Blijft toch iets typisch Nederlands he, drop.quote:
TYPISCH NEDERLANDSquote:
Oeiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:01 schreef koffieleuk het volgende:
Lijkt een zeldzaam makkelijke service game in de maak
Duitsers moet je meteen afmaken zeg je?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit wordt m niet meer. Zverev lag op zijn rug en Tallon stak zijn hand toe.
Begin jij nou ook al? Voor je het weet is het afgelopenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:11 schreef hhh38 het volgende:
En nu ineens een makkelijke servicegame, leg het maar uit
Rune/Musetti voor mijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooie wedstrijd gespeeld iig, mooiste van het toernooi tot nu toe?
Oeps, Cobolli uiteraardquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben niet tegen elkaar gespeeld
Vond wel altijd irritant dat er dan een in het voordeel was (die eerst serveert). En toch ook wel de lengte, heel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:22 schreef Marcoss het volgende:
Blijf zo’n supertiebreak wel een anticlimax vinden, een epische 20-18 jaar is toch geniaal
Ja tis leuk voor t publiek maar ook de winnaar is totaal gebroken daarna.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vond wel altijd irritant dat er dan een in het voordeel was (die eerst serveert). En toch ook wel de lengte, heel eerlijk gezegd.
Maggewoonnniegebeurequote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef Szura het volgende:
Zverev ook wel erg goed deze tiebreak
Maar Griek had 4-1 nooit mogen weggeven natuurlijk
Twee keer wel een ontzettend dom gespeeld punt ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef Szura het volgende:
Zverev ook wel erg goed deze tiebreak
Maar Griek had 4-1 nooit mogen weggeven natuurlijk
Wat een gelul.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:29 schreef Poepz0r het volgende:
Nederlands tennis niveau fc schubbekutteveen
Die eerste dropshot was prima, hij moet het alleen afmaken daarna.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Twee keer wel een ontzettend dom gespeeld punt ook.
Nee dat denk ik niet. Zit goeie kop op, lekker manquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:32 schreef Szura het volgende:
Zonde man
Hopelijk gaat ie niet met Botic richting Brienenoord
4-1 voor laatste set mag je natuurlijk nooit weggeven. Stukje amateurismequote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:33 schreef chufi het volgende:
Kranig geweerd ... dacht ff dat het een 4 setter zou worden
Daar was het ook vooral hoe hij het punt erna speelde.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die eerste dropshot was prima, hij moet het alleen afmaken daarna.
Ik had op 4-1 wel zoiets van als hij nu z'n service behoudt dan begin ik er in te geloven.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:32 schreef koffieleuk het volgende:
Ik bedoel ik geloofde er niet in maar alsnog
Tja. Het biedt perspectief deze prestaties van Griekspoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie prestatie ja een 3e rondeMoeten we al tevreden mee zijn als tennisliefhebber.
Oja dat zag ik niet als dom, maar als slecht.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daar was het ook vooral hoe hij het punt erna speelde.
Inderdaad. Rommelen in de marge GENOTquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie prestatie ja een 3e rondeMoeten we al tevreden mee zijn als tennisliefhebber.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef DeeBee het volgende:
Erg jammer, zonde dat de erkend vrouwen meppende klootzak Sascha Z. won
Smerige Safin-wannabe is voor altijd af.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef DeeBee het volgende:
Erg jammer, zonde dat de erkend vrouwen meppende klootzak Sascha Z. won
Niemand hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:37 schreef PippenScottie het volgende:
Nederlandse tennissers en choken.. zelfs op 4-1 geloofde ik er nog niet echt in.
Klopt ja, hoewel ik een paar topics geleden nog las dat als Nadal van zverev had gewonnen hij weer de goat was.quote:Op zondag 2 juni 2024 03:07 schreef superniger het volgende:
En we eindigen met een bagel.
Novak the Goat.
Voor de kijkcijfers in Amerika wel interessantquote:Op zondag 2 juni 2024 09:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wie je een plezier doet met het spelen van deze wedstrijd om 3 uur ‘s nachts? Ik zie nu beelden uit de vierde set waarbij het stadion niet eens meer voor een derde gevuld is. Ik kan me niet voorstellen dat er nog veel mensen voor de tv zaten en voor de spelers lijkt me dit ook geen pretje. Zie maar eens normaal in slaap te komen. Waar is er mis met deze wedstrijd gewoon morgen in het schema inpassen? Er zijn het hele toernooi al 5 wedstrijden op het court PC.
Ja, voor Amerika en Australië interessant. Wedstrijd vandaag spelen zou beter zijn, alleen dan zou Djoko wel erg weinig rust gehad hebben omdat hij morgen alweer dat Cerundolo zou moeten. Djoko baalde absoluut van het tijdstip, maar denk toch dat ie nu blij is dat hij iig nog een dagje rust heeft. De eckte diehard tennis fans blijven snachts ook wel zitten om te kijken, de rest niet inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2024 09:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen wie je een plezier doet met het spelen van deze wedstrijd om 3 uur ‘s nachts? Ik zie nu beelden uit de vierde set waarbij het stadion niet eens meer voor een derde gevuld is. Ik kan me niet voorstellen dat er nog veel mensen voor de tv zaten en voor de spelers lijkt me dit ook geen pretje. Zie maar eens normaal in slaap te komen. Waar is er mis met deze wedstrijd gewoon morgen in het schema inpassen? Er zijn het hele toernooi al 5 wedstrijden op het court PC.
Uitsmijtertje niks mis meequote:Op zondag 2 juni 2024 11:31 schreef Doevelaer het volgende:
Swiatek helpt de organisatie een handje, zij zit om 12.00 al aan de lunch
Nee dit is een unieke mening waar je in dit topic verder niemand over hoort.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik merk dat het hele tennis me niet meer zo boeit. Hebben meer mensen dit? Ik heb het idee dat topspelers vroeger boeiender en veelzijdiger waren.
Vind het leuker nu je Arroganterer nergens meer ziet @Norragequote:Op zondag 2 juni 2024 11:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik merk dat het hele tennis me niet meer zo boeit. Hebben meer mensen dit? Ik heb het idee dat topspelers vroeger boeiender en veelzijdiger waren.
was een leuke avondsessie geweest.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:05 schreef Szura het volgende:
Het immer lachwekkende en niet serieus te nemen vrouwentennis
Ik lees hier zeldenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dit is een unieke mening waar je in dit topic verder niemand over hoort.
Vroeger beginnen, later eindigen. En volgens mij lopen ze met de dubbel/mix ver achter.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:16 schreef hhh38 het volgende:
Maar lopen we nu gewoon op schema aangezien de vrouwen nu gewoon 4e ronde partijen spelen? Hoe kan dat met al die regen?
Jup, er worden nog 1e ronde mannen dubbel gespeeld. Maar goed, die kunnen wel elke dag een potje spelenquote:Op zondag 2 juni 2024 14:01 schreef EP3 het volgende:
[..]
Vroeger beginnen, later eindigen. En volgens mij lopen ze met de dubbel/mix ver achter.
Wanneer zijn eigenlijk alle lampen geplaatst, ook op bijbanen? Vroegah was het met zonsondergang gewoon klaar.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:01 schreef EP3 het volgende:
[..]
Vroeger beginnen, later eindigen. En volgens mij lopen ze met de dubbel/mix ver achter.
WTA FTW.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:40 schreef koffieleuk het volgende:
Inmiddels zo'n gat in het schema op Chatrier dat ze maar een mixed dubbels erheen hebben verplaatst
Het was 36-9. Dat heeft de Deense waar ik nog nooit van heb gehoord toch maar goed gedaan.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:08 schreef Szura het volgende:
Verliezers toch maar mooi 17 games gepakt vandaag tegenover de 48 van de winnaars!
WTA
Niet serieus te nemen die troep
Nou, het was ms wel goed om n beetje in een ritme te komen voor Sinner.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:07 schreef koffieleuk het volgende:
Lijkt me ook energieverspilling om deze set nog te redden
Maar ze zijn niet aan de zuip op de tribunes.. geldt dat verbod op het hele terrein of alleen langs de banen?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:22 schreef tong80 het volgende:
Kut Frans publiek. M'n vooroordelen worden weer eens bevestigd.![]()
Geen idee.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet aan de zuip op de tribunes.. geldt dat verbod op het hele terrein of alleen langs de banen?
Maar ik verbaasde me er begin van het toernooi al over dat gedrag ... overal waar Fransen spelen staat het bommetje vol met patrioten en die zongen gewoon aangepaste volksliederen tussen de games door ... te genant voor woordenquote:
Heeft ook in de kranten gestaan. Weet niet meer na welke partij.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik verbaasde me er begin van het toernooi al over dat gedrag ... overal waar Fransen spelen staat het bommetje vol met patrioten en die zongen gewoon aangepaste volksliederen tussen de games door ... te genant voor woorden
Heb het hier gepost en het was met een fransman iigquote:Op zondag 2 juni 2024 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft ook in de kranten gestaan. Weet niet meer na welke partij.
Ervaring. Sowieso apart dat ie weer zo hoog staat.quote:Op zondag 2 juni 2024 21:27 schreef Szura het volgende:
Sinds wanneer is Dimitrov clutch? Verrassend dat hij hier geen set verliest.
Misschien hebben ze flaconnetjes in hun binnenzakquote:Op zondag 2 juni 2024 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet aan de zuip op de tribunes.. geldt dat verbod op het hele terrein of alleen langs de banen?
Deed ik ook vaak. Z'n klein wijnflesje met sterke drank. Ook in theaterquote:Op zondag 2 juni 2024 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze flaconnetjes in hun binnenzak
Ik vind die scheidsrechtercam echt een nutteloze gimmickquote:Op zondag 2 juni 2024 23:03 schreef koffieleuk het volgende:
Voetfout bij de onderhandse serve en dan die GoPro bij het bekvechten van Moutet is wel vermakelijk
Ach ja, als ze de afdruk gaan bekijken voegt het nog wel iets toe vind ikquote:Op zondag 2 juni 2024 23:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind die scheidsrechtercam echt een nutteloze gimmick
Is dat eigenlijk mogelijk reglementair?quote:Op zondag 2 juni 2024 21:16 schreef koffieleuk het volgende:
Hurkacz op Lenglen vraagt aan Dimitrov of ze de umpire niet moeten omwisselen
Lijkt mij ook raar. Of er moet echt een hele goede reden zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat de spelers de chair umpire kunnen laten vervangen. Deed die vrouw eigenlijk zoveel verkeerd dan?quote:Op zondag 2 juni 2024 23:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk mogelijk reglementair?
De Excitement rate van Infosys (quote:Op maandag 3 juni 2024 09:30 schreef mitt het volgende:
Al met al was het gisteren de minste dag van het toernooi.
Vandaag hopelijk betere potjes.
Een genot.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vind het leuker nu je Arroganterer nergens meer ziet @:norrage
Meh, ik ben juist halverwege jaren 90 afgehaakt, even een heropleving gehad 2007-2010 omdat Fedgod eindelijk concurrentie kreeg, toen weer afgehaakt en nu na 2022 weer aangehaakt. Tennis heeft echt een hoog niveau nu. Qua fysiek en snelheid superieur aan alle voorgaande decennia. Iedereen kan van iedereen winnen. Dat Djoko zich staande houdt is fenomenaal, al vind ik het verder een lul.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:56 schreef PippenScottie het volgende:
Op papier ziet het er goed uit, op Djokovic na.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Excitement rate van Infosys () schaalt alle potjes boven de 87%!
Meteen al een break achter.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Om 11:00 ons droomduo Botox/Hasse op de baan. De bookies hebben de meltdown van Zandlul ook opgepakt en geven onze landgenoten amper kans.
Nee ze had gewoon gelijk, dat maakte de uitbarstingen van Hurkacz extra chanantquote:Op maandag 3 juni 2024 09:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lijkt mij ook raar. Of er moet echt een hele goede reden zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat de spelers de chair umpire kunnen laten vervangen. Deed die vrouw eigenlijk zoveel verkeerd dan?
Verlorenquote:Op maandag 3 juni 2024 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meteen al een break achter.
#lekkertennissen
Het valt me vaak op dat umpires heel eigenwijs zijn, er zijn op gravel al heel veel foute beslissingen genomen.quote:Op maandag 3 juni 2024 09:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lijkt mij ook raar. Of er moet echt een hele goede reden zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat de spelers de chair umpire kunnen laten vervangen. Deed die vrouw eigenlijk zoveel verkeerd dan?
Weer even bijkomen van deze zware werkdagen.quote:Op maandag 3 juni 2024 12:43 schreef Pino112 het volgende:
Botietsj kan dan eindelijk naar de Brienenoord.
Dat gehaat op WTA...Want die pot van Sinner gister was geen WTA-scoreline?quote:Op maandag 3 juni 2024 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op baan 2 nu Woestendick!
En WTA-ed bij Avanesyan - Paolini... 6-4 0-6 1-5*
OK...
Gisteren een 4e ronde gehad waarin in 1.5 uur tijd 2 damespartijen werden afgehandeld. Niet bepaald reclame.quote:Op maandag 3 juni 2024 13:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat gehaat op WTA...Want die pot van Sinner gister was geen WTA-scoreline?
Want al die potten bij de ATP zijn een genot om naar te kijken....quote:Op maandag 3 juni 2024 13:51 schreef EP3 het volgende:
[..]
Gisteren een 4e ronde gehad waarin in 1.5 uur tijd 2 damespartijen werden afgehandeld. Niet bepaald reclame.
En da's bij de WTA niet uitzonderlijk. Dus er valt wel wat voor te zeggen.
Je hoort mij niet zeggen dat de ATP altijd een genot is om naar te kijken, Nor.quote:Op maandag 3 juni 2024 14:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Want al die potten bij de ATP zijn een genot om naar te kijken....
Ik kan me nog een ATP toernooi in Madrid herinneren bijvoorbeeld.
Nee, niet echt. Naja. Op de ATP spelen mannen, op de WTA spelen vrouwenquote:Op maandag 3 juni 2024 14:15 schreef EP3 het volgende:
[..]
Maar het verschil tussen de WTA en de ATP lijkt me toch echt evident.
De volgende Laver Cup wordt weer SPANNENDquote:Op maandag 3 juni 2024 15:52 schreef Marcoss het volgende:
Toch leuk, 1 niet-Europeaan in de kwartfinale
Baggerquote:Op maandag 3 juni 2024 18:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waar zitten we naar te kijken jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |