Spinnen zijn nuttig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Decis waarschijnlijk. Smeer je kozijnen er mee in, dan heb je een jaar geen spinnen in je huis.
yep idd heb wat instructies mee gekregen namelijk ermee.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ff voor een regenbui doen, anders verdampt het voor het wat doet.
Leuk huisje lijk je te hebben maar die tuin maakt me verdrietigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:59 schreef kree het volgende:
lol
https://youtube.com/shorts/hR7wnI4Sk-g?si=haXnDUhyByjjH7jj
Koekie!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Leuk huisje lijk je te hebben maar die tuin maakt me verdrietigik dacht dat mijn tuin erg was maar dit is gewoon een oerwoud
We kunnen er zo tour of duty naspelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Leuk huisje lijk je te hebben maar die tuin maakt me verdrietigik dacht dat mijn tuin erg was maar dit is gewoon een oerwoud
kom helpen dan, ik weet het en snap je, maar elke keer kom ik pas thuis rond 5 uur en moet ik nog gaan koken en etc eten afwassen en heb ik er gewoon geen zin meer in ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan heb ik 20 duizend euro net voor de finish in het putje geknikkerdquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:40 schreef maily het volgende:
[..]
Kan me voorstellen.
Wat verandert er als je stopt?
En een masker op, serieus. Je hebt waarschijnlijk het middel puur gehad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:10 schreef kree het volgende:
[..]
yep idd heb wat instructies mee gekregen namelijk ermee.
Haha grapjas ik ben druk met mijn eigen tuin.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
kom helpen dan, ik weet het en snap je, maar elke keer kom ik pas thuis rond 5 uur en moet ik nog gaan koken en etc eten afwassen en heb ik er gewoon geen zin meer in ook.
Er is best wat leuks van te maken? sowieso.
Zoals iedereenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:11 schreef kree het volgende:
[..]
kom helpen dan, ik weet het en snap je, maar elke keer kom ik pas thuis rond 5 uur en moet ik nog gaan koken en etc eten afwassen en heb ik er gewoon geen zin meer in ook.
Er is best wat leuks van te maken? sowieso.
als ik met jou tuintje mag helpen dan help jij bij die van ,mij OK?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Haha grapjas ik ben druk met mijn eigen tuin.
nou het gaat er zo over hoor? het is dit. of gif erover en daarna asfalteren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:13 schreef Shii het volgende:
Het is tot 22.00 uur licht. Gewoon aan de slag gaan en vooral niet met gif.
Influencer ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:08 schreef kree het volgende:
lol naja mijn eerste YouTube short, het zal vast wel niet zo aantrekken zijn als die meiden met camel toe broekjes enzo. gehehehe /care ook. was ff het makkelijkste om up te laden, maar das mijn achtertuin.
Tuintje… mijn tuin is gigantisch. Plus ik ben al heel ver dus is niet evenredig. Als ik naast je gewoond had had ik wel geklaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
als ik met jou tuintje mag helpen dan help jij bij die van ,mij OK?
Tuinfluencer.quote:
nouja ff buiten dit alles. wat ik daarop krijg. en heb abo he., tja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |