Zolang het wat oplevert gewoon doorgaan natuurlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze...
Het is dit of doorgaan met die dwang en rare handelingen die er bij komen kijken. En tot nu toe is het vooral gewoon heel zwaar en kut. Zie mezelf niet zo snel een trauma er van oplopen.
Hahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heftig, als ik mijn onderdrukte angsten en herinneringen naar boven ga halen dan moet ik voor 10 jaar in een dwangbuis
Het is al heel wat dat ik 3x heb gemerkt dat de gedachte weg ging.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zolang het wat oplevert gewoon doorgaan natuurlijk
Wel knap hoor gozer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik 3x heb gemerkt dat de gedachte weg ging.
Mijn angst is vooral dat die nooit meer overgaan en dat ik voor altijd met dat klote gevoel blijf zitten. Het gaat tijdelijk over als ik dan een dwanghandeling doe. Maar dat maakt het uiteindelijk erger omdat je dan steeds meer handelingen gaat verzinnen.
Hahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
KW is niet voor niets een absolute
Ik weet natuurlijk niet welke gedachten jij hebt, maar kan me voorstellen dat het heftig is. ik heb vooral als ik wil slapen weleens gedachten die ik meteen wil blocken. Vaak lukt het me wel dat te doen gelukkig. Door iets van een moeilijke rekensom te bedenken of iets van een muziekstuk uit m'n hoofd te gaan leren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat ik 3x heb gemerkt dat de gedachte weg ging.
Mijn angst is vooral dat die nooit meer overgaan en dat ik voor altijd met dat klote gevoel blijf zitten. Het gaat tijdelijk over als ik dan een dwanghandeling doe. Maar dat maakt het uiteindelijk erger omdat je dan steeds meer handelingen gaat verzinnen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt zoveel bereikt. Het stopt niet hier. Of je nou alleen blijft of niet. Probeer het voor jezelf leuk te maken en dan zul je zien dat er misschien vanzelf meer bij komt. Het helpt niet als je krampachtig naar iets op zoek bent.
waarheid en lukt wel hoor, mss wat te laat?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Je hebt zoveel bereikt. Het stopt niet hier. Of je nou alleen blijft of niet. Probeer het voor jezelf leuk te maken en dan zul je zien dat er misschien vanzelf meer bij komt. Het helpt niet als je krampachtig naar iets op zoek bent.
lees andere topicquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja ik heb ook een alcoholverslaving gehad vroeger. Jij ook?
Al ben je 60 als je een leuke vrouw ontmoet. Dat maakt echt niet uit hoor. Eerst gelukkig met jezelf worden, dan kijken naar een ander. Je wilt je toekomstige partner ook niet met een ontevreden iemand opzadelen lijkt me.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:21 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
waarheid en lukt wel hoor, mss wat te laat?
Maar ik kan het verleden niet veranderen ook. het is wat het is, en heb er min of meer best vrede mee.
Kansen verder, vast. nog wel
klopt sluit niks uit, maar lees het maar eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al ben je 60 als je een leuke vrouw ontmoet. Dat maakt echt niet uit hoor. Eerst gelukkig met jezelf worden, dan kijken naar een ander. Je wilt je toekomstige partner ook niet met een ontevreden iemand opzadelen lijkt me.
Ja ik heb een lijstje van 30 dingen die ik allemaal doe en gedachten die ik heb.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet welke gedachten jij hebt, maar kan me voorstellen dat het heftig is. ik heb vooral als ik wil slapen weleens gedachten die ik meteen wil blocken. Vaak lukt het me wel dat te doen gelukkig. Door iets van een moeilijke rekensom te bedenken of iets van een muziekstuk uit m'n hoofd te gaan leren.
En wil niet bagatelliseren wat jij hebt hoor, maar gewoon even delen hoe het bij mij werkt.
En een partner is natuurlijk niet noodzakelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Al ben je 60 als je een leuke vrouw ontmoet. Dat maakt echt niet uit hoor. Eerst gelukkig met jezelf worden, dan kijken naar een ander. Je wilt je toekomstige partner ook niet met een ontevreden iemand opzadelen lijkt me.
Het is nooit te laat en je kunt het verleden niet veranderen. Maar wat kun je trots zijn op wat je hebt bereikt. Echt daar maak ik een diepe buiging voor.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:21 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
waarheid en lukt wel hoor, mss wat te laat?
Maar ik kan het verleden niet veranderen ook. het is wat het is, en heb er min of meer best vrede mee.
Kansen verder, vast. nog wel
Naja ik ga niet een hele reeks doorlezen nu.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:22 schreef kree het volgende:
[..]
lees andere topic
en reeks ervan. maar dat was nog maar vervolg denk. er was stuk eerder voor maar hoop weg enzo en niet in reeks.
wel wss stuk leuker als alleenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En een partner is natuurlijk niet noodzakelijk
Ik kan juist geen VR spelen als ik in zo'n bui ben, alles komt dan 100x harder binnen, zonder filter.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb een lijstje van 30 dingen die ik allemaal doe en gedachten die ik heb.
Het is bij mij een beetje schipperen en aanvoelen wanneer ik afleiding nodig heb of wanneer ik overprikkeld ben. Bij afleiding ga ik VR gamen, en bij overprikkeling ga ik even liggen.
Maar goed ben pas een weekje bezig met die therapie. Ben nog zoekende naar andere tools.
En een partner komt pas als je jouw mindset hebt. Wanhopig op zoek gaan werkt averechts.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En een partner is natuurlijk niet noodzakelijk
Jij wil een partner omdat je eenzaam bent. Dat werkt niet. Ga je eigen leven leuk maken zodat je allemaal leuke dingen hebt en gelukkig bent. Dan komt er ook wel een partner op je pad.quote:
Deze man weet!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 04:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En een partner komt pas als je jouw mindset hebt. Wanhopig op zoek gaan werkt averechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |