Het recht op wapen bezit is ook niet goed omschreven. Daardoor menen Amerikanen het recht op een wapen te hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja want volgens mij was het zo dat als je de bak ingeslingerd zou worden wegens daden tegen de Engelse kroon, dat je nog steeds een nationale held zou kunnen zijn voor diezelfde daden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Wel cute
Ik wil ook n shirt voor mij..
Even denken..
Ik ga in augustus op vakantie naar Limbabwequote:
Dit werk is zwaar maar geeft ook een voldaan gevoel hoorquote:
vrijwillig ja?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga in augustus op vakantie naar Limbabwe![]()
inclusief prive zwembad![]()
Dus nog even doorwerken tot die tijd
Volgens mij is het zelfs een voorwaarde dat je een boef bent!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe zit dat in Nederland? Stel dat Dick Schoof ooit eens heeft gesjoemeld met de belasting en daarvoor een veroordeling heeft gehad, kan hij dan nog minister-president worden?
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het recht op wapen bezit is ook niet goed omschreven. Daardoor menen Amerikanen het recht op een wapen te hebben.
Staat toch duidelijk dat je wapens mag bezitten, waarvoor is wat onduidelijker.quote:A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs een voorwaarde dat je een boef bent!
Mooi werkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit werk is zwaar maar geeft ook een voldaan gevoel hoor
vrijwillig op vakantie jaquote:
Een georganiseerde en getrainde militie mag een wapen bezitten maar wat een georganiseerde en getrainde militie is dat is weer niet duidelijk vastgelegd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Staat toch duidelijk dat je wapens mag bezitten, waarvoor is wat onduidelijker.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een georganiseerde en getrainde militie mag een wapen bezitten maar wat een georganiseerde en getrainde militie is dat is weer niet duidelijk vastgelegd.
Iedereen mag een wapen hebben. En ik kan in mijn eentje natuurlijk ook een militie beginnen, waarvoor maakt niet uitquote:the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed.
Ben jij dat?quote:
vrijwillig naar limbolandquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
vrijwillig op vakantie ja
vrijwilligerswerk absoluut niet
Schoonheids foutjequote:
Klopt milities waren ooit opgericht om tegen de Engelsen te vechten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:28 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Iedereen mag een wapen hebben. En ik kan in mijn eentje natuurlijk ook een militie beginnen, waarvoor maakt niet uit
Beter dan tussen die brabos zittenquote:
Ik ben het verder met je eens dat dat hele 'militie' gedeelte totaal onduidelijk is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt milities waren ooit opgericht om tegen de Engelsen te vechten.
Treffendquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
en dit is zijn achtertuin?
[ afbeelding ]
5quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
over welke leeftijdsgroep hebben we het hier
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
en dit is zijn achtertuin?
[ afbeelding ]
Ik ken veel lieve brabo’squote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben van je, maar dit niet
Jajaquote:
Hardop hakken en plakken!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
Plant, water, oog....ik blijf maar typen voor hem!
En nu wil hij dat ik billen typ!
En lachen wat hij doet....oh en nu moet ik poep typen!
Het was een garpjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben van je, maar dit niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |