artikel uit het Financieele Dagblad hoe Whales de cryptomarkt bespelen.
Als cadeautje voor jullie
Grijp je kans.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een rekening met geld dat klaar staat om naar de spaarrekening te gaan. Dus als het nog een stukje daalt, zit ik ook klaar om toe te slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met JUR?quote:Op maandag 22 juli 2024 06:36 schreef Rossdale het volgende:
Deze week ETH ETF? Hopelijk kickstart dat altseason. Beetje saai allemaal niet?
Hetzelfde als in 2011: bitcoinquote:Op maandag 22 juli 2024 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Vrij dood dit subforum.
Denk eens even kijken of en wat ik moet kopen tegenwoordig.
Idem. Toch paar keer 10% gepakt. Welkom terug, vakantie geldquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:57 schreef ETA het volgende:
ik zit weer in verkoopmodus. 4x al een stukje verkocht boven de 65k. Had wat teruggekocht toen het rond de 55k stond. Voorlopig blijf ik in kleine stukjes doorverkopen.
Kendu Inu. Verdiep je in het project en de mensen erachter. Dit wordt groot.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Vrij dood dit subforum.
Denk eens even kijken of en wat ik moet kopen tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |