Ik mag hopen van niet.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Is iedereen, op mij na, ongesteld ofzo vanavond
Dan zou ik naar de ha gaanquote:Op maandag 3 juni 2024 00:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Is iedereen, op mij na, ongesteld ofzo vanavond
No problem, ik mag dan misschien biologisch vrouw zijn: ik ben geenzins in de maandstonden zo ver dat ik de noodzaak heb gevoeld het te laten escaleren.quote:
Jaren geleden reedsquote:Op maandag 3 juni 2024 01:01 schreef HannahVrede het volgende:
Ik zei al eens eerder: het lijkt bijna op Rotterdam has Fallen..
Je vergelijkt appels met peren helaas. De vlag van israel vertegenwoordigt bloedvergieten, onderdrukking, molestatie, vernedering, landje pik, en zoveel meer.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Een Joodse man wordt achtervolgd in Rotterdam door Palestina-aanhangers
Vind jij dit normaal?
[ x ]
De Hitlergroet gaan lopen brengen met een theedoek op je hoofd.quote:Op maandag 3 juni 2024 02:08 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk een Hitler groet. Dat achterlijke grietje, maar giechelen.
Onze universiteiten zijn allang gecorrumpeerd.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had de reactie van de universiteit nog niet eens gelezen. Die zijn volkomen van de pot gerukt. Het is alsof een studente is aangerand en je gaat verkondigen dat beide partijen zijn gewaarschuwd dat voor seksisme geen plaats is op de campus, jegens vrouwen noch mannen.
Is er meer informatie bekend over wat voor verschrikkelijks de persoon met de Israëlische vlag allemaal zou hebben gedaan, los van het bij zich dragen van die vlag?
En de vlag van Palestina dat van het verkrachten, vermoorden en gijzelen van dansende mensen?quote:Op maandag 3 juni 2024 01:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren helaas. De vlag van israel vertegenwoordigt bloedvergieten, onderdrukking, molestatie, vernedering, landje pik, en zoveel meer.
Toch moeten ze van hem afblijven.²
Misschien is het goed voor jou om te beseffen dat beide landen in dit conflict flink fout bezig zijn. Er valt heel veel aan te merken op Israel. Zowel wat betreft de huidige gang van zaken als wat er in het verleden met de bezette gebieden voorafgaand. Maar desalnietemin is de directe aanleiding van het huidige conflict gelegen bij Palestina/Hamas die het op 7 oktober noodzakelijk vonden om pure burgerdoelen aan te vallen. Dan heeft Israel niet alleen het recht maar ook de plicht om zijn eigen bevolking te beschermen.quote:Op maandag 3 juni 2024 01:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren helaas. De vlag van israel vertegenwoordigt bloedvergieten, onderdrukking, molestatie, vernedering, landje pik, en zoveel meer.
Toch moeten ze van hem afblijven.²
Hij sprayt met een waterpistool volgens mij, dat is geen hitler groetquote:Op maandag 3 juni 2024 02:08 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk een Hitler groet. Dat achterlijke grietje, maar giechelen.
Klopt. In de video is dat duidelijk te zien.quote:Op maandag 3 juni 2024 07:42 schreef oblo het volgende:
[..]
Hij sprayt met een waterpistool volgens mij, dat is geen hitler groet
Hij heeft een Israëlische vlag, dan zal hij vast niet bij de Islam horen.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:55 schreef Blastbeat het volgende:
Het is wel vrij storend dat de ene keer joden en Israël als synoniemen worden gebruikt, terwijl dat op andere momenten dan weer absoluut niet de bedoeling is. Hier ook weer. Wordt die man nou bedreigd omdat hij joods is of omdat hij met een Israëlische vlag zwaait bij een vredesprotest?
Niet dat het in het ene geval wel goed is hoor, maar de intentie is vrij essentieel hier en die kun je natuurlijk niet zomaar even invullen omdat dan je punt sterker is.
Alsof dat al niet triest genoeg is. Laten we er geen dingen bij verzinnen.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Klopt. In de video is dat duidelijk te zien.
Wat heeft KOZP hier nou weer mee te maken? Wat er allemaal met de haren bijgesleept wordt ... Wat mij betreft is er gewoon demonstratierecht en dat werkt twee kanten uit. Dat betekent dat ook mensen die een mening willen verkondigen die jou niet zint, dat moeten kunnen doen.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:57 schreef Tekaschi het volgende:
De mensen die vinden dat iemand met een Israëlische vlag bij een anti Joden pro palestina protest provoceren is hebben natuurlijk totaal geen moeite met KOZP wat tussen de kinderen staan te krijsen bij een sinterklaas intocht, dat is dan geen provoceren, zodat het even duidelijk is.
Dat is natuurlijk een wat onjuiste vergelijking. Hier gaat het om een protest tijdens een protest. Bij KOZP bij de aankomst van Sinterklaas gaat het om een protest tijdens de eigenlijke gebeurtenis. Dan zou ik eerder een vergelijking van zwaaien met een Israelische vlag in Gaza-stad tijdens een bombardement verwachten.quote:Op maandag 3 juni 2024 10:57 schreef Tekaschi het volgende:
De mensen die vinden dat iemand met een Israëlische vlag bij een anti Joden pro palestina protest provoceren is hebben natuurlijk totaal geen moeite met KOZP wat tussen de kinderen staan te krijsen bij een sinterklaas intocht, dat is dan geen provoceren, zodat het even duidelijk is.
Dit gaat natuurlijk om Israel.quote:Op maandag 3 juni 2024 00:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jullie gasten moeten onderling nou echt gaan bepalen of dit nou om joden of om Israël gaat. Is het zo lastig om 1 verhaal ervan te maken?
Verander helaas in maar.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk om Israel.
Helaas zijn er echter veel Joden die achter die misdadige regering staan.
NWS / Ophef over 'Joden-achtervolging' Rotterdam #2quote:Op maandag 3 juni 2024 14:08 schreef AchJa het volgende:
Zijn er nou echt 42 posts geshredderd in het vorige deel?
quote:Op maandag 3 juni 2024 14:08 schreef AchJa het volgende:
Als je achter Israel staat of met een Israelische vlag zwaait betekent niet automatisch dat je achter de huidige regering en al haar acties staat.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk om Israel.
Helaas zijn er echter veel Joden die achter die misdadige regering staan.
Ik kreeg een quote melding en kon de post niet vinden en zag dat het topic gesloten was met 259 posts...quote:
Jaquote:Op maandag 3 juni 2024 14:08 schreef AchJa het volgende:
Volledig eens met deze reactie.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:24 schreef oblo het volgende:
[..]
Als je achter Israel staat of met een Israelische vlag zwaait betekent niet automatisch dat je achter de huidige regering en al haar acties staat.
Ook als je met een Palestijnse vlag zwaait ben je niet automatisch voor Hamas, toch?
Als je specifiek daar met die vlag gaat staan wek je de indruk van wel.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:24 schreef oblo het volgende:
[..]
Als je achter Israel staat of met een Israelische vlag zwaait betekent niet automatisch dat je achter de huidige regering en al haar acties staat.
En wanneer ben je van plan om hier te boenenquote:Op maandag 3 juni 2024 01:11 schreef Jippie het volgende:
Flink geboend in het vorige deel, persoonlijke aanvallen gaan weg. We hoeven het hier niet met elkaar eens te zijn.
Zoals je kon zien werd ik daar al eerder op gewezen en bevestigde ik dat ook - op basis van het filmpje.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:29 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
Dat dat een hitlergroet zou zijn is al eerder weerlegd. Als je de video bekijkt zie je dat ie in die hand een waterpistooltje heeft waar ie mee probeert te spuiten.
Ja sorry, ik dacht dat het alweer een nieuw topic wasquote:Op maandag 3 juni 2024 20:31 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Zoals je kon zien werd ik daar al eerder op gewezen en bevestigde ik dat ook - op basis van het filmpje.![]()
Maar goed dat je het nog even herhalen wil: we moeten objectief blijven over de feiten - want die zijn al erg genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |