Ow op dat punt zit ik nu al. Ik heb 2 short shirts, 2 long sleeve shirts, 1 trui en 1 vest bij me op werk trip waar de verwachting qua weer tussen de 20 en 25 graden zitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
T mot nog ff wa warmer worden, dat je niet eens meer weet waar je die truien ook al weer gelaten hebt.
als ik er ben kun je dat vergeten, maarre jullie weten mijn mening he.....?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hehe ik zit gewoon lekker nachtelijk op youtube ondertussen en post gerelateerde feitjes voor hetzelfde geld is het hier rustig en pak ik er zo wat puntjes mee.
Danny's Bentley is natuurlijk belangrijker dan geld pompen in het forum te verbeteren. Maar das logisch!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:53 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik heb dit denk jaar geleden al keer gezegd en in FB en DEV. maarja blijkbaar boeit ze het niet zo, maargoed, maakt niet uit.
geen idee, euhms denk dat ie er wel achter staat?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Danny's Bentley is natuurlijk belangrijker dan geld pompen in het forum te verbeteren. Maar das logisch!
Weet je wat ik nog wel een van de meest verontrustende feitjes van deze tijd vindt: Fok! loopt waarschijnlijk op de meest geavanceerde forum-software ter wereld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat FOK! nog steeds draait op heel ouderwetse scripts die niet meer lekker werken met nieuwe browsers.
vind de natte ellende nog erger dan temperatuur nu, ook al is het wat lager dan normaalquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
T mot nog ff wa warmer worden, dat je niet eens meer weet waar je die truien ook al weer gelaten hebt.
Ook dat mag primaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
als ik er ben kun je dat vergeten, maarre jullie weten mijn mening he.....?
Reddit, 4chan, meerdere dark web market places om er een paar te noemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog wel een van de meest verontrustende feitjes van deze tijd vindt: Fok! loopt waarschijnlijk op de meest geavanceerde forum-software ter wereld.
Ik daag iedereen uit om een forum te vinden wat meer functionaliteit heeft dan Fok! en daadwerkelijk ook nog draait.
Alles voor de puntenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
als ik er ben kun je dat vergeten, maarre jullie weten mijn mening he.....?
Reddit ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog wel een van de meest verontrustende feitjes van deze tijd vindt: Fok! loopt waarschijnlijk op de meest geavanceerde forum-software ter wereld.
Ik daag iedereen uit om een forum te vinden wat meer functionaliteit heeft dan Fok! en daadwerkelijk ook nog draait.
Gisteren je zusje nog wat lager dan normaal in haar natte ellende gepakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind de natte ellende nog erger dan temperatuur nu, ook al is het wat lager dan normaal
hmms mss wel een punt heb je ja?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Qua users wel, maar het is eigenlijk een ramp. Dark web kom ik dan weer nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Reddit, 4chan, meerdere dark web market places om er een paar te noemen.
Ik denk dat die een stuk meer up to date zijn dan FOK! is
zweetvoeten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog wat lager dan normaal in haar natte ellende gepakt.
Ze zat aan de spetterpoep.quote:
Ik had het over de software, niet over de user aantallen. Al zit daar wel een corelatie tussen qua financiële implicaties.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Qua users wel, maar het is eigenlijk een ramp. Dark web kom ik dan weer niet
Ik vind Reddit echt een rampquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het over de software, niet over de user aantallen. Al zit daar wel een corelatie tussen qua financiële implicaties.
Er zitten meer users, dus meer crap, maar ook meer geld en ergo betere ontwikkeling achter de hard en software.
Dark web zelfde verhaal. meer geld, meer marge, meer geld voor ontwikkeling.
Reddit moet je wel een beetje door de wokeheid heenkijken op sommige subs op anderen valt het dan wel weer mee op de x-men sub vinden ze het geweldig als random personages opeens gay zijn etc al merk ik wel dat er weer meer nuance in begint te komen gelukkig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Qua users wel, maar het is eigenlijk een ramp. Dark web kom ik dan weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |