werkweek*, ongeletterde boer.quote:
quote:Mooie foto voor in je plakboek.
‘Papa’ (daarna opa) zat aan tafel met de allerstoerste mannen van de wereld. Want papa deed z’n best voor vrede….oh nee toch niet, sorry kids. Papa was mede verantwoordelijk voor zoveel doden. Want hij durfde niet voor te stellen om te gaan praten. Papa was een beetje schijtebroek. Zullen we nu weer verder kijken naar Sesamstraat. Zo fijn om samen met jullie te kijken. Jammer dat de Oekraïense en Russische kindjes geen papa meer hebben.’ Ach ja, ….
Huhuu Lets go. Tien ton staal verticaal!quote:Ik wilde de afspraak bijna afzeggen...
Waarom? Alleen omdat ik mijn haar ging verven. Ja, ik hoor je denken: “Meid, waar maak jij je druk om?” Maar eerlijk? Ik was serieus zenuwachtig en bang dat het niet mooi zou worden.
Voor mij is het namelijk meer dan alleen een kleurtje. En dat erkennen gaf al wat ruimte. Het voelde alsof ik iets aanpakte dat zo’n groot deel van mij is. Mijn uiterlijk is niet alleen hoe ik eruitzie, het is ook onderdeel van wie ik ben, hoe ik mezelf presenteer en het belangrijkste, hoe ik naar mezelf kijk.
En toch spookte het door mijn hoofd: Wat als het tegenvalt? Terwijl de logische stem zei: Dan verander je het toch gewoon weer!
Het resultaat? Ik ben superblij. Maar weet je wat ik het grappigste vond? Dat ik dit spannender vond dan een groot zakelijk risico nemen. Hoe bizar werkt je hoofd soms?
Na afloop dacht ik: Hoeveel denkruimte heeft dit de afgelopen weken ingenomen? En voor wat?
Een mooie les om nog vaker los te laten en gewoon te doen. Let it goooo. (Elsa stem).
Wat een walgelijke reacties onder dat bericht.quote:Op zondag 12 januari 2025 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)83593518428635137%29
Gaat me niet om de inhoud van de discussie maar de manier waarop.
Het valt me op dat psychologen opvallend vaak hele rare mensen zijn.
En dat tegen een minister van defensie:
Je zou maar patiënt zijn bij deze mafklapper.
[..]
Hoeveel denkruimte heeft het maken van zo’n sneue LinkedIn post wel niet gekost?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huhuu Lets go. Tien ton staal verticaal!
Meid.
KOOP JE GEWOON EEN ELEKTRISCHE AUTO HENRI! MET JE KUTSMILIES. AANDACHTSHOER.quote:Zelfs 𝗱𝗲 𝗽𝗮𝘂𝘀 𝗿𝗶𝗷𝗱𝘁 𝗲𝗹𝗲𝗸𝘁𝗿𝗶𝘀𝗰𝗵. 𝗘𝗻 𝗶𝗸? 𝗕𝗲𝗻𝘇𝗶𝗻𝗲....... 🙈
Ik moet iets bekennen: ik rijd nog steeds in een 𝗯𝗲𝗻𝘇𝗶𝗻𝗲𝗮𝘂𝘁𝗼. Ja, ik, een expert in heavy-duty charging, die dagelijks werkt aan de toekomst van elektrisch vervoer. En om het nóg gênanter te maken: binnen Green Fellows rijden al mijn collega’s elektrisch. Allemaal. 𝗕𝗲𝗵𝗮𝗹𝘃𝗲 𝗶𝗸.
Het is niet dat ik niet wil overstappen, maar dat stemmetje in mijn hoofd blijft maar excuses verzinnen:
• 𝘑𝘦 𝘬𝘶𝘯𝘵 𝘵𝘩𝘶𝘪𝘴 𝘯𝘪𝘦𝘵 𝘭𝘢𝘥𝘦𝘯, 𝘥𝘶𝘴 𝘩𝘰𝘦 𝘨𝘢 𝘫𝘦 𝘥𝘢𝘵 𝘳𝘦𝘨𝘦𝘭𝘦𝘯?
• 𝘗𝘶𝘣𝘭𝘪𝘦𝘬 𝘭𝘢𝘥𝘦𝘯 𝘪𝘴 𝘵𝘰𝘤𝘩 𝘩𝘢𝘳𝘵𝘴𝘵𝘪𝘬𝘬𝘦 𝘥𝘶𝘶𝘳 𝘪𝘯 𝘷𝘦𝘳𝘨𝘦𝘭𝘪𝘫𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘵 𝘣𝘦𝘯𝘻𝘪𝘯𝘦?
• 𝘑𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘵 𝘵𝘰𝘤𝘩 𝘩𝘦𝘵 𝘨𝘦𝘭𝘶𝘪𝘥 𝘦𝘯 𝘨𝘦𝘷𝘰𝘦𝘭 𝘷𝘢𝘯 𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘳𝘢𝘥𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯𝘦𝘭𝘦 𝘮𝘰𝘵𝘰𝘳!
• 𝘑𝘦 #BMW 𝘩𝘦𝘭𝘦𝘮𝘢𝘢𝘭 𝘰𝘱𝘳𝘪𝘫𝘥𝘦𝘯, 𝘥𝘢𝘵 𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘴 𝘮𝘪𝘭𝘪𝘦𝘶𝘷𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘦𝘭𝘪𝘫𝘬!
Maar laten we eerlijk zijn, dat zijn smoesjes. Elektrisch rijden biedt zoveel voordelen: het is schoner, stiller, en op de lange termijn vaak voordeliger. Bovendien, als zelfs de paus al elektrisch rijdt, hoe kan ik dan nog achterblijven?
Nu mijn vraag aan jullie: Hoe maak ik deze overstap zo 𝘀𝗹𝗶𝗺 mogelijk? Wat zijn jullie ervaringen met 𝗽𝘂𝗯𝗹𝗶𝗲𝗸 𝗹𝗮𝗱𝗲𝗻? En vooral: welk elektrisch model raden jullie aan voor iemand die het geluid van een traditionele motor gaat missen?
Help me de stap te zetten naar een opgeladen toekomst. Inspireer me, daag me uit en deel je tips! ⚡🚗
𝗣𝗦: 𝗡𝗲𝗴𝗮𝘁𝗶𝗲𝘃𝗲 𝗰𝗼𝗺𝗺𝗲𝗻𝘁𝘀 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝗻𝗶𝗲𝘁 𝗻𝗼𝗱𝗶𝗴 – 𝗶𝗸 𝘄𝗲𝗲𝘁 𝗱𝗮𝘁 𝗱𝗶𝘁 𝗯𝗲𝗵𝗼𝗼𝗿𝗹𝗶𝗷𝗸 𝗴𝗲̂𝗻𝗮𝗻𝘁 𝗶𝘀 😅. 𝗠𝗮𝗮𝗿 𝗶𝗸 𝘄𝗮𝗮𝗿𝗱𝗲𝗲𝗿 𝗷𝘂𝗹𝗹𝗶𝗲 𝗵𝘂𝗹𝗽 𝗲𝗻𝗼𝗿𝗺!
quote:This just got delivered from a recruiter, and I had to share. A brilliant example of creative sales outreach: low-cost, memorable, funny, and definitely a conversation starter!
It’s a great reminder that effective sales and marketing doesn't always need to be flashy or expensive to make an impact.
Having previously worked in recruitment, I know just how difficult it can be to cut through the noise and also how tough it is at the moment, so wanted to share as this made me smile!
quote:Ik zit met mijn zoontje van 4 in de tram en een groep jongens van 14 komt binnenstormen.
Ze omringen ons. Schreeuwen hard en het woord k*nker wordt in elke zin 3x geroepen. Ik voel me ongemakkelijk maar durf niets te zeggen tegelijk kan ik nergens heen met mijn kinderwagen in de tram.
Een man verderop komt aanlopen en kijkt naar de jongen met de grootste mond; mag ik jou iets vragen. Hoeveel talen spreek jij?
Hij kijkt brutaal maar geeft eerlijk antwoord; 3 talen.
De man praat rustig door. Zo zo, 3 talen.. dan ben je een slimme jongen. En van al die woorden die je kent en die je wereld in kan brengen kies je k*nker... Van alle woorden die je de kindjes in de tram zou kunnen meegeven kies je k*nker.... wat een bijzondere keuze.
De jongen knippert en zegt uiteindelijk... Meneer u heeft gelijk. Hij kijkt naar mij en zegt, sorry mevrouw.
De man glimlacht en zegt, nu zien we allemaal de slimme jongen die je bent.
Wat een prachtig voorbeeld van feedback geven in een moeilijke situatie. Niet alleen ben ik dankbaar dat deze man mij kwam helpen maar ook dat ik dit voorbeeld heb gezien hoe je iemand pittige feedback kan geven vol licht en positiviteit.
Heb jij ook wel eens een mooi voorbeeld van feedback ervaren?
hashtag#feedback hashtag#positiviteit hashtag#omdenken
Hij werkt kennelijk als consultant in de e-mobility, maar vraagt zijn netwerk hoe hij de overstap naar elektrisch rijden zo slim mogelijk kan maken? Goede reclame wel, voor zijn "vakmanschap".quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
Mannelijke aandachtshoer Henri Overbeek - Strategische partner voor duurzame mobiliteit.
[..]
KOOP JE GEWOON EEN ELEKTRISCHE AUTO HENRI! MET JE KUTSMILIES. AANDACHTSHOER.
Jawel, het gebeurde in lijn 21 Rotterdam om 9:00.quote:Op zondag 19 januari 2025 01:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Een mooie in de categorie: dingen die nooit gebeurd zijn.
https://nl.linkedin.com/p(...)558943278399488-FBzGquote:Op zondag 19 januari 2025 10:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Allerjezus![]()
Heb je een link? Deze is een comment waard.
Daar zijn een hele hoop comments verdwenenquote:
https://www.linkedin.com/(...):7279595694141714432quote:Willen jullie een woord in deze pot doen?
Het mag een positief woord zijn, dat begint met de eerste letter van je naam.
Ik begin: Synergie
Ik krijg er tranen van in mn ogenquote:
Al z'n posts hebben 0 of 1 likequote:Op zondag 19 januari 2025 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)450906395971585-B_dw
The Oracle Man.
God dit is toch hoop ik een parodie account.
Ik vrees van niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:57 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)450906395971585-B_dw
The Oracle Man.
God dit is toch hoop ik een parodie account.
Als je 1 willekeurige zin uit de post intikt in de zoekfunctie van Linkedin vind je een post direct terug. Dus dat is onmogelijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:04 schreef Soofsz het volgende:
En berichten die je kopieert en hier plakt onherleidbaar aan te passen. Wegens de persoonsgegevens.
Mooi verhaal.quote:
Kan je niet met AI de posts aanpassen?quote:Op maandag 20 januari 2025 17:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als je 1 willekeurige zin uit de post intikt in de zoekfunctie van Linkedin vind je een post direct terug. Dus dat is onmogelijk.
Zo had ik het profiel van hierboven ook gevonden.quote:Op maandag 20 januari 2025 17:06 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Als je 1 willekeurige zin uit de post intikt in de zoekfunctie van Linkedin vind je een post direct terug. Dus dat is onmogelijk.
Zo zie ik het ook. Je kan LinkedIn afschermen voor buitenstaanders of het juist als etalage/visitekaartje gebruiken. Het is een variant van social media, en we linken net zo goed naar uitlatingen op Twitter/X, etc.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:03 schreef kloon_bassie het volgende:
Mwah, ik denk niet dat we hier iets fout doen. Mag je dan ook geen bericht vanuit Twitter of een filmpje van YouTube plaatsen hier? Uiteindelijk is vrij makkelijk te achterhalen wie het geplaatst heeft.
De plaatser is zelf zo dom om de post openbaar te plaatsen op een sociaal netwerk.
Nou, soms wordt de naam hier wel gepost. Of een foto. Daar zouden we inderdaad wel mee op kunnen passen voortaan.quote:De persoonsgegevens worden hier niet geplaatst. Daarnaast gaat het alleen om een naam, geen adres, telefoonnummer of andere persoonlijke kenmerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |