Wat is de Singapore twist?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb soort singapore nasi gemaakt
Nee morgen moet ze terug of als ze zich slechter gaat voelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké. Nou, gelukkig nemen ze het wel serieus dus en niet 'op z'n beloop'.
Dat kan ze met haar vleugeltjes hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lul ben beeld denker zie nu je parkiet duimen
Kerrie, soja, garnalen en vlees en wat sambal. Grap is dat het niet eens uit Singapore komtquote:
Ja joh ben niet gestrest komt vaker voor tegenwoordig kundig hierinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ze met haar vleugeltjes hoor.
Ik heb je laten lachen.
Dat lijkt mij nou weer niet te vreten.quote:
Ik dacht dat zwangerschapsvergiftiging alleen vooral het begin van de zwangerschap iets was om rekening mee te houden. Maar niet dus, het kan in een later stadium dus ook optreden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee morgen moet ze terug of als ze zich slechter gaat voelen
Minn parkiet klapt in zijn handjesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ze met haar vleugeltjes hoor.
Ik heb je laten lachen.
Nou en, het klinkt wel goedquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kerrie, soja, garnalen en vlees en wat sambal. Grap is dat het niet eens uit Singapore komt
Ja kan altijdquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat zwangerschapsvergiftiging alleen vooral het begin van de zwangerschap iets was om rekening mee te houden. Maar niet dus, het kan in een later stadium dus ook optreden.
Vast lekker hartig met n bittertje en een zoetjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou weer niet te vreten.
Juist vaak in n laat stadiumquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat zwangerschapsvergiftiging alleen vooral het begin van de zwangerschap iets was om rekening mee te houden. Maar niet dus, het kan in een later stadium dus ook optreden.
Vergeet het zuurtje nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vast lekker hartig met n bittertje en een zoetje
Ik had het ook niet over aloa of wie dan ookquote:
Denk dat je iets anders bedoeltquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haloaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over aloa of wie dan ook
Ik zit me in te lezen.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit me in te lezen.
Zwangerschaps-vergiftiging ontstaat vanaf 20 weken zwangerschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |