abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213763574
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2024 09:13 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
mss heeft ze een Duitse herder he, je weet het niet
Een Dachshund O+
Herders zijn eng!
pi_213763575
quote:
15s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Moet dit nou? Ik vind het filmpje net zo pijnlijk als anderen, maar eigenrichting is niet het antwoord.
Natuurlijk moet dit, mooi toch om die jodenhaters open en bloot te zien, weten mensen tenminste wat voor een vlees ze in de kuip hebben als ze deze antisemiet tegenkomen.

Tevens was er recent wat ophef over wat jongeren die een liedje zongen in Duitsland, die koppen zijn ook overal ongecensureerd op het internet te vinden, waaronder op veel socials van mensen die nu krijsen dat dit meisje zo in het openbaar wordt geshamed.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213763584
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:12 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Natuurlijk moet dit, mooi toch om die jodenhaters open en bloot te zien, weten mensen tenminste wat voor een vlees ze in de kuip hebben als ze deze antisemiet tegenkomen.
Je speelt aanklager en rechter tegelijkertijd met het risico dat je iemand aan de schandpaal nagelt op basis van onjuiste of onvolledige informatie. Het zou je sieren om terughoudend te zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213763586
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
Kerel komt naar een pro Palestina demonstratie met een Israëlische vlag, duidelijk om te provoceren. Blijf dan gewoon weg.

Maarja worden natuurlijk direct weer allerlei vergelijkingen getrokken met jodenvervolging en weet ik wat. Slachtofferkaart ligt altijd bovenop het stapeltje.
Wanneer er dus een volgende keer een "tegendemonstratie" is tijdens een Israëlevent dan mogen ze die provocerende pan-arabische vaandeldragers ook weg jagen, met een slipper er achteraan gooiend?

Dat is normaal dus vindt jij? Als iemand een tegendemonstratie/tegengeluid bied, zo iemand najagen en even met een Avegegroet armpje de weg wijzen?
pi_213763713
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ah het "korte rokjes" argument doet het nog steeds goed zie ik :')
Iets heel anders. Korte rokjes zou een goede vergelijking zijn met een keppeltje op of ketting met ster van David over straat lopen en puur daarom achtervolgd of in elkaar geslagen worden. Hier gebeurt iets heel anders.
  zondag 2 juni 2024 @ 11:30:35 #131
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213763732
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Iets heel anders. Korte rokjes zou een goede vergelijking zijn met een keppeltje op of ketting met ster van David over straat lopen en puur daarom achtervolgd of in elkaar geslagen worden. Hier gebeurt iets heel anders.
Nou doe je best, legitimeer deze gewelddadige reactie eens aan me uit
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213763735
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nou doe je best, legitimeer deze gewelddadige reactie eens aan me uit
Leer gewoon normale vergelijkingen maken want die van jou slaat nergens op.
  zondag 2 juni 2024 @ 11:31:41 #133
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213763748
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Leer gewoon normale vergelijkingen maken want die van jou slaat nergens op.
:D

dat dacht ik al, pure intellectuele armoede wederom, typisch wel :)
pi_213763763
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

dat dacht ik al, pure intellectuele armoede wederom, typisch wel :)
Hier ik zal je helpen:

Met een kort rokje aan een kerel schuren in de club, vervolgens mee naar huis gaan en dan achteraf klagen wanneer je seks hebt gehad. Zo klopt je vergelijking wel.
pi_213763768
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 10:01 schreef tong80 het volgende:

[..]
Eerst vond ik het komisch. Ik relativeerde. Nu de echte consequenties duidelijk worden ben ik bang en kwaad. Alles wordt afgebroken, en de PVV stemmers zullen het nog wel gaan merken.

:{
Ik heb nog geen idee wat ik voor Europa gaan stemmen. Ik denk dat een PVV regering een ramp gaat worden, maar aan de andere kant laten alle traditionele partijen ook langzaam een ramp gebeuren. Er is geen land met een meerderheid aan moslims waar je de vrijheid hebt om jezelf te zijn. Het start in Amsterdam al waar het merendeel van de jeugd homo's niet normaal vindt.
pi_213763772
quote:
Kerel komt naar een pro Palestina demonstratie met een Israëlische vlag, duidelijk om te provoceren. Blijf dan gewoon weg.

Maarja worden natuurlijk direct weer allerlei vergelijkingen getrokken met jodenvervolging en weet ik wat. Slachtofferkaart ligt altijd bovenop het stapeltje.
Welja joh, praat hitlergroeten gewoon ff goed. We weten iig wie er straks geen enkel probleem heeft mee te helpen aan de deportatie.
pi_213763780
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ja want een vlag is zeker provocerend.

Net zoals een jodenster dat was. Of je eigen bedrijf als jood hebben. Allemaal provocaties.
pi_213763792
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Hier ik zal je helpen:

Met een kort rokje aan een kerel schuren in de club, vervolgens mee naar huis gaan en dan achteraf klagen wanneer je seks tegen je zin hebt gehad. Zo klopt je vergelijking wel.
Heb het even voor je gefixt. En inderdaad, dat is óók verwerpelijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 2 juni 2024 @ 11:38:49 #139
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213763822
quote:

[..]
Hier ik zal je helpen:

Met een kort rokje aan een kerel schuren in de club, vervolgens mee naar huis gaan en dan achteraf klagen wanneer je seks hebt gehad. Zo klopt je vergelijking wel.
Zo ja.... nee god man, jij bent echt goed in vergelijkingen maken man...

top :)

Dus volgens jou wilde die joodse man gewoon klappen? Of wat raaskal je nou eigenlijk allemaal

_O-
pi_213763878
quote:

Palestina vlaggen in NL is dan uiteraard weer geen provocatie.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213763880
quote:

[..]
Hier ik zal je helpen:

Het probleem van gewelddadig reageren op "provocaties" goedpraten is dat iedereen een andere opvatting over redelijke provocaties heeft. Je zet een deur open die dicht moet blijven.

Gewoon van mensen verwachten dat ze met hun mondje reageren ipv dit hyena gedrag (inc geluidjes) en je hebt dat hele probleem niet.
pi_213763935
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Het probleem van gewelddadig reageren op "provocaties" goedpraten is dat iedereen een andere opvatting over redelijke provocaties heeft. Je zet een deur open die dicht moet blijven.

Gewoon van mensen verwachten dat ze met hun mondje reageren ipv dit hyena gedrag (inc geluidjes) en je hebt dat hele probleem niet.
Pro-Hamas lieden hebben over het algemeen niet zoveel moeite met geweld en vernielingen is helaas gebleken.
  zondag 2 juni 2024 @ 12:04:21 #143
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213764050
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 23:58 schreef Cuendillar het volgende:
Goh, wat wordt er weer gezegd "keihard optreden".

Goh, wat wordt er weer niets tegen gedaan.

Net als 90 jaar geleden dus.

Kunnen we de concentratiekampen deze keer voorkomen?
De universiteit: "beide partijen zijn hierop aangesproken"

Het gewenste narratief van dader en slachtoffer klopt even niet en hop, ze schieten meteen in deze kramp.
pi_213764064
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 22:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
  zondag 2 juni 2024 @ 12:09:08 #145
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213764084
quote:
9s.gif Op zondag 2 juni 2024 02:17 schreef Drxx het volgende:

[..]
Je bent ook niet de slimste als je gaat filmen hoe je iemand intimideert terwijl je aan het giechelen bent, en het daarna ook nog gaat uploaden. Like wut? :?
Nee, dat is niet slim maar begrijpelijk als jij in een omgeving zit waarin je wordt verteld dat jij aan de goede kant staat en dat geweld gepast is tegen de andere kant. Ze denken oprecht dat dit okay is en dat ze ermee weg gaan komen.

Daarom is de reactie vanuit de universiteit ook zo schadelijk, net als het gebrek aan reactie in de MSM.

Wat er nodig is, is beslist en hard tegengas bij dit soort excessen.

Het beeld dat nu ontstaat is dat ze overal mee wegkomen en dat iedereen de dialoog met ze aangaat. Ze voelen zich zo gelegitimeerd.
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 12:29:22 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_213764214
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2024 10:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Als je dit soort Intifida en Auschwitz scanderende neo-nazi's door onze straten hebt schuimen, inmiddels inclusief Jodenjachten, dan vrees ik dat de consequenties er zeker gaan komen, 6 juni weer.

:)
Vanwaar die lach smiley :?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 12:36:58 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_213764297
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, dat is niet slim maar begrijpelijk als jij in een omgeving zit waarin je wordt verteld dat jij aan de goede kant staat en dat geweld gepast is tegen de andere kant. Ze denken oprecht dat dit okay is en dat ze ermee weg gaan komen.

Daarom is de reactie vanuit de universiteit ook zo schadelijk, net als het gebrek aan reactie in de MSM.

Wat er nodig is, is beslist en hard tegengas bij dit soort excessen.

Het beeld dat nu ontstaat is dat ze overal mee wegkomen en dat iedereen de dialoog met ze aangaat. Ze voelen zich zo gelegitimeerd.
Daarom schrok ik zo van het lachen. Het leek alsof het uit sadisme kwam, en niet eens "politiek.' Apen "lachen" als ze bang zijn. Mensen soms ook in een situatie die niet om te lachen is.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213764301
Heb het niet helemaal gevolgd, is die 'liberation zone' nu opgeruimd of zit dat tuig nog steeds daar de boel te bezetten?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_213764345
Die Palliewappies verdienen het om wat corrigerende tikken te krijgen.
pi_213764638
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 23:00 schreef HSG het volgende:
Ik heb vandaag het programma gezien over de vrouw die 8 concentratiekampen heeft overleefd. Zij vertelde dat de jaren 30 zich in Nederland begint te herhalen.

Joden kunnen niet meer veilig op straat lopen en worden overal uitgescholden en bedreigd.
Ook dat mens moet oprotten met haar geschiedvervalsing. Er was helemaal niets aan de hand in Nederland tot de moffen binnenvielen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')