Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zou niks anders posten in ander topic hoor?quote:
maar bij deze, jij weet wie je er voor moet hebben, regel mij maar uit die score lijst. om te bewijzen dan maar dat het er mij niet om gaat die punten..... ?
bij deze en is het gelijk duidelijk.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Stop dan eens om dit als SC te zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
zou niks anders posten in ander topic hoor?
maar bij deze, jij weet wie je er voor moet hebben, regel mij maar uit die score lijst. om te bewijzen dan maar dat het er mij niet om gaat die punten..... ?
bij deze en is het gelijk duidelijk.![]()
Zeg nergens dat het jou om de punten gaat. Maar jij vergeet dat je in een spel zit waar het om punten gaat . En niet in een SC om gezellig te kletsen en te discuserenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
zou niks anders posten in ander topic hoor?
bij deze en is het gelijk duidelijk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
boeit niet ik post wel af en toe door hoor als ik denk is er iets iig???
Maar hebben we even het misverstand uit de wereld dat ik het doe om punten gelijk?Do what you love, love what you do!![]()
lacht hardopFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
is het niet dan?????quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stop dan eens om dit als SC te zien.Do what you love, love what you do!![]()
gelijk heb jequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In het Duits is een meer de zee en een see het meerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:01 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] Ik zwem liever in de zee ipv een meer maar goed. Dat ga ik zo weer doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
het enige waarom ik in dit spel zit is, is omdat dit topic nog wel lekker loopt en wat te kletsen is/quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg nergens dat het jou om de punten gaat. Maar jij vergeet dat je in een spel zit waar het om punten gaat . En niet in een SC om gezellig te kletsen en te discuseren
het hele spel opzich boeide me nooit....Do what you love, love what you do!![]()
De SC van ONZ is dit ONZ / [ONZ SC] Waar we los gaan! LOS GAAN!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope want je mag ook enkel smileys posten het is de bedoeling om te zorgen dat je punten krijgt en als je een goed gesprek aangaat krijg je snel antwoord. Dus ook geen puntquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vanmiddag op pad moet leuke kleding hebben voor bruiloft erna uit etenquote:
Ja nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Meer koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gezellig hoor, gaat je dochter ook mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vanmiddag op pad moet leuke kleding hebben voor bruiloft erna uit eten![]()
Daar is ook niets mis mee, maar dan moet je niet dag in dag uit zeggen dat het hier saai is en mensen geen gesprek willen aangaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
het enige waarom ik in dit spel zit is, is omdat dit topic nog wel lekker loopt en wat te kletsen is/
het hele spel opzich boeide me nooit....
Willen mensen met je praten over een bepaald onderwerp heb je geluk zo niet dan pechWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
loopt allemaal minder. maargoed mss deze ook hoor als het alleen nog maar bolk is enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De SC van ONZ is dit ONZ / [ONZ SC] Waar we los gaan! LOS GAAN!
het stomme is, ik heb hier onwijs leuke momenten en echt dat ik denk fuck it all maar weer met je topic. nog niet uit ben ik er.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gezellig hoor, gaat je dochter ook mee?en man lief en zoon
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:07 schreef DJMO het volgende:
Ja nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Meer koffie gvd!
ik zeg dat niet dag in en dag uit he?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee, maar dan moet je niet dag in dag uit zeggen dat het hier saai is en mensen geen gesprek willen aangaan.
Willen mensen met je praten over een bepaald onderwerp heb je geluk zo niet dan pechDo what you love, love what you do!![]()
quote:Met dat gezeur hier is het je vergeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sorry DJMO, had niet door dat je voor me gepost hadIk heb er één en ik ben er trots op
Snap niet waar je je zo druk om maakt? Iedereen zit hier met een eigen reden.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:07 schreef kree het volgende:
[..]
loopt allemaal minder. maargoed mss deze ook hoor als het alleen nog maar bolk is enzo.
het stomme is, ik heb hier onwijs leuke momenten en echt dat ik denk fuck it all maar weer met je topic. nog niet uit ben ik er.
En nu heb ik er ook weer genoeg over gezegd. Het is altijd een terug kerend onderwerp ook al zeg je dat je er over stopt
uh jij zeg dag in dag uit dat het hier saai is dus geen verschil hoorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het begint nu zo hard te regenen dat ik maar naar binnen vlucht
droog nog hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee hoor?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh jij zeg dag in dag uit dat het hier saai is dus geen verschil hoor
ik heb paar dagen niks gepost of gezegd?
waar kom jij ineens btw vandaan?Do what you love, love what you do!![]()
Geen overkapping daar?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:09 schreef DJMO het volgende:
Het begint nu zo hard te regenen dat ik maar naar binnen vluchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was hier al even hoor en kom uit mijn bed en je hebt vanacht nog gepost dat hier saai isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:10 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor?
ik heb paar dagen niks gepost of gezegd?
waar kom jij ineens btw vandaan?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
precies maar hij ziet dat niet, omdat hij weer in discussie wil hangenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dat was het ook, totdat er wel beetje verhaal kwam?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was hier al even hoor en kom uit mijn bed en je hebt vanacht nog gepost dat hier saai isDo what you love, love what you do!![]()
Een parasol, maar die blijft niet waterdicht. Uiteindelijk begint hij te lekken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
dus zeg je het wel continu.. en niet iedereen houd van jou elle lange verhalen . dus stop met zannikenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:12 schreef kree het volgende:
[..]
dat was het ook, totdat er wel beetje verhaal kwam?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
owhaj en totdat er drama kwam weer door ochtend mensjes waarna jij weer mention kreeg en etc.....
Fuck me? hahahaha
Do what you love, love what you do!![]()
Oo daar heb je dan ook helemaal niets aanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een parasol, maar die blijft niet waterdicht. Uiteindelijk begint hij te lekken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik kreeg geen mention je lult en kap is gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:13 schreef kree het volgende:
owhaj en totdat er drama kwam weer door ochtend mensjes waarna jij weer mention kreeg en etc.....
Fuck me? hahahahaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee joh ik snap met tekst klinkt het harder als het is, maar er was ok discussie ff en dingen welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus zeg je het wel continu.. en niet iedereen houd van jou elle lange verhalen . dus stop met zanniken
vind het zo jammer dan dat er daarna dan drama komt. ?Do what you love, love what you do!![]()
die maak jij he altijd maar door drammen en zagenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik snap met tekst klinkt het harder als het is, maar er was ok discussie ff en dingen wel
vind het zo jammer dan dat er daarna dan drama komt. ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hoeveel teruggelezen erop? (ik doe nooit nl). daarom dus.......quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik kreeg geen mention je lult en kap is gewoonDo what you love, love what you do!![]()
Wil je een paracetasnolleke?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Morguh Murp neem een pillekequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen mention gehad je verzint dingenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel teruggelezen erop? (ik doe nooit nl). daarom dus.......Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zegt iemand die een hele mening gaat geven op 1 mention en niks terug las dus?????quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die maak jij he altijd maar door drammen en zagenDo what you love, love what you do!![]()
Je lult wel vaker slap uit je nek hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel teruggelezen erop? (ik doe nooit nl). daarom dus.......![]()
![]()
uh bij wie en kan je stoppen je verveelt mijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:17 schreef kree het volgende:
dat je dik bij hem in zijn reet zit was me al duidelijk he dan ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Moet er maar ook niet grmentioned wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
zegt iemand die een hele mening gaat geven op 1 mention en niks terug las dus?????![]()
lees had geen mention ... en als het zo zou zijn wat dan nog. stop met je gedramquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
zegt iemand die een hele mening gaat geven op 1 mention en niks terug las dus?????Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja das wel waar, maar dit hele drama is ook beetje gemaakt door bepaalde users hoor. echt zo'n lul ben ik nou ook weer niet, maar het er om doen kan ik niet zo heel goed tegenquote:
Zeg @murp kun jij voor een rondje koffie zorgen? Misschien dat ze dan stoppen met zeurenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:17 schreef murp het volgende:
[..]
Moet er maar ook niet grmentioned wordenIk heb er één en ik ben er trots op
Ok laat gaan, beetje oneens zo erg is het nou ook weer niet.
en door
als je zelf even terug lees ik postte hier al tijdje en na een hele tijd vraag je waar kom jij vandaan. nou je zat zo in je discussie dat je niet eens zag dat ik er al een tijdje was... niet erg kom niet met rare beschuldigingen aanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar, maar dit hele drama is ook beetje gemaakt door bepaalde users hoor. echt zo'n lul ben ik nou ook weer niet, maar het er om doen kan ik niet zo heel goed tegenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
het is maar wat je allemaal aandacht geeft hè. Loop niet zo door te zeuren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar, maar dit hele drama is ook beetje gemaakt door bepaalde users hoor. echt zo'n lul ben ik nou ook weer niet, maar het er om doen kan ik niet zo heel goed tegen![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar, maar dit hele drama is ook beetje gemaakt door bepaalde users hoor. mijn. schuld echt zo'n lul ben ik nou ook weer niet, maar het er om doenals ik wordt tegengesproken kan ik niet zo heel goed tegenIk heb er één en ik ben er trots op
dan moet ik het per 2 vragen hoor. Anders vergeet ik het weerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg @:murp kun jij voor een rondje koffie zorgen? Misschien dat ze dan stoppen met zeuren![]()
![]()
niet mij een mention sturenquote:ow wacht deed je niet
Dan mag je met mij en @Dotteke beginnenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:21 schreef murp het volgende:
[..]
dan moet ik het per 2 vragen hoor. Anders vergeet ik het weer
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet mij een mention sturenow wacht deed je niet
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan mag je met mij en @:dotteke beginnen![]()
sorry hoor?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je zelf even terug lees ik postte hier al tijdje en na een hele tijd vraag je waar kom jij vandaan. nou je zat zo in je discussie dat je niet eens zag dat ik er al een tijdje was... niet erg kom niet met rare beschuldigingen aan
ik lees niet alle dingen mee hier. dus tja dus vast dat ik wel eens iets vraag wat je eerder vertelde..... wie volgt dit wel dan op de voet? tis onmogelijk nl?Do what you love, love what you do!![]()
hi vervelend dat je hoofdpijn hebquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oké, wat willen jullie?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan mag je met mij en @:dotteke beginnen![]()
laat maar we praten langs elkaar heenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
sorry hoor?
ik lees niet alle dingen mee hier. dus tja dus vast dat ik wel eens iets vraag wat je eerder vertelde..... wie volgt dit wel dan op de voet? tis onmogelijk nl?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik word moe van jullie. Nu alquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hi vervelend dat je hoofdpijn heb![]()
ik snap jequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
liever rug massagequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Koffie met melk en suiker. En doe er maar een croissant met roomboter, ham en kaas, een gekookt eitje en een glaasje jus bijquote:
hoe laat is het bij jou eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
sorry hoor?
ik lees niet alle dingen mee hier. dus tja dus vast dat ik wel eens iets vraag wat je eerder vertelde..... wie volgt dit wel dan op de voet? tis onmogelijk nl?![]()
ik ga vragen of ze het hebben. @Dotteke wat wil jjj?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Koffie met melk en suiker. En doe er maar een croissant met roomboter, ham en kaas, een gekookt eitje en een glaasje jus bij![]()
nouja denk? maar praat maar uit hoor? ik bedoel er nl niks slechts mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
laat maar we praten langs elkaar heen
maar wil ook geen drama,
wat zit je dwars dan? met mij?Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben al blij met een kop zwarte koffiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:25 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga vragen of ze het hebben. @:dotteke wat wil jjj?
Slik die drol eens in. Ga het over iets leuks hebben johquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja denk? maar praat maar uit hoor? ik bedoel er nl niks slechts mee?
maar wil ook geen drama,
wat zit je dwars dan? met mij?![]()
ik laat het erbij ..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja denk? maar praat maar uit hoor? ik bedoel er nl niks slechts mee?
maar wil ook geen drama,
wat zit je dwars dan? met mij?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
@DJMO ze hebben alleen koffie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een kop zwarte koffie
Dus 2 koffie
1tje met melk en suiker.![]()
hoevaak ik dat niet doe he in dit topic, althans poging ertoe en het werkt meestal wel. naja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:26 schreef murp het volgende:
[..]
Slik die drol eens in. Ga het over iets leuks hebben johDo what you love, love what you do!![]()
Thnx schatquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:27 schreef murp het volgende:
[..]
@:djmo ze hebben alleen koffie.
Dus 2 koffie
1tje met melk en suiker.
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: