Sterkte.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja maar t valt nu nog mee dus afwachten
Thnxquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Sterkte voor jou en je dochter.
Thnxquote:
Dat klinkt niet best, hoe ver is je dochter?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dochter bloeddruk te hoog morgen terug zh denken zwangerschapvergiftiging
Ze hoeft nog maar 44 dagen dus op hoop van zegenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, hoe ver is je dochter?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dochter bloeddruk te hoog morgen terug zh denken zwangerschapvergiftiging
Sterte en beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze hoeft nog maar 44 dagen dus op hoop van zegen
Spannende tijden, sterkte voor je dochter!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze hoeft nog maar 44 dagen dus op hoop van zegen
Nee, niet eens... Vanavond ook een keer geen pozza.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen? Het is tenslotte zaterdag
Daar gaan we wel van uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
THNX Allemaal komt vast goed
Dank je . Heb goede hoop en kindje is levensvatbaar dus dan zo lang mogelijk laten zittenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannende tijden, sterkte voor je dochter!
Waarom niet gelijk naar het ziekenhuis, maar morgen pas?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
THNX Allemaal komt vast goed
Dan is elke dag er eentje extra, positief denkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank je . Heb goede hoop en kindje is levensvatbaar dus dan zo lang mogelijk laten zitten
Was er vandaag ook maar ze zit op de grens. Dus morgen weer checkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk naar het ziekenhuis, maar morgen pas?
Mijn parkiet en ik zullen duimen voor een goede afloop.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Was er vandaag ook maar ze zit op de grens. Dus morgen weer checken
Altijd lekker. Macaroni met balletjes en saus.quote:
Lul ben beeld denker zie nu je parkiet duimenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik zullen duimen voor een goede afloop.
Oké. Nou, gelukkig nemen ze het wel serieus dus en laten ze het niet "op z'n beloop".quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Was er vandaag ook maar ze zit op de grens. Dus morgen weer checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |