Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik ga binnenkort een huis bezichtigen in een straat die met een verandering van een letter ook "Bolk" is!![]()
![]()
Weekend, ik ben er klaar voor.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Dan ben je wel een echte die hardquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
Ik ga binnenkort een huis bezichtigen in een straat die met een verandering van een letter ook "Bolk" is!![]()
![]()
Voorbestemdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
Ik ga binnenkort een huis bezichtigen in een straat die met een verandering van een letter ook "Bolk" is!
♡♡♡♡![]()
Ik vind dat je korting moet krijgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
Ik ga binnenkort een huis bezichtigen in een straat die met een verandering van een letter ook "Bolk" is!
Ik was lekker op tijd thuis.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik was nog later want de brug stond open.quote:
Zwemmen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was nog later want de brug stond open.♡♡♡♡![]()
De kademuur is daar 2 meter hoog.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Yesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook fijn dat jij nu eindelijk thuis bent![]()
Vol hoofd wel♡♡♡♡![]()
Even leeg maken.
quote:
Trump gaat (hopelijk) de gevangenis in en hij wordt (helaas) de volgende president. Biden heeft veel te veel support verloren bij potentiële democratische kiezerquote:![]()
Als hij de gevangenis in draait dan kan hij geen president meer worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Trump gaat (hopelijk) de gevangenis in en hij wordt (helaas) de volgende president. Biden heeft veel te veel support verloren bij potentiële democratische kiezerActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het ging eigk meer om de woordspelingquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Trump gaat (hopelijk) de gevangenis in en hij wordt (helaas) de volgende president. Biden heeft veel te veel support verloren bij potentiële democratische kiezer![]()
![]()
Dat gaat niet gebeuren helaasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij de gevangenis in draait dan kan hij geen president meer worden.![]()
Ik ben nu al moe
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Dat kam dus wel. Was ergens op de radioquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is onjuist, er is niets wat het verbied dat hij daarna geen president kan worden. Hij mag niet kiezen op een kandidaat (in florida) tot zijn straf is afgelopen, maar dat maakt weinig uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd begrepen, ik meende dat een president geen strafblad mocht hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is onjuist, er is niets wat het verbied dat hij daarna geen president kan worden. Hij mag niet kiezen op een kandidaat (in florida) tot zijn straf is afgelopen, maar dat maakt weinig uit.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Volgens mij overal in de wereld wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:03 schreef Rob het volgende:
Ook in de VS is het tijd voor een nieuw "geluid"
Jij stelt je kandidaat begrijp ik? Je zult het beter doen dan halalsemaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:03 schreef Rob het volgende:
Ook in de VS is het tijd voor een nieuw "geluid"
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
SBE for president.
Ja maar...quote:
manboobsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er zijn maar weinig regels op wie zich voor president verkiesbaar kan stellen: in de usa geboren, minimaal 35 jaar oud en een tijd hier hebben gewoond. Maar er staat niets in de grondwet dat een strafblad iemand uitsluit. Ik heb wel discussies gehoord wat er zou gebeuren als hij in de gevangenis zit op 20 januari (en hij zou worden beëdigd), maar dat was 200% speculaties.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verkeerd begrepen, ik meende dat een president geen strafblad mocht hebben.
In Florida, waar hij woont, mag je niet stemmen als je straf nog actief is, maar ik gok dat onze governor wel een of andere iets bedenkt waardoor hij wel mag stemmen.![]()
Van landwalvissen met paarsgeverfd haar?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:03 schreef Rob het volgende:
Ook in de VS is het tijd voor een nieuw "geluid"![]()
Ik hoorde het op de radio vanochtendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig regels op wie zich voor president verkiesbaar kan stellen: in de usa geboren, minimaal 35 jaar oud en een tijd hier hebben gewoond. Maar er staat niets in de grondwet dat een strafblad iemand uitsluit. Ik heb wel discussies gehoord wat er zou gebeuren als hij in de gevangenis zit op 20 januari (en hij zou worden beëdigd), maar dat was 200% speculaties.
In Florida, waar hij woont, mag je niet stemmen als je straf nog actief is, maar ik gok dat onze governor wel een of andere iets bedenkt waardoor hij wel mag stemmen.
Misschien tijd dat die regels eens worden aangepast..♡♡♡♡![]()
Vandaar dat Ayaan Hirsi Ali naar Amerika is geëmigreerdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:03 schreef Rob het volgende:
Ook in de VS is het tijd voor een nieuw "geluid"![]()
![]()
Hoe is het met haar eigenlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaar dat Ayaan Hirsi Ali naar Amerika is geëmigreerdGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Jawelquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij de gevangenis in draait dan kan hij geen president meer worden.
Gek he♡♡♡♡![]()
De grondwet pas je hier niet even aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio vanochtend
Misschien tijd dat die regels eens worden aangepast..![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
imgur pleurt al m'n tettenpaintjes weg, dus ik ga geen moeite meer doen.
Ik ging ook effe kijken op mn IMgur:o![]()
![]()
I knowquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
De grondwet pas je hier niet even aan.
Maakt het niet minder tijd♡♡♡♡![]()
Het zou eigenlijk wel moeten aangezien die overhaast en dus onduidelijk is opgesteld.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
De grondwet pas je hier niet even aan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
In theorie gaat het om de gedachten van de grondwet en zouden normale wetten invulling moeten geven over die onduidelijkheid. Maar ja, als zelfs rechters hun eigen politieke inval gebruiken bij dat soort wetten, dan blijft het vaag. En probeer maar eens de helft van de staten een verandering accepteren die "hun" kandidaat uitsluit.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk wel moeten aangezien die overhaast en dus onduidelijk is opgesteld.![]()
Dat een ex-gevangene nog steeds president mag worden komt volgens mij vanwege de rebellie tegen Engeland.![]()
I don't know, heb genoeg koffie gehadquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
Dat een ex-gevangene nog steeds president mag worden komt volgens mij vanwege de rebellie tegen Engeland.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja want volgens mij was het zo dat als je de bak ingeslingerd zou worden wegens daden tegen de Engelse kroon, dat je nog steeds een nationale held zou kunnen zijn voor diezelfde daden.quote:![]()
Oprah?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nieuwe vrouwelijke president hoorde ik net![]()
Ik moet keihard werken dit weekend, vanavond nog van alles doen en dan zonder pauze morgen heel vroeg tot zondag heel laat.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:20 schreef maily het volgende:
[..]
En het weekend is nog maar pas begonnen![]()
Hopelijk kun je lekker bijtanken
En nee maandag gaat de wekker ook vroegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hoe zit dat in Nederland? Stel dat Dick Schoof ooit eens heeft gesjoemeld met de belasting en daarvoor een veroordeling heeft gehad, kan hij dan nog minister-president worden?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
Dat een ex-gevangene nog steeds president mag worden komt volgens mij vanwege de rebellie tegen Engeland.![]()
Gggrrrrrquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet keihard werken dit weekend, vanavond nog van alles doen en dan zonder pauze morgen heel vroeg tot zondag heel laat.
En nee maandag gaat de wekker ook vroeg![]()
Sterkte dan maar![]()
![]()
Als ik vanavond klaar ben ga ik er gewoon maar in geloof ikquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
draken rusten nooitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moet keihard werken dit weekend, vanavond nog van alles doen en dan zonder pauze morgen heel vroeg tot zondag heel laat.
En nee maandag gaat de wekker ook vroeg![]()
Het recht op wapen bezit is ook niet goed omschreven. Daardoor menen Amerikanen het recht op een wapen te hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want volgens mij was het zo dat als je de bak ingeslingerd zou worden wegens daden tegen de Engelse kroon, dat je nog steeds een nationale held zou kunnen zijn voor diezelfde daden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Wel cute
Ik wil ook n shirt voor mij..
Even denken..
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik ga in augustus op vakantie naar Limbabwequote:![]()
inclusief prive zwembad![]()
Dus nog even doorwerken tot die tijdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dit werk is zwaar maar geeft ook een voldaan gevoel hoorquote:
vrijwillig ja?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga in augustus op vakantie naar Limbabwe![]()
inclusief prive zwembad![]()
Dus nog even doorwerken tot die tijdGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Volgens mij is het zelfs een voorwaarde dat je een boef bent!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe zit dat in Nederland? Stel dat Dick Schoof ooit eens heeft gesjoemeld met de belasting en daarvoor een veroordeling heeft gehad, kan hij dan nog minister-president worden?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het recht op wapen bezit is ook niet goed omschreven. Daardoor menen Amerikanen het recht op een wapen te hebben.Staat toch duidelijk dat je wapens mag bezitten, waarvoor is wat onduidelijker.quote:A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs een voorwaarde dat je een boef bent!![]()
![]()
Mooi werkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit werk is zwaar maar geeft ook een voldaan gevoel hoor![]()
Herkenbaar.![]()
vrijwillig op vakantie jaquote:
vrijwilligerswerk absoluut niet
Een georganiseerde en getrainde militie mag een wapen bezitten maar wat een georganiseerde en getrainde militie is dat is weer niet duidelijk vastgelegd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Staat toch duidelijk dat je wapens mag bezitten, waarvoor is wat onduidelijker.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een georganiseerde en getrainde militie mag een wapen bezitten maar wat een georganiseerde en getrainde militie is dat is weer niet duidelijk vastgelegd.Iedereen mag een wapen hebben. En ik kan in mijn eentje natuurlijk ook een militie beginnen, waarvoor maakt niet uitquote:the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed.![]()
![]()
Ben jij dat?quote:
vrijwillig naar limbolandquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
vrijwillig op vakantie ja
vrijwilligerswerk absoluut nietGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Schoonheids foutjequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Klopt milities waren ooit opgericht om tegen de Engelsen te vechten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Iedereen mag een wapen hebben. En ik kan in mijn eentje natuurlijk ook een militie beginnen, waarvoor maakt niet uitActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Beter dan tussen die brabos zittenquote:
Ik ben het verder met je eens dat dat hele 'militie' gedeelte totaal onduidelijk is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt milities waren ooit opgericht om tegen de Engelsen te vechten.![]()
Treffendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
en dit is zijn achtertuin?
[ afbeelding ]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
5quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
over welke leeftijdsgroep hebben we het hier
En nu moet ik allemaal namen en woordjes typen; zijn naam, de mijne, die van zijn mama, van zijn vriendinnetjes, en koe, paard, bos enz.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
en dit is zijn achtertuin?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ken veel lieve brabo’squote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben van je, maar dit niet
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Plant, water, oog....ik blijf maar typen voor hem!
En nu wil hij dat ik billen typ!
En lachen wat hij doet....oh en nu moet ik poep typen!![]()
![]()
Jajaquote:
Is gewoon een baby foto van jou
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hardop hakken en plakken!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
Plant, water, oog....ik blijf maar typen voor hem!
En nu wil hij dat ik billen typ!
En lachen wat hij doet....oh en nu moet ik poep typen!![]()
Het was een garpjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben van je, maar dit niet![]()
Het is keus van degene met wie ik samen ga om naar Limburg te gaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: