quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand me oprapen aub, ik heb een nieuwe overeenkomst geregeld met appie. Hij heeft mij net 500 euro overgemaakt, krijg nu nog minder dan 300 euro terug. Wtf jongens, WTF.![]()
ik ben zo intens blij
janken huilen wtf wtf wtfquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik ben ook blij voor je
![]()
![]()
* Dr_Flash cracksel opraapt
Fles champagne kopen dus!quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Kan iemand me oprapen aub, ik heb een nieuwe overeenkomst geregeld met appie. Hij heeft mij net 500 euro overgemaakt, krijg nu nog minder dan 300 euro terug. Wtf jongens, WTF.![]()
ik ben zo intens blij
Je hebt het verdiend.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik een lekker (hopelijk) speciaalbiertje in schenken
Tsja, vraag het hem, misschien is zijn uitkering net gestort of zo? Maar wil je het echt weten eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
janken huilen wtf wtf wtf
en WAAROM duurde dit zo lang
vakantiegeld?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, vraag het hem, misschien is zijn uitkering net gestort of zo? Maar wil je het echt weten eigenlijk?
Pools bier is ook niet verkeerd trouwensquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik een lekker (hopelijk) speciaalbiertje in schenken
wie is appie?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
ik ben zo intens blij
ik snap echt niet dat jullie blijven praten over een uitkering die hij niet heeft en waar ik het nooit over heeft gehadquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, vraag het hem, misschien is zijn uitkering net gestort of zo? Maar wil je het echt weten eigenlijk?
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de zorg en aandacht voor lilak al geregeld mocht het zover komen?
Als je nou aantekeningen maakt op de mijne kan je dat voor de jouwe ook regelenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn feestjes zijn nooit leuk
[..]
hahahah
Laat hem ook maar rente berekenen dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Iedere keer dat Crack hierover post herinnert dat me aan het feit dat ik ook nog een paar duizend euro van mijn ex krijg, maar hij wil het eerst allemaal berekenen. Daar doet hij nu al 2,5-3 jaar over
Fack, zou dit een soort van lightversie van het hebben van een kind met je ex zijn?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Dit hele teringgezeik heeft langer geduurd dan dat ik met die jongen aan het daten was he![]()
Ik had dit allemaal vastgelegdquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
Iedere keer dat Crack hierover post herinnert dat me aan het feit dat ik ook nog een paar duizend euro van mijn ex krijg, maar hij wil het eerst allemaal berekenen. Daar doet hij nu al 2,5-3 jaar over
Sorry danquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat jullie blijven praten over een uitkering die hij niet heeft en waar ik het nooit over heeft gehad
Het WEIGEREN van betalingen heeft niks te maken met het niet hebben van geldwat jullie steeds beweren/zeggen.. maar geen idee waarom jullie dat zeggen
had je je piemeltje maar niet in dat gekkie moeten stoppenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Dit hele teringgezeik heeft langer geduurd dan dat ik met die jongen aan het daten was he![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Als je nou aantekeningen maakt op de mijne kan je dat voor de jouwe ook regelen
man man man nou als dit de light versie isquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fack, zou dit een soort van lightversie van het hebben van een kind met je ex zijn?
Echt hoorquote:
Crack heeft een piemeltjequote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
had je je piemeltje maar niet in dat gekkie moeten stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |