Geschreven met de mentale weerbaarheid van een zijderups.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Haar collega:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)63713606631424-199k/
Altijd dezelfde ergerlijke schrijfstijl ook.
Waarom hebben dit soort dwazen altijd functies die totaal niets toevoegenquote:Vanaf januari 2025 stop ik met het drinken van alcohol.
En ja, dat klinkt voor een deel van mijn netwerk misschien als verrassing. Je kan mij namelijk altijd blij maken met een goed glas wijn.
Alleen ik merk dat ik er geen voldoening meer uithaal. De voordelen wegen - voor mij - inmiddels niet meer op tegen de nadelen.
Vermoeidheid, slecht slapen, onrust in mijn lichaam. Terwijl ik dit zo schrijf, besef ik nogmaals dat dit eigenlijk totaal niet past bij de ambitie om een leven te leiden als een relaxte ondernemer. Dus, besloot ik afgelopen maanden, om er per januari per direct mee te stoppen.
Niet omdat ik ‘moet’. Niet omdat het een trend is. Maar simpelweg omdat ik benieuwd ben. Hoe voelt het voor mij om bewust te kiezen voor helderheid, energie en focus?
Wat zijn jouw ervaringen in dit geval?
quote:Zo tegen het einde van 2024 wil ik heel graag bij jullie stilstaan. Ja, bij jullie. Voor velen van ons is het geen gemakkelijk jaar geweest. We hebben allemaal kleine of grote tegenslagen gekend, verdriet, pijn. We hebben gestaan voor moeilijke dilemma’s, soms wetende dat alleen de tijd zal leren of een keuze echt de juiste is geweest. We zijn doorgegaan, al namen anderen ons lekker makkelijk de maat vanaf hun luie stoel. Schreeuwend of wegkijkend. Maar wij zijn altijd doorgegaan. Zonder ons af te laten leiden. En we hebben het gered. Er staat een nieuw, fris jaar ons op te wachten.
Wat ik hier heb gezien, bij zovelen, bij jullie, is de enorme kracht, hoop en optimisme waarmee elke slag van het leven opgepakt is. Altijd zoeken naar het positieve. En dat ook vinden 🥰. Ja, social media zijn oppervlakkig en velen van jullie ken ik niet persoonlijk. En toch bieden alle berichten van jullie een bijzondere inkijk in zoveel levens. En wat ik in de vele posts, comments en persoonlijke berichten teruglees is een enorme kracht. De enorme behoefte om positief bij te dragen aan onze samenleving. En daar dan ook vol voor gaan. Zo bijzonder. Kan hier trouwens ook wel eerlijk zeggen dat jullie ook mij persoonlijk door moeilijkere tijden hebben getrokken. Dank jullie wel.
En zoals gezegd: een nieuw en fris jaar voor de boeg. Ik heb er heel veel zin in. Hard werken om ons land nóg mooier, veiliger en welvarender te maken. Ik wens jullie veel gezondheid, geluk, liefde en plezier. Moge het je beste jaar tot nu toe worden. 🤍 Make it count!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"snot of geen snot, ik zal er weer zijn"quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geschreven met de mentale weerbaarheid van een zijderups.
(Die dakdekker zal best een lul zijn maar sjonge jonge)
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]Dat lijkt net YesilgozSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]Geschreven door chatgtpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met hoeveel woorden kun je zo iets nietszeggends schrijven. Goeie god
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
Mooi nieuwjaar zielemaatjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)195559506776067-vW6P
Echt raar dat je zo met je dochter op de foto gaat in je te krappe broek.
Heeft hij daar nou een stijve lul?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)195559506776067-vW6P
Echt raar dat je zo met je dochter op de foto gaat in je te krappe broek.
Jezus wat een kneus is dit met tientallen facebook posts per week.quote:Ik heb vandaag een uur bij de bank doorgebracht met mijn vader terwijl hij geld overmaakte. Na een tijdje kon ik het niet helpen en vroeg: "Pap, waarom zetten we je internetbankieren niet in? ”
"Waarom zou ik dat doen? " vroeg hij.
“Nou, dan hoef je hier geen uur te blijven voor dingen zoals transfers. Je zou zelfs online kunnen shoppen - alles zou zoveel makkelijker zijn! ”
Ik stond te popelen om hem kennis te laten maken met het gemak van online bankieren en winkelen. Maar zijn reactie maakte me sprakeloos.
Hij vroeg: "Als ik dat doe, hoef ik het huis helemaal niet uit, toch? ”
“Ja! "Ik antwoordde en uitlegde hoe zelfs boodschappen nu geleverd kunnen worden, en hoe Amazon zo ongeveer alles heeft.
Toen keek hij me aan en zei: "Sinds ik vandaag deze bank binnen liep, heb ik vier vrienden ontmoet en met het personeel gepraat, die me inmiddels goed kennen. Je weet dat ik alleen ben... deze kleine connecties betekenen alles voor me. Ik maak me graag klaar om hier te komen. Ik heb genoeg tijd, en het is het gezelschap en de menselijke aanraking waar ik naar hunker.
"Twee jaar geleden werd ik ziek, en de winkelier waar ik fruit van kocht kwam me bezoeken en zat huilend naast mijn bed. En toen je moeder viel tijdens haar ochtendwandeling, zag onze plaatselijke kruidenier haar en bracht haar meteen thuis in zijn auto omdat hij ons kent. Zou ik zo'n connectie hebben als alles online was?
"Waarom zou ik willen dat alles bij mij wordt geleverd, waardoor ik alleen met mijn computer moet communiceren? Ik wil de mensen kennen met wie ik te maken heb, niet alleen de 'verkoper. ' Het bouwt banden, relaties op. Bezorgt Amazon dat ook allemaal? ”
Op dat moment werd ik eraan herinnerd dat technologie de echte connecties niet kan vervangen. De woorden van mijn vader waren een zachte herinnering: tijd doorbrengen met mensen, niet alleen met apparaten.
Dank aan de originele verteller voor het delen van dit oprechte perspectief.
Wil jij van je hoofd naar je hart? Ik ben miss MAGIC: een 100% zweefvrije spiritueel coach. Ik help je snel te groeien zodat jij kan doen waar je hart van danst. Auteur MAGIC-methode| trainer| spreker| columnist|quote:De week voor kerst bedacht mijn dochter Sophie dat het leuk zou zijn als we de feestdagen in Curaçao zouden doorbrengen. Even lekker naar de zon.
Ik vond het een topidee, maar wel erg last minute en ik had al afspraken staan. Ik vroeg het universum om een duidelijk teken. Ik wilde in ieder geval binnen 24 uur een rode hartjes ballon zien en het liefst nog een ander duidelijk teken 🙈
Toen ik de volgende dag mijn paspoort ging verlengen, zei het meisje aan de balie dat mijn paspoort 24 december klaar zou zijn. Toen ik zei dat ik dan misschien zou vliegen, vroeg ze waar ik heen wilde. Wat denk je? Zij was net terug uit Curacao en had in het hotel gezeten dat ik wilde boeken. Ik heb gelijk mijn familie gebeld die in Curaçao woont om te laten weten dat we kwamen.
Toen ik daarna een kamer inliep, lag de grond bezaaid met…. Jawel rode hartjes ballonnen🤣
Ik ben dol op tekens. Vraag jij het universum wel eens om een teken?
Die Marcel weet ook een hoop onzin op Linkedin te posten zeg.quote:
quote:‘Je denkt toch niet dat een twintiger een oude taart wil?!’
Ik las deze comment ergens onder een snippet van mijn podcast. Het is bekend dat ik met jonge mannen date en het vaak erg leuk heb gevonden. Ik val op energiek, enthousiast, open, sportief, strak en hongerig. Net zoals ik ben. Dat een man jonger is dan ik, wat kan mij het schelen. Daar denken velen anders over. Hoe haal ik het in mijn hoofd.
Gisteravond liepen de tranen over mijn wangen bij het kijken naar @babygirlmovie van @halinareijn Iedere nuance, iedere blik, alle woorden en vooral ook alle non-verbale kracht die erin zit herken ik letterlijk. Wat een film, een monument, een meesterwerk.
Het blijkt nogal ‘apart’ te zijn om als vrouw boven de 40 s*ksueel actief, enthousiast, open en lustig te zijn, maar om ook nog eens exact te doen én zeggen wat je zelf wilt? Nee zeg, dat kan niet.
S*ks, verlangen, erotiek en diepgaande aantrekkingskracht komt uit ons diepste mens-zijn. Het is veel meer dan alleen maar ‘oppervlakkig g*il’ zijn, maar heeft te maken met ons verleden, ook de beschadigingen, gemis, wat we over onze s*ksualiteit leerden en de daaruit voortkomende ontkenning van wie we echt zijn. Dit geldt voor mannen én voor vrouwen.
We proberen uit alle macht in de vorm te passen die de maatschappij voor ons heeft bedacht. ‘Doe maar gewoon’. We onderdrukken vaak decennialang ‘our deepest desires’ en ineens (tot onze verrassing!) vindt de frustratie zijn uitweg, in menig crises, ‘burn-out’, depressie en wat nog meer. Kijk eens goed naar wát je nu eigenlijk onderdrukt…
In ‘Babygirl’ zien we eindelijk de belichaming van veelvuldig voorkomend onderdrukt vrouwelijk verlangen met al haar complexiteit en de combinatie met een man die liefdevol in zijn eigenheid durft te staan. Het onbewust herkennen van elkaars wonden, elkaars verlangen kunnen beantwoorden. Los van leeftijd. Pure, intense aantrekkingskracht.
Gaat het zien!
hashtag#vrouw hashtag#vrouwelijkekracht hashtag#cougar hashtag#affaire hashtag#fantasie hashtag#babygirl hashtag#babygirlmovie hashtag#halinareijn
Die is zo ready als maar kan! Lekker voor op LinkedInquote:
Ik werk in de zorg en kom die knakker overal tegen op LinkedIn, blijkbaar veel uit mijn netwerk die hem wel te pruimen vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die Marcel weet ook een hoop onzin op Linkedin te posten zeg.
Ik zie hem vaker omdat mensen hem liken. Schijnbaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die Marcel weet ook een hoop onzin op Linkedin te posten zeg.
Die titel 'Lid in de orde van Oranje Nassau' kan ook gewoon echt nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie hem vaker omdat mensen hem liken. Schijnbaar.
Maar ik vind dat zo’n mafklapper, verschrikkelijk.
Dat kan hij toch zijn?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Die titel 'Lid in de orde van Oranje Nassau' kan ook gewoon echt niet
Nee hij is unit leider afval en textiel in een ziekenhuis. Dat lid van oranje Nassau kun je zo’n beetje kopen.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee hij is unit leider afval en textiel in een ziekenhuis. Dat lid van oranje Nassau kun je zo’n beetje kopen.
Dat is net als het goudklompje dat je krijgt bij het goudzoeken in pretpark Hellendoorn.
Bohbohboh. Wat is haar naam zodat ik haar kan toevoegen. Deze foto in deze pose heeft ze 100% ook in lingerie gemaakt. Lekker man.quote:
Waarom de fuck staat dit op Linkedinquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:47 schreef Evangelion het volgende:
In ‘Babygirl’ zien we eindelijk de belichaming van veelvuldig voorkomend onderdrukt vrouwelijk verlangen met al haar complexiteit en de combinatie met een man die liefdevol in zijn eigenheid durft te staan. Het onbewust herkennen van elkaars wonden, elkaars verlangen kunnen beantwoorden. Los van leeftijd. Pure, intense aantrekkingskracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |