Ow op dat punt zit ik nu al. Ik heb 2 short shirts, 2 long sleeve shirts, 1 trui en 1 vest bij me op werk trip waar de verwachting qua weer tussen de 20 en 25 graden zitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
T mot nog ff wa warmer worden, dat je niet eens meer weet waar je die truien ook al weer gelaten hebt.
als ik er ben kun je dat vergeten, maarre jullie weten mijn mening he.....?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hehe ik zit gewoon lekker nachtelijk op youtube ondertussen en post gerelateerde feitjes voor hetzelfde geld is het hier rustig en pak ik er zo wat puntjes mee.
Danny's Bentley is natuurlijk belangrijker dan geld pompen in het forum te verbeteren. Maar das logisch!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:53 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik heb dit denk jaar geleden al keer gezegd en in FB en DEV. maarja blijkbaar boeit ze het niet zo, maargoed, maakt niet uit.
geen idee, euhms denk dat ie er wel achter staat?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Danny's Bentley is natuurlijk belangrijker dan geld pompen in het forum te verbeteren. Maar das logisch!
Weet je wat ik nog wel een van de meest verontrustende feitjes van deze tijd vindt: Fok! loopt waarschijnlijk op de meest geavanceerde forum-software ter wereld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat FOK! nog steeds draait op heel ouderwetse scripts die niet meer lekker werken met nieuwe browsers.
vind de natte ellende nog erger dan temperatuur nu, ook al is het wat lager dan normaalquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
T mot nog ff wa warmer worden, dat je niet eens meer weet waar je die truien ook al weer gelaten hebt.
Ook dat mag primaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
als ik er ben kun je dat vergeten, maarre jullie weten mijn mening he.....?
Reddit, 4chan, meerdere dark web market places om er een paar te noemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog wel een van de meest verontrustende feitjes van deze tijd vindt: Fok! loopt waarschijnlijk op de meest geavanceerde forum-software ter wereld.
Ik daag iedereen uit om een forum te vinden wat meer functionaliteit heeft dan Fok! en daadwerkelijk ook nog draait.
Alles voor de puntenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
als ik er ben kun je dat vergeten, maarre jullie weten mijn mening he.....?
Reddit ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat ik nog wel een van de meest verontrustende feitjes van deze tijd vindt: Fok! loopt waarschijnlijk op de meest geavanceerde forum-software ter wereld.
Ik daag iedereen uit om een forum te vinden wat meer functionaliteit heeft dan Fok! en daadwerkelijk ook nog draait.
Gisteren je zusje nog wat lager dan normaal in haar natte ellende gepakt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind de natte ellende nog erger dan temperatuur nu, ook al is het wat lager dan normaal
hmms mss wel een punt heb je ja?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Qua users wel, maar het is eigenlijk een ramp. Dark web kom ik dan weer nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Reddit, 4chan, meerdere dark web market places om er een paar te noemen.
Ik denk dat die een stuk meer up to date zijn dan FOK! is
zweetvoeten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 02:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren je zusje nog wat lager dan normaal in haar natte ellende gepakt.
Ze zat aan de spetterpoep.quote:
Ik had het over de software, niet over de user aantallen. Al zit daar wel een corelatie tussen qua financiële implicaties.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Qua users wel, maar het is eigenlijk een ramp. Dark web kom ik dan weer niet
Ik vind Reddit echt een rampquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had het over de software, niet over de user aantallen. Al zit daar wel een corelatie tussen qua financiële implicaties.
Er zitten meer users, dus meer crap, maar ook meer geld en ergo betere ontwikkeling achter de hard en software.
Dark web zelfde verhaal. meer geld, meer marge, meer geld voor ontwikkeling.
Reddit moet je wel een beetje door de wokeheid heenkijken op sommige subs op anderen valt het dan wel weer mee op de x-men sub vinden ze het geweldig als random personages opeens gay zijn etc al merk ik wel dat er weer meer nuance in begint te komen gelukkig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Qua users wel, maar het is eigenlijk een ramp. Dark web kom ik dan weer niet
Zo ruimdenkend altijd deze worstquote:
Ik vind het ook een ramp qua structuur op populaire dingen, maar technisch werkt het wel als een sodemieter.quote:
Maar heeft het DTS?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ook een ramp qua structuur op populaire dingen, maar technisch werkt het wel als een sodemieter.
Ach joh, dat communiceert toch allemaal niet met elkaar in dat soort plekken. Gewoon lekker laten gaan verder en er nog eentje opsteken mop!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:06 schreef DJMO het volgende:
Godverdomme zeg. Over schending van vertrouwen gesproken
Ik was effe roken, en liep de nacht ploeg tegen het lijf. Blijkt dat ze tegen de belofte in die de avond ploeg me gisterenavond heeft gedaan dat ze toch op mijn kamer zijn geweest voor nachtcontrole.
Krijg effe gauw het heen en weer, dat zijn geen afspraken zo.
Oh dat lijkt mij vervelend inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:06 schreef DJMO het volgende:
Godverdomme zeg. Over schending van vertrouwen gesproken
Ik was effe roken, en liep de nacht ploeg tegen het lijf. Blijkt dat ze tegen de belofte in die de avond ploeg me gisterenavond heeft gedaan dat ze toch op mijn kamer zijn geweest voor nachtcontrole.
Krijg effe gauw het heen en weer, dat zijn geen afspraken zo.
FOK! is binnen 10 tot 20 jaar sowieso ten doden. Ik hoop voor hem beiden dat ze een leuke exit strategie hebben en nog even lekker kunnen cashen eropquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:07 schreef kree het volgende:
BTW en wil niet dooms-day voorspellen, maar het is dat @:Danny er nog inzit en @:Yvonne. maar er komt een tijd en zeg dit niet negatief he, want zolang het werkt werkt dit.
Dat dit verkocht gaat worden net zoals Hyves en etc. En gun het ze echt wel.
Maar daarna komt er commerciële partij die dit naar de klote helpen.
Tenzij er mensen mee doorgaan en die moeten dan aardig ver erin zitten om te weten hoe en wat.
Ik dat nl onwijs respecteren he, maargoed geschiedenis wijst anders uit denk
Naar de autodealer gaan om een waggie van 80 ruggen uit te zoeken en 'm dan niet te kopen omdat de verkoper geen DTS kan garanderen.quote:
Ik maak me meer zorgen over onze exit-strategiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is binnen 10 tot 20 jaar sowieso ten doden. Ik hoop voor hem beiden dat ze een leuke exit strategie hebben en nog even lekker kunnen cashen erop
Er is weinig interesse meer in, een jaar of 10 geleden is er een hoog bod afgewezen. Nu nemen de actieve user-aantallen gestaag af, ook is het veel minder actief.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:07 schreef kree het volgende:
BTW en wil niet dooms-day voorspellen, maar het is dat @:Danny er nog inzit en @:Yvonne. maar er komt een tijd en zeg dit niet negatief he, want zolang het werkt werkt dit.
Dat dit verkocht gaat worden net zoals Hyves en etc. En gun het ze echt wel.
Maar daarna komt er commerciële partij die dit naar de klote helpen.
Tenzij er mensen mee doorgaan en die moeten dan aardig ver erin zitten om te weten hoe en wat.
Ik dat nl onwijs respecteren he, maargoed geschiedenis wijst anders uit denk
Gewoon allemaal collectief de kroeg in met zijn allen en snoeihard BOLK tegen elkaar gaan schreeuwen onder het genot van een biertje en een schaal bitterballenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen over onze exit-strategie
nou dat konden ze denk ik al veel eerder, maar tis denk echt hun wil en doorzetting dat dit nog bestaat wel ja?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! is binnen 10 tot 20 jaar sowieso ten doden. Ik hoop voor hem beiden dat ze een leuke exit strategie hebben en nog even lekker kunnen cashen erop
Oh fijn dat het op het moment wel goed is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk. Op het moment wel goed, maar verder matig.
En met jou Shii?
ik denk dat het beetje terugkomt onderhand eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er is weinig interesse meer in, een jaar of 10 geleden is er een hoog bod afgewezen. Nu nemen de actieve user-aantallen gestaag af, ook is het veel minder actief.
Oh dat wist ik niet!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er is geen interesse meer in, een jaar of 10 geleden is er een hoog bod afgewezen
Dat lijkt me wel een plan ja. Koe mee nemen, gele vogel. En dan rijms aan elkaar opdragen als iemand een goede bolk zet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon allemaal collectief de kroeg in met zijn allen en snoeihard BOLK tegen elkaar gaan schreeuwen onder het genot van een biertje en een schaal bitterballen
Kijk, dit zijn de vooruitstrevende gedachten die DTS nodig heeft om verder te overleven in de toekomstquote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een plan ja. Koe mee nemen, gele vogel. En dan rijms aan elkaar opdragen als iemand een goede bolk zet.
Het staat gewoon in de schriftelijke overdracht, maar ze lezen niks, ze volgen blind de vaste regels op. Ik was naar m'n kamer gegaan, maar voelde de sluimerende hoofdpijn ineens wat stekenderr worden. Ben dus pissig paracetamol gaan halen. Toen bood ze wel meteen excuses aan want ik had gelijk) maar daar koop ik niks voor verder. Over een uurtje of zes godzijdank 36 uur met verlof.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 03:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach joh, dat communiceert toch allemaal niet met elkaar in dat soort plekken. Gewoon lekker laten gaan verder en er nog eentje opsteken mop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |