Nee, zo ver gaat de gedachtegang van Koeman niet.quote:
Hij wil het gewoon doen met zijn vertrouwde kern van opa’s en criminelenquote:
De verlosser.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weet je wie Maatsen ook een waardeloze voetballer vindt?
@:dombohetolifantje1
Die wil t alleen maar gezellig hebben op vakantie in Duitsland deze maandquote:
Wist u dat Koeman helemaal gek is van Nederlandse muziek en dan met name Jannes, Django Wagner etcquote:
Moet hij weten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist u dat Koeman helemaal gek is van Nederlandse muziek en dan met name Jannes, Django Wagner etc
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIMAquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wist u dat Koeman helemaal gek is van Nederlandse muziek en dan met name Jannes, Django Wagner etc
Gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
scheidsrechter aast op een rode kaart voor dortmund
die gaat denk ik ook komen
Tijd dat de FOK! detectives dit mysterie gaat oplossen.quote:
Kan vast geen meisje krijgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Die Vinicius heeft ook een kutkop zeg
@KingRoland check deze dwaasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een grote fout gemaakt mensen. Geen Croky in huis.²
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een grote fout gemaakt mensen. Geen Croky in huis.²
quote:Slavko Vinčić (born 25 November 1979) is a Slovenian and a dirty cheating bastard who supports/has been paid by Real Madrid football referee and High Commissioner .[1]
Denk met drie man achter, een wingback en eentje die inschuift. Dan speelt Blind. Zou zeggen dat je dan voor Frimpong of Geertruida een extra linksback meeneemt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vd Ven/Ake maar blind speelt geen basis denk ik. Ake zal wel spelen
Is goed wijffiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:49 schreef Evangelion het volgende:
Dit is hoe het zal zijn
0-0 bij rust
Madrid veel beter na rust
Dortmund scoort onverwacht 1-0
Laatste 20 seconden scoort Madrid 2x
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is Hummels zijn vrouw toevallig kaal? @:zipportal
Die moeten nog warm draaien ...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Real een beetje tegenvallen hoor pohh
Daarom kijk ik naar Ziggyquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik krijg altijd lange tenen van die Jan Dino Humoberto.²
Ik ben zelf ook maar een simpele ziel, ik kan dit wel hebben.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijg je geen lange tenen van Sierd?
Sierd spoort niet. Begin tijdens de wedstrijd over een restaurant in de buurt van het stadion. "Bij Los Manos. Kan je lekker tafelen. Moet je Jose wel eerst een klap geven op zijn bakkes. Fijne vent! Wijntje. Heerlijk."quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Krijg je geen lange tenen van Sierd?
Lol dit is wel heel slecht. Hij (de streaker) hoefde amper moeite te doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:04 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Als je hele beveiliging bestaat uit een dikke Engelse
Gast in een strak pak dan doe je iets verkeerd he
Druk van de premijur liek.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Real een beetje tegenvallen hoor pohh
Bedankt. Ik zag niks door die kutrook.quote:
Jij had aan de eggs en beans verwacht?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al die bobo's uit middelste vakken zitten nog aan champagne en kaviaar
Zoals Koeman in 1992. Met een vrije trap.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
zou lache zijn als maatsen de winnende maakt
Die kiest gewoon voor Surinamequote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:13 schreef zoekeenleven het volgende:
We hebben geluk dat die Maatsen een Nederlander is, we gaan daar een hoop plezier van beleven op de toernooien
Schuift ie aan als analist?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:13 schreef zoekeenleven het volgende:
We hebben geluk dat die Maatsen een Nederlander is, we gaan daar een hoop plezier van beleven op de toernooien
lijkt me sterkquote:
Stelletje dopelingen toen.quote:
Militao zou ik niet doen. Die maakt echt veel fouten sinds hij terug isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:16 schreef Szura het volgende:
Ik zou Modric en Militao maar gaan inbrengen, Carlo
Ik ben dol op onze Q maar het is wel een beetje absurd dat je bij zijn blessure niet de betere versie van hem selecteertquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Aardig spelertje die Maatsen @:koeman
door feyenoord opgeleidquote:
Foden is ook geen wonderspeler.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:24 schreef PSVCL het volgende:
Wat een hype die Bellingham, Foden is een paar klasse beter
[..]
Wie dan? Tchouameni was niet geheel fit toch.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Militao zou ik niet doen. Die maakt echt veel fouten sinds hij terug is
Pics?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met wie kijken jullie de CL finale?
Ik met de katten van mijn vriendin.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foden is ook geen wonderspeler.
Ik met de poes van je vriendinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alleen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Af en toe een leuke bevlieging, maar City heeft betere spelers rondlopen. Rodri, Silva, KDB...quote:
Dan moet ie zich maar gedragen. Ze hoeven niet allemaal als Promes te zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Maatsen bij opsporing verzocht te zien was geweest zouden we allemaal weer roepen "Weer een buitenlander."
Beetje jammer dat Koeman niet door heeft dat het een Nederlander is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Maatsen bij opsporing verzocht te zien was geweest zouden we allemaal weer roepen "Weer een buitenlander."
Nu ie lekker kan voetballen is het een Hollander. In oranje er mee!
Ik ben een fijne vent.²
Rundvent is dom bezig. Echt dom.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Koeman niet door heeft dat het een Nederlander is.
Bernardo is op zn retourquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Af en toe een leuke bevlieging, maar City heeft betere spelers rondlopen. Rodri, Silva, KDB...
Wie wil je wisselen dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie dan? Tchouameni was niet geheel fit toch.
Camavinga en Valverdequote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie wil je wisselen dan?
Modric heb je nog. Arda Guler is echt top maar Ancelotti zal het nog niet durven.
AUFMACHEN!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat schreeuwen die moffen nou de hele tijd
Liever die duitsers die zingen, dan die spanjaarden die fluitenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:30 schreef Evangelion het volgende:
Kunnen die Duitse supporters even hun muil houden
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee (van de katten natuurlijk, wat kan mij het schelen hoe jij eruit ziet)
Dortmund had hem ook al eens gewonnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, krijgen we Real Madrid als Champions League-winnaar. Historie, sensatie!
Ja, maar toch iets meer bijzonder dan de 95e titel voor Realquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund had hem ook al eens gewonnen.
Hopelijk volgend jaar Feyenoordquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, krijgen we Real Madrid als Champions League-winnaar. Historie, sensatie!
Maar dat is niet zo'n ontiegelijke kutclub als Real.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund had hem ook al eens gewonnen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Madquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo'n ontiegelijke kutclub als Real.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
BvB staat achter met de grote Maatsen in het elftal.
Das gek
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar Feyenoord
Zaterdagavond om half 11?quote:
Wat dacht je van waarschijnlijk nooit meer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar Feyenoord
Oh, ja, dan geloof ik er ook inquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die hadden hier moeten staan ipv Dortmund
Ach faalhaas Luukinhoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die hadden hier moeten staan ipv Dortmund
Weet je wanneer we voor het laatst na de winter zijn uitgeschakeld door een club die geen AS Roma is?quote:
Ik heb oprecht geen ideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je wanneer we voor het laatst na de winter zijn uitgeschakeld door een club die geen AS Roma is?
1940?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je wanneer we voor het laatst na de winter zijn uitgeschakeld door een club die geen AS Roma is?
Buiten de wedstrijden tegen Roma is Feyenoord al 50 jaar niet meer na de winterstop actief geweest voor mijn gevoel. Dus dat zal 50 jaar geleden zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door Roma uitgeschakeld wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hercules > Roma.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Door Roma uitgeschakeld worden
Drie keer door Roma uitgeschakeld worden![]()
![]()
Ook al een subtopper.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
19 jaar geleden! (Door Sporting Lissabon)
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:44 schreef leolinedance het volgende:
Cowmen Rundvent had het goed gezien.
Je kan nog beter van Polen van zijn pensioen terugroepen dan Blind opstellenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
Al die "voetbalkenners" die Maatsen nu voor het eerst zagen spelen en er schande van spraken dat Blind daarvoor is opgeroepen kunnen weer met de staart tussen de benen het topic verlaten
Maatsen zou tegen Polen (SebaGod) al door de mand vallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:45 schreef Shreyas het volgende:
Wat fijn dat Maatsen niet mee gaat naar het EK, stel dat je op zo een wijze de EK finale zou verliezen
Ben je er zo een. Op een makkelijk moment even je gelijk halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
Al die "voetbalkenners" die Maatsen nu voor het eerst zagen spelen en er schande van spraken dat Blind daarvoor is opgeroepen kunnen weer met de staart tussen de benen het topic verlaten
Daar kan je je nog op de wet van Murphy beroepen maar drie keer het niet redden tegen subtopper Roma. Ik zou me onderhand wel schamen.quote:
Sow jij kan je ook weer lekker beter voelen dan de restquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:45 schreef GGMM het volgende:
Ga Crokychips etenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je er zo een. Op een makkelijk moment even je gelijk halen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |