Het is mij weleens gevraagd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lol met 3 pers op 1 account dag en nacht posten
Jep. Beter ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja gewoon komen en gaan wanneer je zin heb
Hiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:12 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Het is mij weleens gevraagd.
[..]
Jep. Beter ja.
Ben je geslaagd met het vinden van een leuke outfit?quote:
Ik geloof dat ik "I love Dick" nog moet kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heb jij allemaal al gezien zeker?
Ja nog beter als verwacht zelfsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je geslaagd met het vinden van een leuke outfit?
Super. Dat is weer een zorg minder.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja nog beter als verwacht zelfs
Jij ook geslaagt?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je geslaagd met het vinden van een leuke outfit?
Als trouwen door kan gaanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Super. Dat is weer een zorg minder.
Dit was een post van niet nadenken en gewoon op enter rammen zeker?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik "I love Dick" nog moet kijken
https://m.imdb.com/title/tt5478730/?ref_=nm_flmg_c_19_actquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit was een post van niet nadenken en gewoon op enter rammen zeker?
Nee, helaas. Het kon me niet bekoren. Morgen kijk ik ergens anders even.quote:
morgen is zondag, dan gaan we sluiten voor de zondagsrustquote:
Oh lekker. Wij heerlijk gegeten op terrasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, helaas. Het kon me niet bekoren. Morgen kijk ik ergens anders even.
Ik heb wel weer een terrasje gepakt voor een Latte Macchiato met appeltaart.
Ow, wat? Roet in het eten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Als trouwen door kan gaan
De website gaat op zwart!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
morgen is zondag, dan gaan we sluiten voor de zondagsrust
Ja dochter bloeddruk te hoog morgen terug zh denken zwangerschapvergiftigingquote:
Geenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, helaas. Het kon me niet bekoren. Morgen kijk ik ergens anders even.
Ik heb wel weer een terrasje gepakt voor een Latte Macchiato met appeltaart.
Kip Buldakquote:
Dat klinkt heftig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dochter bloeddruk te hoog morgen terug zh denken zwangerschapvergiftiging
Ja maar t valt nu nog mee dus afwachtenquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kip Buldak![]()
En dan lekker Ring of Fire van Johnny Cash als achtergrondmuziek
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
And it burns, burns, burnsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kip Buldak![]()
En dan lekker Ring of Fire van Johnny Cash als achtergrondmuziek
Sterkte.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja maar t valt nu nog mee dus afwachten
Thnxquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Sterkte voor jou en je dochter.
Thnxquote:
Dat klinkt niet best, hoe ver is je dochter?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze hoeft nog maar 44 dagen dus op hoop van zegenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, hoe ver is je dochter?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sterte en beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze hoeft nog maar 44 dagen dus op hoop van zegen
Spannende tijden, sterkte voor je dochter!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze hoeft nog maar 44 dagen dus op hoop van zegen
Nee, niet eens... Vanavond ook een keer geen pozza.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen? Het is tenslotte zaterdag
Daar gaan we wel van uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
THNX Allemaal komt vast goed
Dank je . Heb goede hoop en kindje is levensvatbaar dus dan zo lang mogelijk laten zittenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannende tijden, sterkte voor je dochter!
Waarom niet gelijk naar het ziekenhuis, maar morgen pas?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
THNX Allemaal komt vast goed
Dan is elke dag er eentje extra, positief denkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank je . Heb goede hoop en kindje is levensvatbaar dus dan zo lang mogelijk laten zitten
Was er vandaag ook maar ze zit op de grens. Dus morgen weer checkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk naar het ziekenhuis, maar morgen pas?
Mijn parkiet en ik zullen duimen voor een goede afloop.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Was er vandaag ook maar ze zit op de grens. Dus morgen weer checken
Altijd lekker. Macaroni met balletjes en saus.quote:
Lul ben beeld denker zie nu je parkiet duimenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik zullen duimen voor een goede afloop.
Oké. Nou, gelukkig nemen ze het wel serieus dus en laten ze het niet "op z'n beloop".quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Was er vandaag ook maar ze zit op de grens. Dus morgen weer checken
Wat is de Singapore twist?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb soort singapore nasi gemaakt
Nee morgen moet ze terug of als ze zich slechter gaat voelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké. Nou, gelukkig nemen ze het wel serieus dus en niet 'op z'n beloop'.
Dat kan ze met haar vleugeltjes hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lul ben beeld denker zie nu je parkiet duimen
Kerrie, soja, garnalen en vlees en wat sambal. Grap is dat het niet eens uit Singapore komtquote:
Ja joh ben niet gestrest komt vaker voor tegenwoordig kundig hierinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ze met haar vleugeltjes hoor.
Ik heb je laten lachen.
Dat lijkt mij nou weer niet te vreten.quote:
Ik dacht dat zwangerschapsvergiftiging alleen vooral het begin van de zwangerschap iets was om rekening mee te houden. Maar niet dus, het kan in een later stadium dus ook optreden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee morgen moet ze terug of als ze zich slechter gaat voelen
Minn parkiet klapt in zijn handjesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ze met haar vleugeltjes hoor.
Ik heb je laten lachen.
Nou en, het klinkt wel goedquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kerrie, soja, garnalen en vlees en wat sambal. Grap is dat het niet eens uit Singapore komt
Ja kan altijdquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat zwangerschapsvergiftiging alleen vooral het begin van de zwangerschap iets was om rekening mee te houden. Maar niet dus, het kan in een later stadium dus ook optreden.
Vast lekker hartig met n bittertje en een zoetjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou weer niet te vreten.
Juist vaak in n laat stadiumquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat zwangerschapsvergiftiging alleen vooral het begin van de zwangerschap iets was om rekening mee te houden. Maar niet dus, het kan in een later stadium dus ook optreden.
Vergeet het zuurtje nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vast lekker hartig met n bittertje en een zoetje
Ik had het ook niet over aloa of wie dan ookquote:
Denk dat je iets anders bedoeltquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haloaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over aloa of wie dan ook
Ik zit me in te lezen.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit me in te lezen.
Zwangerschaps-vergiftiging ontstaat vanaf 20 weken zwangerschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |