lol neequote:
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-06-2024 02:30
Geen probleem johquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
lol nee![]()
oeps, niet helemaal nee, zat met vorige ding nog in mijn hoofd. sorry
hahaha excuses
Deze Panter!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-06-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Grrrrrrrr / 7 / +0 / +7 / 54 / 59
2. loveyoulongtime / 6 / +0 / +6 / 60 / 64
3. kree / 5 / +0 / +5 / 14 / 17
4. Dr.Mikey / 2 / +0 / +2 / 15 / 15
5. MizzezAmy / 2 / +0 / +2 / 27 / 28
6. Stoorzendert / 2 / +0 / +2 / 25 / 29
7. maily / 1 / +0 / +1 / 15 / 15
8. devzero / 1 / +0 / +1 / 29 / 30
9. Kissingbird / 1 / +0 / +1 / 36 / 37
10. hemarookworst / 1 / +0 / +1 / 30 / 32
11. Fogel / 0 / +0 / +0 / 34 / 34
12. Puzzie / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
13. DJMO / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
14. Masberum / 0 / +0 / +0 / 40 / 41
15. Superbadeendje / 0 / +0 / +0 / 2 / 2
16. Shii / 0 / +0 / +0 / 24 / 24
17. JustinK / 0 / +0 / +0 / 13 / 13
18. Vino_Tinto / 0 / +0 / +0 / 32 / 32
19. HappyCharly / 0 / +0 / +0 / 18 / 18
20. greysbones / 0 / +0 / +0 / 32 / 32
nee klopt hoor, je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen probleem joh, maar dacht al dat past niet helemaal bij de post.
Monitof is een echte strijder der Bolkquote:
De Immer Tellende!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Monitof is een echte strijder der Bolk
hangt ervan af wat je onder zomer verstaat natuurlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de zomer?
De Tellende meester die uit alle DTS chaos orde scheptquote:
juni tm augustus!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af wat je onder zomer verstaat natuurlijk?
Dit is zo'n mooie omschrijving dat ik 'm op een tegeltje ga laten zetten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Tellende meester die uit alle DTS chaos orde schept![]()
Ik denk dat onze huis Panter doelt op de periode van het jaar waarin de bloempjes gaan bloeien, het weer warmer word, iedereen beter gezind is het het leven weer goed en levendig lijkt!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
hangt ervan af wat je onder zomer verstaat natuurlijk?
ja dat snap ik, maar ik als vrijgezel werk ze meestal door omdat ik het meer collega's met kinderen gun enzo om dan vrij te hebben.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat onze huis Panter doelt op de periode van het jaar waarin de bloempjes gaan bloeien, het weer warmer word, iedereen beter gezind is het het leven weer goed en levendig lijkt!
Min of meer dit ja.quote:
Valt meequote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de zomer?
Ik ben vereerd dat onze dichtende panter mijn teksten goed genoeg vind om te overwegen voor een tegeltjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is zo'n mooie omschrijving dat ik 'm op een tegeltje ga laten zetten.
Inlijsten lijkt me nog een beter optie bij nader inzien.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben vereerd dat onze dichtende panter mijn teksten goed genoeg vind om te overwegen voor een tegeltje
Dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inlijsten lijkt me nog een beter optie bij nader inzien.
Ik bedoel, we hebben nogal wat aan @:Monitor te danken allemaal.
Zonder helemaal de depresivo uit te hangen, ik 'leef' altijd wel het meeste in de warmere maanden jaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:37 schreef DerRabbit het volgende:
Ik reken de periode van maart tot november tot de hoogmis van het jaar en de andere periode van het jaar tot wachten op mooiere tijden
Zonder de Immer Tellende geen DTSquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens!
@:monitor is een van de belangrijke factoren in deze reeks
kweet niet hoor, ik heb allemaal van die eigen ellende dingetjes enzo, en zucht naja tis niet echt iets voor hier.quote:
Ik snap je, klinkt op het eerste gezicht vrij depressief.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonder helemaal de depresivo uit te hangen, ik 'leef' altijd wel het meeste in de warmere maanden ja
Tis ook niet dat ik in de herfst en winter niks doe. Maar de lente en zomer zijn toch andere jaargetijden. De ramen en deuren open, naar buiten zonder mutsen en dikke jassen. Het voelt gewoon allemaal vrijer!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap je, klinkt op het eerste gezicht vrij depressief.
Maar ik leef echt in race seizoenen en voor mij worden de wintermaanden het beste beschreven door het liedje 'The Chain' van Fleetwood Mac. Langzame muziek van de winter en dan als het richting maart gaat komt er weer wat meer opzwepende muziek die de nieuwe lente inluid
Soms wel, soms niet, geen idéé waar het aan ligt en ook geen zin om het uit te gaan zoekenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:45 schreef kree het volgende:
beetje jammer en weet niet wat die bug is bij fok, maar moet elke keer pagina's herladen als er zo'n filmpje gepost word om af te spelen in-line zo?
Hebben jullie dat ook btw?
haha ok ben ik niet de enige, had het al eens gezegd maar mij ook teveel gedoe om het allemaal weer in topics te gaan doen en helemaal uit te pluizen enzo met de digitale afdeling van fok. hahaha gemeld en daarmee klaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet, geen idéé waar het aan ligt en ook geen zin om het uit te gaan zoeken
Je kan ook gewoon met een vriend een terrasje pakken he. Het hoeft niet meteen serieus relatie iets te zijn. Gewoon gezellig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
kweet niet hoor, ik heb allemaal van die eigen ellende dingetjes enzo, en zucht naja tis niet echt iets voor hier.
Maar tis niet zo dat ik ff zo mensen bel om wat te gaan doen enzo en geregeld. als ik uitgaan ofzo.
Naja maakt niet uit tis wat het is, het voordeel is het lukt wel hoor onderhand want zo onhandig ben ik nl niet. maar allemaal in prille stadium.
Maargoed meer wat voor R&P dit denk, zal nog eens wel het vervolg ff posten in topic daarzo. Want heeft hier niet zoveel nut denk. maar lastig soms echt wel.
Ligt volgens mij aan de browser die je gebruikt en het script dat FOK! gebruikt om die links weer te geven op het forum.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha ok ben ik niet de enige, had het al eens gezegd maar mij ook teveel gedoe om het allemaal weer in topics te gaan doen en helemaal uit te pluizen enzo met de digitale afdeling van fok. hahaha gemeld en daarmee klaar.
heb ik het niet eens over he, tis niet alleen als in relatie ding ofzo? Alleen al met een "vriend" afspreken is lastig want ik mis nl 10 jaar ofzo wss tussen waarin hun allemaal kinderen en gezin kregen. Ik zit nog in die oude sfeer van we gaan uit en fuck allllquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon met een vriend een terrasje pakken he. Het hoeft niet meteen serieus relatie iets te zijn. Gewoon gezellig.
yups idd, ik heb Mac nu dus safari. maar idd dat werkt welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt volgens mij aan de browser die je gebruikt en het script dat FOK! gebruikt om die links weer te geven op het forum.
Beste advies: rechts klikken op een filmpje en openen in een nieuw tabblad en het daar bekijken. Dan blijft je FOK! pagina op de live status staan en kun je het filmpje ernaast bekijken.
quote:
Ben ik het mee eens terwijl ik momenteel een trui aan heb bij 20 gradenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis ook niet dat ik in de herfst en winter niks doe. Maar de lente en zomer zijn toch andere jaargetijden. De ramen en deuren open, naar buiten zonder mutsen en dikke jassen. Het voelt gewoon allemaal vrijer!
Dit soort kale feiten die objectief worden gebracht vind ik toch wel één van de sterkste kanten van @Dr.Mikey .quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
In 1954 presenteerden de Zuidlaarder Handelsvereniging en het bestuur van de VVV hun plannen voor een kabouter- en sprookjespark in het Laarwoudbos, welke geïnspireerd was naar het twee jaar eerder geopende Sprookjesbos de Efteling. Als naam werd Sprookjeshof gekozen en het park moest een miljoen bezoekers per jaar aantrekken. Er werd bezwaar aangetekend en werd er moest worden uitgeweken naar een andere locatie. Het Sprookjeshof werd een paar jaar later verwezenlijkt en geopend op het grondgebied van hotel Huize Eltinge in 1957.[1]
Vanaf 1981 werd de familie Tolner eigenaar van het park. In 1997 werd er een plan ingediend voor een overdekte speeltuin, waar veel bezwaar op werd gemaakt door de Raad van State omtrent het bestemmingsplan. Na jaren van aanpassingen maken en discussies werd het plan uiteindelijk in 2009 goedgekeurd en was de speeltuin in 2010 geopend.[2]
Sinds de bouw in het indoor park bleven regelgevingen ervoor zorgen dat niet alle attracties direct geopend konden worden omwille van veiligheidscertificaten.[3] De vele wrijving die ontstaan was tussen het parkbestuur en verschillende overheden omtrent regelgeving en certificaten hebben de eigenaren doen beslissen het park te verkopen of voorgoed te sluiten.[4][5]
In 2023 zijn er nieuwe eigenaren gekomen en is er een nieuw managementteam.
AIquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit soort kale feiten die objectief worden gebracht vind ik toch wel één van de sterkste kanten van @:Dr.Mikey .
Zeker in deze tijden van fake news en dat alles maar gespinned wordt is het wel eens fijn om gewoon op de feitelijke verslaggeving van deze DTS-veteraan te kunnen rekenen.
T mot nog ff wa warmer worden, dat je niet eens meer weet waar je die truien ook al weer gelaten hebt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens terwijl ik momenteel een trui aan heb bij 20 graden
Ik heb het idee dat FOK! nog steeds draait op heel ouderwetse scripts die niet meer lekker werken met nieuwe browsers.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
yups idd, ik heb Mac nu dus safari. maar idd dat werkt wel.
nouja ik heb dit denk jaar geleden al keer gezegd en in FB en DEV. maarja blijkbaar boeit ze het niet zo, maargoed, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat FOK! nog steeds draait op heel ouderwetse scripts die niet meer lekker werken met nieuwe browsers.
Hehe ik zit gewoon lekker nachtelijk op youtube ondertussen en post gerelateerde feitjes voor hetzelfde geld is het hier rustig en pak ik er zo wat puntjes meequote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit soort kale feiten die objectief worden gebracht vind ik toch wel één van de sterkste kanten van @:Dr.Mikey .
Zeker in deze tijden van fake news en dat alles maar gespinned wordt is het wel eens fijn om gewoon op de feitelijke verslaggeving van deze DTS-veteraan te kunnen rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |