Feestje bij krekkiequote:
Allemaal aan de kutcoronasoaquote:
Die mag ze houdenquote:
Bedankt voor de waarschuwing, maar dat ben ik maandag natuurlijk allang weer vergeten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
owww ja... maandag gaan om 12u weer die mobieltjes af...
Ja, niet schrikken!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
ik ook, ik hoorde t van de week al eerder maar was het al vergeten en hoor het nu op de radio.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, maar dat ben ik maandag natuurlijk allang weer vergeten.
De mijne nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
moet je blij om zijn dat je niet eens gewaarschuwd kan worden in een noodsituatiequote:
Bedankt voor de headsupquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
Jouw overlijden neemt Nederland voor lief bij een crisis of ramp?quote:
Dan gaat alles om me heen wel afquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je blij om zijn dat je niet eens gewaarschuwd kan worden in een noodsituatie
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw overlijden neemt Nederland voor lief bij een crisis of ramp?
das pas schrikkenquote:
kreeg toen eens midden in de nacht een melding dat de ramen en de deuren wel weer open mochten enzo... nadat er blijkbaar een fik was geweest hier niet eens heel ver vandaan... nooit de eerste melding gehad dat ze dicht moesten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:09 schreef Ama het volgende:
Als het echt misgaat merk ik het snel genoeg denk ik.
Is de zorg en aandacht voor lilak al geregeld mocht het zover komen?quote:
Ik moet nog 450 stapjes om de maand mei met 450.000 stapjes af te sluiten, dat is echt fantastischquote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de app zit ik op 338112 voor 4 weken.
nee maar we hebben een suïcide pact dus is niet nodigquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de zorg en aandacht voor lilak al geregeld mocht het zover komen?
Dan loop je kiiiilooooomeeeters zeg poáahhhquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog 450 stapjes om de maand mei met 450.000 stapjes af te sluiten, dat is echt fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |