Waarom zou je verkopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu zoals altijd de zware twijfel of ik ga verkopen. Ondertussen gaat de bitcoin voorbij de 57k. Gekocht rond 54.7k
Weet niet. Ik vind dat altijd moeilijk inschattenquote:
Dan heb je een paar honderd euro winst. En dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet niet. Ik vind dat altijd moeilijk inschatten
Wat is je doel met crypto?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet niet. Ik vind dat altijd moeilijk inschatten
Gewoon voor een bepaald bedrag bitcoin kopen en dan later verkopen met wat winst.quote:
Nou als je het nu verkoopt heb je je doel gehaaldquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon voor een bepaald bedrag bitcoin kopen en dan later verkopen met wat winst.
Delta. Anders dan de prijs van wat ik heb boeit het me geen zak wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Welke media/platformen gebruiken jullie om op de hoogte blijven? Ben best wel ootl merk ik
Ja dat bedoel ik dus precies nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Delta. Anders dan de prijs van wat ik heb boeit het me geen zak wat er gebeurt.
Twitter/Xquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Welke media/platformen gebruiken jullie om op de hoogte blijven? Ben best wel ootl merk ik
Da's niet echt concreetquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon voor een bepaald bedrag bitcoin kopen en dan later verkopen met wat winst.
Maak het concreet voor jezelf. Dat kan je beter nu doen dan wanneer de prijzen aan het moonen zijn/aan het crashen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat gepingpong tegen de 58k gaat nog wel even door als we er niet nog een keer gigantische doorheen zakken.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Klinkt als te veel moeite. Gewoon elke maand met al het overgebleven salaris de dip kopen
En over dips gesproken, wanneer houdt die ellende eens op? Weer een rode dag
Natuurlijk niet verkopen. Net voor de bullmarkt een paar honderd euro pakken is erg dom. Vasthouden en een paar honderd euro in Kendu steken voor echte winst.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu zoals altijd de zware twijfel of ik ga verkopen. Ondertussen gaat de bitcoin voorbij de 57k. Gekocht rond 54.7k
Dat erdoorheen zakken houdt me tegen om nu weer een lading erin te gooien. Vorige maand was het nog echt een dip, nu zitten we op precies dezelfde prijs als waar ik toen op gekocht heb, dus er is niet echt een duidelijk koopsignaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat gepingpong tegen de 58k gaat nog wel even door als we er niet nog een keer gigantische doorheen zakken.
Tot half september nog meer dan genoeg koopkansen onder de 60k als je into Bitcoin bent.
Ik doe geen bitcoin, maar als er nog een bullrun komt dan gaan we over de 150k in november. Of je dan op 55k of op 58k koopt is natuurlijk niet zo heel erg boeiend. DCA lijkt me een veilige weg, je kunt wel wachten op een betere koopzone, maar als je hem mist zit je dadelijk boven ruim de 60k.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat erdoorheen zakken houdt me tegen om nu weer een lading erin te gooien. Vorige maand was het nog echt een dip, nu zitten we op precies dezelfde prijs als waar ik toen op gekocht heb, dus er is niet echt een duidelijk koopsignaal.
Ik doe ook niet aan Bitcoin, maar Ethereum is niet heel erg anders natuurlijk. Heb nog wel wat Mina, maar daar ga ik even niets meer in stoppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik doe geen bitcoin, maar als er nog een bullrun komt dan gaan we over de 150k in november. Of je dan op 55k of op 58k koopt is natuurlijk niet zo heel erg boeiend. DCA lijkt me een veilige weg, je kunt wel wachten op een betere koopzone, maar als je hem mist zit je dadelijk boven ruim de 60k.
Wat er nu gebeurt zijn spelletjes van vooral middelgrote investeerders. De grote jongens zijn gewoon aan het kopen.
Op enig moment vliegen we omhoog en dat gaat zonder aankondiging gebeuren.
Ethereum is hetzelfde verhaal ja, al zit die relatief nog wat zwaarder in de storm nu zo lijkt het. Op de lange termijn heb ik daar overigens wel heel veel vertrouwen in.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan Bitcoin, maar Ethereum is niet heel erg anders natuurlijk. Heb nog wel wat Mina, maar daar ga ik even niets meer in stoppen.
Net salaris gehad. Dus maar weer bijkopenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Klinkt als te veel moeite. Gewoon elke maand met al het overgebleven salaris de dip kopen
En over dips gesproken, wanneer houdt die ellende eens op? Weer een rode dag
Waarom wel in Ethereum en niet in Bitcoin?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ethereum is hetzelfde verhaal ja, al zit die relatief nog wat zwaarder in de storm nu zo lijkt het. Op de lange termijn heb ik daar overigens wel heel veel vertrouwen in.
Ow, zo bedoelde ik het niet eens. Ik vind Eth alleen belangrijker omdat ik met name in het technische gedeelte en de toekomst van DeFi wat meer gevoel heb bij Eth.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom wel in Ethereum en niet in Bitcoin?
Is bitcoin top5 coin? In dat geval wel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:04 schreef Vriezer. het volgende:
Koopt iedereen hier alleen top 5 coins ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |