abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 2 juni 2024 @ 13:14:43 #151
236264 crew  capricia
pi_213764704
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 23:00 schreef HSG het volgende:
Ik heb vandaag het programma gezien over de vrouw die 8 concentratiekampen heeft overleefd. Zij vertelde dat de jaren 30 zich in Nederland begint te herhalen.

Joden kunnen niet meer veilig op straat lopen en worden overal uitgescholden en bedreigd.
De jaren 30 in Nederland?
Volgens mij was er toen weinig aan de hand met de joden in NL. De ellende begon toen de Duitsers hier kwamen.

Dit dus: Weltschmerz in NWS / Ophef over 'Joden-achtervolging' Rotterdam
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_213764777
Die man is geen jood....
Echt serieus kap eens met dat alles op antisemitisme gooien.....

Die mensen zijn anti-genocide.
Als dan 1 of andere gek aan komt zetten met een terroristenvlag dan snap ik wel dat je hem wegjaagt.
Russische en Israëlische vlaggen zijn echt een no-go.

De manier waarop kan overigens echt niet. Gedraag je, hoe fout die man ook is.
pi_213764784
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Natuurlijk moet dit, mooi toch om die jodenhaters open en bloot te zien, weten mensen tenminste wat voor een vlees ze in de kuip hebben als ze deze antisemiet tegenkomen.

Tevens was er recent wat ophef over wat jongeren die een liedje zongen in Duitsland, die koppen zijn ook overal ongecensureerd op het internet te vinden, waaronder op veel socials van mensen die nu krijsen dat dit meisje zo in het openbaar wordt geshamed.
Het was geen jood.
En nee mensen zijn niet tegen joden, mensen zijn anti-genocide.

Die pro-genocide mensen, daar moet tegen geshamed worden. Die pro-genocide mensen die openlijk met genocide vlaggen rondlopen, ook hier op FOK, die moeten gecancelled worden.
  zondag 2 juni 2024 @ 13:22:41 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213764788
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:21 schreef bianconeri het volgende:
Die man is geen jood....

Als dan 1 of andere gek aan komt zetten met een terroristenvlag dan snap ik wel dat je hem wegjaagt.

Staat die Palestijnse vlag ook voor de orgie van geweld, verkrachting en moord van 7 oktober en de nog gegijzelden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213764810
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Staat die Palestijnse vlag ook voor de orgie van geweld, verkrachting en moord van 7 oktober en de nog gegijzelden?
Dit wordt echt constant (bewust) vergeten.
  zondag 2 juni 2024 @ 13:25:47 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213764823
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:24 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Dit wordt echt constant (bewust) vergeten.
Daarom wapper ik met geen enkele vlag.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213764846
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Die pro-genocide mensen, daar moet tegen geshamed worden. Die pro-genocide mensen die openlijk met genocide vlaggen rondlopen, ook hier op FOK, die moeten gecancelled worden.
Het is al een tijdje geleden dat ik mijn Nazi vlag uit de kast heb gehaald hoor :(
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213764848
quote:

[..]

En nee mensen zijn niet tegen joden,
Vandaar die Sieg Heil-gebaren.

quote:
mensen zijn anti-genocide.

Vandaar dat ze ook zo begaan zijn met de andere genocides die er momenteel plaatsvinden.
  zondag 2 juni 2024 @ 13:28:56 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213764852
quote:

[..]
Het was geen jood.
En nee mensen zijn niet tegen joden, mensen zijn anti-genocide.

Dan shame ik bij deze elke persoon die met een Pallie-vlag wappert als voorstander van het verkrachten, vermoorden en gijzelen van feestvierende mensen die geen vlieg kwaad deden.

Deal?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213764884
quote:

[..]

En nee mensen zijn niet tegen joden
pi_213764932
quote:
Die man is geen jood....

Denk niet dat er bij jou een redden aan is, maar om het brainwashen van andere lezers te voorkomen:

Israëlische onafhankelijkheidsverklaring:
"The State of Israel will foster the development of the country for the benefit of all its inhabitants; it will be based on freedom, justice, and peace; will ensure complete equality of social and political rights to all its inhabitants irrespective of religion, race, or sex; will guarantee freedom of religion, conscience, language, education, and culture; it will safeguard the Holy Places of all religions."

Artikel 7 van het charter van Hamas:
"The Day of Judgment will not come about until Moslems fight Jews and kill them. Then, the Jews will hide behind rocks and trees, and the rocks and trees will cry out: 'O Moslem, there is a Jew hiding behind me, come and kill him.'"

Acties Hamas op 7 oktober 2023, die door driekwart van de Palestijnen werden gesteund: thisishamas.com

Acties Israël in Gaza sinds 7 oktober: ja 35.000 doden, maar een militant/burger ratio van zeker dik over de 10%, wat het historisch gemiddelde voor stedelijke oorlogen is, dus wat dat betreft zijn de Israëliërs sowieso 'liever' voor de burgers dan de deelnemers van een gemiddelde andere stedelijke oorlog.

Good read: https://medium.com/@miles(...)-of-9-1-aa6d7ff71151
pi_213764953
quote:
En nee mensen zijn niet tegen joden
Natuurlijk wel.
pi_213764990
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:41 schreef Rollo het volgende:

[..]
Denk niet dat er bij jou een redden aan is, maar om het brainwashen van andere lezers te voorkomen:

Israëlische onafhankelijkheidsverklaring:
"The State of Israel will foster the development of the country for the benefit of all its inhabitants; it will be based on freedom, justice, and peace; will ensure complete equality of social and political rights to all its inhabitants irrespective of religion, race, or sex; will guarantee freedom of religion, conscience, language, education, and culture; it will safeguard the Holy Places of all religions."

Artikel 7 van het charter van Hamas:
"The Day of Judgment will not come about until Moslems fight Jews and kill them. Then, the Jews will hide behind rocks and trees, and the rocks and trees will cry out: 'O Moslem, there is a Jew hiding behind me, come and kill him.'"
Jammer voor jou (misschien?) maar artikel 7 van Hamas is in realiteit mainstream soennitisch-islamitische doctrine, Hamas heeft het simpelweg gekopieërd uit de Hadith-boeken en is er niet zelf mee gekomen, het zijn de woorden van Profeet Mohammed (vrede zij met hem) die meerdere van zulke uitspraken heeft gedaan, waaronder bijvoorbeeld over de val van Constantinopel, wat al is uitgekomen, dus dat voorspelt niet veel goeds voor de zionistische staat... Dit noem je ook wel een profetie, in plaats van het te vergelijken met de leugenachtige woorden van de apartheidsstaat Israël kun je het beter gaan vergelijken met wat er allemaal te vinden is in het oude testament en talmoed over niet-joden?!

Hamas is in realiteit veel complexer dan dat ze hier als karikatuur worden neergezet door onwetende users. Luister liever naar een expert als Joas Wagemakers (ik volg zijn werk al bijna 15 jaar dus niet net pas):

1 jun 2024
Dit is de gehele uitzending van dr Kelder en Co waar Jort Kelder zich verdiept in de structuur van Hamas met dr. Joas Wagemakers: "Wie zijn toch die mensen?".
https://www.nporadio1.nl/(...)ie-bestaanszekerheid
  zondag 2 juni 2024 @ 13:53:53 #164
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213764993
quote:
Die gast brengt goddomme de Hitlergroet, hoe antisemitisch moet het Jezus Christus' naam zijn voordat het volgens jou antisemitisme, ofwel Jodenhaat, genoemd mag worden?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213765050
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:53 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Die gast brengt goddomme de Hitlergroet, hoe antisemitisch moet het Jezus Christus' naam zijn voordat het volgens jou antisemitisme, ofwel Jodenhaat, genoemd mag worden?
Hij heeft een waterpistool in zijn hand en spuit hem nat...
Groot fan van User Wotte
pi_213765062
quote:
Die man is geen jood....

Niemand gelooft dit nog. Het is gewoon onversneden Jodenhaat.
  zondag 2 juni 2024 @ 14:10:12 #167
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213765067
quote:
Die man is geen jood....

En jodenhaters met Palestijnse vlaggen is dan geen probleem?
pi_213765076
quote:
mensen zijn niet tegen joden, mensen zijn anti-genocide.
Door leuzen als 'from the river to the sea' te scanderen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 2 juni 2024 @ 14:14:36 #169
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213765082
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:53 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Jammer voor jou (misschien?) maar artikel 7 van Hamas is in realiteit mainstream soennitisch-islamitische doctrine, Hamas heeft het simpelweg gekopieërd uit de Hadith-boeken en is er niet zelf mee gekomen, het zijn de woorden van Profeet Mohammed (vrede zij met hem) die meerdere van zulke uitspraken heeft gedaan, waaronder bijvoorbeeld over de val van Constantinopel, wat al is uitgekomen, dus dat voorspelt niet veel goeds voor de zionistische staat... Dit noem je ook wel een profetie, in plaats van het te vergelijken met de leugenachtige woorden van de apartheidsstaat Israël kun je het beter gaan vergelijken met wat er allemaal te vinden is in het oude testament en talmoed over niet-joden?!
Aha, en wat betekent dat uiteindelijk voor de Joden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 2 juni 2024 @ 14:16:07 #170
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213765089
Een ding weten we nu wel gelijk, je kan de hitlergroet brengen terwijl je iemand wegjaagt maar bij sommige mensen is het nooit antisemitisme.

Volledig gestoord. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 2 juni 2024 @ 14:17:25 #171
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213765102
quote:
16s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Een ding weten we nu wel gelijk, je kan de hitlergroet brengen terwijl je iemand wegjaagt maar bij sommige mensen is het nooit antisemitisme.

Volledig gestoord. _O-
Wel mooie tip voor skinheads, gewoon keffiyeh aan en gaan!!
  zondag 2 juni 2024 @ 14:24:03 #172
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213765164
quote:
In 2005 trok Israël zich terug uit de Gazastrook. Alle 21 Joodse dorpen werden ontruimd, de bewoners gedeporteerd en zelfs de Joodse graven geruimd. Het bestuur kwam in handen van de Palestijnse Autoriteit, maar in 2007 werd de macht overgenomen door de populaire islamitische terreurorganisatie Hamas. Daarmee werd de Gazastrook feitelijk de tweede onafhankelijke Palestijns-Arabische staat (na Jordanië in 1946), maar wel een staat die afhankelijk was van inkomsten uit criminele activiteiten en internationale subsidies. bron
Gaza moest en zou etnisch zuiver zijn.

Wanneer mensen "From the river to the sea" scanderen pleiten conform het handvest van Hamas, boek 41 hadith 6985, kan je niet anders dan concluderen dat het hen gaat om een etnisch zuiver Palestina.

Iedereen pleit dat dit Palestina geen etnisch zuivere Islamofascistische heilstaat betreft is of volkomen achterlijk of gewoon kwaadaardig.

:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 02-06-2024 14:33:22 ]
pi_213765199
Ik had de reactie van de universiteit nog niet eens gelezen. Die zijn volkomen van de pot gerukt. Het is alsof een studente is aangerand en je gaat verkondigen dat beide partijen zijn gewaarschuwd dat voor seksisme geen plaats is op de campus, jegens vrouwen noch mannen.

Is er meer informatie bekend over wat voor verschrikkelijks de persoon met de Israëlische vlag allemaal zou hebben gedaan, los van het bij zich dragen van die vlag?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 2 juni 2024 @ 14:32:52 #174
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213765235
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had de reactie van de universiteit nog niet eens gelezen. Die zijn volkomen van de pot gerukt. Het is alsof een studente is aangerand en je gaat verkondigen dat beide partijen zijn gewaarschuwd dat voor seksisme geen plaats is op de campus, jegens vrouwen noch mannen.

Is er meer informatie bekend over wat voor verschrikkelijks de persoon met de Israëlische vlag allemaal zou hebben gedaan, los van het bij zich dragen van die vlag?
Fleur is ferm op de lengte van haar rokje aangesproken!
pi_213765289
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:33 schreef FvanS het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
In een weekend hebben we antifa dat met islamitische sieg heilers staat te demonstreren en het beeld van een agent die in zijn nek wordt gestoken door een moslim nadat hij is gedoken op een anti islam demonstrant ipv de terrorist.

Ik hoop dat de linkse intellectuelen onder ons ooit weer herontdekken dat religie niet hun vriendje is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')