SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meetI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan loop je kiiiilooooomeeeters zeg poáahhh
Ik vind het wel; prima als ik boven de 200.000 in 30 dagen kom. En dat kom ik welquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet nog 450 stapjes om de maand mei met 450.000 stapjes af te sluiten, dat is echt fantastisch
eet je vroegquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even wat eten bestellen. Iets met döner denk ik
Ja, ben ik ook van huis uit gewend eigenlijk...quote:
Moeilijk moeilijk moeilijk moeilijk moeilijijijijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Ikke nu.
Het is toch wel een bijzonder zwaar gevecht tegen de slaap, maar we houden vol
jetlagklaagdramaqueenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Ikke nu.
Nou maar zien of je een uitnodiging krijgt hequote:
neuj, je bent gewoon een klaagdramaqueenquote:
Ik had me niet gerealiseerd hoezeer ik je geklaag heb gemistquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Ikke nu.
Zal wel nietquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou maar zien of je een uitnodiging krijgt he
Die wil gewoon weer enkels bijten waarschijnlijkquote:
Immer vreugde brengen hierquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had me niet gerealiseerd hoezeer ik je geklaag heb gemist
ja enkels van high potentials geloof ik zelfs. #oddlyspecificquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wil gewoon weer enkels bijten waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |