Vinted!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben aan google waar ik moet zijn voor echte mooie bruiloft kleding.. ben al zo vaak ergens gaan kijken en ja dan is het niet naar mijn zin
hehe duurde wel langquote:
waar enne dat komt ook goed want doe ik zelf wel. maar zit verhaal aan. om iemand dus te vragen enzo enne enne. enne kan het hier niet neerzetten, doe maar via DM hoor dat twijfels heb ik erover.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar wat je ook van plan bent dat onkruid moet er eerst uit
dat is aardig maar dochter trouwt woensdag hoef niets van vinted. en over 44 dagen ongeveer bevalt ze van kleindochter hayleyquote:
ja joh Murp kan beter rolschaatsen onder bindenquote:
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is aardig maar dochter trouwt woensdag hoef niets van vinted. en over 44 dagen ongeveer bevalt ze van kleindochter hayley
Dank u jij nog wat leuks in verschiet?quote:
Ga jij nog iets leuks doen?quote:
Over 44 dagen ongeveerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is aardig maar dochter trouwt woensdag hoef niets van vinted. en over 44 dagen ongeveer bevalt ze van kleindochter hayley
ja, feestje vanavond!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank u jij nog wat leuks in verschiet?
hou je hand maar vrij kan je voor iedereen roeren of voor de koekjesquote:
dan eerst je hoofdpijn weg werken met paracetamol maar veel plezier gewenst alvastquote:
ja joh ik ben zenuwachtiger als haarquote:
Was het weer niet genoeg?quote:
quote:
Even winkelen, kijken of er nog leuke kleding te vinden is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga jij nog iets leuks doen?
Gewoon zelf doen heb je ook niemand nodigquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:37 schreef kree het volgende:
[..]
waar enne dat komt ook goed want doe ik zelf wel. maar zit verhaal aan. om iemand dus te vragen enzo enne enne. enne kan het hier niet neerzetten, doe maar via DM hoor dat twijfels heb ik erover.
niks met fok te maken trouwens, maar persoonlijk en familie en hoe fucked uppen dat is dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |