Oh, ja, dan geloof ik er ook inquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die hadden hier moeten staan ipv Dortmund
Ach faalhaas Luukinhoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die hadden hier moeten staan ipv Dortmund
Weet je wanneer we voor het laatst na de winter zijn uitgeschakeld door een club die geen AS Roma is?quote:
Ik heb oprecht geen ideequote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je wanneer we voor het laatst na de winter zijn uitgeschakeld door een club die geen AS Roma is?
1940?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet je wanneer we voor het laatst na de winter zijn uitgeschakeld door een club die geen AS Roma is?
Buiten de wedstrijden tegen Roma is Feyenoord al 50 jaar niet meer na de winterstop actief geweest voor mijn gevoel. Dus dat zal 50 jaar geleden zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Door Roma uitgeschakeld wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |