Genoeg verrassingen in het verleden. Dortmund zelf bijvoorbeeld in 1997 tegen de gedopte Juventus. Zelfs Ajax tegen Milan twee jaar daarvoor was niet echt verwacht. Althans niet door de niet-Nederlanders.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:28 schreef De_Pel het volgende:
Dat schijt Real is natuurlijk alweer bijna zeker van de cup. Zou een wereldprestatie zijn mocht Dortmund ‘m tegen alle verwachtingen in toch pakken.
Waarom niet ? En hoe weet jij dat die geen openingsceremonie hadden ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:12 schreef Nober het volgende:
De Conference League en Europa League finales hadden geen openingsceremonie. Doe dat dan hier ook maar niet.
quote:
Ik heb geen idee waar jullie mee bezig zijn, maar kunnen jullie niet het fatsoen opbrengen om gewoon op de @Coco toto te wachten?quote:
Nee, ik mag toch nooit meedoen dus kan het net zo goed eerder roepen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee waar jullie mee bezig zijn, maar kunnen jullie niet het fatsoen opbrengen om gewoon op de @:Coco toto te wachten?
Gewoon even aanmelden bij de @Coco toto.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik mag toch nooit meedoen dus kan het net zo goed eerder roepen.
Wel eens gevraagd hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon even aanmelden bij de @:Coco toto.
@:Coco forumgebruikster @:Pisces29 wil voortaan graag meedoen met de @:coco toto.
Zo, geregeld. Je moet deze vrouw ook alles voorkauwen hé.
Bal is groen, gras is rond, maar heel groot is de kans natuurlijk niet. Fingers crossed though.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genoeg verrassingen in het verleden. Dortmund zelf bijvoorbeeld in 1997 tegen de gedopte Juventus. Zelfs Ajax tegen Milan twee jaar daarvoor was niet echt verwacht. Althans niet door de niet-Nederlanders.
Is er een FOK VBL scorito? #DTVquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee waar jullie mee bezig zijn, maar kunnen jullie niet het fatsoen opbrengen om gewoon op de @:Coco toto te wachten?
Is Erwin een drinker?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat die over aan zijn alcoholistische broer
Fatsoen helpt niet meer in dit land.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Pot verwijt de ketel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Fatsoen helpt niet meer in dit land.
Geen Coco toto te bekennen.
Oh je hebt een mooie OP?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel.
Zipportal in EK / Het Nederlands elftal #18 We worden kampioen
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh je hebt een mooie OP?
Stuur maar door.
Illegale stream op de bekende sites.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Waar kan ik de CL finale kijken met Engels commentaar?
Engeland?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:53 schreef timmmmm het volgende:
tnt sportquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus niet ergens op een toegankelijk tv kanaal? Da's jammer
De Belgquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:26 schreef chufi het volgende:
Welke zender ga ik kiezen ... Spaans Duits Engels ?
Erwinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat die over aan zijn alcoholistische broer
Ik denk het ook. Al eerder gepost. PSV had dit jaar met een beetje mazzel de CL kunnen winnen.quote:
Oh ja die loser. FF zappen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:26 schreef chufi het volgende:
Welke zender ga ik kiezen ... Spaans Duits Engels ? geen zin in Sierd iig
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Check de taalkeuze op je zender? Duoolingo somsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Welke taalkeuze?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Check de taalkeuze op je zender? Duoolingo soms
Zeker, groetjes van Benno L.quote:
"Bijna net zo goed als Kroos"quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
joey veerman roepen
DEZE GASTEN VAN RTL
pleur toch met die humberto tan
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:31 schreef tong80 het volgende:
Hup Borussia.......!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Rammstein - Deutschland (Official Video) (video)
Is dit uit eerbied voor Klopp ? Anders begrijp ik dit niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:45 schreef chufi het volgende:
Jurgen Klopp zingt You never Walk alone mee
quote:
Mits Seedorf heeft afgezegd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Terecht dat Sneijder hier staat, als ex-speler van Real en winnaar CL.
https://www.goal.com/en/n(...)35ztn8y1kez94ty61eisquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit uit eerbied voor Klopp ? Anders begrijp ik dit niet.
Is het niet ook een Borrussia lied ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit uit eerbied voor Klopp ? Anders begrijp ik dit niet.
Op de Belgquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:26 schreef chufi het volgende:
Welke zender ga ik kiezen ... Spaans Duits Engels ? geen zin in Sierd iig
Ok, leuk.....quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.goal.com/en/n(...)35ztn8y1kez94ty61eis
Het komt heul niet op dn Belg wel?quote:
Op VTM waarschijnlijk, met ONZE Jan Mulder als analist.quote:
FF kijken en luisterenquote:
Youri zit bij Ziggoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op VTM waarschijnlijk, met ONZE Jan Mulder als analist.
Ik heb Sierd niet opstaan maar als ie klaagt over deze miniplaybackshow heeft ie gelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:54 schreef chufi het volgende:
Is Sierd nu de enige die er over gaat zitten klagen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop