Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2024 04:03:03 ]![]()
wat mis jij dan nu? (eerlijk zeggen he?)quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee hoor, huilen vind ik ook helemaal niet raar. Het kan soms ook goed helpen. Ik heb alleen al jaren niet meer gehuild. Kan me niet meer herinneren wanneer het voor het laatst was.
gok nu al dat het niet eens mss heel anders is als bij mijDo what you love, love what you do!![]()
Ach, afgelopen seizoen zag je wat één goede transferperiode met de juiste trainer kan doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn club op de 5e plek doet wel au"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klopt, en het kan ook geen kwaad om een keertje op je bek te gaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, afgelopen seizoen zag je wat één goede transferperiode met de juiste trainer kan doen.![]()
open topics hoor ik vertel ook maar weer en nmss past het niet zoveel hier denk ik dan alweer. maarja tis hoe het gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Een normaal levenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:01 schreef kree het volgende:
[..]
wat mis jij dan nu? (eerlijk zeggen he?)
gok nu al dat het niet eens mss heel anders is als bij mij
Maar serieus ik mis niet zo veel. Heb niet zo veel sociale contacten maar dat vind ik wel oke. Ben best tevreden maar heb alleen een dwangstoornis waar het ronduit kut mee gaat op het moment. Ik ben nu sinds een week bezig met exposure therapie en dat is super zwaar. Daar ben ik de laatste tijd wel down van. Houdt het dan nooit op?
Maar goed helpen naar waar ik vandaan komt helpt dan wel. Heb psychoses en depressie overwonnen. Paniek ook. Nu alleen die klote dwang nog.
En jij?![]()
Wat is exposure therapie?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een normaal leven
Maar serieus ik mis niet zo veel. Heb niet zo veel sociale contacten maar dat vind ik wel oke. Ben best tevreden maar heb alleen een dwangstoornis waar het ronduit kut mee gaat op het moment. Ik ben nu sinds een week bezig met exposure therapie en dat is super zwaar. Daar ben ik de laatste tijd wel down van. Houd het dan nooit op?
Maar goed helpen naar waar ik vandaan komt helpt dan wel. Heb psychoses en depressie overwonnen. Paniek ook. Nu alleen die klote dwang nog.
En jij?![]()
Daarom. Al heb ik wel altijd het idee dat het bij Ajax echt bestuurlijk een wespennest is. Er lijkt altijd wel een stammenstrijd te zijn waar kamp A er op uit is om kamp B een pootje te lichten bij de eerste gelegenheid.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt, en het kan ook geen kwaad om een keertje op je bek te gaan."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Yep, ze hadden gewoon een callgirl paraat moeten houden voor Overmars ipv weg sturen voor iets wat van 2 kanten kwam.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom. Al heb ik wel altijd het idee dat het bij Ajax echt bestuurlijk een wespennest is. Er lijkt altijd wel een stammenstrijd te zijn waar kamp A er op uit is om kamp B een pootje te lichten bij de eerste gelegenheid.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2024 04:07:45 ]![]()
Dat lijkt me super zwaar die exposure therapie. Hopelijk gaat het je helpen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een normaal leven
Maar serieus ik mis niet zo veel. Heb niet zo veel sociale contacten maar dat vind ik wel oke. Ben best tevreden maar heb alleen een dwangstoornis waar het ronduit kut mee gaat op het moment. Ik ben nu sinds een week bezig met exposure therapie en dat is super zwaar. Daar ben ik de laatste tijd wel down van. Houdt het dan nooit op?
En jij?![]()
![]()
Ik ben daar niet onverdeeld fan van. Niet dat het niks op kan leveren maar de grens tussen er voordeel uit halen of er trauma van oplopen is imo flinterdun.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een normaal leven
En jij?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat je je gaat blootstellen aan de angsten en dwang. En daar aan went en leert dat de dwanggedachten ook weer over gaan. Dat kan uren of dagen duren. Maar het gaat weer weg.quote:
Dat heb ik deze week gelukkig al 3x mogen meemaken. De gedachten gaan dus weer weg. Dat is al een grote winst.
Maar het is super klote want je voelt je telkens angstig.![]()
nou je bent iig eerlijk enzo, ik heb ook niet al die sociale contacten die ik wss zou willen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een normaal leven
En jij?
Een deeltje wel hoor, maar ben soort van door al die shit met alcohol en eigenlijk is dat oorzaak weer van wat anders, toch een heel stuk misgelopen, zeg maar, rest wereld ging door ik stond stil.
|Ben ik nog steeds hetzelfde hoor en aardige gast, verschil alleen nu is 10 jaar en met alle die ik toen de meeste lol mee had is geen optie meer want gezin enzo.
Ben onderhand ok met van altijd alleen ofzo denk. en daar had ijk ff drama mee
want ja wil ik dat????Do what you love, love what you do!![]()
Ja is het ook. Thanks Shiiquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat lijkt me super zwaar die exposure therapie. Hopelijk gaat het je helpen.![]()
![]()
en is eerlijke mening he, het boeit me niet wie switchen van username. naar ok van mij kun je hem aardig volgen denk in alles.Do what you love, love what you do!![]()
Los van Overmars. Het lijkt ALTIJD zo te zijn bij Ajax. Er is altijd wel een colonne die aan de stoelpoten zit te zagen. Zolang je sportief succes boekt krijgt dat geen voet aan de grond maar als het ook maar ff iets minder gaat lijkt er altijd meteen een cultuuroorlog in de club uit te breken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, ze hadden gewoon een callgirl paraat moeten houden voor Overmars ipv weg sturen voor iets wat van 2 kanten kwam."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heftig, als ik mijn onderdrukte angsten en herinneringen naar boven ga halen dan moet ik voor 10 jaar in een dwangbuisquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat je je gaat blootstellen aan de angsten en dwang. En daar aan went en leert dat de dwanggedachten ook weer over gaan. Dat kan uren of dagen duren. Maar het gaat weer weg.
Dat heb ik deze week gelukkig al 3x mogen meemaken. De gedachten gaan dus weer weg. Dat is al een grote winst.
Maar het is super klote want je voelt je telkens angstig.![]()
Ik heb geen keuze...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben daar niet onverdeeld fan van. Niet dat het niks op kan leveren maar de grens tussen er voordeel uit halen of er trauma van oplopen is imo flinterdun.
Het is dit of doorgaan met die dwang en rare handelingen die er bij komen kijken. En tot nu toe is het vooral gewoon heel zwaar en kut. Zie mezelf niet zo snel een trauma er van oplopen.![]()
Succes maatquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze...
Het is dit of doorgaan met die dwang en rare handelingen die er bij komen kijken. En tot nu toe is het vooral gewoon heel zwaar en kut. Zie mezelf niet zo snel een trauma er van oplopen.![]()
![]()
Je hebt zoveel bereikt. Het stopt niet hier. Of je nou alleen blijft of niet. Probeer het voor jezelf leuk te maken en dan zul je zien dat er misschien vanzelf meer bij komt. Het helpt niet als je krampachtig naar iets op zoek bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou je bent iig eerlijk enzo, ik heb ook niet al die sociale contacten die ik wss zou willen?
Een deeltje wel hoor, maar ben soort van door al die shit met alcohol en eigenlijk is dat oorzaak weer van wat anders, toch een heel stuk misgelopen, zeg maar, rest wereld ging door ik stond stil.
|Ben ik nog steeds hetzelfde hoor en aardige gast, verschil alleen nu is 10 jaar en met alle die ik toen de meeste lol mee had is geen optie meer want gezin enzo.
want ja wil ik dat????![]()
Oja ik heb ook een alcoholverslaving gehad vroeger. Jij ook?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:09 schreef kree het volgende:
[..]
nou je bent iig eerlijk enzo, ik heb ook niet al die sociale contacten die ik wss zou willen?
want ja wil ik dat????![]()
Zolang het wat oplevert gewoon doorgaan natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze...
Het is dit of doorgaan met die dwang en rare handelingen die er bij komen kijken. En tot nu toe is het vooral gewoon heel zwaar en kut. Zie mezelf niet zo snel een trauma er van oplopen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heftig, als ik mijn onderdrukte angsten en herinneringen naar boven ga halen dan moet ik voor 10 jaar in een dwangbuis![]()
![]()
Het is al heel wat dat ik 3x heb gemerkt dat de gedachte weg ging.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang het wat oplevert gewoon doorgaan natuurlijk
Mijn angst is vooral dat die nooit meer overgaan en dat ik voor altijd met dat klote gevoel blijf zitten. Het gaat tijdelijk over als ik dan een dwanghandeling doe. Maar dat maakt het uiteindelijk erger omdat je dan steeds meer handelingen gaat verzinnen.![]()
Wel knap hoor gozer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik 3x heb gemerkt dat de gedachte weg ging.
Mijn angst is vooral dat die nooit meer overgaan en dat ik voor altijd met dat klote gevoel blijf zitten. Het gaat tijdelijk over als ik dan een dwanghandeling doe. Maar dat maakt het uiteindelijk erger omdat je dan steeds meer handelingen gaat verzinnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
KW is niet voor niets een absolute![]()
![]()
Ik weet natuurlijk niet welke gedachten jij hebt, maar kan me voorstellen dat het heftig is. ik heb vooral als ik wil slapen weleens gedachten die ik meteen wil blocken. Vaak lukt het me wel dat te doen gelukkig. Door iets van een moeilijke rekensom te bedenken of iets van een muziekstuk uit m'n hoofd te gaan leren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik 3x heb gemerkt dat de gedachte weg ging.
Mijn angst is vooral dat die nooit meer overgaan en dat ik voor altijd met dat klote gevoel blijf zitten. Het gaat tijdelijk over als ik dan een dwanghandeling doe. Maar dat maakt het uiteindelijk erger omdat je dan steeds meer handelingen gaat verzinnen.
En wil niet bagatelliseren wat jij hebt hoor, maar gewoon even delen hoe het bij mij werkt.![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt zoveel bereikt. Het stopt niet hier. Of je nou alleen blijft of niet. Probeer het voor jezelf leuk te maken en dan zul je zien dat er misschien vanzelf meer bij komt. Het helpt niet als je krampachtig naar iets op zoek bent.waarheid en lukt wel hoor, mss wat te laat?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt zoveel bereikt. Het stopt niet hier. Of je nou alleen blijft of niet. Probeer het voor jezelf leuk te maken en dan zul je zien dat er misschien vanzelf meer bij komt. Het helpt niet als je krampachtig naar iets op zoek bent.
Maar ik kan het verleden niet veranderen ook. het is wat het is, en heb er min of meer best vrede mee.
Kansen verder, vast. nog welDo what you love, love what you do!![]()
lees andere topicquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja ik heb ook een alcoholverslaving gehad vroeger. Jij ook?
en reeks ervan. maar dat was nog maar vervolg denk. er was stuk eerder voor maar hoop weg enzo en niet in reeks.Do what you love, love what you do!![]()
Al ben je 60 als je een leuke vrouw ontmoet. Dat maakt echt niet uit hoor. Eerst gelukkig met jezelf worden, dan kijken naar een ander. Je wilt je toekomstige partner ook niet met een ontevreden iemand opzadelen lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:21 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
waarheid en lukt wel hoor, mss wat te laat?
Maar ik kan het verleden niet veranderen ook. het is wat het is, en heb er min of meer best vrede mee.
Kansen verder, vast. nog wel![]()
klopt sluit niks uit, maar lees het maar eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al ben je 60 als je een leuke vrouw ontmoet. Dat maakt echt niet uit hoor. Eerst gelukkig met jezelf worden, dan kijken naar een ander. Je wilt je toekomstige partner ook niet met een ontevreden iemand opzadelen lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik heb een lijstje van 30 dingen die ik allemaal doe en gedachten die ik heb.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet welke gedachten jij hebt, maar kan me voorstellen dat het heftig is. ik heb vooral als ik wil slapen weleens gedachten die ik meteen wil blocken. Vaak lukt het me wel dat te doen gelukkig. Door iets van een moeilijke rekensom te bedenken of iets van een muziekstuk uit m'n hoofd te gaan leren.
En wil niet bagatelliseren wat jij hebt hoor, maar gewoon even delen hoe het bij mij werkt.
Het is bij mij een beetje schipperen en aanvoelen wanneer ik afleiding nodig heb of wanneer ik overprikkeld ben. Bij afleiding ga ik VR gamen, en bij overprikkeling ga ik even liggen.
Maar goed ben pas een weekje bezig met die therapie. Ben nog zoekende naar andere tools.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: