NWS / Ophef over 'Joden-achtervolging' Rotterdam #2quote:Op maandag 3 juni 2024 14:08 schreef AchJa het volgende:
Zijn er nou echt 42 posts geshredderd in het vorige deel?
quote:Op maandag 3 juni 2024 14:08 schreef AchJa het volgende:
Als je achter Israel staat of met een Israelische vlag zwaait betekent niet automatisch dat je achter de huidige regering en al haar acties staat.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk om Israel.
Helaas zijn er echter veel Joden die achter die misdadige regering staan.
Ik kreeg een quote melding en kon de post niet vinden en zag dat het topic gesloten was met 259 posts...quote:
Jaquote:Op maandag 3 juni 2024 14:08 schreef AchJa het volgende:
Volledig eens met deze reactie.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:24 schreef oblo het volgende:
[..]
Als je achter Israel staat of met een Israelische vlag zwaait betekent niet automatisch dat je achter de huidige regering en al haar acties staat.
Ook als je met een Palestijnse vlag zwaait ben je niet automatisch voor Hamas, toch?
Als je specifiek daar met die vlag gaat staan wek je de indruk van wel.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:24 schreef oblo het volgende:
[..]
Als je achter Israel staat of met een Israelische vlag zwaait betekent niet automatisch dat je achter de huidige regering en al haar acties staat.
En wanneer ben je van plan om hier te boenenquote:Op maandag 3 juni 2024 01:11 schreef Jippie het volgende:
Flink geboend in het vorige deel, persoonlijke aanvallen gaan weg. We hoeven het hier niet met elkaar eens te zijn.
Zoals je kon zien werd ik daar al eerder op gewezen en bevestigde ik dat ook - op basis van het filmpje.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:29 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
Dat dat een hitlergroet zou zijn is al eerder weerlegd. Als je de video bekijkt zie je dat ie in die hand een waterpistooltje heeft waar ie mee probeert te spuiten.
Ja sorry, ik dacht dat het alweer een nieuw topic wasquote:Op maandag 3 juni 2024 20:31 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Zoals je kon zien werd ik daar al eerder op gewezen en bevestigde ik dat ook - op basis van het filmpje.![]()
Maar goed dat je het nog even herhalen wil: we moeten objectief blijven over de feiten - want die zijn al erg genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |