De verkrachtingen van vrouwen op 7 oktober was sowieso echt.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je weet dat dit fake is? Zie oa dit draadje:
[ x ]
Ontkent iemand dat dan?quote:Op zondag 2 juni 2024 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De verkrachtingen van vrouwen op 7 oktober was sowieso echt.
Dat heeft de woke-pallie-mob echter een beetje weggemoffeld.
Wat dat laatste plaatje betreft: vrouwen in islamitische landen, zoals Iran, die weigeren zo'n hoofddoek te dragen, mogen ook niet kiezen hoe ze demonstreren. Die mogen niet eens demonstreren, en/of worden hersendood geslagen.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt inderdaad graag weggemoffeld ja. Of gerechtvaardigd. Of gebagatelliseerd.quote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 17:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad graag weggemoffeld ja. Of gerechtvaardigd. Of gebagatelliseerd.
Alles om maar de deugneus uit te kunnen blijven hangen.
Die willen er niet aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dit dus, verbijsterend hoe makkelijk ze zich lieten gijzelen door een extreem conservatieve intolerante religie na de moeizame ontkerkelijking en de Islam als onaantastbaar op een voetstuk hesen.
Of het is gewoon kwaadaardige haat, kan ook hequote:Op zondag 2 juni 2024 17:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of omdat ze weten dat ze de schijnheiligheid zelve zijn en liever binnen een veilige echokamer verblijven, of omdat ze werkelijk in dat intersectioneel bullshit verhaal zijn gaan geloven.
Nee, je zei schreef zelf, even uit de losse pols, dat China een goede aanpak heeft wat betreft moslims.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
dank u, laatst beschuldigde u mij nog van het willen plaatsen van mensen in concentratiekampen omdat ik het eens was met de initiële diagnose: Islam is een geestesziekte, elke religie wat mij betreft hoor.
Of je nou in je blote bips met een bezem door het bos hopst bij volle maan of naar mekka bidt, je bent wat mij betreft volkomen en ook totaal achterlijk, de term "achterlijke hekserij" dekt het amper.
Zo ben ik he
Op zondag 2 juni 2024 18:31 schreef Hatseflats22 het volgende:Nee, dat zei ik nietquote:[ afbeelding ] Op zondag 2 juni 2024 17:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
dank u, laatst beschuldigde u mij nog van het willen plaatsen van mensen in concentratiekampen omdat ik het eens was met de initiële diagnose: Islam is een geestesziekte, elke religie wat mij betreft hoor.
Of je nou in je blote bips met een bezem door het bos hopst bij volle maan of naar mekka bidt, je bent wat mij betreft volkomen en ook totaal achterlijk, de term "achterlijke hekserij" dekt het amper.
Zo ben ik he
[/quote
Nee, je zei schreef, uit de losse pols, dat China een goede aanpak heeft wat betedtmoims.
Ik weet niet meer wat je precies schreef, ik weet niet eens welk topic het was. Maar vind je het zelf ook niet een beetje kinderachtig om hier te proberen een punt te maken vanwege mijn eerdere reactie op een post die je notabene zelf vrijwel direct verwijderde?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:40 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik nietik zei dat ze wat betreft diagnose gewoon gelijk hebben. Het is een geestesziekte, net willekeurig welk ander geloof. 25 jaar bloedige terreur die volgt uit die specifieke ideologie zorgt wel dat deze een speciaal plaatsje heeft voor mij.
Infantiel zeker, geen enkel argument tegenin te brengen helaas, maar dikgedrukt is onjuistquote:Op zondag 2 juni 2024 18:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat je precies schreef, ik weet niet eens welk topic het was. Maar vind je het zelf ook niet een beetje kinderachtig om hier te proberen een punt te maken vanwege mijn eerdere reactie op een post die je notabene zelf vrijwel direct verwijderde?
Religie is wat mij betreft geen geestesziekte, genoeg mentaal gezonden mensen die erin geloven. Alhoewel ik kan me indenken dat je het als een soort massapsychose ziet als je naar sommige rituelen kijkt.
Overigens word ik zelf ook niet bepaald gelukkig van religies, en al helemaal niet de Islam.
Oh sorry, ik dacht werkelijk dat je de post snel had ge-edit. Ik overwoog daarom mijn reactie ook weg te halen.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Infantiel zeker, geen enkel argument tegenin te brengen helaas, maar dikgedrukt is onjuist
Hee, daar gaat mijn zaterdagavondquote:Op zondag 2 juni 2024 17:22 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Zo ben ik he
Nee, ho ben gek op heksenquote:
Antichrist Superstar is u dankbaarquote:Op zondag 2 juni 2024 19:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zal een zwarte kaars voor je branden bij het aanroepen van Zijne Vuige Majesteit
Dat er gekken tussen zitten heb je overal. Wat moet dat nou zeggen dan?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Vandaar die Sieg Heil-gebaren.
[..]
Vandaar dat ze ook zo begaan zijn met de andere genocides die er momenteel plaatsvinden.
Nogmaals: Dat was geen jood.quote:
Hahahahahahaha.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:41 schreef Rollo het volgende:
[..]
Denk niet dat er bij jou een redden aan is, maar om het brainwashen van andere lezers te voorkomen:
Israëlische onafhankelijkheidsverklaring:
"The State of Israel will foster the development of the country for the benefit of all its inhabitants; it will be based on freedom, justice, and peace; will ensure complete equality of social and political rights to all its inhabitants irrespective of religion, race, or sex; will guarantee freedom of religion, conscience, language, education, and culture; it will safeguard the Holy Places of all religions."
Acties Israël in Gaza sinds 7 oktober: ja 35.000 doden, maar een militant/burger ratio van zeker dik over de 10%, wat het historisch gemiddelde voor stedelijke oorlogen is, dus wat dat betreft zijn de Israëliërs sowieso 'liever' voor de burgers dan de deelnemers van een gemiddelde andere stedelijke oorlog.
Er zijn mensen die antisemieten zijn natuurlijk.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Die gast brengt goddomme de Hitlergroet, hoe antisemitisch moet het Jezus Christus' naam zijn voordat het volgens jou antisemitisme, ofwel Jodenhaat, genoemd mag worden?
Het was niet eens een jood.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:08 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Niemand gelooft dit nog. Het is gewoon onversneden Jodenhaat.
Dat zegt helemaal niemand hier.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:10 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En jodenhaters met Palestijnse vlaggen is dan geen probleem?
Niet zo zeer normaal, maar wel begrijpelijk. Israel is decennialang zwaar verrot bezig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:47 schreef Paul het volgende:
Een Joodse man wordt achtervolgd in Rotterdam door Palestina-aanhangers
Vind jij dit normaal?
[ x ]
Palestijnen waren ook niet altijd Engeltjes dus die mogen ook wel geluncht worden van jou?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet zo zeer normaal, maar wel begrijpelijk. Israel is decennialang zwaar verrot bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |