Race auto van Max kapot 😱quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:41 schreef Evangelion het volgende:
Voorspellingen Max
15
16
18
17
16
18
19
19
19
22 !
Mijn ribben zijn goed geïsoleerdquote:Op woensdag 5 juni 2024 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb de ijsbloemen op de ribben staan.
quote:
Wat een contrast met vorig jaar toen we deze periode tropische hitte hadden.quote:Op woensdag 5 juni 2024 11:56 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Godenweer, 19c zon-droog. Gevoelstempratuur op 25+ Vanavond weer sproeien. Ik zit weer vrijwel spot on met mijn voorspellingen.
Wel fijn dat ik juli nog als redelijke maand kan herinneren puur omdat augustus nog slechter was.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een contrast met vorig jaar toen we deze periode tropische hitte hadden.
Aan de andere kant was juli vervolgens belachelijk slecht, dus zegt het allemaal geen ene reet over wat voor zomer we krijgen.
Geen zomer, helaas. Typisch Nederland wel. Mag wel 5/6 graden bijquote:Op woensdag 5 juni 2024 11:41 schreef Evangelion het volgende:
Voorspellingen Max
15
16
18
17
16
18
19
19
19
22 !
Juli was kouder en natter. Recordnat zelfs.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel fijn dat ik juli nog als redelijke maand kan herinneren puur omdat augustus nog slechter was.
Dit is een grapje hoop ik toch?quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Juli was kouder en natter. Recordnat zelfs.
Tegen het einde van de Nijmeegse Vierdaagse hadden deelnemers last van onderkoelingsverschijnselen.
Teringquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Helaas niet.
https://nos.nl/artikel/24(...)ld-voor-warmtedekens
Ja maar eerlijk, vooral omdat mensen zich slecht hadden voorbereid, was maar een graad of 7 zo vroeg en, overdag 'gewoon' een graad of 18 dus ehhh een vestje of jas had waarschijnlijk volstaan.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Teringonderkoeling in juli, dat is wel bijzonder ja.
Dan ben je ook gewoon te dom om te poepen. Een vest/jack is dan echt wel voldoende in die eerste uren totdat de zon opkomt. Als je dan zo stom bent om in blote armen te gaan lopen, ja dan krijg je het koud.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Teringonderkoeling in juli, dat is wel bijzonder ja.
Ja, dat ligt echt aan de mensen en niet aan het weer. Je raakt maar zo niet onderkoeldquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon te dom om te poepen. Een vest/jack is dan echt wel voldoende in die eerste uren totdat de zon opkomt. Als je dan zo stom bent om in blote armen te gaan lopen, ja dan krijg je het koud.
Trui aan nu, kansloos. Zitten zulke mensen 's winters dan met een skipak aan vraag ik me afquote:Op woensdag 5 juni 2024 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
Lol jullie hebben het over truien weer aan etc... en ik probeer hier mijn airco gebruik nog zoveel mogelijk uit te stellen![]()
(smiddags nu zonder A/C rond de 26 binnen)
Zijn veel van zulke idioten. Zie ze ook in de Alpen iedere keer weer. Vaak zijn het van die eigenwijze Nederlanders die denken met een koekje, 0.5L flesje drinken, op slippers en zonder extra warme kleding etc even een top op te lopen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon te dom om te poepen. Een vest/jack is dan echt wel voldoende in die eerste uren totdat de zon opkomt. Als je dan zo stom bent om in blote armen te gaan lopen, ja dan krijg je het koud.
Dat ligt aan de mensen inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, dat ligt echt aan de mensen en niet aan het weer. Je raakt maar zo niet onderkoeld
quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Trui aan nu, kansloos. Zitten zulke mensen 's winters dan met een skipak aan vraag ik me af
Hier waait het amper en is het 17+ met best wat zon. Dus eigenlijk topweerquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]![]()
Naja aangezien de zon nu wel op z'n sterkst is, en ik een temp zie van 15 a 16c nu bij jullie zou ik zeggen >
{
indien in zon = ja > tshirt mogelijk
else if > harde wind 5bf of meer = mogelijk alsnog vestje aan
indien onder bewolkte hemel = vest of trui > standaard activated }
Ergo, je bent nu naakt.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier waait het amper en is het 17+ met best wat zon. Dus eigenlijk topweer
To be fair, het is daar in ieder geval vandaag en morgen warmer dan in Nederlandquote:
Het is daar al sinds ik terug in Nederland ben beter dan hier.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
To be fair, het is daar in ieder geval vandaag en morgen warmer dan in Nederland![]()
https://www.wetteronline.de/wetter/tromsoe
De Mount Everest beklimmen op een blikje Red Bull en 2 frikandelbroodjesquote:Op woensdag 5 juni 2024 13:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zijn veel van zulke idioten. Zie ze ook in de Alpen iedere keer weer. Vaak zijn het van die eigenwijze Nederlanders die denken met een koekje, 0.5L flesje drinken, op slippers en zonder extra warme kleding etc even een top op te lopen.
Sowieso is de gemiddelde bergwandelaar dramatisch voorbereid, dus bij de vierdaagse zal dat idd geen uitzondering zijn. Zulke mensen 'verdienen' het ook om in de (tijdelijke) ellende te komen met hun onbegrensde naïviteit.
Sowieso. Slippers buiten het strand / zwembad / tuin dragen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zijn veel van zulke idioten. Zie ze ook in de Alpen iedere keer weer. Vaak zijn het van die eigenwijze Nederlanders die denken met een koekje, 0.5L flesje drinken, op slippers en zonder extra warme kleding etc even een top op te lopen.
Dan heb je horkerige voeten.quote:Op woensdag 5 juni 2024 15:24 schreef StateOfMind het volgende:
Sowieso slippers
Als er toch iets is dat niet fijn loopt dan zijn het wel slippers.
Dat komt door het remmen van de autoquote:
Het is nu 16 graden, dus zomers is het niet te noemen. Dit moet je in je vakantie niet hebben. Ja, herfst vakantie. Het is fijn als de zon schijnt, hoor. Maar op de fiets heb je met die wind wel een vestje nodig.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]![]()
Naja aangezien de zon nu wel op z'n sterkst is, en ik een temp zie van 15 a 16c nu bij jullie zou ik zeggen >
{
indien in zon = ja > tshirt mogelijk
else if > harde wind 5bf of meer = mogelijk alsnog vestje aan
indien onder bewolkte hemel = vest of trui > standaard activated }
Het zou zomaar kunnen dat de volgende schroeiperiode een beste timing heeft. Idealiter zou dit dan in de periode van de laatste week van juni en de eerste 3 weken van juli moeten vallen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:44 schreef Elan het volgende:
Dit is prima weer voor half april, weinig zomers aan.
Waarschijnlijk worden we over pak hem beet twee weken weer afgestraft met krankzinnig klam schroeiweer en noodweer overal.
Het mag gewoon niet een poos normaal 22/23 graden zijn met een zonnetje.
Volgens mij was het precies nergens 20+. Sterker nog, het stokt nu bij amper 15. Niet heul warm ofzo. De zon was ook regelmatig achter een wolk en er stond redelijk wat wind.quote:Op woensdag 5 juni 2024 19:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
20+ graden, veel zon, droog, weinig wind. Kan toch niemand over klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |