Eerst vond ik het komisch. Ik relativeerde. Nu de echte consequenties duidelijk worden ben ik bang en kwaad. Alles wordt afgebroken, en de PVV stemmers zullen het nog wel gaan merken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mensen die alleen vanuit hun onderbuik op PVV stemmen zullen van een koude kermis thuis komen.
“Het is geen antisemitisme maar we zijn tegen de zionisten”.quote:Op zondag 2 juni 2024 08:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar vooral niet ingrijpen bij die anti Israël protesten. Welnee, kan geen kwaad. Mensen hebben even een uitlaatklep nodig, meer niet.
quote:Op zondag 2 juni 2024 10:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerst vond ik het komisch. Ik relativeerde. Nu de echte consequenties duidelijk worden ben ik bang en kwaad. Alles wordt afgebroken, en de PVV stemmers zullen het nog wel gaan merken.
Anti-Israël gelijk stellen aan anti-Joods is anti-semitisme, wat dat betreft zou je volgens je eigen redenatie prima in Gaza passen.quote:Op zondag 2 juni 2024 02:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat je overduidelijk je ogen sluit voor hoe antisemitisch de bevolking in Gaza is.
Gek he als ze letterlijk een nazigroet doen terwijl ze een jood opjagen.quote:Op zondag 2 juni 2024 01:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Anno 2024 wordt iedereen maar voor nazi, fascist of extremist uitgemaakt
Dat zeg ik, “we zijn anti-zionistisch” gaat de nieuwe “wir habe es nicht gewusst” worden. Mooie leus om joden in elkaar te mogen slaan, of erger.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Anti-Israël gelijk stellen aan anti-Joods is anti-semitisme, wat dat betreft zou je volgens je eigen redenatie prima in Gaza passen.
De held, met zijn clowneske kopquote:Op zondag 2 juni 2024 10:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dit soort Intifida en Auschwitz scanderende neo-nazi's door onze straten hebt schuimen, inmiddels inclusief Jodenjachten, dan vrees ik dat de consequenties er zeker gaan komen, 6 juni weer.
Er is hier ook al een behoorlijk tijd geen sociale controle, waardoor de ruziezoekers en de ruziestokers vrij spel hebben.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Al useful idiots en geïmporteerde 5e colonne hier. Wat een kutvolk
Dus, je wilde 3 woorden typen, dat ging al hopeloos mis, en dan zit je ook nog eens in het verkeerde topic. Schaam jij je niet?quote:
sorry schatquote:Op zondag 2 juni 2024 10:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dus, je wilde 3 woorden typen, dat ging al hopeloos mis, en dan zit je ook nog eens in het verkeerde topic. Schaam jij je niet?
ja voor deze keer danquote:
Mijn opmerking had betrekking op een reactie niet op het filmpje.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gek he als ze letterlijk een nazigroet doen terwijl ze een jood opjagen.
Ik denk dat dat komt omdat daar veel aandacht voor was in de Duitse media, copy paste nieuws.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:27 schreef Luckyseven het volgende:
Verrassend dat een groot gedeelte van de media hier niets over berichten. Maar ik meerdere artikelen moest lezen over een liedje dat werd gezongen in Duitsland.
Beiden compleet smakeloos, maar je zult uiteraard slechts 1 incident teruglezen op de DPG Media kanalen. Verrassend.
Dit is alles behalve nieuw, ook in aanloop naar de Tweede Wereldoorlog en Holocaust was dit een ding:quote:Op zondag 2 juni 2024 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Het is geen antisemitisme maar we zijn tegen de zionisten”.
Dit gaat de nieuwe “wir habe es nicht gewusst “ worden denk.
Moet dit nou? Ik vind het filmpje net zo pijnlijk als anderen, maar eigenrichting is niet het antwoord.quote:
Je laten provoceren is een keuze.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
Kerel komt daar duidelijk om te provoceren, actie reactie. Blijf dan gewoon weg.
Maarja worden direct weer allerlei vergelijkingen getrokken met jodenvervolging en weet ik wat. Slachtofferkaart ligt altijd bovenop het stapeltje.
Het is nooit oké om zo op iemand te jagen en daar ook nog eens lacherig over te doen.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
Kerel komt naar een pro Palestina demonstratie met een Israëlische vlag, duidelijk om te provoceren. Blijf dan gewoon weg.
Maarja worden natuurlijk direct weer allerlei vergelijkingen getrokken met jodenvervolging en weet ik wat. Slachtofferkaart ligt altijd bovenop het stapeltje.
Ah het "korte rokjes" argument doet het nog steeds goed zie ikquote:Op zondag 2 juni 2024 11:04 schreef Sapstengel het volgende:
Kerel komt naar een pro Palestina demonstratie met een Israëlische vlag, duidelijk om te provoceren. Blijf dan gewoon weg.
Maarja worden natuurlijk direct weer allerlei vergelijkingen getrokken met jodenvervolging en weet ik wat. Slachtofferkaart ligt altijd bovenop het stapeltje.
Waar het wel mee te maken heeft, is zo verblind zijn door ideologie dat je niet meer de mens achter het vijandbeeld ziet. Dat is wat Breivik ertoe in staat heeft gesteld om jongeren op een eiland uit te moorden.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je laten provoceren is een keuze.
Het heeft ook niets te maken met een slachtofferkaart, als een Jood achterna wordt gezeten door een stel schuimbekkende Hamas bewonderaars die hem ook nog een Hitlergroet geven is er reden genoeg tot klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |