quote:
ben in onderhandeling, want ik krijg dit niet zo voor elkaar of althans kan wel, maar heb er geen zin in. ga ervoor betalen denk.quote:
Gewoon met een heggeschaar, 10 minuten en.klaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
ben in onderhandeling, want ik krijg dit niet zo voor elkaar of althans kan wel, maar heb er geen zin in. ga ervoor betalen denk.
Klein tipje; de restjes niet in de groenbak gooien.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:02 schreef kree het volgende:
zie de master Japanse duizendknoop btw, stekje hebben?????
je hebt gelijk stuk voor stuk is het idee, maar er is nog ander plan onderhand. maarja ik weet niet hoe ik die hier simpel uit kan leggen enzo ff. en is weer illegaal eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon met een heggeschaar, 10 minuten en.klaar.
En volgende week weer #duizendknoop.
kweet. tis eigenlijk gemeente ding die ellende want is niet alleen bij mij he.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
Klein tipje; de restjes niet in de groenbak gooien.
Niet doen dan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
je hebt gelijk stuk voor stuk is het idee, maar er is nog ander plan onderhand. maarja ik weet niet hoe ik die hier simpel uit kan leggen enzo ff. en is weer illegaal eigenlijk.
ik heb master gif gehad wat Tennet gebruikt begreep ik van collega,. zo zware shit dat je er ALS van krijgt als je er naar kijkt. heb koffiekopje vol, wat ongeveer dan genoeg zou zijn om over 50L te sproeien, geen idee wat het is trouwens.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
Gewoon ammoniumnitraat op spuiten
Waar gaan we heen?quote:
Op zaterdag 1 juni 2024 13:06 schreef kree het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |