SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meetI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan loop je kiiiilooooomeeeters zeg poáahhh
Ik vind het wel; prima als ik boven de 200.000 in 30 dagen kom. En dat kom ik welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog 450 stapjes om de maand mei met 450.000 stapjes af te sluiten, dat is echt fantastisch
eet je vroegquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even wat eten bestellen. Iets met döner denk ik
Ja, ben ik ook van huis uit gewend eigenlijk...quote:
Moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk moeilijijijijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Ikke nu.
Het is toch wel een bijzonder zwaar gevecht tegen de slaap, maar we houden vol
jetlagklaagdramaqueenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Ikke nu.
Nou maar zien of je een uitnodiging krijgt hequote:
neuj, je bent gewoon een klaagdramaqueenquote:
Ik had me niet gerealiseerd hoezeer ik je geklaag heb gemistquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Ikke nu.
Zal wel nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou maar zien of je een uitnodiging krijgt he
Die wil gewoon weer enkels bijten waarschijnlijkquote:
Immer vreugde brengen hierquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had me niet gerealiseerd hoezeer ik je geklaag heb gemist
ja enkels van high potentials geloof ik zelfs. #oddlyspecificquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil gewoon weer enkels bijten waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand me oprapen aub, ik heb een nieuwe overeenkomst geregeld met appie. Hij heeft mij net 500 euro overgemaakt, krijg nu nog minder dan 300 euro terug. Wtf jongens, WTF.![]()
ik ben zo intens blij
janken huilen wtf wtf wtfquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik ben ook blij voor je
![]()
![]()
* Dr_Flash cracksel opraapt
Fles champagne kopen dus!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand me oprapen aub, ik heb een nieuwe overeenkomst geregeld met appie. Hij heeft mij net 500 euro overgemaakt, krijg nu nog minder dan 300 euro terug. Wtf jongens, WTF.![]()
ik ben zo intens blij
Je hebt het verdiend.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik een lekker (hopelijk) speciaalbiertje in schenken
Tsja, vraag het hem, misschien is zijn uitkering net gestort of zo? Maar wil je het echt weten eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
janken huilen wtf wtf wtf
en WAAROM duurde dit zo lang
vakantiegeld?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, vraag het hem, misschien is zijn uitkering net gestort of zo? Maar wil je het echt weten eigenlijk?
Pools bier is ook niet verkeerd trouwensquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik een lekker (hopelijk) speciaalbiertje in schenken
wie is appie?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
ik ben zo intens blij
ik snap echt niet dat jullie blijven praten over een uitkering die hij niet heeft en waar ik het nooit over heeft gehadquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, vraag het hem, misschien is zijn uitkering net gestort of zo? Maar wil je het echt weten eigenlijk?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de zorg en aandacht voor lilak al geregeld mocht het zover komen?
Als je nou aantekeningen maakt op de mijne kan je dat voor de jouwe ook regelenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn feestjes zijn nooit leuk
[..]
hahahah
Laat hem ook maar rente berekenen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Iedere keer dat Crack hierover post herinnert dat me aan het feit dat ik ook nog een paar duizend euro van mijn ex krijg, maar hij wil het eerst allemaal berekenen. Daar doet hij nu al 2,5-3 jaar over
Fack, zou dit een soort van lightversie van het hebben van een kind met je ex zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Dit hele teringgezeik heeft langer geduurd dan dat ik met die jongen aan het daten was he![]()
Ik had dit allemaal vastgelegdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Iedere keer dat Crack hierover post herinnert dat me aan het feit dat ik ook nog een paar duizend euro van mijn ex krijg, maar hij wil het eerst allemaal berekenen. Daar doet hij nu al 2,5-3 jaar over
Sorry danquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat jullie blijven praten over een uitkering die hij niet heeft en waar ik het nooit over heeft gehad
Het WEIGEREN van betalingen heeft niks te maken met het niet hebben van geldwat jullie steeds beweren/zeggen.. maar geen idee waarom jullie dat zeggen
had je je piemeltje maar niet in dat gekkie moeten stoppenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Dit hele teringgezeik heeft langer geduurd dan dat ik met die jongen aan het daten was he![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Als je nou aantekeningen maakt op de mijne kan je dat voor de jouwe ook regelen
man man man nou als dit de light versie isquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fack, zou dit een soort van lightversie van het hebben van een kind met je ex zijn?
Echt hoorquote:
Crack heeft een piemeltjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
had je je piemeltje maar niet in dat gekkie moeten stoppen
*had ik maar niet zo'n schatje moeten zijn en het meteen moeten eisen want dat was de afspraakquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*had ik maar niet zo'n schatje moeten zijn en het meteen moeten eisen want dat was de afspraak
Neem aan dat je ddat bedoeld?
Ja hier ligt niks vast, dat is kut. Gaat om een situatie waarbij ik ergens anders ging wonen en hij een groot deel van de meubels hield. En daarnaast ook nog borg van het appartement. Ik denk dat het ergens tussen de 4000 en 6000 euro uitkomt, maar voor mij hoeft het niet exact berekend te worden. Maar voor hem wel, blijkbaarquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had dit allemaal vastgelegdmaar heb te lang gehoopt/gedacht dat hij zelf verantwoording zou nemen om mij terug betalen, nouja niet dus
dus extra blij dat het schriftelijk vasstond, anders was het byebye
Heeft hij het niet, of is het meer niet willen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt hoorBen wel benieuwd of hij er ooit nog over begint. Ik heb nog een sleutel van het appartement om deze reden (anders had ik helemaal geen poot om op te staan). Zelf begin ik er vooralsnog niet meer over, hij zegt toch alleen maar "ik ga er binnenkort verder naar kijken."
Oh wat shit, maar jij zou dan nog geld krijgen?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja hier ligt niks vast, dat is kut. Gaat om een situatie waarbij ik ergens anders ging wonen en hij een groot deel van de meubels hield. En daarnaast ook nog borg van het appartement. Ik denk dat het ergens tussen de 4000 en 6000 euro uitkomt, maar voor mij hoeft het niet exact berekend te worden. Maar voor hem wel, blijkbaar
ohquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was nu niet het punt dat ik maakte
Wat had je?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zet niet snel een review op Thuisbezorgd, maar vandaag wel
Ndj dit is echt HDP![]()
Het geld is zeer zeker geen probleem, hij heeft een fulltime baan als programmeur en een prima spaarrekening. Maar hij is nogal een kinderachtige jongen die altijd veel gepamperd is (en nog steeds wordt) door pappie en mammie. Hij is even oud als ik, maar doet alsof hij net aan het studentenleven begonnen is. Het is eigenlijk alleen maar lang leven de lol bij hem en verantwoordelijkheid nemen kan hij niet echt, omdat papa en mama dat deel altijd uit handen hebben genomen. Maar goed, moet ie zelf weten, als ie 4000 euro overmaakt vind ik het allemaal prima en lager ook nog wel. Maar nee, hij moet het zonodig berekenen. Oké dan, doe dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft hij het niet, of is het meer niet willen?
Ja dat bedrag zou ik moeten ontvangenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh wat shit, maar jij zou dan nog geld krijgen?
ah, ja dat krijg je nooit meer natuurlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat had je?
[..]
Het geld is zeer zeker geen probleem, hij heeft een fulltime baan als programmeur en een prima spaarrekening. Maar hij is nogal een kinderachtige jongen die altijd veel gepamperd is (en nog steeds wordt) door pappie en mammie. Hij is even oud als ik, maar doet alsof hij net aan het studentenleven begonnen is. Het is eigenlijk alleen maar lang leven de lol bij hem en verantwoordelijkheid nemen kan hij niet echt, omdat papa en mama dat deel altijd uit handen hebben genomen. Maar goed, moet ie zelf weten, als ie 4000 euro overmaakt vind ik het allemaal prima en lager ook nog wel. Maar nee, hij moet het zonodig berekenen. Oké dan, doe dan.
[..]
Ja dat bedrag zou ik moeten ontvangen
ja ik heb inmiddels geleerd geen geld voor te gaan schieten zonder zwart op wit te hebben als het om meer dan 100 euro gaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Dan heeft hij een probleem als hij het appartement ooit verlaat (verhuizing bedoel ik), omdat ik een sleutel hebquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah, ja dat krijg je nooit meer natuurlijk
Denk je dat US lekker met vakantie is, lekker rustig hier, krijg je dit.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gedaan en zal het ook zeer zeker nooit gaan doen. Komt alleen maar gemiep vanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik heb inmiddels geleerd geen geld voor te gaan schieten zonder zwart op wit te hebben als het om meer dan 100 euro gaat.
ja dat wel, maar de 1000 euro die ik nog tegoed heb weet ik nu al niet meer terug te zien omdat ik goed van vertrouwen wasquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gedaan en zal het ook zeer zeker nooit gaan doen. Komt alleen maar gemiep van
hoezo? een sleutel gebruiken zonder toestemming mag niet hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan heeft hij een probleem als hij het appartement ooit verlaat (verhuizing bedoel ik), omdat ik een sleutel heb
ik wil graag niet met hem vergeleken wordenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk je dat US lekker met vakantie is, lekker rustig hier, krijg je dit.
Die was inderdaad onder de gordel, sorryquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wil graag niet met hem vergeleken worden
mja, had dat niet gedaan als ik het niet op papier had want dan kon ik niks. En ik ben onwijs van rechtvaardigheid en dit was alles behalve rechtvaardig en daar kan ik niet tegenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
Maar echt respect voor je doorzettingsvermogen Crack, lekker bezig
Ik zou ook niet weten wat ik daar in huis zou moeten. Maar als hij daar weggaat zal de verhuurdersorganisatie die sleutel wel terug willenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo? een sleutel gebruiken zonder toestemming mag niet hoor
excuses aanvaardquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was inderdaad onder de gordel, sorry
oh zoquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik daar in huis zou moeten. Maar als hij daar weggaat zal de verhuurdersorganisatie die sleutel wel terug willen
Ik ben precies hetzelfde, maar toch laat ik het nu al voor een tweede keer gebeuren (er is ook nog een of ander bedrijf waar ik nog zo'n 1000 euro aan salaris van zou moeten krijgen van een jaar of 6-7 geleden)quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja, had dat niet gedaan als ik het niet op papier had want dan kon ik niks. En ik ben onwijs van rechtvaardigheid en dit was alles behalve rechtvaardig en daar kan ik niet tegen
Nja, knap, ik wist toen ik wegging nog niet dat hij jarenlang met smoesjes zou komenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh zoja vast, maar het niet hebben van een sleutel is niet zo'n probleem. Kost wat geld, en dat is (hoop ik
) minder dan 4k
![]()
wel knap dat jij het daarbij kon laten trouwens
Met jou valt niet te spottenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef mschol het volgende:
zo, lamp opgehangen..
vanavond als het donker is de spotjes richten
Toen zei God: 'Laat er licht zijn.' En toen was er licht.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef mschol het volgende:
zo, lamp opgehangen..
vanavond als het donker is de spotjes richten
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben precies hetzelfde, maar toch laat ik het nu al voor een tweede keer gebeuren (er is ook nog een of ander bedrijf waar ik nog zo'n 1000 euro aan salaris van zou moeten krijgen van een jaar of 6-7 geleden)Zo ben ik normaal echt niet en dat toont voor mij dan ook wel weer deels aan wat voor een naar en slopend proces het is, zeker als er weinig tot geen bewijs is. Maar vandaar dat ik het juist zo knap van je vind
Ik ben blij voor je dat het allemaal afgerond is
Of nja, bijna.
[..]
Nja, knap, ik wist toen ik wegging nog niet dat hij jarenlang met smoesjes zou komen
Dat snap ik ook wel weer heel goed. Bij mij is/was de strijd in beide situaties zwaarder dan het financiële leed om het zo maar te noemen, dus toen dacht ik maar van "laat maar"quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]mja..
En ik vind het lief dat je het knap van mij vindt, want zo voelt het niet![]()
En hmm, knap is misschien niet het goede woord maar het achter je kunnen laten is wel sterk. Ik kon dat dan weer echt niet en het zou mij meer stress/spanning opleveren als ik dat wél had gedaan (omdat het bewijs in deze zaak echt heel duidelijk was). Maar het was, denk ik, wel de beste optie geweest. Denken van 'oke dit is gezeik, heb hier geen zin in, laat ook maar met je hoerengeld' en er dan oprecht geen last meer van hebben, dat was ideaal geweest
maarjaniet te streng zijn
Nou vooruit, dan is het ook maar tijd voor mij om de zwaarste hardloopsessie van het blok te doenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
Nou, misschien maar eens een keer een broek aan gaan trekken en avondeten gaan halen
Wow mijn taak is wel echt meer high effort hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan is het ook maar tijd voor mij om de zwaarste hardloopsessie van het blok te doen
dan ga je gewoon slapen tot morgenvroeg en heb je weer een maaltijd uitgespaardquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was in m'n kantoortje, broek ligt bij het bed. Nu lig ik op bed. Dit ging mis
succesquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow mijn taak is wel echt meer high effort hoor
Omg, ik in mijn studententijdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je gewoon slapen tot morgenvroeg en heb je weer een maaltijd uitgespaard
quote:
En je broek in je kantoortje?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was in m'n kantoortje, broek ligt bij het bed. Nu lig ik op bed. Dit ging mis
de grote wisseltruukquote:
Yooooo dat zou eng zijnquote:
Voorheen in het museum als ik moest openen en alle lichten in het restaurant aan deed (paneeltje met alle knopjes bij elkaar) riep ik altijd 'and there was light'quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen zei God: 'Laat er licht zijn.' En toen was er licht.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik hoop in ieder geval voor jullie allebei dat het zo snel mogelijk achter de rug is want buikpijn over dit soort dingen is killing
Gewoon een dagje vastenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je gewoon slapen tot morgenvroeg en heb je weer een maaltijd uitgespaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |