Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zou niks anders posten in ander topic hoor?quote:
maar bij deze, jij weet wie je er voor moet hebben, regel mij maar uit die score lijst. om te bewijzen dan maar dat het er mij niet om gaat die punten..... ?
bij deze en is het gelijk duidelijk.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Stop dan eens om dit als SC te zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
zou niks anders posten in ander topic hoor?
maar bij deze, jij weet wie je er voor moet hebben, regel mij maar uit die score lijst. om te bewijzen dan maar dat het er mij niet om gaat die punten..... ?
bij deze en is het gelijk duidelijk.![]()
Zeg nergens dat het jou om de punten gaat. Maar jij vergeet dat je in een spel zit waar het om punten gaat . En niet in een SC om gezellig te kletsen en te discuserenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
zou niks anders posten in ander topic hoor?
bij deze en is het gelijk duidelijk.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
boeit niet ik post wel af en toe door hoor als ik denk is er iets iig???
Maar hebben we even het misverstand uit de wereld dat ik het doe om punten gelijk?Do what you love, love what you do!![]()
lacht hardopFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
is het niet dan?????quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stop dan eens om dit als SC te zien.Do what you love, love what you do!![]()
gelijk heb jequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In het Duits is een meer de zee en een see het meerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:01 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] Ik zwem liever in de zee ipv een meer maar goed. Dat ga ik zo weer doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
het enige waarom ik in dit spel zit is, is omdat dit topic nog wel lekker loopt en wat te kletsen is/quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeg nergens dat het jou om de punten gaat. Maar jij vergeet dat je in een spel zit waar het om punten gaat . En niet in een SC om gezellig te kletsen en te discuseren
het hele spel opzich boeide me nooit....Do what you love, love what you do!![]()
De SC van ONZ is dit ONZ / [ONZ SC] Waar we los gaan! LOS GAAN!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope want je mag ook enkel smileys posten het is de bedoeling om te zorgen dat je punten krijgt en als je een goed gesprek aangaat krijg je snel antwoord. Dus ook geen puntquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vanmiddag op pad moet leuke kleding hebben voor bruiloft erna uit etenquote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Meer koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gezellig hoor, gaat je dochter ook mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vanmiddag op pad moet leuke kleding hebben voor bruiloft erna uit eten![]()
Daar is ook niets mis mee, maar dan moet je niet dag in dag uit zeggen dat het hier saai is en mensen geen gesprek willen aangaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:05 schreef kree het volgende:
[..]
het enige waarom ik in dit spel zit is, is omdat dit topic nog wel lekker loopt en wat te kletsen is/
het hele spel opzich boeide me nooit....
Willen mensen met je praten over een bepaald onderwerp heb je geluk zo niet dan pechWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
loopt allemaal minder. maargoed mss deze ook hoor als het alleen nog maar bolk is enzo.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De SC van ONZ is dit ONZ / [ONZ SC] Waar we los gaan! LOS GAAN!
het stomme is, ik heb hier onwijs leuke momenten en echt dat ik denk fuck it all maar weer met je topic. nog niet uit ben ik er.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: