ok ik ook dan, alles goed, komt vast wel gezellig weer later met onderwerpquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:27 schreef murp het volgende:
[..]
@:djmo ze hebben alleen koffie.
Dus 2 koffie
1tje met melk en suiker.
Je hebt net verdorie het ontbijt van GG al gestolenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank je welvoor de rest wacht ik de ontbijtkar wel even af en anders loop ik even naar de Albert Heijn zo. Straks met verlof voor bijna 36 uur
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-06-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is je tuin al onkruid vrijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:28 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik ook dan, alles goed, komt vast wel gezellig weer later met onderwerp
nou Murp kreeg het te heet in het vuur werd geredquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:29 schreef murp het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben ze jou weer uit het hellevuur weggetrokken?
36 uur verlof? Zit je in de bajes? Daar hebben ze pas lekkere koffiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dank je welvoor de rest wacht ik de ontbijtkar wel even af en anders loop ik even naar de Albert Heijn zo. Straks met verlof voor bijna 36 uur
ah mooi zoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou Murp kreeg het te heet in het vuur werd gered
haha nee, jee wil niet weten wat voor plannen ik daarvoor heb onderhand, maarja durf niet zo te vertellen want lang verhaal enzoquote:
Zie dm.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:30 schreef murp het volgende:
[..]
36 uur verlof? Zit je in de bajes? Daar hebben ze pas lekkere koffie
Je ken er beter aan beginnen dan er over vertellenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:31 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee, jee wil niet weten wat voor plannen ik daarvoor heb onderhand, maarja durf niet zo te vertellen want lang verhaal enzo
Loop je even terug wens ook koffiequote:
nog 44 dagen word ik voor t eerst omaquote:
Had je ontbijt gegeven en koffie, maar die is nu wel koudquote:
haha ja in feite wel, maar er is een plan beetje maar moet nog even overtrekken hoe en of ik dat wel wil.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ken er beter aan beginnen dan er over vertellen
En z'n ontbijt is gestolenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je ontbijt gegeven en koffie, maar die is nu wel koud
Hoeft ook niet, maar wat je ook van plan bent dat onkruid moet er eerst uitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:34 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja in feite wel, maar er is een plan beetje maar moet nog even overtrekken hoe en of ik dat wel wil.
maar is heel lang verhaal en denk ga dat niet hier vertellen hier denk.
dus ok.
Ja ook dat nog.quote:
ben aan google waar ik moet zijn voor echte mooie bruiloft kleding.. ben al zo vaak ergens gaan kijken en ja dan is het niet naar mijn zinquote:
Vinted!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben aan google waar ik moet zijn voor echte mooie bruiloft kleding.. ben al zo vaak ergens gaan kijken en ja dan is het niet naar mijn zin
hehe duurde wel langquote:
waar enne dat komt ook goed want doe ik zelf wel. maar zit verhaal aan. om iemand dus te vragen enzo enne enne. enne kan het hier niet neerzetten, doe maar via DM hoor dat twijfels heb ik erover.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar wat je ook van plan bent dat onkruid moet er eerst uit
dat is aardig maar dochter trouwt woensdag hoef niets van vinted. en over 44 dagen ongeveer bevalt ze van kleindochter hayleyquote:
ja joh Murp kan beter rolschaatsen onder bindenquote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is aardig maar dochter trouwt woensdag hoef niets van vinted. en over 44 dagen ongeveer bevalt ze van kleindochter hayley
Dank u jij nog wat leuks in verschiet?quote:
Ga jij nog iets leuks doen?quote:
Over 44 dagen ongeveerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is aardig maar dochter trouwt woensdag hoef niets van vinted. en over 44 dagen ongeveer bevalt ze van kleindochter hayley
ja, feestje vanavond!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank u jij nog wat leuks in verschiet?
hou je hand maar vrij kan je voor iedereen roeren of voor de koekjesquote:
dan eerst je hoofdpijn weg werken met paracetamol maar veel plezier gewenst alvastquote:
ja joh ik ben zenuwachtiger als haarquote:
Was het weer niet genoeg?quote:
quote:
Even winkelen, kijken of er nog leuke kleding te vinden is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga jij nog iets leuks doen?
Gewoon zelf doen heb je ook niemand nodigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:37 schreef kree het volgende:
[..]
waar enne dat komt ook goed want doe ik zelf wel. maar zit verhaal aan. om iemand dus te vragen enzo enne enne. enne kan het hier niet neerzetten, doe maar via DM hoor dat twijfels heb ik erover.
niks met fok te maken trouwens, maar persoonlijk en familie en hoe fucked uppen dat is dus.
Oh, dat je dat net moest meekrijgen.quote:
ja wil iets speciaals tenslotte ben ik moeder vd bruid.. maar kan wel huilen ben al weken aan zoeken maar niets echt naar mijn zinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even winkelen, kijken of er nog leuke kleding te vinden is.
Jij veel succes vandaag met het vinden van jouw outfit...
ow je kan mee hoor ik ga ook winkelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even winkelen, kijken of er nog leuke kleding te vinden is.
Jij veel succes vandaag met het vinden van jouw outfit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |