die maak jij he altijd maar door drammen en zagenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:14 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ik snap met tekst klinkt het harder als het is, maar er was ok discussie ff en dingen wel
vind het zo jammer dan dat er daarna dan drama komt. ?
hoeveel teruggelezen erop? (ik doe nooit nl). daarom dus.......quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik kreeg geen mention je lult en kap is gewoon
Wil je een paracetasnolleke?quote:
Morguh Murp neem een pillekequote:
geen mention gehad je verzint dingenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel teruggelezen erop? (ik doe nooit nl). daarom dus.......
zegt iemand die een hele mening gaat geven op 1 mention en niks terug las dus?????quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die maak jij he altijd maar door drammen en zagen
Je lult wel vaker slap uit je nek hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel teruggelezen erop? (ik doe nooit nl). daarom dus.......
uh bij wie en kan je stoppen je verveelt mijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:17 schreef kree het volgende:
dat je dik bij hem in zijn reet zit was me al duidelijk he dan ?
Moet er maar ook niet grmentioned wordenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
zegt iemand die een hele mening gaat geven op 1 mention en niks terug las dus?????
lees had geen mention ... en als het zo zou zijn wat dan nog. stop met je gedramquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:16 schreef kree het volgende:
[..]
zegt iemand die een hele mening gaat geven op 1 mention en niks terug las dus?????
ja das wel waar, maar dit hele drama is ook beetje gemaakt door bepaalde users hoor. echt zo'n lul ben ik nou ook weer niet, maar het er om doen kan ik niet zo heel goed tegenquote:
Zeg @murp kun jij voor een rondje koffie zorgen? Misschien dat ze dan stoppen met zeurenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:17 schreef murp het volgende:
[..]
Moet er maar ook niet grmentioned worden
als je zelf even terug lees ik postte hier al tijdje en na een hele tijd vraag je waar kom jij vandaan. nou je zat zo in je discussie dat je niet eens zag dat ik er al een tijdje was... niet erg kom niet met rare beschuldigingen aanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar, maar dit hele drama is ook beetje gemaakt door bepaalde users hoor. echt zo'n lul ben ik nou ook weer niet, maar het er om doen kan ik niet zo heel goed tegen
het is maar wat je allemaal aandacht geeft hè. Loop niet zo door te zeuren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar, maar dit hele drama is ook beetje gemaakt door bepaalde users hoor. echt zo'n lul ben ik nou ook weer niet, maar het er om doen kan ik niet zo heel goed tegen
Fixed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja das wel waar, maar dit hele drama is ook beetje gemaakt door bepaalde users hoor. mijn. schuld echt zo'n lul ben ik nou ook weer niet, maar het er om doenals ik wordt tegengesproken kan ik niet zo heel goed tegen
dan moet ik het per 2 vragen hoor. Anders vergeet ik het weerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeg @:murp kun jij voor een rondje koffie zorgen? Misschien dat ze dan stoppen met zeuren
niet mij een mention sturenquote:
Dan mag je met mij en @Dotteke beginnenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:21 schreef murp het volgende:
[..]
dan moet ik het per 2 vragen hoor. Anders vergeet ik het weer
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet mij een mention sturenow wacht deed je niet
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan mag je met mij en @:dotteke beginnen
sorry hoor?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je zelf even terug lees ik postte hier al tijdje en na een hele tijd vraag je waar kom jij vandaan. nou je zat zo in je discussie dat je niet eens zag dat ik er al een tijdje was... niet erg kom niet met rare beschuldigingen aan
hi vervelend dat je hoofdpijn hebquote:
Oké, wat willen jullie?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan mag je met mij en @:dotteke beginnen
laat maar we praten langs elkaar heenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
sorry hoor?
ik lees niet alle dingen mee hier. dus tja dus vast dat ik wel eens iets vraag wat je eerder vertelde..... wie volgt dit wel dan op de voet? tis onmogelijk nl?
Ik word moe van jullie. Nu alquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hi vervelend dat je hoofdpijn heb
ik snap jequote:
liever rug massagequote:
Koffie met melk en suiker. En doe er maar een croissant met roomboter, ham en kaas, een gekookt eitje en een glaasje jus bijquote:
hoe laat is het bij jou eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:23 schreef kree het volgende:
[..]
sorry hoor?
ik lees niet alle dingen mee hier. dus tja dus vast dat ik wel eens iets vraag wat je eerder vertelde..... wie volgt dit wel dan op de voet? tis onmogelijk nl?
ik ga vragen of ze het hebben. @Dotteke wat wil jjj?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Koffie met melk en suiker. En doe er maar een croissant met roomboter, ham en kaas, een gekookt eitje en een glaasje jus bij
nouja denk? maar praat maar uit hoor? ik bedoel er nl niks slechts mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
laat maar we praten langs elkaar heen
Ik ben al blij met een kop zwarte koffiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:25 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga vragen of ze het hebben. @:dotteke wat wil jjj?
Slik die drol eens in. Ga het over iets leuks hebben johquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja denk? maar praat maar uit hoor? ik bedoel er nl niks slechts mee?
maar wil ook geen drama,
wat zit je dwars dan? met mij?
ik laat het erbij ..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:25 schreef kree het volgende:
[..]
nouja denk? maar praat maar uit hoor? ik bedoel er nl niks slechts mee?
maar wil ook geen drama,
wat zit je dwars dan? met mij?
@DJMO ze hebben alleen koffie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben al blij met een kop zwarte koffie
hoevaak ik dat niet doe he in dit topic, althans poging ertoe en het werkt meestal wel. naja.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:26 schreef murp het volgende:
[..]
Slik die drol eens in. Ga het over iets leuks hebben joh
Thnx schatquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:27 schreef murp het volgende:
[..]
@:djmo ze hebben alleen koffie.
Dus 2 koffie
1tje met melk en suiker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |